custom πίσω silent blocks grande
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
custom πίσω silent blocks grande
χαίρετε. όπως σας είχα πει ένα project βρίσκεται στα τελειώματα του και ήρθε η ώρα να μοιραστώ μαζί σας το πρώτο μέρος.
Η αρχή έγινε με την προμήθεια του υλικού το οποίο είναι είναι μία ράβδος πολυουρεθάνης σκληρότητας 92 στην κλίμακα Α και δυστυχώς όχι στην κλίμακα D. Η κλίμακα D αντιπροσωπεύει πολύ σκληρότερο υλικό . ενδεικτικώς ένα υλικό 95Α ισοδυναμεί περίπου με 55 σε D κλίμακα. δυστυχώς δε βρήκα στην ελλάδα λίγο σκληρότερο υλικό και αυτά που βρήκα σε ebay , amazon ήταν εκτός διαστάσεων.
προμηθεύτηκα λοιπόν αυτήν τη ράβδο.
μισό μέτρο μήκος και 8 εκατοστά διάμετρος.
αυτή πήγε σε τόρνο προκειμένου να φτιαχτεί το σχέδιο. σε καμία εβδομάδα θα τα εχω στα χέρια μου όπου και θα ακολουθήσουν νέες φωτογραφίες.
να επισημάνω πως θα είναι το σχέδιο. το σημείο αναφοράς είναι τα powerflex όσον αφορά τις διαστάσεις. Σε καμία περίπτωση τα powerflex δεν είναι για να τα βάλεις στο αυτοκίνητο αφού εκτός από βουτύρου έχουν τέτοιο σχέδιο που αναμφίβολα θα ξεχειλώσουν σε μερικές χιλιάδες χλμ, αποτελούν όμως μία πρωτης τάξης σημείο αναφοράς για τις διαστάσεις και τα μέτρα.
η λογική των δικών μου σχεδίων θα ακολουθήσει την οδό του διπλού silent block , σάντουιτς δηλαδή μισό αριστερά , μισό δεξιά.
2 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠ'ΟΨΗ
Α) την κίνηση του πίσω άξονα σε συνθήκες πίεσης , σε στροφή.
Α1. η παραμόρφωση του ίδιου του silent block
A2.Tη μετατώπιση του πίσω άξονα σε στροφή
Α3. την παραμόρφωση του μετάλλου από το οποίο είναι φτιαγμένος ο άξονας.
Β) Tον τρόπο λειτουργίας ενός silent block πολυουρεθάνης
Β1.Το μεταλλικό σωληνάκι μέσα από το οποίο θα περάσει η βίδα πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερο σε μήκος από ότι το υλικό της πολυουρεθάνης, και αυτό γιατί τα silent block αυτού του τυπου , όπως και τα αντίστοιχα από υδρόφοβο τεφλόν, προσομοιώνουν τη λειτουργία των uniball. έτσι το σωληνάκι παραμένει σε συνθήκες πίεσης σταθερό και περιστρεφεται γύρω από το σωληνάκι η πολυουρεθάνη. για αυτό είναι σημαντικη η λίπανση εξωτερικώς στο σωληνάκι προκειμένου να μη συναντάει μεγάλη αντίσταση από την τριβή και σκούζει.
όσον αφορά την πρώτη κατηγορία λοιπόν οι λύσεις είναι οι εξής.
Α1. Εφόσον το μαμά silent block της φιατ σε αυτό το μοντέλο δεν είναι ιδιαίτερης σχεδίασης , όπως υδραυλικά ή ελεγχόμενης παραμόρφωσης προκειμένου να αντισταθμίζουν ως ένα σημείο την toe out τότε νομιμοποιούμαστε να βάλουμε ένα σκληρότερο υλικό αλλά όχι τόσο σκληρό ώστε να γίνει ανυπόφορο το άμαξι.
Α2. ένας στρεπτός άξονας πίσω μετατωπίζεται από τη θέση του όσο και να σας φαίνεται περίεργο. αυτή είναι πάνω κάτω η κινηματική του.(να σημειωθεί πως εχει ληφθεί υπ'οψη η κλίση του αμαξώματος μόνο στην 1η προσομοίωση στα παρακάτω .)
για τις δύο πρώτες προσομειώσεις καταλαβαίνουμε όλοι πως μετριάζονται αυτά τα φαινόμενα με σκληρότερα και ακαμπτότερα silent blocks ή στο grande punto με την εφαρμογή των silent blocks από stilo -bravo. όμως ακόμη και αυτά τα motion control silent blocks δε μπορούν να αντισταθμίσουν πλήρως όλη αυτή τη συμπεριφορά. συν τις άλλης αν τα εφαρμόσετε να έχετε υπ'οψη πως μόνο μεχρι δύο φορές μπορείτε να αλλάξετε αυτά τα υδραυλικά silent block και μετά πάτε για αλλαγή άξονα όπως γίνεται και στο bravo -stilo.
Για την την τρίτη κατηγορία παραμόρφωσης αρκεί η εφαρμογή πλήρους πλάτους silent block. δηλαδη:
έτσι είναι από τη μία πλευρά ο άξονας με το silent block του grande
προσέξτε ότι στην αριστερή μεριά δεν υπάρχει κάποιο «εμπόδιο» ώστε να περιορίσει την κίνηση στην προσομοίωση νούμερο 3. στα δεξιά προσέξτε τα ελάχιστα χιλιοστά κενό αναμεσα στον βραχίονα και στο μεντεσέ στηριξης της αναρτησης. από αυτά εξάγουμε το συμπέρασμα πως χρειαζόμαστε να γεμισουμε όλον αυτόν χώρο τόσο δεξιά όσο και αριστερά (κυρίως αριστερά) με ένα πιο κατάλληλο silent block. έτσι λοιπόν το σχεδιο μου θα είναι πάνω κάτω αυτό:
http://www.urotuning.com/Rear-Beam-Axle ... 5.3118.htm
και αυτό
https://www.ecstuning.com/Volkswagen-Go ... /ES261061/
δείτε πως έχουν κυκλοφορήσει και για άλλα αυτοκίνητα απλά παρεμβύσματα.
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... forms.html
ή για το swift
http://www.rsrs.jp/en/suspension/torsio ... opper.html
έτσι λοιπόν γιατί να μην φτιάξω ένα silent block που να καλύπτει όλες αυτές τις περιπτώσεις.
και τέλος όσον αφορά την Α3. περίπτωση (παραμόρφωση μετάλλου) η λύση είναι αυτή αλλά δεν πρόκειται να φτάσω τόσο μακριά.
εκτός του ότι δεν υπάρχει τέτοιος χώρος στον εγκάρσιο άξονα του grande προκειμένου να βάλω αυτές τις ράβδους στήριξης , δε νομίζω πως ο άξονας να είναι τόσο δυνατός ώστε να αντέξει την πίεση των υστερούντων βραχιόνων.
αυτά για απόψε. ραντεβού σε καμία εβδομάδα μέχρι να έρθουν στα χέρια μου τα silent block.
Η αρχή έγινε με την προμήθεια του υλικού το οποίο είναι είναι μία ράβδος πολυουρεθάνης σκληρότητας 92 στην κλίμακα Α και δυστυχώς όχι στην κλίμακα D. Η κλίμακα D αντιπροσωπεύει πολύ σκληρότερο υλικό . ενδεικτικώς ένα υλικό 95Α ισοδυναμεί περίπου με 55 σε D κλίμακα. δυστυχώς δε βρήκα στην ελλάδα λίγο σκληρότερο υλικό και αυτά που βρήκα σε ebay , amazon ήταν εκτός διαστάσεων.
προμηθεύτηκα λοιπόν αυτήν τη ράβδο.
μισό μέτρο μήκος και 8 εκατοστά διάμετρος.
αυτή πήγε σε τόρνο προκειμένου να φτιαχτεί το σχέδιο. σε καμία εβδομάδα θα τα εχω στα χέρια μου όπου και θα ακολουθήσουν νέες φωτογραφίες.
να επισημάνω πως θα είναι το σχέδιο. το σημείο αναφοράς είναι τα powerflex όσον αφορά τις διαστάσεις. Σε καμία περίπτωση τα powerflex δεν είναι για να τα βάλεις στο αυτοκίνητο αφού εκτός από βουτύρου έχουν τέτοιο σχέδιο που αναμφίβολα θα ξεχειλώσουν σε μερικές χιλιάδες χλμ, αποτελούν όμως μία πρωτης τάξης σημείο αναφοράς για τις διαστάσεις και τα μέτρα.
η λογική των δικών μου σχεδίων θα ακολουθήσει την οδό του διπλού silent block , σάντουιτς δηλαδή μισό αριστερά , μισό δεξιά.
2 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠ'ΟΨΗ
Α) την κίνηση του πίσω άξονα σε συνθήκες πίεσης , σε στροφή.
Α1. η παραμόρφωση του ίδιου του silent block
A2.Tη μετατώπιση του πίσω άξονα σε στροφή
Α3. την παραμόρφωση του μετάλλου από το οποίο είναι φτιαγμένος ο άξονας.
Β) Tον τρόπο λειτουργίας ενός silent block πολυουρεθάνης
Β1.Το μεταλλικό σωληνάκι μέσα από το οποίο θα περάσει η βίδα πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερο σε μήκος από ότι το υλικό της πολυουρεθάνης, και αυτό γιατί τα silent block αυτού του τυπου , όπως και τα αντίστοιχα από υδρόφοβο τεφλόν, προσομοιώνουν τη λειτουργία των uniball. έτσι το σωληνάκι παραμένει σε συνθήκες πίεσης σταθερό και περιστρεφεται γύρω από το σωληνάκι η πολυουρεθάνη. για αυτό είναι σημαντικη η λίπανση εξωτερικώς στο σωληνάκι προκειμένου να μη συναντάει μεγάλη αντίσταση από την τριβή και σκούζει.
όσον αφορά την πρώτη κατηγορία λοιπόν οι λύσεις είναι οι εξής.
Α1. Εφόσον το μαμά silent block της φιατ σε αυτό το μοντέλο δεν είναι ιδιαίτερης σχεδίασης , όπως υδραυλικά ή ελεγχόμενης παραμόρφωσης προκειμένου να αντισταθμίζουν ως ένα σημείο την toe out τότε νομιμοποιούμαστε να βάλουμε ένα σκληρότερο υλικό αλλά όχι τόσο σκληρό ώστε να γίνει ανυπόφορο το άμαξι.
Α2. ένας στρεπτός άξονας πίσω μετατωπίζεται από τη θέση του όσο και να σας φαίνεται περίεργο. αυτή είναι πάνω κάτω η κινηματική του.(να σημειωθεί πως εχει ληφθεί υπ'οψη η κλίση του αμαξώματος μόνο στην 1η προσομοίωση στα παρακάτω .)
για τις δύο πρώτες προσομειώσεις καταλαβαίνουμε όλοι πως μετριάζονται αυτά τα φαινόμενα με σκληρότερα και ακαμπτότερα silent blocks ή στο grande punto με την εφαρμογή των silent blocks από stilo -bravo. όμως ακόμη και αυτά τα motion control silent blocks δε μπορούν να αντισταθμίσουν πλήρως όλη αυτή τη συμπεριφορά. συν τις άλλης αν τα εφαρμόσετε να έχετε υπ'οψη πως μόνο μεχρι δύο φορές μπορείτε να αλλάξετε αυτά τα υδραυλικά silent block και μετά πάτε για αλλαγή άξονα όπως γίνεται και στο bravo -stilo.
Για την την τρίτη κατηγορία παραμόρφωσης αρκεί η εφαρμογή πλήρους πλάτους silent block. δηλαδη:
έτσι είναι από τη μία πλευρά ο άξονας με το silent block του grande
προσέξτε ότι στην αριστερή μεριά δεν υπάρχει κάποιο «εμπόδιο» ώστε να περιορίσει την κίνηση στην προσομοίωση νούμερο 3. στα δεξιά προσέξτε τα ελάχιστα χιλιοστά κενό αναμεσα στον βραχίονα και στο μεντεσέ στηριξης της αναρτησης. από αυτά εξάγουμε το συμπέρασμα πως χρειαζόμαστε να γεμισουμε όλον αυτόν χώρο τόσο δεξιά όσο και αριστερά (κυρίως αριστερά) με ένα πιο κατάλληλο silent block. έτσι λοιπόν το σχεδιο μου θα είναι πάνω κάτω αυτό:
http://www.urotuning.com/Rear-Beam-Axle ... 5.3118.htm
και αυτό
https://www.ecstuning.com/Volkswagen-Go ... /ES261061/
δείτε πως έχουν κυκλοφορήσει και για άλλα αυτοκίνητα απλά παρεμβύσματα.
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... forms.html
ή για το swift
http://www.rsrs.jp/en/suspension/torsio ... opper.html
έτσι λοιπόν γιατί να μην φτιάξω ένα silent block που να καλύπτει όλες αυτές τις περιπτώσεις.
και τέλος όσον αφορά την Α3. περίπτωση (παραμόρφωση μετάλλου) η λύση είναι αυτή αλλά δεν πρόκειται να φτάσω τόσο μακριά.
εκτός του ότι δεν υπάρχει τέτοιος χώρος στον εγκάρσιο άξονα του grande προκειμένου να βάλω αυτές τις ράβδους στήριξης , δε νομίζω πως ο άξονας να είναι τόσο δυνατός ώστε να αντέξει την πίεση των υστερούντων βραχιόνων.
αυτά για απόψε. ραντεβού σε καμία εβδομάδα μέχρι να έρθουν στα χέρια μου τα silent block.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GDRIVER την Δευ Μαρ 07, 2016 2:49 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- puntomad
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2747
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 16, 2004 10:44 pm
- Τοποθεσία: Γαλάτσι Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: custom πίσω silent blocks grande
Η εγγραφή έγινε
Έν αναμονή των εξελίξεων
Sent from my iPhone using Tapatalk
Έν αναμονή των εξελίξεων
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: custom πίσω silent blocks grande
μια απο τα ιδια χεχε,
εγω εχω μερικες αποριες ωστοσο
καταρχην γιατι το κανεις ολο αυτο εφοσον θα μπορουσες να βαλεις μπιλιες πισω? ποια τα θετικα και αρνητικα αν εκανες κατι τετοιο???
επειτα αν εκανες κατι τετοιο με υστερουντες βραχιονες δε ξερω κατα ποσο θα βελτιωνες την οδικη συμπεριφορα του grande
σε μκ2 που δοκιμασα εγω την ενισχυσω τη στρεπτικη ακαμψια του ημιακαμπτου με αντιστρεπτικη (παρομοια που ειδα οτι εχουν στα cup) το αμαξι σε αποτομη μεταφορα βαρους, οταν παταγε δηλαδη μπροστα κερμπ ο τροχος ο κωλος εδινε σφαλιαρα και διπλωνε αποτομα χωρις να ειμαι σε θεση να το ελενξω...
δεν ειχε το απαλο γλυστριμα που με διορθωση θα συνεχιζα αλλα αποτωμο και μη ελεγχομενο ειτε με λιγα χλμ στο ζεσταμα που την επαθα ειτε με ζεσταμενα ελαστιχα και 80 περιπου χιλιομετρα στα φρενα για τη Κ1 του κσρτοδρομου ειχα φερει ασχημο τετακε σε σημειο να εχω σηκωσει και μπροστινο τροχο!!!!
και εκει εγω ημουν με.εργοστασιακα σινεμπλοκ
η αντιστρεπτικη κριθηκε λοιπον επικονδυνη και βγηκε ως προς το παρον τουλαχιστον...
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
εγω εχω μερικες αποριες ωστοσο
καταρχην γιατι το κανεις ολο αυτο εφοσον θα μπορουσες να βαλεις μπιλιες πισω? ποια τα θετικα και αρνητικα αν εκανες κατι τετοιο???
επειτα αν εκανες κατι τετοιο με υστερουντες βραχιονες δε ξερω κατα ποσο θα βελτιωνες την οδικη συμπεριφορα του grande
σε μκ2 που δοκιμασα εγω την ενισχυσω τη στρεπτικη ακαμψια του ημιακαμπτου με αντιστρεπτικη (παρομοια που ειδα οτι εχουν στα cup) το αμαξι σε αποτομη μεταφορα βαρους, οταν παταγε δηλαδη μπροστα κερμπ ο τροχος ο κωλος εδινε σφαλιαρα και διπλωνε αποτομα χωρις να ειμαι σε θεση να το ελενξω...
δεν ειχε το απαλο γλυστριμα που με διορθωση θα συνεχιζα αλλα αποτωμο και μη ελεγχομενο ειτε με λιγα χλμ στο ζεσταμα που την επαθα ειτε με ζεσταμενα ελαστιχα και 80 περιπου χιλιομετρα στα φρενα για τη Κ1 του κσρτοδρομου ειχα φερει ασχημο τετακε σε σημειο να εχω σηκωσει και μπροστινο τροχο!!!!
και εκει εγω ημουν με.εργοστασιακα σινεμπλοκ
η αντιστρεπτικη κριθηκε λοιπον επικονδυνη και βγηκε ως προς το παρον τουλαχιστον...
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: custom πίσω silent blocks grande
λαθος η προηγουμενη φωτογραφια!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: custom πίσω silent blocks grande
φίλε κώστα τα uniball θα έκαναν το αμαξι πίσω να βαράει και να κοπανάει ανελέητα. επειδή στο παρελθόν έχω χρησιμοποιήσει τέτοιας σκληρότητας πολυουρεθάνης silent block, έχω να αναφέρω πως οι κραδασμοί και ο θόρυβος δεν είναι μεγαλύτερος από ότι είναι με το εργοστασιακό silent block ενώ το uniball έχει πολύ θόρυβο και γενικως είναι για αυτοκίνητο που θα ενεργοποιείται κυρίως σε κλειστά αυτοκινητοδρόμια και όχι για κοινή πολιτική χρήση.
δεύτερον αυτό που λές με την αντιστρεπτική πίσω, αυτή ενισχύει την αντιστρεπτικότητα όχι την κάμψη. άλλο κάμψη άλλο στρεψη. εσύ ενίσχυσες την αντίσταση σε στρέψη ενώ εγώ θέλω να περιορίσω την κάμψη.
επίσης ο στρεπτός άξονα πάντοτε συνδυάζεται με υστερούντες βραχίονες. δυστυχώς τα περιοδικά χρησιμοποιούν αυτή τη λανθασμένη διατύπωση.
Στην πραγματικότητα trailing arms = διαμήκεις βραχίονες ή ρυμουλκούμενοι βραχίονες.
αυτοί, σε έναν στρεπτό άξονα ,αποτελούν το μέρος εκείνο που εκτέινεται από το silent block έως τον τροχό χωρίς τον αντιστρεπτικό άξονα. για το λόγο αυτό αντικατέσησε τους καθαρούς υστερούντες. γιατί έχει ενσωματωμένη την αντιστρεπτικότητα και σε ένα βαθμό δίνει μία υποτυπωδη αρνητική κάμπερ σε σχέση με τους καθαρούς υστερούντες που έχουν μόνο απώλεια. απο την άλλη όμως δεν είναι ανεξάρτητη ανάρτηση.
δεύτερον αυτό που λές με την αντιστρεπτική πίσω, αυτή ενισχύει την αντιστρεπτικότητα όχι την κάμψη. άλλο κάμψη άλλο στρεψη. εσύ ενίσχυσες την αντίσταση σε στρέψη ενώ εγώ θέλω να περιορίσω την κάμψη.
επίσης ο στρεπτός άξονα πάντοτε συνδυάζεται με υστερούντες βραχίονες. δυστυχώς τα περιοδικά χρησιμοποιούν αυτή τη λανθασμένη διατύπωση.
Στην πραγματικότητα trailing arms = διαμήκεις βραχίονες ή ρυμουλκούμενοι βραχίονες.
αυτοί, σε έναν στρεπτό άξονα ,αποτελούν το μέρος εκείνο που εκτέινεται από το silent block έως τον τροχό χωρίς τον αντιστρεπτικό άξονα. για το λόγο αυτό αντικατέσησε τους καθαρούς υστερούντες. γιατί έχει ενσωματωμένη την αντιστρεπτικότητα και σε ένα βαθμό δίνει μία υποτυπωδη αρνητική κάμπερ σε σχέση με τους καθαρούς υστερούντες που έχουν μόνο απώλεια. απο την άλλη όμως δεν είναι ανεξάρτητη ανάρτηση.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: custom πίσω silent blocks grande
για να γίνω κατανοητός αυτές οι μπάρες στήριξης του πίσω άξονα δεν είναι αντιστρεπτικές ονομάζονται toe control braces.ψάξτε στο google με τον τίτλο golf iv rear axle toe control braces. δεν έχουν καμία σχέση με αντιστρεπτικές και λειτουργουν όπως η μπάρα θόλων. αποτρέπουν τους τροχούς να συγκλίνουν ο ένας στον άλλον.
εάν τις βάλετε και ρυθμιζόμενες μπορείτε με λίγο κόπο να προρυθμίσετε toe.
εάν τις βάλετε και ρυθμιζόμενες μπορείτε με λίγο κόπο να προρυθμίσετε toe.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: custom πίσω silent blocks grande
Σχεδόν 1,5 μήνα πήρε στο μηχανουργείο να τα φτιάξει αλλά τελικώς σήμερα τα παρέλαβα. ιδού!
[/URL]
[/URL]
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: custom πίσω silent blocks grande
για εξηγησε μας!!! βασικα εχεις φωτογραφια διπλα διπλα με ενα μαμα να καταλαβουμε??? επισης αυτο με τα χρωματα αν δε κανω λαθος τουλαχιστον στη παουερφλεξ αλλαζει τη σκληροτητα...
καλοφορετα περιμενουμε ενημερωση!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
καλοφορετα περιμενουμε ενημερωση!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: custom πίσω silent blocks grande
[/URL]
πάνω αριστερά το μαμά, πάνω δεξιά το powerflex και κάτω τα δικά μου. η χρωστική δεν παίζει ρόλο στη σκληρότητα.
τα δικά μου είναι 92 σκληρότητα και έβγαιναν και κίτρινα αν ήθελα.
πάνω αριστερά το μαμά, πάνω δεξιά το powerflex και κάτω τα δικά μου. η χρωστική δεν παίζει ρόλο στη σκληρότητα.
τα δικά μου είναι 92 σκληρότητα και έβγαιναν και κίτρινα αν ήθελα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: custom πίσω silent blocks grande
τα εκανες ετσι να κοντραρει και απο τις 2 πλευρες ε? πολυ καλη κατασκευη αν και στομ τορνο δε θα πηρε πανω απο μερικες ωρες να το κανει οχι 2.5 ωρες
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: custom πίσω silent blocks grande
ναι «σφηνώνει» και τις δύο μεριές + ότι οι άκρες δεν παραμορφώνονται.
του πήρε τόσο γιατί όπως μου είπε κάτι έφτιαχνε για πλοία. χθες τα έπιασε (35 μέρες μετά) και σήμερα τα τελείωσε.
τέλος πάντων. την άλλη εβδομάδα θα μπούνε και βλέπουμε τι καταφέραμε.
να πω εδώ πως οι εξωτερικές διαμέτροι δεν έμειναν στις διατάσεις στου μαμα ή powerflex. η μεγάλη διάμετρος είναι 80μμ ενώ το μαμά είναι 78 και η εσωτερική από 77,34 σε 78. αυτή η στρογγυλοποίηση έγινε κυρίως προκειμένου να είμαστε σιγουροι πως το υλικό της πολυουρεθάνης θα περιστρέφεται γύρω από το σωληνάκι και σε καμία περίπτωση και τα δύο μαζί.
σημειώστε πως η μεγάλη διάμετρος η καπέλο όπως το ονομάζω εγώ δε μας ενδιαφέρει καθόλου τι διάμετρο θα έχει.
του πήρε τόσο γιατί όπως μου είπε κάτι έφτιαχνε για πλοία. χθες τα έπιασε (35 μέρες μετά) και σήμερα τα τελείωσε.
τέλος πάντων. την άλλη εβδομάδα θα μπούνε και βλέπουμε τι καταφέραμε.
να πω εδώ πως οι εξωτερικές διαμέτροι δεν έμειναν στις διατάσεις στου μαμα ή powerflex. η μεγάλη διάμετρος είναι 80μμ ενώ το μαμά είναι 78 και η εσωτερική από 77,34 σε 78. αυτή η στρογγυλοποίηση έγινε κυρίως προκειμένου να είμαστε σιγουροι πως το υλικό της πολυουρεθάνης θα περιστρέφεται γύρω από το σωληνάκι και σε καμία περίπτωση και τα δύο μαζί.
σημειώστε πως η μεγάλη διάμετρος η καπέλο όπως το ονομάζω εγώ δε μας ενδιαφέρει καθόλου τι διάμετρο θα έχει.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: custom πίσω silent blocks grande
Τα πίσω silent blocks επιτέλους μπήκαν. Εντυπώσεις , έχω επιφυλάξεις.
όπως βλέπετε πλέον δεν υπάρχει κενό δεξιά και αριστερά.
η επιφύλαξη μου έχει να κάνει όχι με την αίσθηση ή την επιδόση της «βελτίωσης» αλλά τον τρόπο που μπήκαν. με πάρα πολύ κόπο , λόγω του ότι το συνεργείο δεν έβγαλε και τα δύο έδρανα αλλά ένα ένα, με αποτέλεσμα , λόγω της σκληρότητας του υλικού να χρειαστούν λοστό να μετακινήσουν τον άξονα προκειμένου να βρουΝ οι βίδες ακριβώς τις τρύπες κΙ Ν βιδώσουν. όπως μου είπε , αυτός που έκανε την εγκατάσταση , πιθανών η ευθυγράμμιση πίσω να έχει πάει περίπατο.
όσον αφορά την αίσθηση , όπως περίμενα , δεν υπάρχει θόρυβος μέσα στην καμπίνα, απλώς όταν οι πίσω ρόδες «πέφτουν» σε λακκούβα υπάρχει μία ξερότατη αντίδραση. όσον αφορά τις τάσεις πλεύσης αυτά τα δύο silent blocks έπαιξαν μεγαλύτερο ρόλο από ότι η μπροστινή αντιστρεπτική. ενώ η μπροστινή αντιστρεπτική μείωσε πολύ τις κλίσεις ,αυτά τα δύο είχαν ακόμη μεγαλύτερη επίδραση
όπως βλέπετε πλέον δεν υπάρχει κενό δεξιά και αριστερά.
η επιφύλαξη μου έχει να κάνει όχι με την αίσθηση ή την επιδόση της «βελτίωσης» αλλά τον τρόπο που μπήκαν. με πάρα πολύ κόπο , λόγω του ότι το συνεργείο δεν έβγαλε και τα δύο έδρανα αλλά ένα ένα, με αποτέλεσμα , λόγω της σκληρότητας του υλικού να χρειαστούν λοστό να μετακινήσουν τον άξονα προκειμένου να βρουΝ οι βίδες ακριβώς τις τρύπες κΙ Ν βιδώσουν. όπως μου είπε , αυτός που έκανε την εγκατάσταση , πιθανών η ευθυγράμμιση πίσω να έχει πάει περίπατο.
όσον αφορά την αίσθηση , όπως περίμενα , δεν υπάρχει θόρυβος μέσα στην καμπίνα, απλώς όταν οι πίσω ρόδες «πέφτουν» σε λακκούβα υπάρχει μία ξερότατη αντίδραση. όσον αφορά τις τάσεις πλεύσης αυτά τα δύο silent blocks έπαιξαν μεγαλύτερο ρόλο από ότι η μπροστινή αντιστρεπτική. ενώ η μπροστινή αντιστρεπτική μείωσε πολύ τις κλίσεις ,αυτά τα δύο είχαν ακόμη μεγαλύτερη επίδραση
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: custom πίσω silent blocks grande
τελικα τι εδειξε η ευθυγραμμιση;
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: custom πίσω silent blocks grande
δεν το έχω πάει ακόμη. άμα δω τραγικές αποκλίσεις θα τα βγάλω και θα βάλω τα powerflex
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: custom πίσω silent blocks grande
καποιο νεοτερο ειχαμε;
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........