Η φτηνή πάντως είναι όντως ανάρτηση από τα lidl:
https://www.youtube.com/watch?v=Cg1qYMiiuog
Μπάμπη όταν είναι στον αέρα είναι μερικά χιλιοστά με το πιατέλο, όταν πατάει απλά το ακουμπάει.
Έχει ένα ελάχιστο κενό με το θόλο αλλά αν χαμηλώσει δεν νομίζω να στρίβει. Ήδη δεν ξέρω αν θα στρίβει υπό πίεση σε στροφή ή θα βρίσκει.
Έχω μπανίσει και τα S1600 φτερά βέβαια αλλά πιο cost-effective είναι να αλλάξω απλά λάστιχα στις 15ρες :p
Το καλό με τις 17ρες είναι ότι μπορείς να βρεις πολύ καλά λάστιχα και με τις coilover ότι ευελπιστώ να ρυθμίσω ένα κιτ στα γούστα μου, δηλαδή ένα κλικ πιο μαλακό από ότι είναι τώρα αλλά να είναι και αρκετά σαφές. Αποστάτες για να μη βρίσκει στο μαμά πιατέλο πρέπει να θέλει τους 3ποντους που βάζουν στα τζιπ :p Μετά έχω δει στο youtube τρελό εργαλειάκι για τα φτερά (fender roller :p):
https://www.youtube.com/watch?v=_I_9QQdTrHE
Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου
Το κακο με τις 17αρε ειναι οτι θα αλλαξεις μισο αμαξι για να της βαλεις,θα εχεις 40αρι προφιλ οποτε θα κοπαναει ζαντα σε καθε λακουβα,θα πληρωνεις εναν σκασμο λ7 για λαστιχα,θα κοψει το αμαξι οσο δεν παει και θα στειλεις την καταναλωσει καμποσο πανω.......
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου
συντομα και στα δικα μου φτερα με fender roller
ειναι παντρεμα μκ2α και β γι αυτο και το φαναρι ειναι οπου ναναι...
ειναι αρκετα πιο φουσκωμενο απ οτι φαινεται εφοσον χωρεσε με αρκετο αποστατη και 8αρα ζαντα το 225 50 15 λαστιχο!!!!
ειναι παντρεμα μκ2α και β γι αυτο και το φαναρι ειναι οπου ναναι...
ειναι αρκετα πιο φουσκωμενο απ οτι φαινεται εφοσον χωρεσε με αρκετο αποστατη και 8αρα ζαντα το 225 50 15 λαστιχο!!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Coilover ανάρτηση: Προφόρτιση ελατηρίου
Οι 17αρες μπαινουν αλλα θελουν σωστη διασταση ελαστικου και αντιστοιχα οφφσετ.Εαν τηρησεις αυτα δυο δεν θα εχεις κανενα προβλημα με το χαμηλωμα.Δοκιμασμενη λυση προ 6ετιας σε HGT turbo.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)