SOS ΓΙΑ ΚΙΤ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΕ MK2

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

Δημοσίευση από panos_mk2 » Τετ Μάιος 16, 2007 11:06 pm

θα βάλω και ελατήρια χαμηλώματος και μάλλον HRγιατί νομίζω ότι είναι τα πιο μαλακά. τα bilstein sprint πόσο περίπου κάνουν?


Εικόνα

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τετ Μάιος 16, 2007 11:26 pm

panos_mk2 έγραψε: τα bilstein sprint πόσο περίπου κάνουν?
Τα bilstein sprint κάνουν 450E περίπου και τα H&R 135Ε περίπου

Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

Δημοσίευση από panos_mk2 » Τετ Μάιος 16, 2007 11:29 pm

μόλις είδα και το σχετικό topic που έχει για αυτά τα αμορτισέρ .
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τετ Μάιος 16, 2007 11:30 pm

θα σε βοηθήσει πολύ,ψάξ'το καλά.

Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

Δημοσίευση από panos_mk2 » Πέμ Μάιος 17, 2007 10:39 pm

βασικά μου είπαν για τα koni τα κίτρινα ότι μπορώ να τα ρυθμίζω σε τελείως μαλακά όταν είμαι στη πόλη και όταν θέλω να πάω κανένα ταξιδάκι να τα σφίγγω +ότι είναι πολύ εύκολο το ρύθμισμα.αλλά κάπου στο foroum διάβασα ότι αν παίζω συνέχεια με τη ρύθμιση της ανάρτησης χαλάει πιο γρήγορα.ξέρει κανείς κάτι πάνω στο θέμα αυτό καθώς επίσης και αν είναι τόσο εύκολο να ρυθμιστούν όσο μου είπε? μιλάω για συνδυασμό koni κίτρινα με hr ελατήρια.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Μάιος 17, 2007 10:44 pm

O ιδανικος συνδυασμος ειναι με eibach(πληροφορικακα).Οσο για την ρυθμιση τα μπροστινα εχουν μια στροφιγγα στον θολο..Ανοιγεις το καπω και τα ρυθμιζεις.Για τα πισω χρειαζεσαι τουλαχιστον σηκωμα το αμαξι,αν οχι βγαλσιμο!οποτε τα βαζεις στην μεση κατα την 1η τοποθετηση και ασχολεισαι με τα μπροστινα.Βεβαιως οσο πιο πολυ "παιζεις" με την σκληροτητα τοσο πιο γρηγορα χαλαει.Παντως το πολυ μαλακο μαλλον δεν θα σε βολεψει και πολυ ειδικα αν θελεις να παιζεις και με κανενα αλλο στην πολη..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”