Punto GT Τουρμπινες

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
m3chan1c
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2004 6:40 pm
Τοποθεσία: Volos

Punto GT Τουρμπινες

Δημοσίευση από m3chan1c » Τρί Ιαν 18, 2005 12:03 pm

Γνωριζοντας οτι αυτο το θεμα εχει συζητηθει πολυ και ειναι ισως και το νουμερο ενα σε forums Punto club και αλλων σχετικων ιστιοσελιδων, θα θελα να κανουμε εδω αυτο το θεμα λιγο πιο ξεκαθαρο και να μιλησει και η εμπειρια πολλων φιλων εδω μεσα που εχουνε ασχοληθει ζεστα με το θεμα.
Με αφορμη οτι σε λιγες μερες θα εχω ενα GT στα χερια μου και επειδη οπως ολοι εχω και γω τις ανησυχιες μου περι βελτιωσης του.
Επειδη λοιπον ο Colombo Barriani (εκκεντροφορος) και μια εξατμιση δεν μου ειναι αρκετα εχω αρχισει μια ερευνα για αγορα τουρμπινας.

Ειμαι μεταξυ μιας Garrett Master Power T25 (0,60mm trim , 0.48 A/R) 360 thrust bearing.
Γιατι οχι μια GT22 (Η σειρα αυτη εχει λιγοτερα μερη απο μια απλη Τ25 και υλικα καλυτερης ανθεκτικοτητας σε θερμοκρασιες και φυσικα μικροτερο παιξιμο στη φτερωτη εχωντας καλυτερο SPOOL (στριψιμο).

H GT22 λεει πως ειναι για μεχρι 280hp
Η GT28R ειναι ρουλεμανατη! Αλλα και λιγο μεγαλυτερη δεν θελω να χω lag αφου θα μεγαλωσουνε και οι αποστασεις λογω Intercooler.

Η αλλη λυση ειναι κατι σπανιο μπορω να πω για τα μερη μας η γνωστη Turbonetics T3-60. Δεν ειναι Τ3 απλα η φλατζα (το πλακακι) ειναι Τ3.
Το trim einai 0,60mm οπως μια κοινη τ25 και το μαντεμι της εξαγωγης ειναι 0,48mm δηλαδη εχουμε τα ιδια χαρακτηριστικα με μια αλλη Τ25.
Εδω ειναι το ΤΕΡΑΣ... Η εισαγωγη της τουρμπινας ειναι 3" !!! Δηλαδη το ανοιγμα της εισαγωγης (απο κει που παιρνει αερα -φιλτρο...) ειναι 75mm!! χωρις αυτο να σημαινει οτι εχει και μεγαλη φτερωτη εισαγωγης..
Απλα την κανει να μοιαζει με τερας!

Η φλατζα Τ3 και η στενη σε σχεση με την τουρμπινα διαμετρος της εξοδου καυσαεριων δημιουργουνε γρηγορο και ΑΜΕΣΟ spool με το μονο μειονεκτημα υψηλοτερες θερμοκρασιες απο μια ισσοροπημενη τουρμπινα.
Υποστηριζει απο 200-350hp για 1.5-3.0 Λιτρα.
Το κακο οτι ολες αυτες οι Turbonetics εχουνε εξωτερικο wastegate αλλα μου ειπε ο Αμερικανος οτι με κατι παραπανω μου δινει εσωτερικη βαλβιδα.
Τωρα πως γινεται αυτο ο θεος ξερει θα του ζητησω λεπτομεριες μακαρι να βγαινει με εσωτερικη αν και δεν εχω προβλημα να αγορασω πολλαπλη με εξωτερικη , απλα αυτος δεν μου το συνηστα.

Τι λετε για τις ΚΚΚ ?
Εχει κανεις απο εσας ΙΗΙ VF22 ? (WRX old ρουλεμανατη)
Εσεις τι γνωμη εχετε?

Τι τουρμπινα εχετε?

Εμπειριες?

Περιμενω και απο σας απαντησεις/σχολια


PUNTO GT
-----------------
FORGE MOTORSPORT - IHI - COLOMBO BARIANI - NOS

Άβαταρ μέλους
jkarpas
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:51 pm
Τοποθεσία: athens greece
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από jkarpas » Τρί Ιαν 18, 2005 11:14 pm

Παρε ρουλεμανάτη.. η 28αρα ειναι δοκιμασμενη αλλα η gt22 που αναφέρεις οντως ακούγεται η καλύτερη λύση για μενα μιας και απ οτι διαβαζω η καινουρια σειρα της garrett ειναι φοβερη και συνδιαζει γρηγορη αποκριση και καλη αποδoση. Turbonetics δεν δουλευει σχεδόν κανενας στην ελλαδα αλλα στην αμερικη θεωρουνται απο τις κορυφαίες. Αν εχεις τα κονε μιλα με κανενα απο κυπρο εκει τις ξερουν καλα.

Τωρα για το πουντακι η gt22 πιστευω να ειναι η καλυτερη μαζι με την ihi vf22 αλλα με ρουλεμαν.
καλη τυχη οτι κι αν κανεις και να προσεχεις τις βενζινες μην καταντησεις σαν κι εμενα... ;)
3o punto και πάλι GT...

Άβαταρ μέλους
Konstantinos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Konstantinos » Τετ Ιαν 19, 2005 1:43 pm

Τί λες για την Turbonetics T3/T4 BB?
Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...

Άβαταρ μέλους
m3chan1c
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2004 6:40 pm
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευση από m3chan1c » Πέμ Ιαν 20, 2005 3:42 am

ΤΕΡΑΣΤΙΑ !
Ειναι και ρουλεμανατη βεβαια αλλα ειναι θηριο!
PUNTO GT
-----------------
FORGE MOTORSPORT - IHI - COLOMBO BARIANI - NOS

Άβαταρ μέλους
jkarpas
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:51 pm
Τοποθεσία: athens greece
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από jkarpas » Πέμ Ιαν 20, 2005 10:52 pm

φιλε μαλλον εισαι σε λαθος ενοτητα... κανε το ποστ αλλου στις ερωτησεις απαντησεις. ας το μεταφερει καποιος..
3o punto και πάλι GT...

koulisT25
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί Μαρ 14, 2006 2:56 pm

Δημοσίευση από koulisT25 » Τρί Μαρ 14, 2006 3:39 pm

ego T25 exo file me 1.4cc moter anigei ligo pio psila alla exei arketi ropi bebaia opvs leei kai o filos h katanalosi einai kati poy prepei na deis tora gia tis alles den ksero na soy po me to yparxon moter iparxei kindinos na soy anebazei thermokrasia h me piesi 1.2 kai sfirilata den tha exeis kanena problhma good luck

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Μαρ 15, 2006 11:11 am

ρε παιδια... γνωριζετε ποσο μεγαλη ειναι η VF22???

η απλα ... <<22 γραφει, αρα ειναι μικρη!!>>????

"The VF22 has the largest potential for peak horsepower. In other words, in the IHI model range, the VF 22 supports the highest boost levels. It is capable of running up to 25 psi. Because it is a roller bearing turbo, turbo lag is minimal...the boost comes on around 3300 rpm. Expect to max out the VF22 somewhere in the 400-450 hp range."

Ξυπναει γυρω στις 3300 με 2000cc και συμπιεση 8!!!
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Τετ Μαρ 15, 2006 11:41 am

Ελα ντε!Δεν μπορω να καταλαβω με τι σκεπτικο το λενε μερικοι...

danilis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 12:53 am
Τοποθεσία: Χαϊδάρι

Δημοσίευση από danilis » Κυρ Μαρ 19, 2006 11:36 pm

H GT28R δουλεύει σε 1,4cc? Δεν είναι πολύ μεγάλη?

H GT22 είναι ρουλεμανάτη?

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Δευ Μαρ 20, 2006 9:43 am

Η gt22 δεν είναι ρουλεμανατη.
Το site της garrett έχει αρκετές χρήσιμες πληροφορίες και χαρτες απόδοσης των τουρμπινων.
www.turbobygarrett.com
Εικόνα
.

chris21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 12:47 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από chris21 » Τρί Μάιος 09, 2006 1:09 pm

εχω μια τουρπινα απο ford cosworth 3.5 kani?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”