Αναβάθμιση φρένων σε mk1 Sporting

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Αναβάθμιση φρένων σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από Sart » Τρί Ιαν 21, 2014 9:07 pm

Καλησπερα κ απο εμενα....ηρθε η ωρα να αλλαξω τακακια κ δισκους στα μπροστα φρενα (εχω κ πισω αξονα απο GT) κ θελω να σας ρωτησω τι να βαλω ωστε να κανω τα φρενα ακομα καλυτερα!!!
Χαρακτους,τρυπιτους,σωληνακια υψηλης...???


Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιαν 22, 2014 12:21 am

δε μας ειπες τι φρενα φορας
βαλε απο GT
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από Sart » Τετ Ιαν 22, 2014 12:09 pm

απο οσο ειδα τα μπροστα ειναι τα μαμα του sporting...του GT ποσο μεγαλυτερα ειναι?
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιαν 22, 2014 1:52 pm

257 χ 11 εχεις και του gt 257 χ22 ειναι διπλα αεριζομενα και η δαγκανα εχει μεγαλυτερο εμβολο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από Sart » Τετ Ιαν 22, 2014 2:53 pm

αρα εκτος απο δισκους αλλαζω κ δαγκανα,σωστα?

οποτε μηπως συνφερει να βαλω χαρακτους πχ δισκους κ ενα καλυτερο τακακι?
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιαν 22, 2014 3:29 pm

Aναγκαστικα αν θελεις καλυτερα φρενα θα πρεπει να πας σε αεριζομενο δισκο,δλδ και σε αλλαγη δαγκανας.Βεβαιως το τι ειναι καλυτερο με το τι σηκωνει η τσεπη μας εχει διαφορα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από Sart » Τετ Ιαν 22, 2014 3:32 pm

Δυστυχως η τσεπη μου δεν σηκωνει πολλα πια...γιαυτο κ ρωταω αν βαλω πχ εναν χαρακτο δισκο θα εχει καθολου διαφορα η δεν αξιζει? με την ιδια δαγκανα παντα...εκτος κ αν βρω σε πολυ καλη τιμη απο GT...οπου τοτε δεν θα πειραξω τπτ

απο τιμη για φρενα GT γνωριζει καποιος πανω κατω?

το σκεπτικο μου ειναι μια καλη αναλογια τιμης κ αποδοσης φρενων,οχι να ξεφυγω πολυ γτ οι καιροι ειναι δυσκολοι κ τα λεφτα βγαινουν ακομα δυσκολοτερα!
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιαν 22, 2014 5:36 pm

Για εμενα μην δωσεις λεφτα για χαρακτο δισκο ειδικα αφου μιλαμε για "μονο" δλδ 11mm .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από Sart » Πέμ Ιαν 23, 2014 12:17 am

Οποτε ποια ειναι η γνωμη σου,τι να κανω?

αν βαλω σωληνακια υψηλης κ ενα καλυτερο τακακι θα εχει διαφορα στο φρενο? δεν θελω κατι τρελο μιας κ εχω πισω φρενα απο GT...απλα θελω κ τα μπροστα να καλυτερεψουν
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Ιαν 23, 2014 1:38 am

"Μενεις" ομως στα πισω φρενα που δεν εχουν και καμεια τρομερη αποδοση στο φρεναρισμα.Ολα τα οχηματα φρεναρουν με τους μπροστινους τροχους κατα 75%.Τα πισω ειναι για να κρατανε την ουρα και να βοηθανε κατα 25%.Οποτε καλυτερα να εβαζες μπροστα απο GT και πισω να αφηνες τα ταμπουρα.Αυτο που πρεπει να κανεις τωρα δεν ειναι σωληνακια υψηλης αλλα να βαλεις φρενα απο GT μπροστα.Ο λογος ειναι οτι απο την στιγμη που εχεις απλο δισκο οτι και να κανεις δεν μπορει να αποβαλει την θερμοτητα οταν το ζοριζεις.Οποτε οτι και να βαλεις (εταιριας σωστης οχι κανα τερμα κινεζικο) ειναι καλο μεχρι να ζεσταθει.Μετα απλα δεν δουλευει.Και με υψηλης λογο του οτι θα εχεις μεγαλυτερη πιεση στα εμβολα μαλλον θα ζεστενεις και πιο γρηγορα τα φρενα σου.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 23, 2014 1:58 am

Τα οποια κινδυνευουν και να στραβωσουν στο πρωτο αποτομο φρεναρισμα .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από Sart » Πέμ Ιαν 23, 2014 1:05 pm

οκ....οποτε η λυση ειναι δαγκανες απο GT! ξερει καποιος να μου πει τιμη πανω κατω μαζι με τοποθετηση???

τα φρενα μου παντως εχουν αντεξει 10 χρονια με αρκετες καγκουριες,ουτε στραβωμα ουτε τπτ!!!
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από sotirisk » Παρ Ιαν 24, 2014 12:27 am

Sart έγραψε:Δυστυχως η τσεπη μου δεν σηκωνει πολλα πια...γιαυτο κ ρωταω αν βαλω πχ εναν χαρακτο δισκο θα εχει καθολου διαφορα η δεν αξιζει? με την ιδια δαγκανα παντα...εκτος κ αν βρω σε πολυ καλη τιμη απο GT...οπου τοτε δεν θα πειραξω τπτ

απο τιμη για φρενα GT γνωριζει καποιος πανω κατω?

το σκεπτικο μου ειναι μια καλη αναλογια τιμης κ αποδοσης φρενων,οχι να ξεφυγω πολυ γτ οι καιροι ειναι δυσκολοι κ τα λεφτα βγαινουν ακομα δυσκολοτερα!
Έχω το ίδιο πρόβλημα στο peugeot 309 που έχω, αν υπάρχει περίπτωση να βρεις τις δαγκάνες και να χωράνε και στις ζάντες (πρόσεξέ το αν έχεις 13ρες, αλλά λογικά θά 'χεις νορμάλ διάσταση) μην το σκέφτεσαι καθόλου, ούτε τρυπητές βοηθάνε ούτε χαρακτές, τα πεταμένα λεφτά που θα δώσεις extra δώστα για 2 δαγκάνες. Τα έχω δοκιμάσει όλα στο 309 και το μόνο που είχα κερδίσει είναι να μου τρώγονται τα τακάκια κάθε 10.000 χιλιόμετρα, η μόνη λύση είναι τα αεριζόμενα και ούτε τρυπητά ούτε τίποτα, απλά. Στο punto δεν έχω καταφέρει να μείνω από φρένα (φοράει 257x20 το δικό μου) ποτέ, στο 309 έμενα σε μια διαδρομή που έκανα παλιότερα στον Υμηττό στην ... ανάβαση (κατάβαση δεν έφτανε :p).

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από Sart » Παρ Ιαν 24, 2014 1:55 am

ευτυχως εχω 14αρα ζαντα κ ηδη εχω βρει δαγκανες απο GT με 50ευρω...οποτε μαλλον για αυτη την λυση με βλεπω να τελειωνω κ με τα φρενα μια κ καλη,ευχαριστω
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιαν 25, 2014 1:33 pm

Μια χαρα .Υπολογιζε και ενα 100-120ε για δισκους-τακακια+υγρα και εισαι κομπλε.Απλως πριν τα τοποθετησετε ,καντε τους ενα καλο καθαρισμα ,ελεγχο στις τσιμουχες και βεβαια καθαρισμα και γρασσαρισμα εκ'νεου στους οδηγους της χουφτων.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”