Σελίδα 1 από 3

Αναβάθμιση φρένων σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 9:07 pm
από Sart
Καλησπερα κ απο εμενα....ηρθε η ωρα να αλλαξω τακακια κ δισκους στα μπροστα φρενα (εχω κ πισω αξονα απο GT) κ θελω να σας ρωτησω τι να βαλω ωστε να κανω τα φρενα ακομα καλυτερα!!!
Χαρακτους,τρυπιτους,σωληνακια υψηλης...???

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 12:21 am
από kostas013
δε μας ειπες τι φρενα φορας
βαλε απο GT

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 12:09 pm
από Sart
απο οσο ειδα τα μπροστα ειναι τα μαμα του sporting...του GT ποσο μεγαλυτερα ειναι?

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 1:52 pm
από kostas013
257 χ 11 εχεις και του gt 257 χ22 ειναι διπλα αεριζομενα και η δαγκανα εχει μεγαλυτερο εμβολο

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 2:53 pm
από Sart
αρα εκτος απο δισκους αλλαζω κ δαγκανα,σωστα?

οποτε μηπως συνφερει να βαλω χαρακτους πχ δισκους κ ενα καλυτερο τακακι?

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 3:29 pm
από P.A.D.R.C
Aναγκαστικα αν θελεις καλυτερα φρενα θα πρεπει να πας σε αεριζομενο δισκο,δλδ και σε αλλαγη δαγκανας.Βεβαιως το τι ειναι καλυτερο με το τι σηκωνει η τσεπη μας εχει διαφορα.

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 3:32 pm
από Sart
Δυστυχως η τσεπη μου δεν σηκωνει πολλα πια...γιαυτο κ ρωταω αν βαλω πχ εναν χαρακτο δισκο θα εχει καθολου διαφορα η δεν αξιζει? με την ιδια δαγκανα παντα...εκτος κ αν βρω σε πολυ καλη τιμη απο GT...οπου τοτε δεν θα πειραξω τπτ

απο τιμη για φρενα GT γνωριζει καποιος πανω κατω?

το σκεπτικο μου ειναι μια καλη αναλογια τιμης κ αποδοσης φρενων,οχι να ξεφυγω πολυ γτ οι καιροι ειναι δυσκολοι κ τα λεφτα βγαινουν ακομα δυσκολοτερα!

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 5:36 pm
από P.A.D.R.C
Για εμενα μην δωσεις λεφτα για χαρακτο δισκο ειδικα αφου μιλαμε για "μονο" δλδ 11mm .

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 12:17 am
από Sart
Οποτε ποια ειναι η γνωμη σου,τι να κανω?

αν βαλω σωληνακια υψηλης κ ενα καλυτερο τακακι θα εχει διαφορα στο φρενο? δεν θελω κατι τρελο μιας κ εχω πισω φρενα απο GT...απλα θελω κ τα μπροστα να καλυτερεψουν

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 1:38 am
από Gazofonix
"Μενεις" ομως στα πισω φρενα που δεν εχουν και καμεια τρομερη αποδοση στο φρεναρισμα.Ολα τα οχηματα φρεναρουν με τους μπροστινους τροχους κατα 75%.Τα πισω ειναι για να κρατανε την ουρα και να βοηθανε κατα 25%.Οποτε καλυτερα να εβαζες μπροστα απο GT και πισω να αφηνες τα ταμπουρα.Αυτο που πρεπει να κανεις τωρα δεν ειναι σωληνακια υψηλης αλλα να βαλεις φρενα απο GT μπροστα.Ο λογος ειναι οτι απο την στιγμη που εχεις απλο δισκο οτι και να κανεις δεν μπορει να αποβαλει την θερμοτητα οταν το ζοριζεις.Οποτε οτι και να βαλεις (εταιριας σωστης οχι κανα τερμα κινεζικο) ειναι καλο μεχρι να ζεσταθει.Μετα απλα δεν δουλευει.Και με υψηλης λογο του οτι θα εχεις μεγαλυτερη πιεση στα εμβολα μαλλον θα ζεστενεις και πιο γρηγορα τα φρενα σου.

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 1:58 am
από P.A.D.R.C
Τα οποια κινδυνευουν και να στραβωσουν στο πρωτο αποτομο φρεναρισμα .

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 1:05 pm
από Sart
οκ....οποτε η λυση ειναι δαγκανες απο GT! ξερει καποιος να μου πει τιμη πανω κατω μαζι με τοποθετηση???

τα φρενα μου παντως εχουν αντεξει 10 χρονια με αρκετες καγκουριες,ουτε στραβωμα ουτε τπτ!!!

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 24, 2014 12:27 am
από sotirisk
Sart έγραψε:Δυστυχως η τσεπη μου δεν σηκωνει πολλα πια...γιαυτο κ ρωταω αν βαλω πχ εναν χαρακτο δισκο θα εχει καθολου διαφορα η δεν αξιζει? με την ιδια δαγκανα παντα...εκτος κ αν βρω σε πολυ καλη τιμη απο GT...οπου τοτε δεν θα πειραξω τπτ

απο τιμη για φρενα GT γνωριζει καποιος πανω κατω?

το σκεπτικο μου ειναι μια καλη αναλογια τιμης κ αποδοσης φρενων,οχι να ξεφυγω πολυ γτ οι καιροι ειναι δυσκολοι κ τα λεφτα βγαινουν ακομα δυσκολοτερα!
Έχω το ίδιο πρόβλημα στο peugeot 309 που έχω, αν υπάρχει περίπτωση να βρεις τις δαγκάνες και να χωράνε και στις ζάντες (πρόσεξέ το αν έχεις 13ρες, αλλά λογικά θά 'χεις νορμάλ διάσταση) μην το σκέφτεσαι καθόλου, ούτε τρυπητές βοηθάνε ούτε χαρακτές, τα πεταμένα λεφτά που θα δώσεις extra δώστα για 2 δαγκάνες. Τα έχω δοκιμάσει όλα στο 309 και το μόνο που είχα κερδίσει είναι να μου τρώγονται τα τακάκια κάθε 10.000 χιλιόμετρα, η μόνη λύση είναι τα αεριζόμενα και ούτε τρυπητά ούτε τίποτα, απλά. Στο punto δεν έχω καταφέρει να μείνω από φρένα (φοράει 257x20 το δικό μου) ποτέ, στο 309 έμενα σε μια διαδρομή που έκανα παλιότερα στον Υμηττό στην ... ανάβαση (κατάβαση δεν έφτανε :p).

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 24, 2014 1:55 am
από Sart
ευτυχως εχω 14αρα ζαντα κ ηδη εχω βρει δαγκανες απο GT με 50ευρω...οποτε μαλλον για αυτη την λυση με βλεπω να τελειωνω κ με τα φρενα μια κ καλη,ευχαριστω

Re: Φρενα σε mk1 Sporting

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 25, 2014 1:33 pm
από P.A.D.R.C
Μια χαρα .Υπολογιζε και ενα 100-120ε για δισκους-τακακια+υγρα και εισαι κομπλε.Απλως πριν τα τοποθετησετε ,καντε τους ενα καλο καθαρισμα ,ελεγχο στις τσιμουχες και βεβαια καθαρισμα και γρασσαρισμα εκ'νεου στους οδηγους της χουφτων.