Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από polatov » Τετ Νοέμ 13, 2013 3:14 pm

τη βρισκω πολυ σωστη αλλα κομματακι ακριβη..παντως ειναι η πιο σωστη....
εγω θα την εβαζα γιατι σε κανα ταξιδι απλα βγαζεις τις μπαρες και αφηνεις τις βασεις..
δεν ενοχλει καθολου
να υποθεσω στην ελλαδα δεν εχει αντιπροσωπο


"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Νοέμ 13, 2013 3:28 pm

πολυ καλη η μπαρα αυτη!!! βεβαια προυποθεση για να δουλεψει ειναι να εχεις ενα σκληρο set up αναρτησης - ελατηριου αλλιως ειναι το φαινομενο placebo...

παιδι παντως που ειχε βαλει ολο το κιτακι της Ultra Racing στο Grande του και μπροστα και πισω και απο κατω τι βγαζει ειχε δει τρελη διαφορα στη σταθεροτητα του οχηματος!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από mixalis » Τετ Νοέμ 13, 2013 3:29 pm

kostas013 έγραψε:εδω σηκωνεις με γρυλο μπροστα και ολο το σασι πετσικαρει και δεν ανοιγει η πορτα!!! ψηλα εκει πισω απο το καθισμα δε βαζω για κανενα λογο για λογους ασφαλειας και μονο!!!
συμφωνω απολυτα με αυτο στο δικο μου που μπαινω στο γκαρζ με το που ανεβει η μια μπροστα ροδα αρχιζει κ τριζουν τα πλαστικα αυτο δεν σημενει οτι διατρεβλονεται το σασι? (δε ξερω ρωταω) ιδικα στον γρυλο εμενα η πορτα δινει μαχη για να ανοιξη πυστευω πως μια τετοια μπραρα θα κανει δουλεια γιατι πιανει στις κολονες..βεβαια οσο πιο ψηλα τοσο καλητερο αλλα ειναι κ θεμα ασφαλειας δεν το εχει δοκιμασει κανεις να πας πει?
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από arpas » Τετ Νοέμ 13, 2013 3:42 pm

mixalis έγραψε:
kostas013 έγραψε:εδω σηκωνεις με γρυλο μπροστα και ολο το σασι πετσικαρει και δεν ανοιγει η πορτα!!! ψηλα εκει πισω απο το καθισμα δε βαζω για κανενα λογο για λογους ασφαλειας και μονο!!!
συμφωνω απολυτα με αυτο στο δικο μου που μπαινω στο γκαρζ με το που ανεβει η μια μπροστα ροδα αρχιζει κ τριζουν τα πλαστικα αυτο δεν σημενει οτι διατρεβλονεται το σασι? (δε ξερω ρωταω) ιδικα στον γρυλο εμενα η πορτα δινει μαχη για να ανοιξη πυστευω πως μια τετοια μπραρα θα κανει δουλεια γιατι πιανει στις κολονες..βεβαια οσο πιο ψηλα τοσο καλητερο αλλα ειναι κ θεμα ασφαλειας δεν το εχει δοκιμασει κανεις να πας πει?
Δε λέει κανείς ότι το σασί δεν έχει στρεβλώσεις, αλλά όχι τόσο χαμηλά όσο έδειχνε η τελυταία φωτογραφία του Κώστα...

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από mixalis » Τετ Νοέμ 13, 2013 3:46 pm

ναι αλλα οσο πιο ψηλα τοσο πιο επικηνδυνη για τον οδηγο πυστευω
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από arpas » Τετ Νοέμ 13, 2013 4:02 pm

Ακριβώς γι αυτό ή βάζεις "κλουβί" ή τίποτα...

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από mixalis » Τετ Νοέμ 13, 2013 4:26 pm

σε αυτο δεν μπορω να φερω αντιρηση...αλλα για μεσα στη πολη το να εισαι μεσα σε κοτετσι βασικα δεν προβλεπεται
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από arpas » Τετ Νοέμ 13, 2013 4:28 pm

Μέσα στην πόλη δεν προβλέπεται επίσης να χρειαστείς τόσο μεγάλη ενίσχυση στην ακαμψία ;)

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από mixalis » Τετ Νοέμ 13, 2013 4:31 pm

εδω εχεις ενα point..αλλα πως μπορουμε να βρεθουμε καπως στη μεση? και ακαμψια και να κυκλοφορει στο δρομο? με τις αναλογες συνεπειες βεβαια
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Νοέμ 13, 2013 6:42 pm

εγω δεν αναφερομαι σε καθημερινη οδηγηση... ετσι κι αλλιως δε κυκλοφορω καθημερινα με ολες τις μπαρες... για TD χρηση ομως θα μπορουσε να ενισχυσει την ακαμψια του πλαισιου σωστα?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Νοέμ 13, 2013 7:01 pm

kostas013 έγραψε:εγω δεν αναφερομαι σε καθημερινη οδηγηση... ετσι κι αλλιως δε κυκλοφορω καθημερινα με ολες τις μπαρες... για TD χρηση ομως θα μπορουσε να ενισχυσει την ακαμψια του πλαισιου σωστα?
Για td αντι να βαζεις μπαρες απο εδω και απο εκει ,βαζεις ενα roll cage βιδωτο και ησυχαζεις;-)Και βεβαια εισαι ασφαλεστερος.

Οσο για την μιαμπαρα που πιανει στις βασεις των ζωνων στις κολωνες δεν λεει τιποτα.Χρειαζεσαι ή ζευγαρι ή κοντρες.Για αυτο το προηγουμενο του GP εχει τις κοντρες.Βεβαια για την τοποθετηση τρυπας αντιστοιχα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Νοέμ 14, 2013 12:47 am

κωστα στο χω πει εξαρχης..δεν εχουννοημα ολα αυτα..
το να μεταμορφωνεις μπαριτσα μπαριστσα το αμαξι οταν μπει σε πιστα και στην τελικη τι θα κερδισεις??πισω οτι και να κανεις εχεις ενα ημιακαμπτο που σου κοβει τα φτερα..
μην ασχολεισαι με τοση λεπτομερεια..φτιαξε μια αλλη αναστηση και ασε τις μπαρες για το λαικο ασμα..."στην καρδια μου βαζω μπαρες.."
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Δεκ 26, 2014 10:52 am

Υπαρχει αραγε πιο σκληρη αντιστρεπτικη για μκ2 μπροστα?? :/

1.2 1.4 και 1.8 φορανε την ιδια 21mm
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Δεκ 26, 2014 2:48 pm

22mm εκτος των 8v.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Δεκ 26, 2014 6:58 pm

εστω 22, ιδια ειναι και του HGT
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”