Σελίδα 2 από 2

Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 23, 2013 5:02 pm
από kostas013
μα δε δενω θολους για να μη βοηθαει (εκει ναι δενει λαμαρινα)
πιανει στο σασι η μπαρα απο ακρη σε ακρη και διπλα ακριβως ειναι η αναρτηση και ενισχυει την γενικοτερη αμαψια του πλαισιου ετσι... αν δεις δε λεω πισω θολομπαρα ;)

Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 23, 2013 5:11 pm
από GDRIVER
πάντως oi πίσω μπάρες που έβαλες μου φάνηκαν πολύ σωστές. αλλά για τις μπάρες ξέρει πολύ περισσότερα ο polatov.εάν έχεις κανένα autocad με τηλεκινηματική να δεις και την προσομοίωση στον υπολογιστή.

Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 23, 2013 5:14 pm
από kostas013
η προσομοιωση ειχε γινει και για τη κατω και για χιαστη πισω στις μπαρες σε υπολογιστη απο τον Grigio που ειναι μηχανολογος μηχανικος και εδειχναν να λειτουργουν...
τωρα σε τι βαθμο κλπ δε ξερω αλλα εγω που ειμαι 5θυρος πιεστευω η πανω δουλευει πιο πολυ απο εναν 3θυρο που πισω ειναι δεμενος απο τη μανα του


(για μπαρες υπαρχει και το θεμα ακαμψια πλαισιου) ειμαστε ηδη OFF TOPIC PDT_Armataz_01_04 PDT_Armataz_01_04 PDT_Armataz_01_04 PDT_Armataz_01_03

Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 10, 2014 11:40 pm
από GDRIVER
εδώ φωτογραφίες από τα silent block του stilo-bravo και αυτό της powerflex το οποίο είναι copy-paste από καλούπι του εργοστασιακού του grande. δείτε τις σχεδιαστικές διαφορές.

μία γενική από τα δύο δίπλα δίπλα (όπως βλέπετε καμία σχεδιαστική ιδιαιτερότητα ή ειδική μελέτη της powerflex κλώνος του μαμίσιου. αντιθέτως του stilo-bravo έχει κάποιο ειδικότερο σκοπό
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 5/fobx.jpg

εδώ η μέριά που μπάινει προς το εσωτερικό του αυτοκινήτου της powerflex
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 3/umwl.jpg
το αντίστοιχο σημείο του εργοστασιακού του stilo-bravo silent block. προσέξτε την εγκοπή στην κεντρική τρύπα που περνάει η βίδα. από αυτή την εγκοπη τραβάμε με μολύβι μια ευθεία γραμμή κατα μήκος όλου του σώματος του silent block και το ευθυγραμμίζουμε με τη γραμμή που σχηματίζει η συγκόλληση του πίσω κορμού του άξονα. η δύο γραμμές πρέπει να φαίνονται σαν να είναι η μία συνέχεια της άλλης.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 2/ktlk.jpg
εδώ η αντίθετη μεριά του silent block του stilo-bravo. όπως βλέπετε αυτό το silent block έχει πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με τα έδρανα του πίσω άξονα και από τις δύο μεριές.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/10/mzwl.jpg

το μόνο θετικό είναι πως τα powerflex τα βάζεις και τα δύο, το πολύ σε 5 λεπτά, αφού με ένα απλό σφυράκι το κτυπάς και μπαίνει.(π.σ. : εμένα δε μου φαίνεται και πολύ στιβαρό ένα silent block να μπαίνει μόνο με ένα σφυράκι.), αντιθέτως το stilo-bravo θέλει κανένα μισάωρο το ένα.

Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 8:25 am
από GDRIVER
δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω παραπονεμένους τους κατόχους punto 188. ιδού τα πίσω δικά σας silent blocks. είναι ηλίου φαεινότερον ο σκοπός σχεδίασης αυτών.
http://silentblocks.com/product.php?id_product=527