Δίλημμα για αναβάθμιση

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
kouf_kouf
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τετ Αύγ 21, 2013 12:45 pm
Τοποθεσία: Καπανδρίτι Αττικής - Τρίκαλα
Επικοινωνία:

Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από kouf_kouf » Δευ Μαρ 31, 2014 5:18 pm

Καλησπέρα στην παρέα.

Έχω από το 2007 το t-jet μου και σχεδόν τρεις μήνες μετά την αγορά του έβαλα φίλτρο, πρόγραμμα και εξάτμιση. Από τότε και μέχρι σήμερα είμαι στα ίδια... Πλέον ζητάω κάτι παραπάνω και άρχισα να ψάχνομαι για την αναβάθμισή του (αλλαγή πιστόνια, τουρμπίνα).

Ρώτησα ένα γνωστό μου που έχει το ίδιο και του έβαλε τουρμπίνα από Subaru Forester χωρίς να αλλάξει πιστόνια. Μου είπε ότι είναι αξιόπιστο, αν και εγώ κρατώ τις επιφυλάξεις μου.

Αποφάσισα σήμερα, να πάω σε ένα μηχανικό(γνωστός ενός φίλου μου που το έφτιαξε εκεί το δικό του) που ασχολείται με ιταλικά και να ρωτήσω σχετικά.

Η απάντησή του ήταν να το αφήνω έτσι όπως είναι. Να βάλω μόνο μια εξωτερική σκάστρα. Ή να βάλω ένα εγκέφαλο από Mito(αλλά και σε αυτό μου είπε ότι χρειάζεται καλό μάστορα για να τον συνδέσει). Αλλά μου απέκλεισε τελείως το ενδεχόμενο να ασχοληθώ με τουρμπίνα και πιστόνια γιατί το αμάξι αυτό δεν κάνει για τέτοιες αναβαθμίσεις.

Είμαι σε δίλημμα και δεν ξέρω τι να κάνω... Γι' αυτό θέλω και την γνώμη σας. Ευχαριστώ.



Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Μαρ 31, 2014 6:08 pm

μαλλον ο μηχανικος αυτος δεν εχει ιδεεεεεεεεεεεεα απο t jet
δεν εχει παρει μυρωδια....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από polatov » Δευ Μαρ 31, 2014 6:14 pm

kouf_kouf έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα.

Έχω από το 2007 το t-jet μου και σχεδόν τρεις μήνες μετά την αγορά του έβαλα φίλτρο, πρόγραμμα και εξάτμιση. Από τότε και μέχρι σήμερα είμαι στα ίδια... Πλέον ζητάω κάτι παραπάνω και άρχισα να ψάχνομαι για την αναβάθμισή του (αλλαγή πιστόνια, τουρμπίνα).

Ρώτησα ένα γνωστό μου που έχει το ίδιο και του έβαλε τουρμπίνα από Subaru Forester χωρίς να αλλάξει πιστόνια. Μου είπε ότι είναι αξιόπιστο, αν και εγώ κρατώ τις επιφυλάξεις μου.

Αποφάσισα σήμερα, να πάω σε ένα μηχανικό(γνωστός ενός φίλου μου που το έφτιαξε εκεί το δικό του) που ασχολείται με ιταλικά και να ρωτήσω σχετικά.

Η απάντησή του ήταν να το αφήνω έτσι όπως είναι. Να βάλω μόνο μια εξωτερική σκάστρα. Ή να βάλω ένα εγκέφαλο από Mito(αλλά και σε αυτό μου είπε ότι χρειάζεται καλό μάστορα για να τον συνδέσει). Αλλά μου απέκλεισε τελείως το ενδεχόμενο να ασχοληθώ με τουρμπίνα και πιστόνια γιατί το αμάξι αυτό δεν κάνει για τέτοιες αναβαθμίσεις.

Είμαι σε δίλημμα και δεν ξέρω τι να κάνω... Γι' αυτό θέλω και την γνώμη σας. Ευχαριστώ.
προφανως και μπορεις να κανεις οτι θες με το αναλογο κοστος σε λεφτα και αξιοπιστια..
το γκαζι ποτε δεν ειναι αρκετο..και 230 αλογα να το πας παλι θα τα συνηθισεις.
ο μηχανικος θεωρω οτι στα ειπε πολυ καλα και στην τελικη αυτος λεφτα θα βγαλει..
και ο δικος μου ο μηχανικος το ιδιο θα σου ελεγε..
αν θες γκαζια παρε αλλο αμαξι...
απο κει και περα ολα ειναι θεμα χρησης..και γω ξερω t-jet με 210 αλογα που ειναι απροβληματιστα..
στα χερια του καθενος ομως το καθε αμαξι δεν ειναι το ιδιο..
αν θες αλλαξε τουμπινα και προγραμμα και ισως ενα cooler..ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Μαρ 31, 2014 6:15 pm

παναγιωτη υπαρχουν τιτζετ με μαμα σωθηκα και 250+ αλογα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Μαρ 31, 2014 6:20 pm

1) Ο μηχανικος σου δεν εχει σχεση με ιταλικα, πλη σερβις
2) Ο εγκεφαλος σου ειναι ιδιος με Abarth/Mito/500/Bravo κτλ
3) Το μοτερ σου ειναι ιδιο με Abarth SS που βγαινει εργοστασιο 180Hp και το παμε 220 με προγραμμα

Προχωρησε και βελτιωσε το μοτερ σου... Εχεις το πιο αξιοπιστο και απροβληματιστο μοτερ της αγορας....

Υπαρχουν αρκετα Low budget πακετα που θα σε πανε στα 220hp με ασφαλεια...
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από polatov » Δευ Μαρ 31, 2014 6:22 pm

ενταξει καλα..αν ειναι να λυπαμαι να το πατησω υπαρχουν..
το μαμα t jet οπως και το μαμα gt τα πηγαινες ταπα παντου και παντα και δεν χαμπαριαζουν ΤΙΠΟΤΑ.
οταν με 3 βαθμους πατησεις με τα 250 αλογα + και ειναι κρυο ή με 40 βαθμους κανεις ενα Λαγονησι Χαλανδρι και πατας παντου και παντα θα τα παρεις ολα στη μασχαλη αργα η γρηγορα..
ολα ειναι θεμα χρησης..
εδω σπανε integra μαμα αν εισαι καυτης..
ολα γινονται και ολα ειναι αξιοπιστα αναλογα τη χρηση..!γνωμη μου παντα εγω ξερω και 400 αλογα αμαξι που πανε καθε μερα στη δουλεια διακοπες κοντρες ολα και βαζουν μονο βενζινη..με αναλογη χρηση ομως
οταν εισαι μαμα εχεις το κεφαλι σου ησυχο για πολυ περισσοτερα χρονια!ΝΟΜΟΣ
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μαρ 31, 2014 6:39 pm

Οταν ο κατασκευαστης εβγαλε αυτο το μπλοκ προφανως και δεν το σχεδιασε ωστε να αντεχει θερμικα φορτια της ταξης των 250 ps .Επομενως δεν θα πρεπει να εχεις τις ιδιες απαιτησεις αξιοπιστιας οπως εχεις απο ενα μαμα,ουτε να το μεταχειριζεσαι με τον ιδιο τροπο. Το να το ανοιξεις και να αντικαταστησεις τα σωθικα ειναι το σωστοτερο για να εχεις αντοχη και στροφαρισμα και βεβαια να ριξεις την συμπιεση απο τα πιστονια.Αν οχι,τοτε θα πρεπει να βαλεις μια ενισχυμενη φλαντζα ριχνοντας παλι την συμπιεση κατω απο 9 ..
Επιπλεον στην td04 που απ'οτι εχω δει δουλευουν σταθερη πιεση ,ναι μεν ειναι γραμμικα χωρις ξεσπασματα αλλα το over το θελεις καποιες φορες...Βεβαια ετσι γλιτωνεις πολλες ακαυτες κτλ αλλα προφανως και δεν μπορεις να τα εχεις ολα δικα σου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από polatov » Δευ Μαρ 31, 2014 7:04 pm

πολυ σωστα
αρα η αξιοπιστια οταν ξεφυγεις απο το μαμα εξαρταται απο το ποσο το σκαλιζεις(σε αποδοση), απο το ποσο επενδυεις(φλαντες συμπιεση και ολα οσα ανεφερες)και τελικα απο τη χρηση που θα του κανεις...
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μαρ 31, 2014 7:16 pm

Ε βεβαια,δεν γινεται με 2Κ ευρω να εχεις γρηγορο και αξιοπιστο αμαξι..Πρεπει να ριξεις ενα ταλιρο και βλεπουμε..Και βεβαια με προσεκτικοτερη συντηρηση & επιπλεον καυσιμο .Συχνοτερα λαστιχα ,πιο σφικτη αναρτηση και παει λεγοντας .Εκτος και αν την επιπλεον δυναμη δεν θελουμε να την βαλουμε στο δρομο :lol:
Επιπροσθετως,αν και προσωπικη αποψη, τα 250ps εμενα μου φαινονται λιγα ακομα και για καθε μερα..Οποτε ισως ο φιλος θα πρεπει να δει κατι "μεγαλυτερο" ως αυτοκινητο-κινητηρα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kouf_kouf
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τετ Αύγ 21, 2013 12:45 pm
Τοποθεσία: Καπανδρίτι Αττικής - Τρίκαλα
Επικοινωνία:

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από kouf_kouf » Δευ Μαρ 31, 2014 8:11 pm

Το αυτοκίνητο αυτό το έχω καθαρά για την ευχαρίστησή μου. Δεν το κάνω υπερβολική χρήση(περίπου 6000-7000 χλμ ετησίως) . Το έχω μόνο για βόλτες και όχι για δουλειά.

Σίγουρα από την στιγμή που θα μπεις στο τρυπάκι να το ανεβάσεις, χρειάζεται περισσότερη φροντίδα και εννοείται πως όταν πας να κάνεις κάτι τέτοιο το φροντίζεις και δεν κάνεις τσιγκουνιές σε αυτό. Αυτά είμαι διατεθειμένος να τα κάνω, γι' αυτό και το πήρα απόφαση.
kostas013 έγραψε:παναγιωτη υπαρχουν τιτζετ με μαμα σωθηκα και 250+ αλογα
Έχουν βγει αξιόπιστα αυτά τα t-jet? Με μια τουρμπίνα και ένα cooler?

Άβαταρ μέλους
AKIS P
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3527
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από AKIS P » Τρί Απρ 01, 2014 11:11 am

κι εγω που εχω td04 setup (ασχετα που ακομα δεν το εβαλα) εχω ακουσει οτι δεν βγαζουν προβληματα εκτος κι αν εισαι καυτης κατι σαν τον kostas013 που καιει μεχρι και μαμα 1.2 :P κατα την γνωμη μου το πιο ασφαλες που μπορεις να κανεις ειναι ενα abarth setup και δεν χρειαζεται ουτε πιστονια ουτε τιποτα να αλλαξεις αλλα να ξερεις οτι τα t-jet φορανε ηδη ημισφυριλατα πιστονια απο το εργοστασιο κατι το οποιο τα κανει να αντεχουν παραπανω....ολα βεβαια μετα ειναι και θεμα χρησης :wink:
WE RIDE TILL WE DIE!!!!

Άβαταρ μέλους
kouf_kouf
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τετ Αύγ 21, 2013 12:45 pm
Τοποθεσία: Καπανδρίτι Αττικής - Τρίκαλα
Επικοινωνία:

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από kouf_kouf » Τρί Απρ 01, 2014 12:34 pm

AKIS P έγραψε:κι εγω που εχω td04 setup (ασχετα που ακομα δεν το εβαλα) εχω ακουσει οτι δεν βγαζουν προβληματα εκτος κι αν εισαι καυτης κατι σαν τον kostas013 που καιει μεχρι και μαμα 1.2 :P κατα την γνωμη μου το πιο ασφαλες που μπορεις να κανεις ειναι ενα abarth setup και δεν χρειαζεται ουτε πιστονια ουτε τιποτα να αλλαξεις αλλα να ξερεις οτι τα t-jet φορανε ηδη ημισφυριλατα πιστονια απο το εργοστασιο κατι το οποιο τα κανει να αντεχουν παραπανω....ολα βεβαια μετα ειναι και θεμα χρησης :wink:
Ναι το ξέρω ότι φοράνε ημισφυρίλατα...Επειδή θέλω παραπάνω από 200 γι' αυτό σκέφτομαι και τα πιστόνια... Η TD04 δεν θέλει έξτρα μπεκ? Τι περιλαμβάνει αυτό το set up?

Άβαταρ μέλους
AKIS P
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3527
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από AKIS P » Τρί Απρ 01, 2014 3:45 pm

ναι θελει αλλα μπεκ και συμπεριλαμβανει μπεκ εξατμιση τουρμπινα σωληνακια πλακακι τουρμπινας και καλο θα ηταν και μετα να κανεις ιντερκουλερ.....τα πιστονια μας ουτως η αλλως μεχρι 220 αλογα αντεχουν :wink:
WE RIDE TILL WE DIE!!!!

Άβαταρ μέλους
kouf_kouf
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τετ Αύγ 21, 2013 12:45 pm
Τοποθεσία: Καπανδρίτι Αττικής - Τρίκαλα
Επικοινωνία:

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από kouf_kouf » Τρί Απρ 01, 2014 4:49 pm

Εξάτμιση και intercooler τα έχω ήδη βάλει πάνω. Οπότε χρειάζομαι μεγαλύτερα μπεκ, τουρμπίνα και σωληνάκια.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Δίλημμα για αναβάθμιση

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Απρ 01, 2014 7:24 pm

Μονο που τα πιστονια ειναι το μισο της παρεας.Γνωμη μου να μην το παραβλεπετε. :)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”