Βαρελακι....
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Mikeharitakis
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2011 12:40 am
Βαρελακι....
καλησπερα παιδες...λοιπον το αμαξι εχει ενα βαρελακι τοποθετημενο απο τοτε που το πηρα μαρκες και τα συναφη δεν ξερω...γιατο παραθετω την φωτο http://img827.imageshack.us/img827/1332 ... 124hdr.jpg μπροστα λοιπον απο το στομιο ειχε σαν μια σωληνα σπιραλ που εφτανε σε μια τρυπα οβαλ ανοιγμενη στην μασκα...την αφαιρεσα λοιπον γιατι συντονιζε πρωτον και μου εσπαγε τα νευρα και δευτερον εφευγε συνεχεια απο το μασκα γιατι δεν μπορουσε να κρατηθει(δοκιμασα δεσιμο με συρμα αλλα και ο πρωηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει σιλικονη φαινονται τα σημαδια αλλα με ανεπυτυχη αποτελεσματα)....ειπαρχει κανα προβλημα αμα παραμεινει ετσι το αμαξι?απο αποψη αερερισμου/αποδοσης με ενδιαφερει...η πρεπει να τραβηξω καμοια σωλημα σε καπoιο αλλο σημειο του αμαξιου?
- vagosofron
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 222
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 11:35 am
Re: Βαρελακι....
Αποψη μου ειναι να μην το αφησεις ετσι. Θα τραβαει την θερμοτητα απο τον κινητηρα. Το βαρελακι ειναι φτιαγμενο ετσι ωστε να χρειαζεται τον σωληνα. Δοκιμασε να περασεις τον σωληνα πισω απο τις γριλιες.
Diesel 4ever!
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Βαρελακι....
ακριβως κανε καποια πατεντα ετσι ωστε να στερεωθει ο σωληνας για να ρουφαει αποκλειστικα και μονο απ εξω αερα
ετσι θα ρουφαει καργα ζεστο= χαμηλη αποδοση και αυξημενη καταναλωση
α και περισσοτερο θορυβο
το βαρελακι πρεπει να ειναι της BMC χωρις να ειμαι και απολυτα σιγουρος
ετσι θα ρουφαει καργα ζεστο= χαμηλη αποδοση και αυξημενη καταναλωση
α και περισσοτερο θορυβο
το βαρελακι πρεπει να ειναι της BMC χωρις να ειμαι και απολυτα σιγουρος
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Mikeharitakis
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2011 12:40 am
Re: Βαρελακι....
χμ...να τραβηξω δλδ μια εχτρα σωληνα απο το στομιο προς τα κατω στο αμαξι η οπου να ναι στην μασκα?τη σωληνα μου συμβουλευετε και περιπου κοστος?
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Βαρελακι....
να βαλεις σωληνα με οσο λιγοτερες κουρμπες καμπυλες γωνιες μπορεις μπροστα στην μετωπη
κοστος αστειο ειναι...
ενας σπιραλ σωληνας αντε 5ε να σου κοστισει!!!
κοστος αστειο ειναι...
ενας σπιραλ σωληνας αντε 5ε να σου κοστισει!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- vagosofron
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 222
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 11:35 am
Re: Βαρελακι....
Ετσι ακριβως και λογικα πρεπει να εχεις αρκετο χωρο να τον βγαλεις πισω απο την κατω γριλια.
Diesel 4ever!
- Mikeharitakis
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2011 12:40 am
Re: Βαρελακι....
εβαλα τελικα μια χαρτοσωληνα σκληρη αλλα ευκαμπτη...το προβλημα μου ειναι οτι εκει στις 2κ στροφες που αρχηζει ενα μικρο λαγαρισμα-συντονισμος...συντονιζει η σωληνα και κανει εναν πλαστικο-μεταλλικο θορυβο που ειναι καπως ενοχλητικος...και πριν εκανε αυτο το λαγκαρισμα αλλα δεν ακουγοταν αυτος ο θορυβος...ξεχασα να πω οτι η χαρτοσωληνα καταλυγει σε μια οβαλ εγκωπη διπλα στο δοχειο του νερου και εχω περασει διαμπερες μεσα στην τρυπα την χαρτοσωληνα...εχει κανεις να προτεινει μια λυση?η να την ξαναβγαλω παλι?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βαρελακι....
Μιας και το φιλτρο ηταν στο αμαξι οταν το πηρες ,και αφου αποφασισες να ασχοληθεις ,ανοιξε το βαρελακι και ριξε μια ματια ,μηπως και χρειαζεται καθαρισμο.
Στο θεμα του σωληνα,συνηθως χρησιμοποιειται αλουμινοσωληνας εξαερισμου/απορροφητηρα .Δεδομενου πως σας εμποδιζει το παγουρι ,δες αν υπαρχει χωρος να τον φερεις χαμηλα ,διπλα απο το προβολακι.
Στο θεμα του σωληνα,συνηθως χρησιμοποιειται αλουμινοσωληνας εξαερισμου/απορροφητηρα .Δεδομενου πως σας εμποδιζει το παγουρι ,δες αν υπαρχει χωρος να τον φερεις χαμηλα ,διπλα απο το προβολακι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Mikeharitakis
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2011 12:40 am
Re: Βαρελακι....
το προβλημα κυριως αν ειναι αυτο δλδ ειναι οτι το στομιο της σωληνας πρεπει να μπει καπως με γωνια μεσα στο βαρελακι καθως το βαρελακι ερχεται σχεδον στα μισα στο δοχειο με το νερο..οποτε σχεδον το ιδιο θα ειναι...δεν μπορω να καταλαβω αν ο θορυβος προερχεται απο την οβαλ εγκωπη στον προφυλακτηρα οπου εγλωβηζετε η ακρη ι αν τον συντονισμο τον κανει το ιδιο το βαρελακι εκει στισ 2.000 στροφες...οπως ειπα και χωρις σωληνα παλι κανει ενα συντονισμο-θορυβο εκει στισ 2.000 αλλα ειναι σαν να ακους μια σκουπα η κατι τετιο παρομοιο θορυβο δεν ειναι ενοχλητικος...στην τελικη χωρις σωληνα θα εχω τοση απωλεια αποδοσης πια?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βαρελακι....
Ναι στα πλακωματα 5ης-6ης και ναι στα ξεκινηματα μεσα στην πολη.Βεβαιως απο τα 2 το
σημαντικοτερο ειναι το 1ο .
Παντως τωρα που ξαναειδα την φωτο κινδυνευεις να τραυματησεις την επιστροφη των νερων στο παγουρι.Καλυτερα να φτιαξεις αλλο κολλαρο και να απομακρυνεις απο εκει το βαρελακι (παρεπιπτοντως δεν ειναι "μαρκα" ,μιας και το αναρωτηθηκες νωριτερα) ,και βεβαιως να χρησιμοποιησεις σφιχτηρες . Οσο για τον συντονισμο ,ριξε καλου-κακου και ενα σφιξιμο στις βιδες που συγκρατουν την αλουμινενια θερμοασπιδα του καταλυτη.
σημαντικοτερο ειναι το 1ο .
Παντως τωρα που ξαναειδα την φωτο κινδυνευεις να τραυματησεις την επιστροφη των νερων στο παγουρι.Καλυτερα να φτιαξεις αλλο κολλαρο και να απομακρυνεις απο εκει το βαρελακι (παρεπιπτοντως δεν ειναι "μαρκα" ,μιας και το αναρωτηθηκες νωριτερα) ,και βεβαιως να χρησιμοποιησεις σφιχτηρες . Οσο για τον συντονισμο ,ριξε καλου-κακου και ενα σφιξιμο στις βιδες που συγκρατουν την αλουμινενια θερμοασπιδα του καταλυτη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Βαρελακι....
αν πας να σφιξεις τις βιδες στην θερμοασπιδα ριξε μπολικο αντισκοριακο γιατι θα κοπου τα κεφαλια,την εχω παθει ετσι....για τον σωληνα ειναι απαραιτητος ετσι οπως το εχεις τοποθετισει το βαρελακι...
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- Mikeharitakis
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2011 12:40 am
Re: Βαρελακι....
χμ...δεν μπορω να σκεφτω ενα αλλο τροπο τοποθετησης ρε γμτ...σκεφτομαι να βγαλω τον σωληνα μεσα απο την οβαλ τρυπα ευθεια της μασκας και να τον κατεβασω πιο χαμηλα προς το εδαφος....!
- vagosofron
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 222
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 11:35 am
Re: Βαρελακι....
Μπορεις να χρησιμοποιησεις μια γωνια σιλικονης και μετα να συνδεσεις εκει ενα σπιραλ και να το στειλεις οπου σε βολευει.
π.χ. μια γωνια σαν αυτην που εβαλα μου κοστισε 10€ σε ενα μαγαζι με υδραυλικα/σιδηρικα και ηταν και μεγαλη σε μηκος.
π.χ. μια γωνια σαν αυτην που εβαλα μου κοστισε 10€ σε ενα μαγαζι με υδραυλικα/σιδηρικα και ηταν και μεγαλη σε μηκος.
Diesel 4ever!