Μπάρες θόλων
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
Μπάρες θόλων
Χρήσιμες, εκτός από εντυπωσιακές στο μάτι, οι μπάρες θόλων φροντίζουν για τη βελτίωση της ακαμψίας του αυτοκινήτου μας.
ΟΙ μπάρες θόλων ως αξεσουάρ σε ένα αυτοκίνητο αποτελούν μια δημοφιλή επιλογή, η οποία, όμως, συνοδεύεται από μια σειρά μύθων. Η πλευρική δύναμη που αναπτύσσεται στα ελαστικά, στη διάρκεια μιας στροφής, σε συνδυασμό με την αντίδραση σε αυτήν που ασκούν τα ψαλίδια του αυτοκινήτου δημιουργούν ένα είδος μοχλού που τείνει να ανοίξει την απόσταση μεταξύ των θόλων. Η μπάρα φροντίζει ώστε να αποτρέπει αυτήν την κίνηση, η οποία έχει επιπτώσεις τόσο στην οδική συμπεριφορά όσο και στην αίσθηση που αποπνέει το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου.
Στην αγορά υπάρχουν δύο κύρια είδη μπάρας, η απλή και η ρυθμιζόμενη. Το προτέρημα της δεύτερης σε σχέση με την πρώτη είναι ότι επιτρέπει την προφόρτιση των θόλων, που, τελικά, μειώνει ακόμα περισσότερο την τάση να ανοίξουν οι θόλοι. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι μύθος τα όσα λέγονται σχετικά με τις επιπτώσεις της παρουσίας μια μπάρας θόλων σε ένα ατύχημα, αφού είναι έτσι σχεδιασμένες, ώστε, σε μια τέτοια περίπτωση, να σπάνε και να μην προκαλούν περαιτέρω ζημιές. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι αλουμίνιο ή ατσάλι, με το πρώτο να αποτελεί και την πιο ακριβή επιλογή.
OMP
Διαθέσιμα είδη: ρυθμιζόμενες, απλές και ψαλιδιών
Γκάμα: όλα τα μοντέλα της αγοράς
Τιμές: από 50 μέχρι 160 ευρώ, με το μέσο όρο να βρίσκεται στα 80 ευρώ
Sparco
Διαθέσιμα είδη: ρυθμιζόμενες, απλές και ψαλιδιών
Γκάμα: όλα τα μοντέλα της αγοράς
Τιμές: από 75 μέχρι 200 ευρώ
ΜΟΜΟ
Διαθέσιμα είδη: ρυθμιζόμενες, απλές και ψαλιδιών
Γκάμα: όλα τα μοντέλα της αγοράς
Τιμές: από 95 έως 190 ευρώ
ΟΙ μπάρες θόλων ως αξεσουάρ σε ένα αυτοκίνητο αποτελούν μια δημοφιλή επιλογή, η οποία, όμως, συνοδεύεται από μια σειρά μύθων. Η πλευρική δύναμη που αναπτύσσεται στα ελαστικά, στη διάρκεια μιας στροφής, σε συνδυασμό με την αντίδραση σε αυτήν που ασκούν τα ψαλίδια του αυτοκινήτου δημιουργούν ένα είδος μοχλού που τείνει να ανοίξει την απόσταση μεταξύ των θόλων. Η μπάρα φροντίζει ώστε να αποτρέπει αυτήν την κίνηση, η οποία έχει επιπτώσεις τόσο στην οδική συμπεριφορά όσο και στην αίσθηση που αποπνέει το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου.
Στην αγορά υπάρχουν δύο κύρια είδη μπάρας, η απλή και η ρυθμιζόμενη. Το προτέρημα της δεύτερης σε σχέση με την πρώτη είναι ότι επιτρέπει την προφόρτιση των θόλων, που, τελικά, μειώνει ακόμα περισσότερο την τάση να ανοίξουν οι θόλοι. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι μύθος τα όσα λέγονται σχετικά με τις επιπτώσεις της παρουσίας μια μπάρας θόλων σε ένα ατύχημα, αφού είναι έτσι σχεδιασμένες, ώστε, σε μια τέτοια περίπτωση, να σπάνε και να μην προκαλούν περαιτέρω ζημιές. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι αλουμίνιο ή ατσάλι, με το πρώτο να αποτελεί και την πιο ακριβή επιλογή.
OMP
Διαθέσιμα είδη: ρυθμιζόμενες, απλές και ψαλιδιών
Γκάμα: όλα τα μοντέλα της αγοράς
Τιμές: από 50 μέχρι 160 ευρώ, με το μέσο όρο να βρίσκεται στα 80 ευρώ
Sparco
Διαθέσιμα είδη: ρυθμιζόμενες, απλές και ψαλιδιών
Γκάμα: όλα τα μοντέλα της αγοράς
Τιμές: από 75 μέχρι 200 ευρώ
ΜΟΜΟ
Διαθέσιμα είδη: ρυθμιζόμενες, απλές και ψαλιδιών
Γκάμα: όλα τα μοντέλα της αγοράς
Τιμές: από 95 έως 190 ευρώ
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- spirakos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 13, 2004 3:33 pm
- Τοποθεσία: Athina-Galatsara
oreos o gallatin...
na rotiso kapoia pragmatakia...
1)stin aisthisi tou sistimatos diefthinsis exoun niotheis kamia diafora?(otan eisai stin strofi ennoo)
2)panta eixa tin aporia pos topothetountai...(to pou to gnorizo)
3)se poia periptosi mporei na xreiastei na valeis mia mpara tholwn(exo punto sporting mk2 01')
na rotiso kapoia pragmatakia...
1)stin aisthisi tou sistimatos diefthinsis exoun niotheis kamia diafora?(otan eisai stin strofi ennoo)
2)panta eixa tin aporia pos topothetountai...(to pou to gnorizo)
3)se poia periptosi mporei na xreiastei na valeis mia mpara tholwn(exo punto sporting mk2 01')
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
1) δεν εχω βαλει ακομα1)stin aisthisi tou sistimatos diefthinsis exoun niotheis kamia diafora?(otan eisai stin strofi ennoo)
2)panta eixa tin aporia pos topothetountai...(to pou to gnorizo)
3)se poia periptosi mporei na xreiastei na valeis mia mpara tholwn(exo punto sporting mk2 01')
2) βασικα πιανουν στις βιδες του αμορτισερ πανω στον θόλο
3) σε οποιαδηποτε περιπτωση ειτε αισθητικη-ενεργητικης ασφαλειας
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- spirakos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 13, 2004 3:33 pm
- Τοποθεσία: Athina-Galatsara
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
οχι δεν παιζει ρολο η ιπποδυναμη του αυτοκινητου σου.Αλλο η ιπποδυναμη και αλλο το κρατημα που θες δηλαδη το στησιμο του αυτοκινητου σου.
Απλα για μενα το αλουμινιο ειναι πιο ελαφρη σαν κραμα και ειναι πιο ευκολο να σπασει,απο της σιδερενιες μπαρες που ειναι κατα πολυ πιο βαριες.Αλλοστε γι αυτο η σιδερενιες ειναι και πιο φτηνες στην αγορα.
Το θεμα κατ αρχας ειναι να μην τρακαρεις ποτε σου,και εαν γινει κατι τετοιο και την ``φας`` στα πλαγια του αλουμινιου θα σπασει πολυ πιο ευκολα απο την σιδερενια.Αρα σαν κοινο παρονομαστη θελουμε κατι ελαφρυ,να σπαει πιο ευκολα οταν εχεις προσκρουσει στα πλαγια για να μην σου κανει μετατωπισει στους θολους και φυσικα να κανει την δουλεια του.
Απλα για μενα το αλουμινιο ειναι πιο ελαφρη σαν κραμα και ειναι πιο ευκολο να σπασει,απο της σιδερενιες μπαρες που ειναι κατα πολυ πιο βαριες.Αλλοστε γι αυτο η σιδερενιες ειναι και πιο φτηνες στην αγορα.
Το θεμα κατ αρχας ειναι να μην τρακαρεις ποτε σου,και εαν γινει κατι τετοιο και την ``φας`` στα πλαγια του αλουμινιου θα σπασει πολυ πιο ευκολα απο την σιδερενια.Αρα σαν κοινο παρονομαστη θελουμε κατι ελαφρυ,να σπαει πιο ευκολα οταν εχεις προσκρουσει στα πλαγια για να μην σου κανει μετατωπισει στους θολους και φυσικα να κανει την δουλεια του.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 9:23 pm
- Τοποθεσία: αθηνα
- bravonick
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1169
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 08, 2005 3:53 pm
- Τοποθεσία: Στον Κόσμο Μου!!!
και εγώ έβαλα μπάρα θόλων και απο στήσιμο και κράτημα το αυτοκίνητο Γ@μάει.... είναι πιο δεμένο σε στροφή και δεν γλυστράει τόσο εύκολα όσο γλυστρούσε....
όσο για αλουμίνιο και ατσάλι είναι το ίδιο σε θέμα τράκας απλά το αλουμίνιο είναι πιο ελαφρύ σε περίπτωση που κάποιος δεν θέλει να δίνει βάρος στο αυτοκίνητό του.... αυτήν είναι η διαφορά...
όσο για αλουμίνιο και ατσάλι είναι το ίδιο σε θέμα τράκας απλά το αλουμίνιο είναι πιο ελαφρύ σε περίπτωση που κάποιος δεν θέλει να δίνει βάρος στο αυτοκίνητό του.... αυτήν είναι η διαφορά...
Ventivalvola Potenza!
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
- bravonick
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1169
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 08, 2005 3:53 pm
- Τοποθεσία: Στον Κόσμο Μου!!!
MAXRISTOS έγραψε:bravonick πιο σπαει πιο ευκολα εαν τσακισει και ειναι τοποθετημενο και χει ``κοντρα`` το αλουμινιο ή το ατσαλι???
black_punto δεν θυμαμαι ποσο πηγε νομιζω γυρω στα 180euro.μπορεις ομωσ να βρει ευκολα το τηλ τησ nasmania,εαν δεν το βρεις στειλε μου pm να σου στειλω.
Ναι δεν λέω... το αλουμίνιο σπάει πιο εύκολα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως
αν βάλεις ατάλινη θα "πάρει" το αυτοκίνητο σε χτύπημα που λένε...
το έψαξα αρκετά πριν βάλω...
αν με ενημέρωσαν λάθος και ξέρετε κάτι παραπάνω πείτε μου να την αλλάξω αν είναι!!!
Ventivalvola Potenza!
- Sonicboom
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3153
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Έχω βάλει στο πoυντακι μια σιδερένια omp ρυθμιζόμενη με "σπάσιμο" για την κακιά ώρα (χτυπα ξύλο) με τιμή στα 100 ευρω . Το αμαξι έδεσε αρκετά και το περιεργο είναι οτι σταμάτησαν και οι τριγμοί από το ταμπλό!
Στη στούκα πάντως απ'οσο γνωρίζω βασικό ρόλο παίζει ο σχεδιασμός της μπάρας. Οσο πιο "μονοκόματη" είναι τόσο πιο άκαμπτη θα είναι σε περίπτωση ατυχήματος.
Στη στούκα πάντως απ'οσο γνωρίζω βασικό ρόλο παίζει ο σχεδιασμός της μπάρας. Οσο πιο "μονοκόματη" είναι τόσο πιο άκαμπτη θα είναι σε περίπτωση ατυχήματος.
- Achilleas GT
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1516
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
- Τοποθεσία: Vrilissia