Σελίδα 3 από 3

Re: Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 03, 2014 8:02 pm
από sotirisk
Η φτηνή πάντως είναι όντως ανάρτηση από τα lidl:
https://www.youtube.com/watch?v=Cg1qYMiiuog

Μπάμπη όταν είναι στον αέρα είναι μερικά χιλιοστά με το πιατέλο, όταν πατάει απλά το ακουμπάει.
Έχει ένα ελάχιστο κενό με το θόλο αλλά αν χαμηλώσει δεν νομίζω να στρίβει. Ήδη δεν ξέρω αν θα στρίβει υπό πίεση σε στροφή ή θα βρίσκει.
Έχω μπανίσει και τα S1600 φτερά βέβαια αλλά πιο cost-effective είναι να αλλάξω απλά λάστιχα στις 15ρες :p

Το καλό με τις 17ρες είναι ότι μπορείς να βρεις πολύ καλά λάστιχα και με τις coilover ότι ευελπιστώ να ρυθμίσω ένα κιτ στα γούστα μου, δηλαδή ένα κλικ πιο μαλακό από ότι είναι τώρα αλλά να είναι και αρκετά σαφές. Αποστάτες για να μη βρίσκει στο μαμά πιατέλο πρέπει να θέλει τους 3ποντους που βάζουν στα τζιπ :p Μετά έχω δει στο youtube τρελό εργαλειάκι για τα φτερά (fender roller :p):
https://www.youtube.com/watch?v=_I_9QQdTrHE

Re: Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 03, 2014 10:51 pm
από Gazofonix
Το κακο με τις 17αρε ειναι οτι θα αλλαξεις μισο αμαξι για να της βαλεις,θα εχεις 40αρι προφιλ οποτε θα κοπαναει ζαντα σε καθε λακουβα,θα πληρωνεις εναν σκασμο λ7 για λαστιχα,θα κοψει το αμαξι οσο δεν παει και θα στειλεις την καταναλωσει καμποσο πανω....... :wink:

Re: Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 03, 2014 11:02 pm
από kostas013
συντομα και στα δικα μου φτερα με fender roller

ειναι παντρεμα μκ2α και β γι αυτο και το φαναρι ειναι οπου ναναι...
ειναι αρκετα πιο φουσκωμενο απ οτι φαινεται εφοσον χωρεσε με αρκετο αποστατη και 8αρα ζαντα το 225 50 15 λαστιχο!!!!

Εικόνα

Εικόνα

Re: Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2014 1:38 am
από P.A.D.R.C
Οι 17αρες μπαινουν αλλα θελουν σωστη διασταση ελαστικου και αντιστοιχα οφφσετ.Εαν τηρησεις αυτα δυο δεν θα εχεις κανενα προβλημα με το χαμηλωμα.Δοκιμασμενη λυση προ 6ετιας σε HGT turbo.