Βαψιμο εσωτερικο?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Τετ Απρ 26, 2006 10:43 pm
Βαψιμο εσωτερικο?
Γνωρίζει κανεις αν λυνεται ευκολα αυτο το κομματι του ταμπλο γιατι θέλω να το βαψω? η καμια αλλη ιδεα για να το βάψω? χωρις να διαλυσω τα κουμπακια κτλ.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Τετ Απρ 26, 2006 10:43 pm
http://www.cibercar.com/pruebas/puntos/puntos_10.jpg
Link για φωτο (το κομματι που ειναι ασημι θελω να ξαναβαψω (μπεζ, μαυρο η ασημι ξανα γιατι εχει φθαρει χαμηλα στις ταχυτητες εχει θαμπώσει)
Link για φωτο (το κομματι που ειναι ασημι θελω να ξαναβαψω (μπεζ, μαυρο η ασημι ξανα γιατι εχει φθαρει χαμηλα στις ταχυτητες εχει θαμπώσει)
- Achilleas GT
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1516
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
- Τοποθεσία: Vrilissia
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Στην φωτογραφια δεν φαινεται φθαρμενο.Ισως βεβαια να ειναι παλια γι αυτο.
Λοιπον να ξερεις οτι το ολο συστημα αποτελειται απο 2 κοματια.
Την κονσολα που εχει τις ποτυροθυκες και το ακριβως απο επανω κοματι που ειναι για τα παραυθρα.
Εσυ θελεις να βαψεις αυτο με τις ποτυροθυκες ετσι?
Λοιπον το λυσιμο μπορω να σου το πω,στο περιπου παντα.
Εγω πορσωπικα το εχω λυσει αρκετες φορες στο αμαξι μου αλλα μοντελο με μοντελο μπορει να διαφερει οποτε μπορει καποια απο αυτα που σου λεω να μη τεριαζουνε......
Λοιπον ξεβιδωνεις (1) 2 allen βιδες που εχει μια αριστερα και μια δεξια.Εχει κατι σαν αεραγωγο εκει.
Μετα ξεβιδωνεις 2 Allen που εχει κατω απο το τασακι (2).
Μετα εχει 2 βιδες που ενωνουν την κονσολα με το μαυρο πλαισιο (3) μια αριστερα και μια δεξια,τις ξεβιδωνεις.
Προς τα πισω εχει αλλες 4 βιδες τις οποιες ξεβιδωνεισ και αυτες.
Εχει μια μικρη στο πισω τασακι.
Με το που βγαλεις το τασακι εχει και ενα παξιμαδι νομιζω 10κι.
Ετσι βγαζεις το μαυτο πλαισιο του χειροφρενου προσεξε μονο γιατι εχω διαβασει σε αλλο τοπικ σου οτι εχεις ηλεκτρικους καθρεπτες και το κουμπι τους ειναι εκει και δεν ξερω τι γινεται απο κατω με τα καλωδια.
Με το που το βγαλεις,ξεκουμπωνεις το μαυρο πλαισιο των ταχυτητων (4),βγαζεις τον αναπτυρα και τραβας προς τα εξω την κονσολα με προσοχη,η κονσολα ειναι κουμπωτη,εχει κουμπωματα σαν αυτα που εχουν τα καλυμματα απο τα ηχεια,οταν την τραβασ να προσεξεις το σημειο του αναπτηρα γιατι απο πισω απο την κονσολα εχει ενα βισμα με καλοδια που παει στην κονσολα,βγαζεις μια καθε ασφαλεια που εχει και μετα ξεκουμπωνεις το καλωδιο.
Προσεξε το κλαπετο (5) δεν βγαινει μαζι με την κονσολα.
Ισως να εχω ξεχασει κατι,καλο ειναι πριν την βγαλεις να συμβουλευτεις και καποιον τεχνικο.
Το τονιζω οτι αμαξι με αμαξι μπορει να διαφερει γι αυτο μπορει αυτα που σου ειπα να μην ειναι και απολυτα σωστα.
Λοιπον να ξερεις οτι το ολο συστημα αποτελειται απο 2 κοματια.
Την κονσολα που εχει τις ποτυροθυκες και το ακριβως απο επανω κοματι που ειναι για τα παραυθρα.
Εσυ θελεις να βαψεις αυτο με τις ποτυροθυκες ετσι?
Λοιπον το λυσιμο μπορω να σου το πω,στο περιπου παντα.
Εγω πορσωπικα το εχω λυσει αρκετες φορες στο αμαξι μου αλλα μοντελο με μοντελο μπορει να διαφερει οποτε μπορει καποια απο αυτα που σου λεω να μη τεριαζουνε......
Λοιπον ξεβιδωνεις (1) 2 allen βιδες που εχει μια αριστερα και μια δεξια.Εχει κατι σαν αεραγωγο εκει.
Μετα ξεβιδωνεις 2 Allen που εχει κατω απο το τασακι (2).
Μετα εχει 2 βιδες που ενωνουν την κονσολα με το μαυρο πλαισιο (3) μια αριστερα και μια δεξια,τις ξεβιδωνεις.
Προς τα πισω εχει αλλες 4 βιδες τις οποιες ξεβιδωνεισ και αυτες.
Εχει μια μικρη στο πισω τασακι.
Με το που βγαλεις το τασακι εχει και ενα παξιμαδι νομιζω 10κι.
Ετσι βγαζεις το μαυτο πλαισιο του χειροφρενου προσεξε μονο γιατι εχω διαβασει σε αλλο τοπικ σου οτι εχεις ηλεκτρικους καθρεπτες και το κουμπι τους ειναι εκει και δεν ξερω τι γινεται απο κατω με τα καλωδια.
Με το που το βγαλεις,ξεκουμπωνεις το μαυρο πλαισιο των ταχυτητων (4),βγαζεις τον αναπτυρα και τραβας προς τα εξω την κονσολα με προσοχη,η κονσολα ειναι κουμπωτη,εχει κουμπωματα σαν αυτα που εχουν τα καλυμματα απο τα ηχεια,οταν την τραβασ να προσεξεις το σημειο του αναπτηρα γιατι απο πισω απο την κονσολα εχει ενα βισμα με καλοδια που παει στην κονσολα,βγαζεις μια καθε ασφαλεια που εχει και μετα ξεκουμπωνεις το καλωδιο.
Προσεξε το κλαπετο (5) δεν βγαινει μαζι με την κονσολα.
Ισως να εχω ξεχασει κατι,καλο ειναι πριν την βγαλεις να συμβουλευτεις και καποιον τεχνικο.
Το τονιζω οτι αμαξι με αμαξι μπορει να διαφερει γι αυτο μπορει αυτα που σου ειπα να μην ειναι και απολυτα σωστα.
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Δεν μπορω να βαλω φωτογραφια με το σχεδιαγραμμα οποτε κοιτα στο πιο κατω link : http://briefcase.pathfinder.gr/download/541208
- joykiller
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
- Τοποθεσία: Agia Paraskevi
- Επικοινωνία:
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Τετ Απρ 26, 2006 10:43 pm
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντες?
Εγω?
ΠΟΤΕ..................
χιχιχιχιχιχιχι
Για να αλλαξεις τα λαμπακια πρεπει να λυσεις την κονσολα...........
Αλλιως σε γινεται...........
Αν θες να του αλλαξεις χρωμα πρεπει να βγαλεις και το επανω κομματι που ειναι για τα παραθυρα.
Αυτο εχει 2 Allen,τα ξεβιδωνεις και μετα το τραβας.
Το θεμα ειναι ομως οτι και να το βγαλεις πρεπει να ξεκουμπωσεις το μπροστινο κομματι και να το βαψεις στο χρωμα που θα κανεις και την κονσολα.
Ομως να ξερεις οτι ειναι λιγο δυσκολο το πανω μερος και λιγο επικινδυνο να σπασει στο ξεκουμπωμα.
Απο την αλλη ομςσ το να το βαψεις ομως με προστατευτικα μπορει να σου προκαλεσει διχρομια.
Να φαινεται δηλαδη το παλιο χρωμα και καπου να φαινεται ενα μπαλωμα με το καινουριο.
Εγω?
ΠΟΤΕ..................
χιχιχιχιχιχιχι
Για να αλλαξεις τα λαμπακια πρεπει να λυσεις την κονσολα...........
Αλλιως σε γινεται...........
Αν θες να του αλλαξεις χρωμα πρεπει να βγαλεις και το επανω κομματι που ειναι για τα παραθυρα.
Αυτο εχει 2 Allen,τα ξεβιδωνεις και μετα το τραβας.
Το θεμα ειναι ομως οτι και να το βγαλεις πρεπει να ξεκουμπωσεις το μπροστινο κομματι και να το βαψεις στο χρωμα που θα κανεις και την κονσολα.
Ομως να ξερεις οτι ειναι λιγο δυσκολο το πανω μερος και λιγο επικινδυνο να σπασει στο ξεκουμπωμα.
Απο την αλλη ομςσ το να το βαψεις ομως με προστατευτικα μπορει να σου προκαλεσει διχρομια.
Να φαινεται δηλαδη το παλιο χρωμα και καπου να φαινεται ενα μπαλωμα με το καινουριο.
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Τετ Απρ 26, 2006 10:43 pm
Tsiouf μου αρεσει πολυ ο τροπος που σκεφτεσαι.
Αλλα οχι τωρα περαν της πλακας που την εχει δωσει και θελω να κανω κατι μοναδικο στο εργαλειο.
Τα λαμπακια - Leds δε θα τα αλλαξω εγω γιατι δε θελω να το χαλασω, εχω βρει λαμπακια που αλλαζουν χρωμα και μπαινουν στο ταμπλο στιε ενδειξεις κτλ αλλαζουν 5 χρωματα και ειναι πολυ κεφατο εφε.
ολη αυτη η πορτοκαλοκιτρινιλα ε δεν ειναι και οτι καλυτερο, κανεις δεν εχει κανει τετοιες μοντες σε mk2b? μονο για mk1 εχω δει εδω μεσα Indiglo oργανακια κτλ. Δεν υπαρχει κανεις τρελλοψαγμενος?
Αλλα οχι τωρα περαν της πλακας που την εχει δωσει και θελω να κανω κατι μοναδικο στο εργαλειο.
Τα λαμπακια - Leds δε θα τα αλλαξω εγω γιατι δε θελω να το χαλασω, εχω βρει λαμπακια που αλλαζουν χρωμα και μπαινουν στο ταμπλο στιε ενδειξεις κτλ αλλαζουν 5 χρωματα και ειναι πολυ κεφατο εφε.
ολη αυτη η πορτοκαλοκιτρινιλα ε δεν ειναι και οτι καλυτερο, κανεις δεν εχει κανει τετοιες μοντες σε mk2b? μονο για mk1 εχω δει εδω μεσα Indiglo oργανακια κτλ. Δεν υπαρχει κανεις τρελλοψαγμενος?
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm