Τι να αλλαξω????

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kritikaros_18
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευ Ιουν 12, 2006 1:46 pm
Τοποθεσία: Νίκαια
Επικοινωνία:

Τι να αλλαξω????

Δημοσίευση από kritikaros_18 » Κυρ Σεπ 24, 2006 11:33 pm

Καλησπερα εχω το μκ1 το 1100αρι.Επειδη το παιρνω και παω Χαλκιδα(σπουδαζω εκει) θελω να μπαινω με πιο πολλα στις στροφες.Τι να κανω ν αλλαξω αμορτισερ η ελατηρια?Καλο θα ηταν να χαμηλωσει και λιγο(3,5 ποντους)!Επειδη δεν εχω πολλα γκαφρα με καμια 250 ευρω κανω τιποτα??????



Futura
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1505
Εγγραφή: Δευ Αύγ 07, 2006 9:12 am

Δημοσίευση από Futura » Δευ Σεπ 25, 2006 12:01 am

Mε τα λεφτα που διαθετεις νομιζω πως μπορεις να βαλεις μια τετραδα
ελατηρια θα μπαινεις λιγο καλυτερα μεν αλλα με τα μαμα αμορτισερ μην
περιμενεις και παρα πολλα..Με 220ευρο εβαλε ο κολιτος σε mk2b 3,5
ποντους ελατηρια για χαμηλωμα και δεν μπορω να πω κανανε δουλεια
αλλα αλλαξε αμορτισερ γιατι τα μαμα δεν ητανε και οτι καλυτερο..

Αποψη μου : Mαζεψε και αλλα λεφτα κ πηγαινε βαλε ελατηρια μαζι με
αμορτισερ για να εισαι κομπλε :wink: Mπορεις να βρεις καλα αμορτισερ
και με λιγα λεφτα.. :!:
Εικόνα
1994 Fiat Punto GT wannabe veyron λεει ρε..!

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Σεπ 25, 2006 9:25 am

Αν είναι βάλε τώρα που έχεις τα λεφτά τα ελατήρια (για να σου φύγει και η παύλα), θα χαμηλώσεις 3-3,5 πόντους, αλλά μέσα σε ένα εξάμηνο θα πρέπει να αλλάξεις και αμορτισέρ γιατί τα παλιά σου θα τερματίσουν..
Αν έχεις υπομονή να περιμένεις, καλύτερα βάλτα και τα 2 μαζί όπως λέει ο φίλος Futura επάνω..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

lanciaypsilon
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 28, 2005 1:57 pm
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από lanciaypsilon » Δευ Σεπ 25, 2006 10:12 am

ναι καλυτερα να τα βαλεις και τα δυο μαζι γιατι και γω εβαλα h&r 3,5 ποντους με αμορτισερ bilstein μαυρα και οταν πεφτω σε μεγαλες λακουβες ακουγεται σαν να παει να σπασει αμορισερ και ψαλιδι μαζι.λογικα συμβαινει επειδη η ανρτηση τερματιζει αφου τα αμορτισερ δεν κανουν για χαμηλωμα.και εχουμε και μεγαλες λακουβες στην Νικαια,τι λακουβες λακους ολοκληρους

Άβαταρ μέλους
ypsilon
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Παρ Μάιος 05, 2006 11:46 am

Δημοσίευση από ypsilon » Δευ Σεπ 25, 2006 10:26 am

Δεν χρειάζεσαι τίποτε από τα δύο... Εχεις 55 ίππους, η νορμάλ ανάρτηση είναι τέλεια γι' αυτά τα άλογα. Θα συνηθίσεις λίγο τις κλίσεις και τέλος. Δεν πρόκειται να πας πιο γρήγορα με την άλλη ανάρτηση, ασε που το αυτοκίνητο θα γίνει πιο απόλυτο και αντιλαμβάνομαι πως είσαι ακόμη νέος οδηγός. Θα σου μείνουν και τα λεφτά να βγεις με το κορίτσι σου (αν δεν έχεις, τότε τα χρειάζεσαι ακόμη περισσότερο!).
Ecco, il mio Elefantino Rosso...Nero!

Άβαταρ μέλους
kritikaros_18
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευ Ιουν 12, 2006 1:46 pm
Τοποθεσία: Νίκαια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kritikaros_18 » Δευ Σεπ 25, 2006 10:29 am

Τι ελατηρια(μαρκα,τυπος) να βαλω?Κανενα μαγαζι εχουμε?Καποιο site για πληροφοριες με τιμες?Δεν παει αλλο η κατασταση!Φιλος ερχοταν απο πισω στο δρομο με ενα polo 1.4 με τα 100hp εγω κοντευα να φυγω κι εκεινος μοθ εσκασε προσπεραση πανω στη στροφη.Ελεος!Το αμαξι ειναι τελειως βαρκα!!!Οσο για της λακουβες της Νικαιας ειναι ολοκληρες χαραδρες χωρις πλακα!

Άβαταρ μέλους
ypsilon
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Παρ Μάιος 05, 2006 11:46 am

Δημοσίευση από ypsilon » Δευ Σεπ 25, 2006 10:48 am

Εσύ απλά έγερνες περισσότερο. Δεν θα έφευγες. Το Polo δεν είναι και τόσο γρήγορο για να είναι σκληρό!
Ecco, il mio Elefantino Rosso...Nero!

lanciaypsilon
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 28, 2005 1:57 pm
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από lanciaypsilon » Δευ Σεπ 25, 2006 11:29 am

γιατι να μην το φτιαξει;επειδη ειναι 55 αλογα;και τι εγινε;και 100 σου λεω να ηταν ναι μεν θα ειχε την παραπανω δυναμη την ωρα που την χρειαζεται στην εξοδο της στροφης αλλα χωρις αναρτηση δεν θα μπορουσε ευκολα.αμα το φτιαξει θα μπαινει πιο γρηγορα και κυριως με πολυ μεγαλυτερη αισθησης σιγουριας αφου οι κλισεις που τωρα περνει με την μαμα μαλακη αναρτηση που σιγουρα θα εχει μαλακωσει ακομα περισσοτερο απο τα πολλα χλμ σε κανουν να νομιζεις οτι το αμαξι θα φυγει εκτος του οτι οταν γερνει πολυ τ αμαξι δεν πατανε καλα οι ροδες και δεν εχεις καλη προσφυση

lanciaypsilon
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 28, 2005 1:57 pm
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από lanciaypsilon » Δευ Σεπ 25, 2006 11:32 am

μπες αν θες στο www.tpauto.gr ή στο www.lourakis.gr αλλα το 2ο μαλλον πουλαει μονο σε εμπορους.παρε ενα τηλεφωνο και ρωτα

lanciaypsilon
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 28, 2005 1:57 pm
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από lanciaypsilon » Δευ Σεπ 25, 2006 11:39 am

ακομα και μεσα στην πολη σε απλες στροφες εστω και αν κινησαι μονο λιγο πιο γρηγορα απο το κανονικο θα δεις μεγαλη διαφορα αν τα ελατηρια σου εχουν μαλακωσει υπερβολικα( που συμβαινει συχνα) και γερνει πολυ.στο δικο μου τα ελατηρια ειχαν μαλακωσει τοσο πολυ που στην παραμικρη στροφη το αμαξι εγερνε τοσο και εφευγα απο το καθισμα μου που ενιωθα πολυ αβολα λες και εμπαινα με πολλα χλμ παραπανω .τωρα με τα h&r που δεν ειναι ιδιαιτερα σκληρα και θα εχουν αρκετη ανεση μπαινω αρκετα πιο γρηγορα και νομιζω πως παω πιο σιγα απότι πραγματικα παω

Άβαταρ μέλους
ypsilon
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Παρ Μάιος 05, 2006 11:46 am

Δημοσίευση από ypsilon » Δευ Σεπ 25, 2006 2:11 pm

Tα ελατήρια δύσκολο να μαλακώσουν τόσο... Απλά η απόσβεση των αμορτισέρ μειώνεται οπότε τείνουν τα ελατήρια να συμπιέζονται περισσότερο και ευκολότερα.
Τώρα γιατί να μην το φτιάξει... Γιατί νομίζω πως δεν το χρειάζεται, έχω οδηγήσει πολλές φορές SX και το πρόβλημα είναι καθαρά ψυχολογικό, το αυτοκίνητο πέρνει απλώς μεγάλες κλίσεις.... Το ίδιο συμβαίνει και σε ένα 2CV, αλλά και τα δύο έχουν καλό κράτημα!
Θα πρότεινα ν' αλλάξεις τ' αμορτισέρ μόνον (τα ελατήρια άστα ήσυχα αν δεν σε ενδιαφέρει η εμφάνιση...) αν ακους θορύβους από την ανάρτηση, ειδικά η πίσω όταν τελειώσουν τ' αμορτισέρ θα ακούγεται πολύ! Αλλιώς κράτα τα λεφτά σου και κάνε κάτι άλλο, ή γενικά μάζευέ τα για το επόμενό σου αυτοκίνητο. Το SX είναι για να μάθεις να οδηγείς και ως εκεί. Θα το βαρεθείς πολύ γρήγορα γιατί είναι απλό και αργό και...γιατρειά δεν παίρνει!
Γενικά βρίσκω χαζό σε ένα αυτοκίνητο αξίας 2.000 ευρώ να βάλεις ανάρτηση που φτάνει στο 1/3 της αξίας του!
Αλλά δεν θα κάνω εγώ κουμάντο στην τσέπη σου, κάνε ό,τι νομίζεις! Πάντως ένα σετ Κoni + H&R θα πάει πάνω από 600 ευρώ...
Δες και στο www.tpauto.gr , εγώ από κει αγόρασα τα Monroe μου.
Ecco, il mio Elefantino Rosso...Nero!

lanciaypsilon
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 28, 2005 1:57 pm
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από lanciaypsilon » Δευ Σεπ 25, 2006 2:32 pm

το αυτοκινητο το δικο μου πριν αλλαξω ελατηρια ειχε περιπου 65.000 χλμ και τα ελατηρια που ειχα ειχαν μαλακωσει τοσο ωστε το αμαξι ειχε καθισει απο την μια πλευρα σχεδον 2 ποντους και επειδη μαλλον και εκεινος ιδια ελατηρια θα εχει θεωρω πολυ πιθανων να του εχουν μαλακωσει και εκεινου πολυ.απο αυτα που λεει οτι στην χαλκιδα πηγε να του φυγει μου θυμιζει το δικο μου στην διαδρομη βουλιαγμενη-βαρκιζα που ειναι ολο στροφες και το αμαξι μου πηγαινε σαν βαρκα και οταν το ζοριζα λιγο ενιωθα να χανω τον ελεγχο.τωρα ολα ενταξει.αν δεν θες να βαλεις ελατηρια χαμηλωματος βαλε ελατηρια αλλη μαρκας καλης αλλα του ιδιου υψους.σιγουρα θα ειναι πολυ καλυτερα απο αυτα που εχεις και μετα αν σου περιψεψουν λεφτα βαλε και καλα αμορτισερ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”