Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting

Δημοσίευση από Pani_EVO » Σάβ Ιουν 18, 2011 9:36 pm

Λύστε μου μια απορία ρε παιδιά, για το στήσιμο - τραπέζι στα αυτοκίνητα δρόμου:
Ποια η λογική να σκληραίνουμε και να χαμηλώνουμε υπερβολικά ένα αμάξι για χρήση σε ελληνικούς δρόμους και όχι πίστες;
Είναι γνωστό από τη φυσική και τη μηχανική πως όταν έχουμε μία σκληρή ανάρτηση η οποία "δουλεύει" σε δρόμο με πολλές ανωμαλίες, όπως οι τυπικοί ελληνικοί, τότε το ελαστικό δυσκολεύεται να ακολουθήσει το ανάγλυφο της ασφάλτου, παρουσιάζει μειωμένη ή καθυστερημένη πρόσφυση και μεταφορά βάρους στον κάθετο άξονα με αποτέλεσμα το κράτημα, αλλά κυρίως το φρενάρισμα, να γίνονται χειρότερα και όχι καλύτερα.
Το όποιο θεωρητικό πλεονέκτημα έχουμε, με την αρχή της μεταφοράς βάρους και του χαμηλού κέντρου βάρους, στην πράξη πάει... περίπατο.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με υπερβολές σε δίσκους και δαγκάνες. Αν βάλεις φρενάρες σε ένα αμάξι με όχι αντίστοιχο βάρος, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μία "βουτιά" της μούρης του αυτοκινήτου, απότομη μεταφορά βάρους μπροστά και ελάφρωμα πίσω, με αποτέλεσμα το αμάξι να φρενάρει με 2 αντί 4 τροχούς, πράγμα επικίνδυνο ειδικά σε φρενάρισμα σε στροφή. Για να μην συζητήσουμε και τη μεγαλύτερη αδράνεια των πολύ μεγάλων δίσκων, πράγμα επικίνδυνο σε απότομα μικροφρεναρίσματα μέσα στην πόλη. PDT_Armataz_01_03


Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting

Δημοσίευση από Coach » Κυρ Ιουν 19, 2011 10:24 pm

Νομιχω εθεσες τεραστιο προβληματισμο και δεν απαντησε κανεις.Εγω το εχω πει εκατο φορες οτι η αναρτηση μου απλα δεν εκανε για δρομο με φαινομενα αυτα ακριβως που λες.Λιγο μαλακοτερη θα εκανε πολυ καλητερη δουλεια
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting

Δημοσίευση από GRIGIO » Κυρ Ιουν 19, 2011 10:30 pm

Pani_EVO έγραψε:Λύστε μου μια απορία ρε παιδιά, για το στήσιμο - τραπέζι στα αυτοκίνητα δρόμου:
Ποια η λογική να σκληραίνουμε και να χαμηλώνουμε υπερβολικά ένα αμάξι για χρήση σε ελληνικούς δρόμους και όχι πίστες;
Είναι γνωστό από τη φυσική και τη μηχανική πως όταν έχουμε μία σκληρή ανάρτηση η οποία "δουλεύει" σε δρόμο με πολλές ανωμαλίες, όπως οι τυπικοί ελληνικοί, τότε το ελαστικό δυσκολεύεται να ακολουθήσει το ανάγλυφο της ασφάλτου, παρουσιάζει μειωμένη ή καθυστερημένη πρόσφυση και μεταφορά βάρους στον κάθετο άξονα με αποτέλεσμα το κράτημα, αλλά κυρίως το φρενάρισμα, να γίνονται χειρότερα και όχι καλύτερα.
Το όποιο θεωρητικό πλεονέκτημα έχουμε, με την αρχή της μεταφοράς βάρους και του χαμηλού κέντρου βάρους, στην πράξη πάει... περίπατο.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με υπερβολές σε δίσκους και δαγκάνες. Αν βάλεις φρενάρες σε ένα αμάξι με όχι αντίστοιχο βάρος, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μία "βουτιά" της μούρης του αυτοκινήτου, απότομη μεταφορά βάρους μπροστά και ελάφρωμα πίσω, με αποτέλεσμα το αμάξι να φρενάρει με 2 αντί 4 τροχούς, πράγμα επικίνδυνο ειδικά σε φρενάρισμα σε στροφή. Για να μην συζητήσουμε και τη μεγαλύτερη αδράνεια των πολύ μεγάλων δίσκων, πράγμα επικίνδυνο σε απότομα μικροφρεναρίσματα μέσα στην πόλη. PDT_Armataz_01_03

Ειμαι 100% ΣΥΜΦΩΝΟΣ με ότι λες....ΟΥΤΕ η δική μου ανάρτηση ειναι για δρόμο αλλά το ξέρω και έχω πάρει τα μέτρα μου..Επίσης η δική μου ανάρτηση ΔΕΝ δουλεύει σωστά με ελαστικά δρόμου και το αποτέλεσμα σε εντονη οδήγηση στο δρόμο θα ειναι το απότομο ξεκόλλημα του κώλου...

Να πώ κατι σε αυτό το σημείο,το να εχεις τρομερούς δίσκους μπροστά ΝΑΙ ειναι λάθος εφόσον ο κατανεμητής φρένου ειναι ίδιος και πισω εχεις ταμπουρα...ΑΛΛΑ μπορείς να αντισταθμίσεις το γονάτισμα του αμαξιού στο έντονο φρενάρισμα κανοντας τη μούρη άκαμπτη με την ανάρτηση.Βασικά,ΟΛΑ θεμα γούστου και προτίμησης ειναι...αλλα να ξέρετε..... ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΣΟ,ΟΣΟ....Δηλαδή τοσο οσο να κανει αυτο που θέλουμε ΧΩΡΙΣ υπερβολές...Αμα σου πω δλδ οτι το στησιμο μου για πίστα ειναι -2cm απο μαμά θα το πιστέψεις???

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιουν 19, 2011 10:48 pm

και εγω γι αυτο εβαλα κονι κιτρινο
στο μαλακο της αναρτησης παω κιουρια και στο σκληρο σου βγαζει τα εντερα....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting

Δημοσίευση από GRIGIO » Δευ Ιουν 20, 2011 7:58 am

kostas013 έγραψε:και εγω γι αυτο εβαλα κονι κιτρινο
στο μαλακο της αναρτησης παω κιουρια και στο σκληρο σου βγαζει τα εντερα....
Kαι πιστεψέ με,ΔΕΝ ειναι τίποτα αυτό που περιγράφεις.......

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting

Δημοσίευση από polatov » Δευ Ιουν 20, 2011 12:11 pm

ωραια αλλα αυτα πολυ λεμε αλλα εχουμε βγει εκτος..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Ιουν 21, 2011 12:18 am

Καλα μιλαμε ο φουστης τι αμαξαρα εχω φτιαξει.15 σελιδες σχολια μαζεψα. :mrgreen: :mrgreen:

Παιδες.................πρωσορινα θα πεσει λουκετακι μεχρι να γινει μια σκουπα και να ανοιχτει ενα καινουριο σχετικο θεματακι. :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Ιουν 21, 2011 9:00 pm

Ετοιμο το νεο θεματακι παιδες.Η κουβεντουλα συνεχιζετε εδω. PDT_Armataz_01_01
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιουν 21, 2011 9:16 pm

ευγε μπαμπη

κοουτς περιμενουμε τις φωτο να φαινεται η μπαρα καλυτερα και βγαλε και εκει που πιανει αν μπορεις
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
christosl
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από christosl » Τετ Ιουν 29, 2011 4:59 pm

μας ξεχασες κοουτς...
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........

Giallo HGT mk2b

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από Coach » Δευ Αύγ 01, 2011 8:07 am

Σορρυ παιδες αλλα λιγο η δουλεια λιγο το οτι δεν πηρα γραμμη το καινουριο θεμα σας αφησα ετσι.Επανορθωνω και να οι φωτος.

http://img594.imageshack.us/img594/8761/24062011.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/810/24062011001r.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/452/24062011002.jpg
http://img804.imageshack.us/img804/5450/24062011003.jpg
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από Vicepresident » Δευ Αύγ 01, 2011 9:28 pm

Πολύ καλό!!!!
Διαφορές με πριν και μετά την τοποθέτηση??
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από Coach » Τετ Αύγ 03, 2011 2:01 pm

ΔΥστηχως δεν μπορω να πωε ακριβεια κατι απο το αποτελεσμα τις τοποθετησης μιας και οταν ειχε πρωτο μπει ειχαν μπει πακετο μπροστα πισω θολομπαρες και αναρτηση.Αυτον τον καιρο ειμαι σε δοκιμες εχοντας μαμα αναρτηση.Αυτην την στιγμη εβαλα μονο μπαρα πισω και μολις κανω καμια αναβαη στο βουνο θα σας πω λεπτομεριες
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από GRIGIO » Τετ Αύγ 03, 2011 8:28 pm

Πόσο σου πήγε ρε Νίκο?Εχω μια ιδέα που σε προσομοίωση μου εβγαλε καλά αποτελέσματα....

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης

Δημοσίευση από Vicepresident » Τετ Αύγ 03, 2011 9:22 pm

GRIGIO έγραψε:Πόσο σου πήγε ρε Νίκο?Εχω μια ιδέα που σε προσομοίωση μου εβγαλε καλά αποτελέσματα....

Τι θέλει να πει ο ποιητής??
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”