Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Γενικα τις τελευταιες μερες οταν ξεκιναγα ακουγα απο το αμαξι εναν ηχο σαν νερο με φυσαλιδες να περναγαν πισω απο το τιμονι και λιγο πιο αριστερα. Λογικα ειναι το ψυγειο νερου που θελει εξαρεωση. Επισης η σταθμη του νερου εχει πεσει κατω απο το Min. Το θεμα ειναι γιατι συμβαινουν ολα αυτα. Απο που μπαινει αερας στο ψυκτικο και γιατι πεφτει η σταθμη του. Γενικα χρησιμοποιουσα και το κλιματισμο τις τελευταιες μερες αν αυτο εχει να κανει σχεση....
Εχω ξανακανει εξαερωση στο αμαξι 1-2 μηνες πριν το καλοκαιρι. Επισης εχει γινει αλλαγη και σε μια ελαττωματικη ροδελα απο ενα σωληνακι που πηγαινε ψυκτικο στο τουρμπο.
Σημερα που πηγα στην αντιπροσωπεια το αμαξι το κοιταζε ο ανθρωπος 2 ωρες και σημαδια απο διαρροη δεν βρηκε....
συμπληρωσαμε παραφλου και ραντεβου σε μια βδομαδα....
το κυκλωμα πρεσαριστικε στα 1,4bar αλλα παλι καμμια εμφανης διαρροη απο σωληνες...
η λογικα τωρα λεει ειτε ταπα ψυγειου ειτε φλατζα. Αλλα φλατζα στα 20.000km? να πω πως ημουν κανενας μεγαλος κάφτης να οκ... αλλα το αμαξι το προσεχω (ζεσταμα κρυωμα αλλαγες λαδιων ευλαβικα...)
τι να πω....
Εχω ξανακανει εξαερωση στο αμαξι 1-2 μηνες πριν το καλοκαιρι. Επισης εχει γινει αλλαγη και σε μια ελαττωματικη ροδελα απο ενα σωληνακι που πηγαινε ψυκτικο στο τουρμπο.
Σημερα που πηγα στην αντιπροσωπεια το αμαξι το κοιταζε ο ανθρωπος 2 ωρες και σημαδια απο διαρροη δεν βρηκε....
συμπληρωσαμε παραφλου και ραντεβου σε μια βδομαδα....
το κυκλωμα πρεσαριστικε στα 1,4bar αλλα παλι καμμια εμφανης διαρροη απο σωληνες...
η λογικα τωρα λεει ειτε ταπα ψυγειου ειτε φλατζα. Αλλα φλατζα στα 20.000km? να πω πως ημουν κανενας μεγαλος κάφτης να οκ... αλλα το αμαξι το προσεχω (ζεσταμα κρυωμα αλλαγες λαδιων ευλαβικα...)
τι να πω....
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
ακριβως τα ιδια συμπτωματα εχω και εγω,στην αρχη εχανα πολυ μοθ αλλαξαν μια βαλβιδα κατι,και απο εκει και μετα απο αλλαγη σε αλλαγη λαδιων,πεφτει απο το MAX στο MIN.....,επισεις ακουγεται και σε μενα αυτος ο ηχος πισω απο το καντραν οταν ειναι κρυο αλλα δεν πρεπει να ειναι τιποτα αυτο....
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
μετα που σου αλλαξαν την βαλβιδα συνεχισες να ειχες τα συμπτωματα?forza italia έγραψε:ακριβως τα ιδια συμπτωματα εχω και εγω,στην αρχη εχανα πολυ μοθ αλλαξαν μια βαλβιδα κατι,και απο εκει και μετα απο αλλαγη σε αλλαγη λαδιων,πεφτει απο το MAX στο MIN.....,επισεις ακουγεται και σε μενα αυτος ο ηχος πισω απο το καντραν οταν ειναι κρυο αλλα δεν πρεπει να ειναι τιποτα αυτο....
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
ναι αλλα πολυ λιγοτερο,στην αρχη μεσα σε μια εβδομαδα αδειαζε ολο το παγουρι σχεδον,και η πλακα ειναι οτι η βελονα τησ θερμοκρασιασ ηταν κολλιμενη στη μεση,απο τυχη το παρατηρησα,το πηγα το πρεσσαρε σαν και εσενα και μου λεει ειναι κομπλε ταχα μηπως δεν ειχε σφιξει καλα ταπα,μπουρδεσ δηλαδη,το συμπληρωνει και μετα απο 10 μερες αν θυμαμαι καλα αδειασε παλι,το θεμα ηταν οτι δεν τα εχανε προοδευτικα,ετσι στην ψυχρα μπαμ και κατω,τελικα ηταν αυτο που σοθ ειπα,αλλα συνεχιζει να χανει απο το μιν στο μαχ σε καθε αλλαγη,τρεχα γυρευε τωρα απο που το χανει....
τι να κανουμε διψαει το εργαλειο για paraflou
τι να κανουμε διψαει το εργαλειο για paraflou
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- tazjet
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 03, 2009 9:30 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Παρατήρησα την ίδια περίπου κατάσταση κ στο δικό μου t-jet. Ελέγχω τα πάντα ανά 1000χλμ κ σήμερα που έφτασα τα 8000χλμ παρατήρησα ότι το παραφλού είναι ακριβώς στη μέση (μεταξύ μιν κ μαξ) ενώ στα 7000χλμ ακριβώς στο μαξ Θα το συμπληρώσω μέχρι το μαξ κ θα το παρατηρώ πιο συχνά να δω πότε θα πέσει. Έχετε κάποιο νεότερο απ' τις δικές σας περιπτώσεις?
Alfa 146 1,7 16v
Alfa 156 1,6 ts
Fiat GP 1,4 t-jet
Alfa 156 1,6 ts
Fiat GP 1,4 t-jet
- math
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 3:01 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Καλησπερα και απο μενα,δεν εχω ακριβως την ιδια εμπειρια και δεν ξερω αν αυτο που θα παραθεσω σας βοηθησει,αλλα ειναι μια ιδεα παραπανω.Στο προηγουμενο φιατ μου ειχα γενικα αρκετα προβληματα(κυριως λογω παλαιοτητας) με τις διαροες και το συστημα ψυξης.Σε καποια φαση ενιωθα και γω αυτο το γουργουρητο απο φυσαλιδες πισω απο το ταμπλο.Ειχα για ακετο καιρο προβλημα με διαροες και ειχα φαει απειρες ωρες για να βρω απο που χανει.
Τελικα εντοπιστηκε η διαροη στα σωληνακια που μεταφερουν το υγρο στο ψυγειο του καλοριφερ το οποιο ηταν πισω απο το ταμπλο και η διαροη δεν φαινοταν γιατι το αντιψυκτικο χυνοταν στο εσωτερικο...
Δεν ξερω αν βοηθησα καθολου,ελπιζω να βρεθει λυση γτ μ εχει πονεσει κ μενα πολυ το θεμα των διαροων!!!
Τελικα εντοπιστηκε η διαροη στα σωληνακια που μεταφερουν το υγρο στο ψυγειο του καλοριφερ το οποιο ηταν πισω απο το ταμπλο και η διαροη δεν φαινοταν γιατι το αντιψυκτικο χυνοταν στο εσωτερικο...
Δεν ξερω αν βοηθησα καθολου,ελπιζω να βρεθει λυση γτ μ εχει πονεσει κ μενα πολυ το θεμα των διαροων!!!
- error
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Στο δικο μου ΜΚ2 του 2000 η στάθμη είναι ενα δάχτυλο κάτω από το ΜΑΧ εδώ κ 25000χλμ(που έκανα αλλαγή) και δεν χάνει ουτε σταγόνα. Το ελέγχω ανα 2-3 εβδομάδες και όταν αλλάζω λάδια αλλά είναι σταθερότατη η στάθμη τους.Θόρυβο με νερά δεν κάνει ποτέ.Φυσικά το καλοριφέρ λειτουργεί μια χαρά.
PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D 250.000km+
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Το να ακους τα υγρα να φερνουν βολτα στο κυκλωμα της θερμανσης δεν ειναι κακο.Το να εχεις μικρη καταναλώση παραφλου,επισης ειναι φυσιολογικο ειδικα το καλοκαιρι που οι ζεστες ειναι μεγαλυτερες.Βεβαιως καταναλωση max-min σε 10 μερες σιγουρα ειναι υπερβολικη ,και ισως απο μονο του το πρεσσαρισμα να μην ειναι αρκετο αφου με 85-86 βαθμους στο ψυκτικο υγρο οι διαστολες ειναι αλλες .Επισης να γνωριζετε πως τα τσιμουχακια που σφραγιζουν τους σωληνες που καταληγουν μεσα στον κορμο (και γενικοτερα ολα τα ο-ρινγκς) ξεραινονται με αποτελεσμα να δακρυζουν αρκετα καποιες φορες.Στην οικογενεια των μκ2 αυτο γινεται εμφανες πανω στο φιλτρο λαδιου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 22, 2007 11:27 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Αυτό που λέει ο φίλος PADRC το έχω και εγώ ανα διαστήματα,δηλαδή δάκρυσμα στο φίλτρο λαδιού,αλλά δεν το έχω πάει για έλεγχο καθώς δεν είναι συνεχής η διαρροή και είναι αρκετά μικρή σε έκταση,πάντως αν θέλουν αλλαγή οι τάπες της μηχανής πρέπει να έχει αρκετή δουλίτσα ε?P.A.D.R.C έγραψε:Το να ακους τα υγρα να φερνουν βολτα στο κυκλωμα της θερμανσης δεν ειναι κακο.Το να εχεις μικρη καταναλώση παραφλου,επισης ειναι φυσιολογικο ειδικα το καλοκαιρι που οι ζεστες ειναι μεγαλυτερες.Βεβαιως καταναλωση max-min σε 10 μερες σιγουρα ειναι υπερβολικη ,και ισως απο μονο του το πρεσσαρισμα να μην ειναι αρκετο αφου με 85-86 βαθμους στο ψυκτικο υγρο οι διαστολες ειναι αλλες .Επισης να γνωριζετε πως τα τσιμουχακια που σφραγιζουν τους σωληνες που καταληγουν μεσα στον κορμο (και γενικοτερα ολα τα ο-ρινγκς) ξεραινονται με αποτελεσμα να δακρυζουν αρκετα καποιες φορες.Στην οικογενεια των μκ2 αυτο γινεται εμφανες πανω στο φιλτρο λαδιου.
http://www.dietsecrets.gr/ Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος
http://www.isites.gr/ Κατασκευή και φιλοξενία ιστοσελίδων
http://www.isites.gr/ Κατασκευή και φιλοξενία ιστοσελίδων
- jimmm
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 905
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 27, 2009 5:16 pm
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
αυτα που ειπε ο φιλος math πολυ πιθανα μου φαινονται.για ενημερωσε αν εχεις κατι νεωτερο καθως και εγω εχω t-jettzagasdog έγραψε:Γενικα τις τελευταιες μερες οταν ξεκιναγα ακουγα απο το αμαξι εναν ηχο σαν νερο με φυσαλιδες να περναγαν πισω απο το τιμονι και λιγο πιο αριστερα. Λογικα ειναι το ψυγειο νερου που θελει εξαρεωση. Επισης η σταθμη του νερου εχει πεσει κατω απο το Min. Το θεμα ειναι γιατι συμβαινουν ολα αυτα. Απο που μπαινει αερας στο ψυκτικο και γιατι πεφτει η σταθμη του. Γενικα χρησιμοποιουσα και το κλιματισμο τις τελευταιες μερες αν αυτο εχει να κανει σχεση....
Εχω ξανακανει εξαερωση στο αμαξι 1-2 μηνες πριν το καλοκαιρι. Επισης εχει γινει αλλαγη και σε μια ελαττωματικη ροδελα απο ενα σωληνακι που πηγαινε ψυκτικο στο τουρμπο.
Σημερα που πηγα στην αντιπροσωπεια το αμαξι το κοιταζε ο ανθρωπος 2 ωρες και σημαδια απο διαρροη δεν βρηκε....
συμπληρωσαμε παραφλου και ραντεβου σε μια βδομαδα....
το κυκλωμα πρεσαριστικε στα 1,4bar αλλα παλι καμμια εμφανης διαρροη απο σωληνες...
η λογικα τωρα λεει ειτε ταπα ψυγειου ειτε φλατζα. Αλλα φλατζα στα 20.000km? να πω πως ημουν κανενας μεγαλος κάφτης να οκ... αλλα το αμαξι το προσεχω (ζεσταμα κρυωμα αλλαγες λαδιων ευλαβικα...)
τι να πω....
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Σε αυτην την περιπτωση οχι.Καμμια ωρα δουλεια.Απλως αδειαζεις τα παραφλου τελειως ,αφαιρεις τον σωληνα που βρισκεται δεξια του φιλτρου και πηγαινει μεσα στον κορμο,αλλαζεις την τσιμουχα και επανατοποθετεις.Tsour_ee έγραψε: Αυτό που λέει ο φίλος PADRC το έχω και εγώ ανα διαστήματα,δηλαδή δάκρυσμα στο φίλτρο λαδιού,αλλά δεν το έχω πάει για έλεγχο καθώς δεν είναι συνεχής η διαρροή και είναι αρκετά μικρή σε έκταση,πάντως αν θέλουν αλλαγή οι τάπες της μηχανής πρέπει να έχει αρκετή δουλίτσα ε?
* Τα tjet εχουν υγροψυκτη τουρμπινα?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
P.A.D.R.C έγραψε: * Τα tjet εχουν υγροψυκτη τουρμπινα?
Ναι
- ΓΙΑΝΝΗΣ Σ
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 09, 2007 10:01 pm
- Τοποθεσία: MOSXATO
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω! Αλλάχτηκε η βαλβίδα που προαναφέρθηκε, δεν βλέπω πουθενά διαρροή αλλά η στάθμη μειώνεται! τι γίνεται παιδιά μου?(!) πάντως για καλό και για κακό τώρα το αφήνω στον ήλιο ώστε αν έχει τρέξει τίποτα πίσω από το ταμπλό, να στεγνώνει! χα, χα, χα!!!
- RUD
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1885
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
- Τοποθεσία: Athens
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Αν είναι μικρή η πτώση του αντιψυκτικού είναι από την χρήση του καλοριφέρ... Δεν είναι τίποτα.ΓΙΑΝΝΗΣ Σ έγραψε:Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω! Αλλάχτηκε η βαλβίδα που προαναφέρθηκε, δεν βλέπω πουθενά διαρροή αλλά η στάθμη μειώνεται! τι γίνεται παιδιά μου?(!) πάντως για καλό και για κακό τώρα το αφήνω στον ήλιο ώστε αν έχει τρέξει τίποτα πίσω από το ταμπλό, να στεγνώνει! χα, χα, χα!!!
- ΓΙΑΝΝΗΣ Σ
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 09, 2007 10:01 pm
- Τοποθεσία: MOSXATO
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Μακάρι να είναι όπως τα λες...