39 μέτρα.......

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

39 μέτρα.......

Δημοσίευση από iceman_n » Τετ Μάιος 17, 2006 10:18 am

Οι περισσοτεροι απο δω ξερετε οτι εχω ενα HGT με 6πιστονες δαγκανες Tarox και σhμερα το πρωι για την ακριβεια πριν 20 λεπτα πηγα να τις δοκιμασω.

Εχουμε και λεμε :

Πρωτα απο ολα τα λαστιχα πρεπει να ειναι στη σωστη θερμοκρασια οποτε γυρνοντας το πρωι απο μεσολογγι που ειχα παει γιατι ειχα εργαστηριο φροντισα να ζεστανω ιδιαιτερα τα τακακια μου γιατι ειναι σκληρα αλλα και τα λαστιχα με τη βοηθεια του καιρου γιατι εχει αρκετη ζεστη σημερα 24 βαθμους αυτο επετευχθει μεσα στα 25 λεπτα που εκανα για να γυρισω απο μεσολογγι ναυπακτο.Χωρις καμια σταση πουθενα πηγα κατυθειαν στον περιφεριακο που εχουμε (μαζι με τον πατερα μου ως μαρτυρα) βαλαμε σημαδι μια μεγαλη πινακιδα πηραμε φορα και ξεκινησαμε οταν επιασα τα 100 και τα ειχα σταθερα ο πατερας μου φτανοντας διπλα στη κολωνα μου φωναζει "τωρα" για να μετρισουμε μαζι και τα αντανακλαστικα τον χρονο που κανει ο οδηγος για μεχρι να πατησει φρενο.
Κατεβαινουμε περνουμε την 50μετρη μεζουρα που ειχαμε ειδη μαζι και μετραμε απο την πινακιδα μεχρι εκει που σταματησε το αυτοκινητο το αποτελεσμα 39 ΜΕΤΡΑ απιστευτο.......

Ευχαριστω την TAROX που καποια στιγμη μπορει να μου σωσει τη ζωη

Την επομενη φορα σε λιγες μερες δηλαδη θα το τραβηξω και βιντεο να το δειτε



Άβαταρ μέλους
DiViNe
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: Τετ Μαρ 31, 2004 2:48 am
Τοποθεσία: Πειραιας
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από DiViNe » Τετ Μάιος 17, 2006 11:02 am

Ερωτηση: χρειατηκαν 39 μετρα για να σταματησεις εντελως απο τα 100 χιλιομετρα ταχυτητα που πηγαινες? Ρωταω επειδη απο θεμα μετρησεων δεν εχω ασχοληθει. Συγκριτικα ποσο καλα ειναι?
PDT_Armataz_01_23 Because I'm back, yes I'm back, well I'm back in Black!

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Τετ Μάιος 17, 2006 11:05 am

Νομιζω δεν ειναι καλο νουμερο....40 μετρα ηθελε το Renault 19 1600,μοντελο 92 σε σγκριτικα τεστ της εποχης.Παλι ομως δεν ξερω..

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Μάιος 17, 2006 11:14 am

39,3 metra apo ta 100 se pliri akinotopoihsi einai h apodosis tou HGT me ta MAMA frena tou.....

tsekarismeno ;-)
Punto HGT SC Evo

Angel
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2004 1:59 pm

Δημοσίευση από Angel » Τετ Μάιος 17, 2006 11:19 am

Τεράστιο ρόλο παίζει το οδόστρωμα.... Σε πραγματικές συνθήκες νομίζω δύσκολο να δεις κάτω από 40 μέτρα. Και μαζί με το χρόνο αντίδρασης...είναι όντως πολύ καλό νούμερο.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Μάιος 17, 2006 11:26 am

se metrio odostrwma milaw....
Kifissias gia osous jeroune....
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Μάιος 17, 2006 11:38 am

sorry paidia....
39,3 eixa me ta frena tou coupe ta 284, ta monopistona.

me ta mama eixa 42,2.
alla se metrio odostroma k me to ABS active.

me auta pou exw twra den exw metrisei , alla mia psili me to mati einai arketa kalutera apo to 39,3 tou coupe tote.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Τετ Μάιος 17, 2006 12:15 pm

Μα και εμενα μου εκανε εντυπωση...39 μετρα με aftermarket φρενα δεν ειναι και κατι κορυφαιο..

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Μάιος 17, 2006 12:25 pm

oxi
ontws...
k to HGT me to ABS den mporei na ajiopihsi kala ta polupistona kitakia se tetoies dokimes....

me abs off mporeis k kati kalutero....
kai apo tin alli me 6pot k 306 disko perimeneis k kati kalutero...

apla to podi sou prepei na einai ma8imeno na kovei xwris paniko k xwris ABS ;-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Ευάγγελος
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:38 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευση από Ευάγγελος » Τετ Μάιος 17, 2006 12:26 pm

Παιδιά τι λέτε ίσα ίσα που είναι πολύ καλή απόσταση ακινητοποίησης!!!!!
Όχι και δεν είναι καλά τα 39 μέτρα, μην τρελαθούμε!!!

Κάντε μια αξιόπιστη μέτρηση όσοι έχετε aftermarket φρένα και αν κατέβεται κάτω απο τα 40 - 41 μέτρα να είσται ευχαριστημένοι, πολύ ευχαριστημένοι!!!

For the record η 360 Mοdena θέλει 36,5 μέτρα για πλήρη ακινητοποίηση και θεωρείται απο τα κορυφαία νουμέρα που έχουν ποτέ καταγραφεί στη συγκεκριμένη δοκιμασία!!!
Powered by Abarth

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Τετ Μάιος 17, 2006 12:31 pm

Δεν ειναι μετρο συγκρισης η Ferrari.Ειναι πολυ πιο βαρια κατασκευη.Καπου εχω ενα τευχος ενος περιοδικου που εκανε ενα τετοιο τεστ και ενα Sei ειχε λιγοτερα μετρα ακινητοποιησης απο τα 100 χιλιομετρα απο μια Mercedes 600αρα....

Άβαταρ μέλους
Ευάγγελος
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:38 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευση από Ευάγγελος » Τετ Μάιος 17, 2006 12:47 pm

gyubrush έγραψε:Δεν ειναι μετρο συγκρισης η Ferrari.Ειναι πολυ πιο βαρια κατασκευη.Καπου εχω ενα τευχος ενος περιοδικου που εκανε ενα τετοιο τεστ και ενα Sei ειχε λιγοτερα μετρα ακινητοποιησης απο τα 100 χιλιομετρα απο μια Mercedes 600αρα....
Δεν θα διαφωνίσω σ' αυτό, επίσης πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η κατανομή του βάρους του αυτοκινήτου, η γεωμετρία και ο τύπος της ανάρτησης, αλλά συνεχίζω να επιμένω πως τα 39 μέτρα είναι πολύ καλή επίδοση!

Τί θα λέγατε να οργανώσουμε ενα track-day,να νοικιάσουμε μετρητικό εξοπλισμό και όσοι συμμετέχουμε μεταξύ των άλλων test να κάνουμε και μια δοκιμή 100-0 και τότε θα δούμε την έκπληξη πολλών που θα περνάνε τα 50 μέτρα και θα τσουλάνε ακόμα!

Τα μέτρα απιτούμενης πέδησης είναι όπως τα άλογα, δεν είναι στραγάλια!!!

Φίλε gyubrush, εξηγούμαι πρίν φτάσω σε θέση να απολογηθώ, το post μου δεν έχει επιθετικό χαρακτήρα, άλλωστε γνωρίζεις ότι σέβομαι τη γνώμη σου μιας και από άλλα θέματα έχω "συζητήσει μαζί σου" στο πλαίσιο ανταλλαγής κάποοων post για κάποια θέματα και αναγνωρίζω ότι είσαι άτομο με αρκετές γνώσεις και προσέχεις αρκετά αυτά που λές!
Powered by Abarth

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Τετ Μάιος 17, 2006 12:59 pm

Λοιπον σημαντικο ρολο παιζουν εκτος απο την ποιοτητα της ασφαλτου και το ABS το οποιο οπως το ειδα που το πατησα δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο ειναι παλιο η Bosch που τα βγαζει αν δεν κανω λαθος εχει κανει φοβερη εξελιξη στα μοντελα μετα το 2004 και παραλληλα ειναι αργο δηλαδη δεν μπορει να βγαλει ολη την δυναμη των φρενων στην ασφαλτο γιατι δεν εχει κατασκευαστει για αυτα το φρενα και για τετοια χρηση τα μον ABS τα οποια ειναι racing και ειναι για τεοια χρηση ειναι του EVO και του Impreza και το πλεονεκτημα του ειναι οτι εχουν πολυ γρηγορη αποκριση.

Επισης μην κοιτατε τις μετρισεις απο τα περιοδικα διοτι εχουν γινει ολες στα μεγαρα οπου εκει η ασφαλτος ειναι πλυ τραχια τα λαστιχα πιθανον να ηθελαν και αλλο ζεσταμα δηλαδη να μην τους εφτανε το 20λεπτο που εκανα για να γυρισω απο μεσολογγι γιατι εχουν δεικτη ταχυτητας W και τελος το πιο σημαντικο ειναι ο οδηγος το ιδιο φρεναρω εγω με τον με τους οδηγους του πανελληνιου πρωταθληματος μου φερνουν οι 4τροχοι για να κανουν τις δοκιμες.

Το μονο που πιστευω οτι θα μπορεσω να κανω ειναι 4 μετρα λιγοτερο το πολυ αλλα πρωτα πρεπει τα λαστιχα και τα τακακια μου να θερμανθουν υπερβολικα ωστε να μπορεσουν να αποδωσουν τα μεγιστα και φυσικα να βελτιωθω και γω.

Και δεν νιμιζω οτι καποιος με μαμα φρενα να πεσει κατω απο 43 - 45 μετρα πρεπει να ειναι πολυ καλος....

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Τετ Μάιος 17, 2006 1:03 pm

gyubrush έγραψε:Νομιζω δεν ειναι καλο νουμερο....40 μετρα ηθελε το Renault 19 1600,μοντελο 92 σε σγκριτικα τεστ της εποχης.Παλι ομως δεν ξερω..
μονο που το ρενο δεν ειχε ABS και σιγουρα χωρισ ABS μπορει να εισαι και 6 μετρα κατω αν ξερεις ομως να μην μπλοκαρεις τους τροχους και να φρεναρεις παρατεταμενα

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Τετ Μάιος 17, 2006 1:05 pm

Δεν ειπε κανεις οτι εχει επιθετικο χαρακτηρα το ποστ σου...Αλοιμονο και συγνωμη εαν σου δοθηκε τετοια εντυπωση εκ μερους μου.

Παντως ειναι πολυ ενδιαφερουσα η ιδεα σου για track day και τεστ φρενων.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”