Σελίδα 6 από 7

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 19, 2006 10:18 am
από tsioufff
skinboy έγραψε:h kaluteroteri mias k alli den 8a vreis ellada...
as tsekarei prwta omws oti mporei na tin valei....

psaxnw k egw na valw poio xontri sto HGT mou...
an mou vrei kapoios euxaristos na tou dwsw tou HGT...

H&R
Eibach
Novitec

tipota...
uparxei pantos 22mm gia HGT alla den mporw na vrw poia etaireia tin vgazei k an einai apo kana coupe.....???!!!!
ναι να μου πεις αν τη δωσεις

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 19, 2006 11:33 am
από skinboy
ama vrw...
euxaristos , 8a eisai o prwtos pou 8a to pw..
ama jerei kaneis kati as me voi8isei na voi8i8oume oloi...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 20, 2006 2:24 pm
από sotiris 14
http://tarantula.gr/shop/product_info.p ... ucts_id=47

για οποιον ενδιαφερεται

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 20, 2006 2:29 pm
από tsioufff
νομιζω οτι και μονο με αυτο που ειχε γινει με τον MAXRISTOS, δε θα πηγαινα ποτε στον tarantula. sorry

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 20, 2006 2:49 pm
από sotiris 14
δεν ξερω τι εχει γινει...
εγω το εβαλα εντελως πληροφοριακα...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 1:00 am
από spartiatis
παιδια επειδη σκεφτομαι να βαλω μια μπαρα θολων στο τουτου μου!και ελεγα να προτιμησω αλουμινιου λογω βαρος κυριως αλλα δεν ξερω ποια εταιρεια εχει μπαρα πο να ταιριαζει γαντι στο τουτου μου μηπως εχει βαλει κανεις σε mk2b sporting?οντως μειωνει τα τριξιματα του ταμπλο που διαβασα?ελπιζω επειδη εχω αλλαξει αμορτισερ(sachs performanses) μετα την τοποθετησει της μην κοπαναει περισοτερο?στο τιμονι τι διαφορες βλεπεις μετα?ευχαριστω

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 31, 2007 2:08 pm
από skinboy
εχεις διαφορες μετα και ειναι αισθητες οποιαδηποτε μαρκας και υλικου και να βαλεις...
τωρα τριξιματα ταμπλο κτλ, δεν ειχα και δεν εχω οποτε δεν μπορω να σου πω αν θα αλλαξει κατι.

σαφος και δεν κοπαναει περισσοτερο απο μια μπαρα θολων.
αν το αμαξι σου κοπαναει τοτε μαλλον ειναι απο λαθος συνδιασμο ελατηριων αμορτισερ η φθαρμενων συνδεσμων κτλ...
και ενα σετ αμορτισερ πχ μπορει να κοπαναει το αμαξι σε σχεση με αλλα και ας ειναι σκληροτερα τα αλλα..
εγω πχ στο παρελ8ον εβγαλα sachs απο Cinquecento sporting k εβαλα Κονι κιτρινα με τα ελατηρια που ειχα πριν (Eibach) και το αμαξι κ σταματησε να κοπαναει και να γερνει ενο το αμορτισερ ητανε σαφος πολυ ποιο σκληρο....
ολα σχετικα ειναι ! ! να προτυματε δουλεμενες λυσεις απλα και οχι οτι προτυνει καποιος με το προσχημα "οχι εκεινο ειναι σκληρο και θα κοπαναει το αμαξι κτλ"

!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 09, 2007 10:54 am
από skinboy
δειτε και πως ειναι των ψαλιδιων μια.....

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 09, 2007 1:37 pm
από polatov
θελω και γω...............ποσο πηγε αν επιτρεπεται??
να ρωτησω και κατι αλλο??μου ειπαν οτι για να βαλω θολομπαρα πρεπει να κανω τρυπες στους θολους....ισχυει?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 09, 2007 1:54 pm
από P.A.D.R.C
Aν δεν κανω λαθος ανοιγεις τρυπες για τις βιδες ,γιατι ο θολος ειναι ενιαιος!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 09, 2007 2:04 pm
από skinboy
o Θολος ειναι τρυπημενος...
εχει 2 τρυπες εμπρος-πισω .
η εμπρος ειναι διαμπερες τρυπα κανονικη και η πισω εχει απο κατω φλιδες απο κομματια αμορφα μεταλλικα τα οποια πρεπει να καθαρισεις γιατι δεν περνανε οι βιδες μεσα...
μπορει να γινει με πααααααααααααρα πολυ υπομονη με λιμα απο πανω , η με ενα τρυπανι μικρο κ προσεκτικα....

αυτα ισχυουνε για τις μπαρες 8ολων που ειναι σχεδιασμενες να πατανε σε αυτες τις τρυπες (απο προσωπικη πειρα για τα μκ2 αυτο σημαινει ΟΜP - Novitec) ,η Sparco δυστηχως θελει αλλη μια τρυπα εμπρος σε κλειστο σημειο.

Ολα αυτα αφορουνε MK2 που λεω.
τιμη για την ψαλιδομπαρα δεν ξερω διοτι ειχα παραγγειλει και αλλα πραγματα μαζι...
νομιζω οτι εχει αυτη κανα 100 ευρω.

Τεταρτη θα την τοποθεητησω οποτε θα εχω και εικονα ποσο περισευει και αν υπαρχει καποια διαφορα εμφανη ευκολα η ειναι καλη μονο για πιστα.

Παντος ειναι πλακε οχι στρογγυλη η σωληνωση , καλο αυτο.
υπαρχει και η ιδια 2 σημειων οπως ειναι ολες οι κλασσικες .

αυτη παντος πανω της ελεγε Fit's HGT only.
Πιστευω ομως οτι πρεπει να μπαινει και σε ολα τα μκ2.
Οι 2 σημειων ειναι fit's all including HGT.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 09, 2007 4:47 pm
από polatov
ευχαριστω Πετρο αν και τρεχω στα συνεργεια αυτες τις μερες και θα παρει μια αναβολη η θολομπαρα....
καλοφορετη κιολας!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 12, 2007 5:30 pm
από P.A.D.R.C
η εμπρος ειναι διαμπερες τρυπα κανονικη και η πισω εχει απο κατω φλιδες απο κομματια αμορφα μεταλλικα τα οποια πρεπει να καθαρισεις γιατι δεν περνανε οι βιδες μεσα...
Παραδοξως στο δικο μου απο τις 4 τρυπες συνολικα η μια(δεξια μπροστα) ειναι ανοιχτη η δεξια πισω εχει πιατελο απο κατω ενω οι δυο αριστερες ειναι μια ενιαια-φαινεται μονο που θα τρυπησεις- και η αλλη θελει γερο καθαρισμα.

Για αυτο τον λογο να ειστε προετοιμασμενοι δια παν ενδεχομενο :smile:!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 12:57 pm
από skinboy
ειναι λογικο να εχει πιατελο απο κατω....
σε αυτες τις περιπτωσεις ενδεχομενος λυνεις το γονατο ολο και περνας βιδα απο κατω προς τα πανω και το παξιμαδι απο πανω για να εχεις χωρο για το πιατελο....

σε μενα ειναι στενα τα πιατελα ελατηρια και δεν τιθεται τετοιο θεμα σε τετοιου ειδους setup.
παντος το καθαρισμα των τρυπων με ενα τρυπανι για ατσαλι (διαμαντοτρυπανο) και στο αργο σε σκαλα , σε 5 λεπτα με πολυ ηρεμες κινησεις και υπομονη εχει γινει.
μετα ενα βαψιμο με πινελακι λιγο τυπικα (οχι πως θα φαινεται αλλα..) και καθαρισες....

τωρα αν δεν ειστε σιγουροι η εχετε τα πιατελα απο κατω (λογικο τοτε) το πατε στο μηχανικο σας και σας το φτιαχνει.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 16, 2007 4:15 pm
από skinboy
λοιπον....
διορθωση...
η μπαρα ψαλιδιων ποιο πανω πιανει στις βασεις τον ψαλιδιων απο την εμπροσ μερια...οι 2 κα8ετες τραβερσες δεν πανε προς τα πισω (γεφυρα) αλλα προς τα εμπρος στα ραμφη και πιανουνε στις βιδες απο κατω δεξια αριστερα τερμα (εκει που πιανει και η τραβερσα τον ψηγειων στα δικαρια) και με λιγα λογια τα ενωνει ολα τεζα.

αυτο ειναι το συμπερασμα και διορθωνω κατι που ειχα γραψει ποιο πανω στο που δενει (αλλα ο αντιπρωσοπος επεμενε οταν το ελεγα εγω οτι παει πισω.....anyway τελικα μονο με τα ματια του κανεις μπορει να ξερει , προφανος δεν ειχε ξανα βαλει ποτε του αντιστοιχη σε mk2 Punto απο οσο φαινεται...δεν τρεχει παντος αυτο).

Απο εκει και περα...
η μπαρα περναει πολυ χαμηλα (ασκοπα αλλα οπως την εεχουνε σχεδιασει δεν γινοτανε αλλιως , θελει αλλο σχεδιασμο) και με το που την πατησα πανω στο αμαξι και το καταβασαμε κατω να πατησει μου κοπηκανε τα ποδια μολις την ειδα και τελικος ειναι παλι στην αποθηκη μου χωρις να τοποθετηθει.

Ειλικρινα 8α το ξανα κοιταζω το θεμα και 8α ανεβασω φωτογραφιες να δειτε πως καθετε , δεν ξερω ακομα και σε πιστα με τα κερμπ αν θα μπορουσε να δουλεψει αυτο το πραγμα στο αμαξι.

Οσο καλο και αν κανει (γιατι εχω πλεον 3 αποψεις οτι οτι κανει σε ενα ραλλυ στο HGT αποκλειεται λογο γεφυρας και σχεδιασμου να κανει, εγω ηθελα ομως να το δω μονος μου...) δεν μπορει να μπει κατι τετοιο μαλλον στο αμαξι διοτι αμα ξυσει θα πας για καινουργια γεφυρα ψαλιδια τραβερσα εμπρος η κατι απο ολα η ολα....

αυτα.