μα δε δενω θολους για να μη βοηθαει (εκει ναι δενει λαμαρινα)
πιανει στο σασι η μπαρα απο ακρη σε ακρη και διπλα ακριβως ειναι η αναρτηση και ενισχυει την γενικοτερη αμαψια του πλαισιου ετσι... αν δεις δε λεω πισω θολομπαρα
Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto
πάντως oi πίσω μπάρες που έβαλες μου φάνηκαν πολύ σωστές. αλλά για τις μπάρες ξέρει πολύ περισσότερα ο polatov.εάν έχεις κανένα autocad με τηλεκινηματική να δεις και την προσομοίωση στον υπολογιστή.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto
η προσομοιωση ειχε γινει και για τη κατω και για χιαστη πισω στις μπαρες σε υπολογιστη απο τον Grigio που ειναι μηχανολογος μηχανικος και εδειχναν να λειτουργουν...
τωρα σε τι βαθμο κλπ δε ξερω αλλα εγω που ειμαι 5θυρος πιεστευω η πανω δουλευει πιο πολυ απο εναν 3θυρο που πισω ειναι δεμενος απο τη μανα του
(για μπαρες υπαρχει και το θεμα ακαμψια πλαισιου) ειμαστε ηδη OFF TOPIC
τωρα σε τι βαθμο κλπ δε ξερω αλλα εγω που ειμαι 5θυρος πιεστευω η πανω δουλευει πιο πολυ απο εναν 3θυρο που πισω ειναι δεμενος απο τη μανα του
(για μπαρες υπαρχει και το θεμα ακαμψια πλαισιου) ειμαστε ηδη OFF TOPIC
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto
εδώ φωτογραφίες από τα silent block του stilo-bravo και αυτό της powerflex το οποίο είναι copy-paste από καλούπι του εργοστασιακού του grande. δείτε τις σχεδιαστικές διαφορές.
μία γενική από τα δύο δίπλα δίπλα (όπως βλέπετε καμία σχεδιαστική ιδιαιτερότητα ή ειδική μελέτη της powerflex κλώνος του μαμίσιου. αντιθέτως του stilo-bravo έχει κάποιο ειδικότερο σκοπό
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 5/fobx.jpg
εδώ η μέριά που μπάινει προς το εσωτερικό του αυτοκινήτου της powerflex
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 3/umwl.jpg
το αντίστοιχο σημείο του εργοστασιακού του stilo-bravo silent block. προσέξτε την εγκοπή στην κεντρική τρύπα που περνάει η βίδα. από αυτή την εγκοπη τραβάμε με μολύβι μια ευθεία γραμμή κατα μήκος όλου του σώματος του silent block και το ευθυγραμμίζουμε με τη γραμμή που σχηματίζει η συγκόλληση του πίσω κορμού του άξονα. η δύο γραμμές πρέπει να φαίνονται σαν να είναι η μία συνέχεια της άλλης.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 2/ktlk.jpg
εδώ η αντίθετη μεριά του silent block του stilo-bravo. όπως βλέπετε αυτό το silent block έχει πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με τα έδρανα του πίσω άξονα και από τις δύο μεριές.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/10/mzwl.jpg
το μόνο θετικό είναι πως τα powerflex τα βάζεις και τα δύο, το πολύ σε 5 λεπτά, αφού με ένα απλό σφυράκι το κτυπάς και μπαίνει.(π.σ. : εμένα δε μου φαίνεται και πολύ στιβαρό ένα silent block να μπαίνει μόνο με ένα σφυράκι.), αντιθέτως το stilo-bravo θέλει κανένα μισάωρο το ένα.
μία γενική από τα δύο δίπλα δίπλα (όπως βλέπετε καμία σχεδιαστική ιδιαιτερότητα ή ειδική μελέτη της powerflex κλώνος του μαμίσιου. αντιθέτως του stilo-bravo έχει κάποιο ειδικότερο σκοπό
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 5/fobx.jpg
εδώ η μέριά που μπάινει προς το εσωτερικό του αυτοκινήτου της powerflex
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 3/umwl.jpg
το αντίστοιχο σημείο του εργοστασιακού του stilo-bravo silent block. προσέξτε την εγκοπή στην κεντρική τρύπα που περνάει η βίδα. από αυτή την εγκοπη τραβάμε με μολύβι μια ευθεία γραμμή κατα μήκος όλου του σώματος του silent block και το ευθυγραμμίζουμε με τη γραμμή που σχηματίζει η συγκόλληση του πίσω κορμού του άξονα. η δύο γραμμές πρέπει να φαίνονται σαν να είναι η μία συνέχεια της άλλης.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 2/ktlk.jpg
εδώ η αντίθετη μεριά του silent block του stilo-bravo. όπως βλέπετε αυτό το silent block έχει πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με τα έδρανα του πίσω άξονα και από τις δύο μεριές.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/10/mzwl.jpg
το μόνο θετικό είναι πως τα powerflex τα βάζεις και τα δύο, το πολύ σε 5 λεπτά, αφού με ένα απλό σφυράκι το κτυπάς και μπαίνει.(π.σ. : εμένα δε μου φαίνεται και πολύ στιβαρό ένα silent block να μπαίνει μόνο με ένα σφυράκι.), αντιθέτως το stilo-bravo θέλει κανένα μισάωρο το ένα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Παθητική τετραδιεύθυνση στο grande punto
δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω παραπονεμένους τους κατόχους punto 188. ιδού τα πίσω δικά σας silent blocks. είναι ηλίου φαεινότερον ο σκοπός σχεδίασης αυτών.
http://silentblocks.com/product.php?id_product=527
http://silentblocks.com/product.php?id_product=527
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης