Punto GT Τουρμπινες
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- m3chan1c
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 478
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2004 6:40 pm
- Τοποθεσία: Volos
Punto GT Τουρμπινες
Γνωριζοντας οτι αυτο το θεμα εχει συζητηθει πολυ και ειναι ισως και το νουμερο ενα σε forums Punto club και αλλων σχετικων ιστιοσελιδων, θα θελα να κανουμε εδω αυτο το θεμα λιγο πιο ξεκαθαρο και να μιλησει και η εμπειρια πολλων φιλων εδω μεσα που εχουνε ασχοληθει ζεστα με το θεμα.
Με αφορμη οτι σε λιγες μερες θα εχω ενα GT στα χερια μου και επειδη οπως ολοι εχω και γω τις ανησυχιες μου περι βελτιωσης του.
Επειδη λοιπον ο Colombo Barriani (εκκεντροφορος) και μια εξατμιση δεν μου ειναι αρκετα εχω αρχισει μια ερευνα για αγορα τουρμπινας.
Ειμαι μεταξυ μιας Garrett Master Power T25 (0,60mm trim , 0.48 A/R) 360 thrust bearing.
Γιατι οχι μια GT22 (Η σειρα αυτη εχει λιγοτερα μερη απο μια απλη Τ25 και υλικα καλυτερης ανθεκτικοτητας σε θερμοκρασιες και φυσικα μικροτερο παιξιμο στη φτερωτη εχωντας καλυτερο SPOOL (στριψιμο).
H GT22 λεει πως ειναι για μεχρι 280hp
Η GT28R ειναι ρουλεμανατη! Αλλα και λιγο μεγαλυτερη δεν θελω να χω lag αφου θα μεγαλωσουνε και οι αποστασεις λογω Intercooler.
Η αλλη λυση ειναι κατι σπανιο μπορω να πω για τα μερη μας η γνωστη Turbonetics T3-60. Δεν ειναι Τ3 απλα η φλατζα (το πλακακι) ειναι Τ3.
Το trim einai 0,60mm οπως μια κοινη τ25 και το μαντεμι της εξαγωγης ειναι 0,48mm δηλαδη εχουμε τα ιδια χαρακτηριστικα με μια αλλη Τ25.
Εδω ειναι το ΤΕΡΑΣ... Η εισαγωγη της τουρμπινας ειναι 3" !!! Δηλαδη το ανοιγμα της εισαγωγης (απο κει που παιρνει αερα -φιλτρο...) ειναι 75mm!! χωρις αυτο να σημαινει οτι εχει και μεγαλη φτερωτη εισαγωγης..
Απλα την κανει να μοιαζει με τερας!
Η φλατζα Τ3 και η στενη σε σχεση με την τουρμπινα διαμετρος της εξοδου καυσαεριων δημιουργουνε γρηγορο και ΑΜΕΣΟ spool με το μονο μειονεκτημα υψηλοτερες θερμοκρασιες απο μια ισσοροπημενη τουρμπινα.
Υποστηριζει απο 200-350hp για 1.5-3.0 Λιτρα.
Το κακο οτι ολες αυτες οι Turbonetics εχουνε εξωτερικο wastegate αλλα μου ειπε ο Αμερικανος οτι με κατι παραπανω μου δινει εσωτερικη βαλβιδα.
Τωρα πως γινεται αυτο ο θεος ξερει θα του ζητησω λεπτομεριες μακαρι να βγαινει με εσωτερικη αν και δεν εχω προβλημα να αγορασω πολλαπλη με εξωτερικη , απλα αυτος δεν μου το συνηστα.
Τι λετε για τις ΚΚΚ ?
Εχει κανεις απο εσας ΙΗΙ VF22 ? (WRX old ρουλεμανατη)
Εσεις τι γνωμη εχετε?
Τι τουρμπινα εχετε?
Εμπειριες?
Περιμενω και απο σας απαντησεις/σχολια
Με αφορμη οτι σε λιγες μερες θα εχω ενα GT στα χερια μου και επειδη οπως ολοι εχω και γω τις ανησυχιες μου περι βελτιωσης του.
Επειδη λοιπον ο Colombo Barriani (εκκεντροφορος) και μια εξατμιση δεν μου ειναι αρκετα εχω αρχισει μια ερευνα για αγορα τουρμπινας.
Ειμαι μεταξυ μιας Garrett Master Power T25 (0,60mm trim , 0.48 A/R) 360 thrust bearing.
Γιατι οχι μια GT22 (Η σειρα αυτη εχει λιγοτερα μερη απο μια απλη Τ25 και υλικα καλυτερης ανθεκτικοτητας σε θερμοκρασιες και φυσικα μικροτερο παιξιμο στη φτερωτη εχωντας καλυτερο SPOOL (στριψιμο).
H GT22 λεει πως ειναι για μεχρι 280hp
Η GT28R ειναι ρουλεμανατη! Αλλα και λιγο μεγαλυτερη δεν θελω να χω lag αφου θα μεγαλωσουνε και οι αποστασεις λογω Intercooler.
Η αλλη λυση ειναι κατι σπανιο μπορω να πω για τα μερη μας η γνωστη Turbonetics T3-60. Δεν ειναι Τ3 απλα η φλατζα (το πλακακι) ειναι Τ3.
Το trim einai 0,60mm οπως μια κοινη τ25 και το μαντεμι της εξαγωγης ειναι 0,48mm δηλαδη εχουμε τα ιδια χαρακτηριστικα με μια αλλη Τ25.
Εδω ειναι το ΤΕΡΑΣ... Η εισαγωγη της τουρμπινας ειναι 3" !!! Δηλαδη το ανοιγμα της εισαγωγης (απο κει που παιρνει αερα -φιλτρο...) ειναι 75mm!! χωρις αυτο να σημαινει οτι εχει και μεγαλη φτερωτη εισαγωγης..
Απλα την κανει να μοιαζει με τερας!
Η φλατζα Τ3 και η στενη σε σχεση με την τουρμπινα διαμετρος της εξοδου καυσαεριων δημιουργουνε γρηγορο και ΑΜΕΣΟ spool με το μονο μειονεκτημα υψηλοτερες θερμοκρασιες απο μια ισσοροπημενη τουρμπινα.
Υποστηριζει απο 200-350hp για 1.5-3.0 Λιτρα.
Το κακο οτι ολες αυτες οι Turbonetics εχουνε εξωτερικο wastegate αλλα μου ειπε ο Αμερικανος οτι με κατι παραπανω μου δινει εσωτερικη βαλβιδα.
Τωρα πως γινεται αυτο ο θεος ξερει θα του ζητησω λεπτομεριες μακαρι να βγαινει με εσωτερικη αν και δεν εχω προβλημα να αγορασω πολλαπλη με εξωτερικη , απλα αυτος δεν μου το συνηστα.
Τι λετε για τις ΚΚΚ ?
Εχει κανεις απο εσας ΙΗΙ VF22 ? (WRX old ρουλεμανατη)
Εσεις τι γνωμη εχετε?
Τι τουρμπινα εχετε?
Εμπειριες?
Περιμενω και απο σας απαντησεις/σχολια
PUNTO GT
-----------------
FORGE MOTORSPORT - IHI - COLOMBO BARIANI - NOS
-----------------
FORGE MOTORSPORT - IHI - COLOMBO BARIANI - NOS
- jkarpas
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 186
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:51 pm
- Τοποθεσία: athens greece
- Επικοινωνία:
Παρε ρουλεμανάτη.. η 28αρα ειναι δοκιμασμενη αλλα η gt22 που αναφέρεις οντως ακούγεται η καλύτερη λύση για μενα μιας και απ οτι διαβαζω η καινουρια σειρα της garrett ειναι φοβερη και συνδιαζει γρηγορη αποκριση και καλη αποδoση. Turbonetics δεν δουλευει σχεδόν κανενας στην ελλαδα αλλα στην αμερικη θεωρουνται απο τις κορυφαίες. Αν εχεις τα κονε μιλα με κανενα απο κυπρο εκει τις ξερουν καλα.
Τωρα για το πουντακι η gt22 πιστευω να ειναι η καλυτερη μαζι με την ihi vf22 αλλα με ρουλεμαν.
καλη τυχη οτι κι αν κανεις και να προσεχεις τις βενζινες μην καταντησεις σαν κι εμενα...
Τωρα για το πουντακι η gt22 πιστευω να ειναι η καλυτερη μαζι με την ihi vf22 αλλα με ρουλεμαν.
καλη τυχη οτι κι αν κανεις και να προσεχεις τις βενζινες μην καταντησεις σαν κι εμενα...
3o punto και πάλι GT...
- Konstantinos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
- jkarpas
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 186
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:51 pm
- Τοποθεσία: athens greece
- Επικοινωνία:
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 14, 2006 2:56 pm
ego T25 exo file me 1.4cc moter anigei ligo pio psila alla exei arketi ropi bebaia opvs leei kai o filos h katanalosi einai kati poy prepei na deis tora gia tis alles den ksero na soy po me to yparxon moter iparxei kindinos na soy anebazei thermokrasia h me piesi 1.2 kai sfirilata den tha exeis kanena problhma good luck
- L.R.C.
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1806
- Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
- Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...
ρε παιδια... γνωριζετε ποσο μεγαλη ειναι η VF22???
η απλα ... <<22 γραφει, αρα ειναι μικρη!!>>????
"The VF22 has the largest potential for peak horsepower. In other words, in the IHI model range, the VF 22 supports the highest boost levels. It is capable of running up to 25 psi. Because it is a roller bearing turbo, turbo lag is minimal...the boost comes on around 3300 rpm. Expect to max out the VF22 somewhere in the 400-450 hp range."
Ξυπναει γυρω στις 3300 με 2000cc και συμπιεση 8!!!
η απλα ... <<22 γραφει, αρα ειναι μικρη!!>>????
"The VF22 has the largest potential for peak horsepower. In other words, in the IHI model range, the VF 22 supports the highest boost levels. It is capable of running up to 25 psi. Because it is a roller bearing turbo, turbo lag is minimal...the boost comes on around 3300 rpm. Expect to max out the VF22 somewhere in the 400-450 hp range."
Ξυπναει γυρω στις 3300 με 2000cc και συμπιεση 8!!!
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916
Punto GT2 in progress...
Punto GT2 in progress...
- Sonicboom
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3153
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Η gt22 δεν είναι ρουλεμανατη.
Το site της garrett έχει αρκετές χρήσιμες πληροφορίες και χαρτες απόδοσης των τουρμπινων.
www.turbobygarrett.com
Το site της garrett έχει αρκετές χρήσιμες πληροφορίες και χαρτες απόδοσης των τουρμπινων.
www.turbobygarrett.com
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 12:47 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία: