Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Ρώτηστε εδώ τις απορίες που έχετε όσον αφορα τα τεχνικά θέματα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Πέμ Απρ 01, 2010 10:13 pm

Εγώ γενικά δεν βλέπω λόγο να ασχοληθείς παραπάνω από ένα φίλτρο ελευθέρας... Αν θα πάρεις 1 ή 1,3 άλογα?



Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Απρ 01, 2010 11:21 pm

Προσωπικα ασχολουμαι γιατι εσπασε το φιλτροκουτι (η μια βαση του).
Οχι οτι με χαλαει εαν παρει εστω και 2-3 αλογα...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Παρ Απρ 02, 2010 1:28 am

8v power..... Αν παρει 3 αλογα κανε παρτυ.... ;)

Θα νιωσεις ενα πιο ωραιο τραβηγμα απο τις 2000 ενω στις 3200 θα εχει πιο ωραια ρεπριζ!

Οπως τα λεει ο Κωσταντινος με το ram air, για βρες απο καπου αερα απ εξω κ μικρυνετο!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Απρ 02, 2010 9:16 am

hammersword έγραψε:8v power..... Αν παρει 3 αλογα κανε παρτυ.... ;)

Θα νιωσεις ενα πιο ωραιο τραβηγμα απο τις 2000 ενω στις 3200 θα εχει πιο ωραια ρεπριζ!

Οπως τα λεει ο Κωσταντινος με το ram air, για βρες απο καπου αερα απ εξω κ μικρυνετο!
Δεν εχω προβλημα με τις επιδοσεις, ξερω τι αγορασα και το αγορασα συνειδητα για τις βασικες μου μετακινησεις.
Για τα "δυσκολα", υπαρχουν και αλλα αμαξια...

Το τραβηγματακι που λες στις 2000 - 3200 το παρατηρησα, αλλα θεωρησα οτι ειναι λογω αυθυποβολης :mrgreen:

Το ram air ειναι στα αμεσα σχεδια , οπως ειπα η τοποθετηση εγινε προχειρα γιατι να ξεφορτωθω το εργοστασιακο σπασμενο φιλτροκουτι.

Γενικα, οτι χρηζει αλλαγης στο αμαξι, αντικαθισταται με κατι που θεωρω καλυτερο. Πχ οταν τρυπησε η εργοστασιακη εξατμιση, εβαλα μια πιο ελευθερη, φουλ ανοξοιδωτη ,χειροποιητη GrN... To ιδιο εκανα με αμορτισερ, ελατηρια, δισκοπλακες κτλ

Υ.Γ.
Το 8v σηκωνει προγραμμα?
Ειδα αυτο: http://www.diga-tec.gr/tuning_rhp_Fiat.asp και σκεφτομουν πως εαν εχει ενα λογικο κοστος δε θα ηταν ασχημα 6 αλογακια...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Απρ 02, 2010 9:28 am

Τσιπακι νομιζω βαζουν σε αυτα..Βεβαια 6 ιπποι (και 10 στο 1.4) ακουγονται υπερβολικοι μονο απο το προγραμμα κατα την δικη μου αποψη.
Μηπως να σκεφτοσουν και για εκκεντροφορο απο μκ1 75αρι..?;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Απρ 02, 2010 9:34 am

P.A.D.R.C έγραψε:Τσιπακι νομιζω βαζουν σε αυτα..Βεβαια 6 ιπποι (και 10 στο 1.4) ακουγονται υπερβολικοι μονο απο το προγραμμα κατα την δικη μου αποψη.
Μηπως να σκεφτοσουν και για εκκεντροφορο απο μκ1 75αρι..?;-)
Ε, οχι, παραπαει... :smile:
Το τσιπακι μπαινει στον υπαρχοντα εγκεφαλο? Νομιζα πως οι συγκεκριμενοι εγκεφαλοι δεν προγραμματιζονται...

Τι γνωμη εχετε για τη τοποθετηση του simota? Να το αφησω εκει ή να δοκιμασω στο πλαι παραλληλα με τον κινητηρα διπλα στο δοχειο υγρων φρενων (ή απο την αλλη πλευρα, πανω απο τον ιμαντα)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από polatov » Παρ Απρ 02, 2010 11:16 am

να μικρυνεις τη διαδρομη του σωληνα μπροστα σε συνδυασμο με ram air.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από arpas » Παρ Απρ 02, 2010 11:18 am

Επειδη και γω ειχα ασχοληθει καποτε με φιλτρα simota ktl, 8α σου πρότεινα το βαρελάκι να το βάλεις να κοιτάει ευθεία μπορστά. Επίσης, όπως σου είπαν και τα άλλα παιδιά, κόψε τον εύκαμπτο σωλήνα στο κατάλληλο μήκος ώστε να παίρνει κατευθείαν αέρα από τη μετώπη.
Όταν ειχα κι εγώ το simota, αυτό ήταν το πιο αποδοτικό setup, και πιστεψέ με ειχα δοκιμασει όλους τους δυνατούς τρόπους.
'Οσο για πρόγραμμα, ναι υπάρχει. Αλλά κάτω απο 250-300 δύσκολο να βρεις και με άγνωστο value for money...

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Απρ 02, 2010 11:30 am

Παντως το μειγμα αερα/βενζινης (λ) ειναι 0,999... Μετρημενο κρυο και ζεστο.

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από arpas » Παρ Απρ 02, 2010 11:35 am

Ενώ πριν να βαλεις το βαρελακι πόσο ήταν?

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Απρ 02, 2010 11:43 am

0,984

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Παρ Απρ 02, 2010 11:53 am

Αρχηγε το 0.999 το μετρησες με λαπτοπ δηλαδη ειναι volt η με wideband στην εξατμιση οπου ειναι το AFR?

Για την ECU no chip at all
Γραφεται ο μικροεπεξεργαστης οπου εσωτερικα εχει flash memory....
25 λεπτα reading - 2 λεπτα reflashing!

Τα 6 αλογα δυσκολα μονο προγραμμα! Συνολικα Φιλτρο + προγραμμα ναι ;)
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Απρ 02, 2010 12:25 pm

hammersword έγραψε:Αρχηγε το 0.999 το μετρησες με λαπτοπ δηλαδη ειναι volt η με wideband στην εξατμιση οπου ειναι το AFR?
Σε διαγνωστικο της Bosch (για καρτα καυσαεριων)
Γιατι?
Μπορω να το μετρησω και με λαπτοπ ομως.


hammersword έγραψε: Τα 6 αλογα δυσκολα μονο προγραμμα! Συνολικα Φιλτρο + προγραμμα ναι ;)
Λες? :idea:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Απρ 02, 2010 1:22 pm

Το ολο ζητημα ειναι να αλλαχτει ο χαζο-καταλυτης που παραφυλαει στην εξοδο της κεφαλης.Αν αλλαχτει καταλυτης/χταποδι θα εχεις αισθητο "κερδος" παντου και τοτε θα αξιζει να βαλεις και προγραμμα για να μην φτωχαινει το μιγμα..

Υπαρχουν και αναφορες για το Mkcritch chip .Αν θελεις ψαξτο μιας και ειναι μαλλον μιση τιμη απο το προγραμμα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Φιλτρο ελευθερας vs φιλτροχοανης -σκουπας-βαρελακι.

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Απρ 02, 2010 1:26 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Το ολο ζητημα ειναι να αλλαχτει ο χαζο-καταλυτης που παραφυλαει στην εξοδο της κεφαλης.Αν αλλαχτει καταλυτης/χταποδι θα εχεις αισθητο "κερδος" παντου και τοτε θα αξιζει να βαλεις και προγραμμα για να μην φτωχαινει το μιγμα..
Οταν ερθει η ωρα του, θα ψαξω για aftermarket μεταλλικο. :cool:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις - Απαντήσεις”