σασμαν 6αρι απο τελευταιας γενειας punto sporting
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- elaborus
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 08, 2004 6:49 am
- Τοποθεσία: ...απο την νυφουλα του βορρα,γιαα!!!
- Επικοινωνία:
σασμαν 6αρι απο τελευταιας γενειας punto sporting
ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΗ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ,ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΝΑ SEICENTO....
KAΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΤΟΥ CLUBCENTO....
περιληπτικα...ειμαι ο κωνσταντινος,ειμαι απο θεσσαλονικη,ειμαι μελος του clubcento,ο puntomad με γνωριζει προσωπικα....
εχω κανει βελτιωση μηχανικη το sei μου φορωντας τον κινητηρα του 85αρι punto με πλεξουδα και εγκεφαλο αυτου...
επ'ευκαιριας που το σαζμαν μου ηταν για πεταμα πια ελεου τουρμπο που ηταν παλια,και επειδη θα κατεβαζα σαζμαν για δισκο πλατο...
.......
απο χθες φοραω το 6αρι σασμαν απο το καινουργιο punto sporting...
puntoποιηται το αυτοκινητακι μου σιγα σιγα....
εχω ακομα ομως καποια προβληματα νεοτητας...
1)να βρω τροπο πως να μην βρισκει η καμπανα οταν στριβω το τιμονι τερμα δεξια...καποιο στοπ στην κρεμαργερα ισως...
να φτιαξω τον επιλογεα...μετατροπη του χρωμε πλαισιου abarth που φοραω...
2)ηδη το εκανα χθες....εκοβα το μεταλλο χθες απο μεσημερι ως το απογευμα....με το dremel....ξεπατωμα....ειχε γινει το σπιτι ολο ρινισματα σιδηρου....
3)αυτο στο συνεργειο....λιγο ακομα φτιαξιμο ο ρεγουλατορος που κουμπωνει στο σαζμαν...να περνει καλυτερα την 1η...τωρα στο κουμπωμα λιγο δυσκολευεται...
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΘΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ...
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ...το αυτοκινητο εγινε πολυ πιο νευρικο στις αντιδρασεις του...
επειδη το 16v 1242 που φοραω τωρα το φοραει και το τελευταιο punto sporting...φανταζομαι οτι εχουμε τις ιδιες αντιδρασεις....
αν και το punto φοραει τον φυμωμενο 85αρι...εγω οχι,εχω την πρωτη σειρα...
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ 85ΑΡΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΕΙΑΣ...
ΜΕΧΡΙ ΤΙ ΤΕΛΙΚΗ ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΕ ΙΣΙΑΔΙ....Ο ΚΟΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 7200...ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΦΟΡΕΣΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΝ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ...
ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η 6Η ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝΕ?
ΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΧΕΤΕ ΜΕ 6Η ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΝΟΡΜΑΛ...120-140?
ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ,ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ,ΤΑΞΙΔΙ ΧΑΛΑΡΟ...ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ....
ΜΙΛΑΩ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΟΤΕΡ+ΣΑΣΜΑΝ...
δωστε με τα φωτα σας...please!
KAΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΤΟΥ CLUBCENTO....
περιληπτικα...ειμαι ο κωνσταντινος,ειμαι απο θεσσαλονικη,ειμαι μελος του clubcento,ο puntomad με γνωριζει προσωπικα....
εχω κανει βελτιωση μηχανικη το sei μου φορωντας τον κινητηρα του 85αρι punto με πλεξουδα και εγκεφαλο αυτου...
επ'ευκαιριας που το σαζμαν μου ηταν για πεταμα πια ελεου τουρμπο που ηταν παλια,και επειδη θα κατεβαζα σαζμαν για δισκο πλατο...
.......
απο χθες φοραω το 6αρι σασμαν απο το καινουργιο punto sporting...
puntoποιηται το αυτοκινητακι μου σιγα σιγα....
εχω ακομα ομως καποια προβληματα νεοτητας...
1)να βρω τροπο πως να μην βρισκει η καμπανα οταν στριβω το τιμονι τερμα δεξια...καποιο στοπ στην κρεμαργερα ισως...
να φτιαξω τον επιλογεα...μετατροπη του χρωμε πλαισιου abarth που φοραω...
2)ηδη το εκανα χθες....εκοβα το μεταλλο χθες απο μεσημερι ως το απογευμα....με το dremel....ξεπατωμα....ειχε γινει το σπιτι ολο ρινισματα σιδηρου....
3)αυτο στο συνεργειο....λιγο ακομα φτιαξιμο ο ρεγουλατορος που κουμπωνει στο σαζμαν...να περνει καλυτερα την 1η...τωρα στο κουμπωμα λιγο δυσκολευεται...
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΘΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ...
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ...το αυτοκινητο εγινε πολυ πιο νευρικο στις αντιδρασεις του...
επειδη το 16v 1242 που φοραω τωρα το φοραει και το τελευταιο punto sporting...φανταζομαι οτι εχουμε τις ιδιες αντιδρασεις....
αν και το punto φοραει τον φυμωμενο 85αρι...εγω οχι,εχω την πρωτη σειρα...
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ 85ΑΡΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΕΙΑΣ...
ΜΕΧΡΙ ΤΙ ΤΕΛΙΚΗ ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΕ ΙΣΙΑΔΙ....Ο ΚΟΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 7200...ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΦΟΡΕΣΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΝ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ...
ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η 6Η ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝΕ?
ΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΧΕΤΕ ΜΕ 6Η ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΝΟΡΜΑΛ...120-140?
ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ,ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ,ΤΑΞΙΔΙ ΧΑΛΑΡΟ...ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ....
ΜΙΛΑΩ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΟΤΕΡ+ΣΑΣΜΑΝ...
δωστε με τα φωτα σας...please!
- AGGELOS SX
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 07, 2004 5:34 pm
- Τοποθεσία: Τρίπολη
- Επικοινωνία:
- ftskamins
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 265
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 04, 2004 8:26 pm
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
- AGGELOS SX
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 07, 2004 5:34 pm
- Τοποθεσία: Τρίπολη
- Επικοινωνία:
- elaborus
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 08, 2004 6:49 am
- Τοποθεσία: ...απο την νυφουλα του βορρα,γιαα!!!
- Επικοινωνία:
αυτο ειναι το προβλημα,εχω την αισθηση οτι δεν εχω το ιδιο ξεσπασμα που ειχα με το 5αρι,λαχανιαζει για να τελικιασει(180 κοντερισια)και μεχρι να γεμισει για την επομενη ταχυτητα κανει σαματα το μοτορι..
μαλλον τελικα δεν ειναι το ιδιο νευρικο με το μαμα 5αρι του σειτσεντο...
με κοστισε 600 ευρω και ηταν με 7500 χλμ...
το πιστευω,ουτε τσικ δεν κανει...
ΕΡΩΤΗΣΗ...ΤΟ PUNTO SPORTING MK2 BΓAINEI ME AYTO TO ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ 1.4?
ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΤΟΝ 1242 16V....ΜΗΚΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ?
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΦΟΡΑΩ ΑΠΟ 1.4?
μαλλον τελικα δεν ειναι το ιδιο νευρικο με το μαμα 5αρι του σειτσεντο...
με κοστισε 600 ευρω και ηταν με 7500 χλμ...
το πιστευω,ουτε τσικ δεν κανει...
ΕΡΩΤΗΣΗ...ΤΟ PUNTO SPORTING MK2 BΓAINEI ME AYTO TO ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ 1.4?
ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΤΟΝ 1242 16V....ΜΗΚΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ?
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΦΟΡΑΩ ΑΠΟ 1.4?
- elaborus
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 08, 2004 6:49 am
- Τοποθεσία: ...απο την νυφουλα του βορρα,γιαα!!!
- Επικοινωνία:
ΕΡΩΤΗΣΗ...
ποιος μπορει να με πει γνωριζοντας, ποιες ειναι οι διαφορες στο γραναζωμα των κιβωτιων μεταξυ...(σε ποιες σχεσεις και με τι χλμ/ωρα)
PUNTO SPORTING MK2 16V 1242 80 HP &
PUNTO SPORTING MK3 16V 1368 95 HP?
τελικα δεν ξερω πιο φοραω...ξερω μονο οτι με ειπαν οτι το κιβωτιο ειχε μονο 7500 χλμ...τους πιστευω,ουτε ""τσικ" δεν κανει...
...εξωτερικα οι καμπανες των κιβωτιων στα 2 μοντελα ειναι ιδιες?
ποιος μπορει να με πει γνωριζοντας, ποιες ειναι οι διαφορες στο γραναζωμα των κιβωτιων μεταξυ...(σε ποιες σχεσεις και με τι χλμ/ωρα)
PUNTO SPORTING MK2 16V 1242 80 HP &
PUNTO SPORTING MK3 16V 1368 95 HP?
τελικα δεν ξερω πιο φοραω...ξερω μονο οτι με ειπαν οτι το κιβωτιο ειχε μονο 7500 χλμ...τους πιστευω,ουτε ""τσικ" δεν κανει...
...εξωτερικα οι καμπανες των κιβωτιων στα 2 μοντελα ειναι ιδιες?
- spider
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 19, 2004 4:15 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Σε αυτο το link θα βρεις ενα πολυ ευκολο στην χρηση calculator για τις σχεσεις του αυτοκινητου σου!! ελπιζω να σου κανει. Μολις μπορεσω θα σου postarω τισ σχεσεις 5ταχητου 85 16v MK1 και Sporting MK1!
Οσο για τις σχεσεις "PUNTO SPORTING MK2 16V 1242 80 HP &
PUNTO SPORTING MK3 16V 1368 95 HP" θα πρεπει να σου τις πει καπιος που εχει το original prospect book απο αυτα τα μοντελα!!!
http://www.customspeedparts.de/content/ ... chnung.php
Οσο για τις σχεσεις "PUNTO SPORTING MK2 16V 1242 80 HP &
PUNTO SPORTING MK3 16V 1368 95 HP" θα πρεπει να σου τις πει καπιος που εχει το original prospect book απο αυτα τα μοντελα!!!
http://www.customspeedparts.de/content/ ... chnung.php
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
αυτα ειναι για GT οπος τα λεει
Gear 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000 5500 6000 6500 7000 7500 8000
1. 8 12 16 20 24 28 32 36 40 44 48 52 56 60 64
2. 14 21 28 35 42 49 56 63 70 77 84 91 98 105 112
3. 20 30 41 51 61 71 81 91 102 112 122 132 142 152 163
4. 27 40 54 67 81 94 108 121 135 148 162 175 189 202 216
5. 35 53 70 88 105 123 141 158 176 193 211 228 246 - -
given values are in km/h
Gear 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000 5500 6000 6500 7000 7500 8000
1. 8 12 16 20 24 28 32 36 40 44 48 52 56 60 64
2. 14 21 28 35 42 49 56 63 70 77 84 91 98 105 112
3. 20 30 41 51 61 71 81 91 102 112 122 132 142 152 163
4. 27 40 54 67 81 94 108 121 135 148 162 175 189 202 216
5. 35 53 70 88 105 123 141 158 176 193 211 228 246 - -
given values are in km/h
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
πολυ τραβηγμενα για GT ..Gallatin έγραψε:αυτα ειναι για GT οπος τα λεει
Gear 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000 5500 6000 6500 7000 7500 8000
1. 8 12 16 20 24 28 32 36 40 44 48 52 56 60 64
2. 14 21 28 35 42 49 56 63 70 77 84 91 98 105 112
3. 20 30 41 51 61 71 81 91 102 112 122 132 142 152 163
4. 27 40 54 67 81 94 108 121 135 148 162 175 189 202 216
5. 35 53 70 88 105 123 141 158 176 193 211 228 246 - -
given values are in km/h
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
μην ξεχνας τον κοφτη στις 6800
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 560
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2004 1:44 am
- Τοποθεσία: peiraias
katarxin ta aytokinhta den exoun tous idioud koftes to mk2b (mk3) exei stis 6500 k to mk2 exei nomizo 7000 =kati den gnorizoo akrivos. tah do to book k tha sou po apla san ekseliksh exoun tin idia k ta dyo sasman apla, ekei pou pethenei to ena pethenei k to allo mono pou to mk2 pethenei pio poli. diladi to ena stis 5000 psofaei eno to allo stis 5000 dinei arketa... tha to do k tha sou po......elaborus έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ...
ποιος μπορει να με πει γνωριζοντας, ποιες ειναι οι διαφορες στο γραναζωμα των κιβωτιων μεταξυ...(σε ποιες σχεσεις και με τι χλμ/ωρα)
PUNTO SPORTING MK2 16V 1242 80 HP &
PUNTO SPORTING MK3 16V 1368 95 HP?
τελικα δεν ξερω πιο φοραω...ξερω μονο οτι με ειπαν οτι το κιβωτιο ειχε μονο 7500 χλμ...τους πιστευω,ουτε ""τσικ" δεν κανει...
...εξωτερικα οι καμπανες των κιβωτιων στα 2 μοντελα ειναι ιδιες?