ναι να μου πεις αν τη δωσειςskinboy έγραψε:h kaluteroteri mias k alli den 8a vreis ellada...
as tsekarei prwta omws oti mporei na tin valei....
psaxnw k egw na valw poio xontri sto HGT mou...
an mou vrei kapoios euxaristos na tou dwsw tou HGT...
H&R
Eibach
Novitec
tipota...
uparxei pantos 22mm gia HGT alla den mporw na vrw poia etaireia tin vgazei k an einai apo kana coupe.....???!!!!
Μπάρες θόλων
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- sotiris 14
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 652
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 3:37 pm
- Τοποθεσία: peiraias
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
- sotiris 14
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 652
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 3:37 pm
- Τοποθεσία: peiraias
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
παιδια επειδη σκεφτομαι να βαλω μια μπαρα θολων στο τουτου μου!και ελεγα να προτιμησω αλουμινιου λογω βαρος κυριως αλλα δεν ξερω ποια εταιρεια εχει μπαρα πο να ταιριαζει γαντι στο τουτου μου μηπως εχει βαλει κανεις σε mk2b sporting?οντως μειωνει τα τριξιματα του ταμπλο που διαβασα?ελπιζω επειδη εχω αλλαξει αμορτισερ(sachs performanses) μετα την τοποθετησει της μην κοπαναει περισοτερο?στο τιμονι τι διαφορες βλεπεις μετα?ευχαριστω
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
εχεις διαφορες μετα και ειναι αισθητες οποιαδηποτε μαρκας και υλικου και να βαλεις...
τωρα τριξιματα ταμπλο κτλ, δεν ειχα και δεν εχω οποτε δεν μπορω να σου πω αν θα αλλαξει κατι.
σαφος και δεν κοπαναει περισσοτερο απο μια μπαρα θολων.
αν το αμαξι σου κοπαναει τοτε μαλλον ειναι απο λαθος συνδιασμο ελατηριων αμορτισερ η φθαρμενων συνδεσμων κτλ...
και ενα σετ αμορτισερ πχ μπορει να κοπαναει το αμαξι σε σχεση με αλλα και ας ειναι σκληροτερα τα αλλα..
εγω πχ στο παρελ8ον εβγαλα sachs απο Cinquecento sporting k εβαλα Κονι κιτρινα με τα ελατηρια που ειχα πριν (Eibach) και το αμαξι κ σταματησε να κοπαναει και να γερνει ενο το αμορτισερ ητανε σαφος πολυ ποιο σκληρο....
ολα σχετικα ειναι ! ! να προτυματε δουλεμενες λυσεις απλα και οχι οτι προτυνει καποιος με το προσχημα "οχι εκεινο ειναι σκληρο και θα κοπαναει το αμαξι κτλ"
τωρα τριξιματα ταμπλο κτλ, δεν ειχα και δεν εχω οποτε δεν μπορω να σου πω αν θα αλλαξει κατι.
σαφος και δεν κοπαναει περισσοτερο απο μια μπαρα θολων.
αν το αμαξι σου κοπαναει τοτε μαλλον ειναι απο λαθος συνδιασμο ελατηριων αμορτισερ η φθαρμενων συνδεσμων κτλ...
και ενα σετ αμορτισερ πχ μπορει να κοπαναει το αμαξι σε σχεση με αλλα και ας ειναι σκληροτερα τα αλλα..
εγω πχ στο παρελ8ον εβγαλα sachs απο Cinquecento sporting k εβαλα Κονι κιτρινα με τα ελατηρια που ειχα πριν (Eibach) και το αμαξι κ σταματησε να κοπαναει και να γερνει ενο το αμορτισερ ητανε σαφος πολυ ποιο σκληρο....
ολα σχετικα ειναι ! ! να προτυματε δουλεμενες λυσεις απλα και οχι οτι προτυνει καποιος με το προσχημα "οχι εκεινο ειναι σκληρο και θα κοπαναει το αμαξι κτλ"
Punto HGT SC Evo
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
o Θολος ειναι τρυπημενος...
εχει 2 τρυπες εμπρος-πισω .
η εμπρος ειναι διαμπερες τρυπα κανονικη και η πισω εχει απο κατω φλιδες απο κομματια αμορφα μεταλλικα τα οποια πρεπει να καθαρισεις γιατι δεν περνανε οι βιδες μεσα...
μπορει να γινει με πααααααααααααρα πολυ υπομονη με λιμα απο πανω , η με ενα τρυπανι μικρο κ προσεκτικα....
αυτα ισχυουνε για τις μπαρες 8ολων που ειναι σχεδιασμενες να πατανε σε αυτες τις τρυπες (απο προσωπικη πειρα για τα μκ2 αυτο σημαινει ΟΜP - Novitec) ,η Sparco δυστηχως θελει αλλη μια τρυπα εμπρος σε κλειστο σημειο.
Ολα αυτα αφορουνε MK2 που λεω.
τιμη για την ψαλιδομπαρα δεν ξερω διοτι ειχα παραγγειλει και αλλα πραγματα μαζι...
νομιζω οτι εχει αυτη κανα 100 ευρω.
Τεταρτη θα την τοποθεητησω οποτε θα εχω και εικονα ποσο περισευει και αν υπαρχει καποια διαφορα εμφανη ευκολα η ειναι καλη μονο για πιστα.
Παντος ειναι πλακε οχι στρογγυλη η σωληνωση , καλο αυτο.
υπαρχει και η ιδια 2 σημειων οπως ειναι ολες οι κλασσικες .
αυτη παντος πανω της ελεγε Fit's HGT only.
Πιστευω ομως οτι πρεπει να μπαινει και σε ολα τα μκ2.
Οι 2 σημειων ειναι fit's all including HGT.
εχει 2 τρυπες εμπρος-πισω .
η εμπρος ειναι διαμπερες τρυπα κανονικη και η πισω εχει απο κατω φλιδες απο κομματια αμορφα μεταλλικα τα οποια πρεπει να καθαρισεις γιατι δεν περνανε οι βιδες μεσα...
μπορει να γινει με πααααααααααααρα πολυ υπομονη με λιμα απο πανω , η με ενα τρυπανι μικρο κ προσεκτικα....
αυτα ισχυουνε για τις μπαρες 8ολων που ειναι σχεδιασμενες να πατανε σε αυτες τις τρυπες (απο προσωπικη πειρα για τα μκ2 αυτο σημαινει ΟΜP - Novitec) ,η Sparco δυστηχως θελει αλλη μια τρυπα εμπρος σε κλειστο σημειο.
Ολα αυτα αφορουνε MK2 που λεω.
τιμη για την ψαλιδομπαρα δεν ξερω διοτι ειχα παραγγειλει και αλλα πραγματα μαζι...
νομιζω οτι εχει αυτη κανα 100 ευρω.
Τεταρτη θα την τοποθεητησω οποτε θα εχω και εικονα ποσο περισευει και αν υπαρχει καποια διαφορα εμφανη ευκολα η ειναι καλη μονο για πιστα.
Παντος ειναι πλακε οχι στρογγυλη η σωληνωση , καλο αυτο.
υπαρχει και η ιδια 2 σημειων οπως ειναι ολες οι κλασσικες .
αυτη παντος πανω της ελεγε Fit's HGT only.
Πιστευω ομως οτι πρεπει να μπαινει και σε ολα τα μκ2.
Οι 2 σημειων ειναι fit's all including HGT.
Punto HGT SC Evo
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Παραδοξως στο δικο μου απο τις 4 τρυπες συνολικα η μια(δεξια μπροστα) ειναι ανοιχτη η δεξια πισω εχει πιατελο απο κατω ενω οι δυο αριστερες ειναι μια ενιαια-φαινεται μονο που θα τρυπησεις- και η αλλη θελει γερο καθαρισμα.η εμπρος ειναι διαμπερες τρυπα κανονικη και η πισω εχει απο κατω φλιδες απο κομματια αμορφα μεταλλικα τα οποια πρεπει να καθαρισεις γιατι δεν περνανε οι βιδες μεσα...
Για αυτο τον λογο να ειστε προετοιμασμενοι δια παν ενδεχομενο !!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
ειναι λογικο να εχει πιατελο απο κατω....
σε αυτες τις περιπτωσεις ενδεχομενος λυνεις το γονατο ολο και περνας βιδα απο κατω προς τα πανω και το παξιμαδι απο πανω για να εχεις χωρο για το πιατελο....
σε μενα ειναι στενα τα πιατελα ελατηρια και δεν τιθεται τετοιο θεμα σε τετοιου ειδους setup.
παντος το καθαρισμα των τρυπων με ενα τρυπανι για ατσαλι (διαμαντοτρυπανο) και στο αργο σε σκαλα , σε 5 λεπτα με πολυ ηρεμες κινησεις και υπομονη εχει γινει.
μετα ενα βαψιμο με πινελακι λιγο τυπικα (οχι πως θα φαινεται αλλα..) και καθαρισες....
τωρα αν δεν ειστε σιγουροι η εχετε τα πιατελα απο κατω (λογικο τοτε) το πατε στο μηχανικο σας και σας το φτιαχνει.
σε αυτες τις περιπτωσεις ενδεχομενος λυνεις το γονατο ολο και περνας βιδα απο κατω προς τα πανω και το παξιμαδι απο πανω για να εχεις χωρο για το πιατελο....
σε μενα ειναι στενα τα πιατελα ελατηρια και δεν τιθεται τετοιο θεμα σε τετοιου ειδους setup.
παντος το καθαρισμα των τρυπων με ενα τρυπανι για ατσαλι (διαμαντοτρυπανο) και στο αργο σε σκαλα , σε 5 λεπτα με πολυ ηρεμες κινησεις και υπομονη εχει γινει.
μετα ενα βαψιμο με πινελακι λιγο τυπικα (οχι πως θα φαινεται αλλα..) και καθαρισες....
τωρα αν δεν ειστε σιγουροι η εχετε τα πιατελα απο κατω (λογικο τοτε) το πατε στο μηχανικο σας και σας το φτιαχνει.
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
λοιπον....
διορθωση...
η μπαρα ψαλιδιων ποιο πανω πιανει στις βασεις τον ψαλιδιων απο την εμπροσ μερια...οι 2 κα8ετες τραβερσες δεν πανε προς τα πισω (γεφυρα) αλλα προς τα εμπρος στα ραμφη και πιανουνε στις βιδες απο κατω δεξια αριστερα τερμα (εκει που πιανει και η τραβερσα τον ψηγειων στα δικαρια) και με λιγα λογια τα ενωνει ολα τεζα.
αυτο ειναι το συμπερασμα και διορθωνω κατι που ειχα γραψει ποιο πανω στο που δενει (αλλα ο αντιπρωσοπος επεμενε οταν το ελεγα εγω οτι παει πισω.....anyway τελικα μονο με τα ματια του κανεις μπορει να ξερει , προφανος δεν ειχε ξανα βαλει ποτε του αντιστοιχη σε mk2 Punto απο οσο φαινεται...δεν τρεχει παντος αυτο).
Απο εκει και περα...
η μπαρα περναει πολυ χαμηλα (ασκοπα αλλα οπως την εεχουνε σχεδιασει δεν γινοτανε αλλιως , θελει αλλο σχεδιασμο) και με το που την πατησα πανω στο αμαξι και το καταβασαμε κατω να πατησει μου κοπηκανε τα ποδια μολις την ειδα και τελικος ειναι παλι στην αποθηκη μου χωρις να τοποθετηθει.
Ειλικρινα 8α το ξανα κοιταζω το θεμα και 8α ανεβασω φωτογραφιες να δειτε πως καθετε , δεν ξερω ακομα και σε πιστα με τα κερμπ αν θα μπορουσε να δουλεψει αυτο το πραγμα στο αμαξι.
Οσο καλο και αν κανει (γιατι εχω πλεον 3 αποψεις οτι οτι κανει σε ενα ραλλυ στο HGT αποκλειεται λογο γεφυρας και σχεδιασμου να κανει, εγω ηθελα ομως να το δω μονος μου...) δεν μπορει να μπει κατι τετοιο μαλλον στο αμαξι διοτι αμα ξυσει θα πας για καινουργια γεφυρα ψαλιδια τραβερσα εμπρος η κατι απο ολα η ολα....
αυτα.
διορθωση...
η μπαρα ψαλιδιων ποιο πανω πιανει στις βασεις τον ψαλιδιων απο την εμπροσ μερια...οι 2 κα8ετες τραβερσες δεν πανε προς τα πισω (γεφυρα) αλλα προς τα εμπρος στα ραμφη και πιανουνε στις βιδες απο κατω δεξια αριστερα τερμα (εκει που πιανει και η τραβερσα τον ψηγειων στα δικαρια) και με λιγα λογια τα ενωνει ολα τεζα.
αυτο ειναι το συμπερασμα και διορθωνω κατι που ειχα γραψει ποιο πανω στο που δενει (αλλα ο αντιπρωσοπος επεμενε οταν το ελεγα εγω οτι παει πισω.....anyway τελικα μονο με τα ματια του κανεις μπορει να ξερει , προφανος δεν ειχε ξανα βαλει ποτε του αντιστοιχη σε mk2 Punto απο οσο φαινεται...δεν τρεχει παντος αυτο).
Απο εκει και περα...
η μπαρα περναει πολυ χαμηλα (ασκοπα αλλα οπως την εεχουνε σχεδιασει δεν γινοτανε αλλιως , θελει αλλο σχεδιασμο) και με το που την πατησα πανω στο αμαξι και το καταβασαμε κατω να πατησει μου κοπηκανε τα ποδια μολις την ειδα και τελικος ειναι παλι στην αποθηκη μου χωρις να τοποθετηθει.
Ειλικρινα 8α το ξανα κοιταζω το θεμα και 8α ανεβασω φωτογραφιες να δειτε πως καθετε , δεν ξερω ακομα και σε πιστα με τα κερμπ αν θα μπορουσε να δουλεψει αυτο το πραγμα στο αμαξι.
Οσο καλο και αν κανει (γιατι εχω πλεον 3 αποψεις οτι οτι κανει σε ενα ραλλυ στο HGT αποκλειεται λογο γεφυρας και σχεδιασμου να κανει, εγω ηθελα ομως να το δω μονος μου...) δεν μπορει να μπει κατι τετοιο μαλλον στο αμαξι διοτι αμα ξυσει θα πας για καινουργια γεφυρα ψαλιδια τραβερσα εμπρος η κατι απο ολα η ολα....
αυτα.
Punto HGT SC Evo