Αστεία ερώτηση..Μπαίνουν τα μπροστινά φρένα πίσω?

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
mits 16V
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 30, 2004 10:58 pm
Τοποθεσία: παιανια

Αστεία ερώτηση..Μπαίνουν τα μπροστινά φρένα πίσω?

Δημοσίευση από mits 16V » Τετ Νοέμ 22, 2006 2:53 am

Η απορία μου είναι η εξής:Μπορώ σε μκ1 1,2 16v stile 85,να φορέσω τα εμπρός φρένα πίσω?(τι σκέφτεται ο άνθρωπος για να γλυτώσει λεφτά )
Δεν ξέρω ποια είναι η διάσταση των μαμά δίσκων που φοράω,το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν είναι διπλοί,κι ότι κάποτε που δοκίμασα να βάλω 13άρες ζαντες από 1,1 punto,οι δαγκάνες βρίσκανε.Oι πίσω δίσκοι του gt τι διάσταση έχουν?
Γενικά ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στα μπροστινά μου φρένα και στα πίσω του gt?Eάν τυχόν γίνεται αυτή η μεταφορά των μπροστινών μου φρένων πίσω,τί θα χρειαστώ?(πχ ντίζα,άλλα σωληνάκια κτλ)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση από κάποιον γνώστη του θέματος!



Άβαταρ μέλους
punto_stile_85
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Δευ Ιαν 10, 2005 11:25 pm

Δημοσίευση από punto_stile_85 » Τετ Νοέμ 22, 2006 5:56 pm

φίλε mits16v, οι εμπρος εργοστασιακοί δίσκοι σου είναι διαμέτρου 257 mm,
ενώ οι εμπρος εργοστασιακοί δίσκοι του 1100 είναι διαμέτρου 240 mm,
γι αυτό και εβρισκαν οι 13αρες ζάντες που δοκίμασες να τοποθετήσεις του 1100

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Νοέμ 22, 2006 8:35 pm

Οι πισω δισκοι του gt ειναι 240mm.Δυστυχως δεν θυμαμαι παχος(καποιος gt θα βοηθουσε).Η μετατροπη που σκεφτεσαι γινεται (εχω διαβασει για παρομοιες σε rx7) αλλα λεπτομερειες δεν γνωριζω..Γιατι δεν βαζεις τα φρενα(ακρα μονο) απο το gt με λιγοτερη ταλαιπωρια?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Asteris
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Asteris » Πέμ Νοέμ 23, 2006 1:45 am

Αν βάλεις πίσω και τον μπροστινό δίσκο 257mm και φτιάξεις και κατάλληλα πλακάκια, θα κάτσει η δαγκάνα. Το θέμα είναι όμως ότι μετά πρέπει να κάνεις μετατροπή του ντιζάτου χειρόφρενου σε υδραυλικό, αλλιώς χειρόφρενο γιόκ γιατί οι μπροστά δαγκάνες δεν έχουν υποδοχές για ντίζα.

Επίσης θα πρέπει να φροντίσεις να βάλει μπροστά κάτι σε 284mm από Coupe, αλλιώς με 257 μπροστά πίσω θα σβουρίζεις σε κάθε φρενάρισμα. Και θα δείχνεις και σαν Corolla...
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...

Άβαταρ μέλους
mits 16V
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 30, 2004 10:58 pm
Τοποθεσία: παιανια

Δημοσίευση από mits 16V » Πέμ Νοέμ 23, 2006 2:50 pm

Ευχαριστώ όλους σας!

Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Gallatin » Πέμ Νοέμ 23, 2006 2:58 pm

επισης ενας σωστα ρυθμισμενος κατανεμιτης μπορει να σε βοηθισει και να βελτιωσει παρα πολυ το φρεναρισμα σου. οταν βαλεις μεγαλυτερα φρενα απο αλλο μοντελο.
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Τρί Ιαν 02, 2007 8:45 pm

..να συμπληρώσω οτι μπροστινές δαγκάνες στον πίσω άξονα μπορεί να μπαίνουν με κάποιο τρόπο αλλά εκτός του ότι δεν
θα παίζει χειρόφρενο θα κάνει τρελά ξεκολήματα η ουρά σου, να σκεφτείς ότι το GT (που έχει πολυ καλά φρένα γενικότερα) έχει
240x11 δίσκο πίσω και 34χιλ. εμβολο, εννοείται με πολυ μικρότερο τακάκι αλλά και "2" κατανεμητές, έναν από κάθε πλεύρα
και κάτι που μπορούν βεβαιώσουν πολλοί κάτοχοι GT στο φόρουμ είναι ότι από κακή ρύθμιση κατανεμητών η από χαμήλωμα γυρνάει η ουρά
(ο κώλος δηλαδή) κατά το φρενάρισμα σε επικύνδινο σημείο μερικές φορές, φαντασου τι θα γίνει λοιπόν αν στο πούντο σου
βάλεις 257x12,6 με 48χιλ. έμβολο με τακάκι διπλάσιο περίπου σε επιφάνια.. μία κόλαση! Τσιμπάς λοιπόν έναν αξονα Punto GT και
τον κουμπώνεις ολόκληρο η μόνο τα εξαρτήματα που διαφέρουν και έχεις φτασει (σχεδόν) τα φρένα του GT..καλή δύναμη! :D :grin: :D

Άβαταρ μέλους
mits 16V
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 30, 2004 10:58 pm
Τοποθεσία: παιανια

Δημοσίευση από mits 16V » Παρ Ιαν 05, 2007 1:51 am

Ακριβώς αυτό θα κάνω, έχω ήδη παραγγείλει δύο μετ/να πίσω ψαλίδια από gt, μαζί με τα άκρα,δισκόφρενα,δαγκάνες,τακάκια.Μόνο που μου είπανε οτι είναι προτιμότερο να πάρω καινούργια μια ντίζα χειρ/νου από gt γιατί οι μετ/νες μπορεί να έχουν χάσει το γρασσάρισμά τους και να ΄χουν ξεραθεί.
Πρόσφατα ανακάλυψα οτι το πίσω δεξί ψαλίδι μου είναι θεόστραβο,κι έτσι αυτή είναι η ευκαιρία να το διορθώσω κι αυτό.

Άβαταρ μέλους
valantis-Sporting
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1001
Εγγραφή: Δευ Μαρ 20, 2006 12:06 am
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από valantis-Sporting » Παρ Ιαν 05, 2007 2:03 am

Σωστός ο δημήτρης.Aντε να βελτιώσεις και λίγο τα φρένα σου
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
PUnToclub.gr ΑΝ ειστε κοτουλΕΣ στα κρεβατια σας...


puntomaniac2004
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 20, 2007 9:47 am
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Δημοσίευση από puntomaniac2004 » Κυρ Ιαν 21, 2007 5:32 pm

Γνωριζει κανεις ποσο κανει περιπου ενας πισω αξονας απο HGT.Εχω ενα μκ2β και θελω να προχωρησω σε αναβαθμιση των φρενων.

puntomaniac2004
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 20, 2007 9:47 am
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Δημοσίευση από puntomaniac2004 » Κυρ Ιαν 21, 2007 5:32 pm

Γνωριζει κανεις ποσο κανει περιπου ενας πισω αξονας απο HGT.Εχω ενα μκ2β και θελω να προχωρησω σε αναβαθμιση των φρενων.

Άβαταρ μέλους
mits 16V
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 30, 2004 10:58 pm
Τοποθεσία: παιανια

Δημοσίευση από mits 16V » Κυρ Ιαν 21, 2007 11:42 pm

Επιτέλους ''τσίμπησα'' τα δισκόφρενα πίσω(τρυπητά) μαζί με τα ψαλίδια-άκρα-δαγκάνες(200 ευρώ).Με την ντίζα τι να κάνω,χρειάζεται όντως καινούργια ή δεν πειράζει να χρησημοποιήσω μια μετ/νη που μου δίνουνε τσάμπα?Πόσο έχει καινούργια?Για τακάκια-σωληνάκια τι προτείνετε για κάτι καλύτερο από μαμά αλλά όχι πολύ ακριβό

Υ.Γ. Βασίλη (Σιδέρη) σου 'ρχομαι!! Μπορεί να μην γνωριζόμαστε αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για εσένα και την δουλειά σου

Άβαταρ μέλους
joykiller
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
Τοποθεσία: Agia Paraskevi
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από joykiller » Δευ Ιαν 22, 2007 7:58 am

Καλυτερα καινουργια ντιζα

Άβαταρ μέλους
mits 16V
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 30, 2004 10:58 pm
Τοποθεσία: παιανια

Δημοσίευση από mits 16V » Δευ Ιαν 22, 2007 3:55 pm

οκ :smile:

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Δευ Ιαν 22, 2007 10:52 pm

puntomaniac2004 έγραψε:..ποσο κανει περιπου ενας πισω αξονας απο HGT ΜΚ2Β?
φίλε puntomaniac2004 περιμένω μια απάντηση απο φίλο αντ/κατζή αυτές τις μέρες, αν μάθω σε ενημερώνω..στο δικό μου
πάντως θα βάλω δισκους στον μαμά αξονα (για να βάλω μεγαλυτερα δισκους και δαγκάνες..)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”