Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting
Λύστε μου μια απορία ρε παιδιά, για το στήσιμο - τραπέζι στα αυτοκίνητα δρόμου:
Ποια η λογική να σκληραίνουμε και να χαμηλώνουμε υπερβολικά ένα αμάξι για χρήση σε ελληνικούς δρόμους και όχι πίστες;
Είναι γνωστό από τη φυσική και τη μηχανική πως όταν έχουμε μία σκληρή ανάρτηση η οποία "δουλεύει" σε δρόμο με πολλές ανωμαλίες, όπως οι τυπικοί ελληνικοί, τότε το ελαστικό δυσκολεύεται να ακολουθήσει το ανάγλυφο της ασφάλτου, παρουσιάζει μειωμένη ή καθυστερημένη πρόσφυση και μεταφορά βάρους στον κάθετο άξονα με αποτέλεσμα το κράτημα, αλλά κυρίως το φρενάρισμα, να γίνονται χειρότερα και όχι καλύτερα.
Το όποιο θεωρητικό πλεονέκτημα έχουμε, με την αρχή της μεταφοράς βάρους και του χαμηλού κέντρου βάρους, στην πράξη πάει... περίπατο.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με υπερβολές σε δίσκους και δαγκάνες. Αν βάλεις φρενάρες σε ένα αμάξι με όχι αντίστοιχο βάρος, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μία "βουτιά" της μούρης του αυτοκινήτου, απότομη μεταφορά βάρους μπροστά και ελάφρωμα πίσω, με αποτέλεσμα το αμάξι να φρενάρει με 2 αντί 4 τροχούς, πράγμα επικίνδυνο ειδικά σε φρενάρισμα σε στροφή. Για να μην συζητήσουμε και τη μεγαλύτερη αδράνεια των πολύ μεγάλων δίσκων, πράγμα επικίνδυνο σε απότομα μικροφρεναρίσματα μέσα στην πόλη.
Ποια η λογική να σκληραίνουμε και να χαμηλώνουμε υπερβολικά ένα αμάξι για χρήση σε ελληνικούς δρόμους και όχι πίστες;
Είναι γνωστό από τη φυσική και τη μηχανική πως όταν έχουμε μία σκληρή ανάρτηση η οποία "δουλεύει" σε δρόμο με πολλές ανωμαλίες, όπως οι τυπικοί ελληνικοί, τότε το ελαστικό δυσκολεύεται να ακολουθήσει το ανάγλυφο της ασφάλτου, παρουσιάζει μειωμένη ή καθυστερημένη πρόσφυση και μεταφορά βάρους στον κάθετο άξονα με αποτέλεσμα το κράτημα, αλλά κυρίως το φρενάρισμα, να γίνονται χειρότερα και όχι καλύτερα.
Το όποιο θεωρητικό πλεονέκτημα έχουμε, με την αρχή της μεταφοράς βάρους και του χαμηλού κέντρου βάρους, στην πράξη πάει... περίπατο.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με υπερβολές σε δίσκους και δαγκάνες. Αν βάλεις φρενάρες σε ένα αμάξι με όχι αντίστοιχο βάρος, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μία "βουτιά" της μούρης του αυτοκινήτου, απότομη μεταφορά βάρους μπροστά και ελάφρωμα πίσω, με αποτέλεσμα το αμάξι να φρενάρει με 2 αντί 4 τροχούς, πράγμα επικίνδυνο ειδικά σε φρενάρισμα σε στροφή. Για να μην συζητήσουμε και τη μεγαλύτερη αδράνεια των πολύ μεγάλων δίσκων, πράγμα επικίνδυνο σε απότομα μικροφρεναρίσματα μέσα στην πόλη.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting
Νομιχω εθεσες τεραστιο προβληματισμο και δεν απαντησε κανεις.Εγω το εχω πει εκατο φορες οτι η αναρτηση μου απλα δεν εκανε για δρομο με φαινομενα αυτα ακριβως που λες.Λιγο μαλακοτερη θα εκανε πολυ καλητερη δουλεια
Colin McRae - Θεός
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting
Pani_EVO έγραψε:Λύστε μου μια απορία ρε παιδιά, για το στήσιμο - τραπέζι στα αυτοκίνητα δρόμου:
Ποια η λογική να σκληραίνουμε και να χαμηλώνουμε υπερβολικά ένα αμάξι για χρήση σε ελληνικούς δρόμους και όχι πίστες;
Είναι γνωστό από τη φυσική και τη μηχανική πως όταν έχουμε μία σκληρή ανάρτηση η οποία "δουλεύει" σε δρόμο με πολλές ανωμαλίες, όπως οι τυπικοί ελληνικοί, τότε το ελαστικό δυσκολεύεται να ακολουθήσει το ανάγλυφο της ασφάλτου, παρουσιάζει μειωμένη ή καθυστερημένη πρόσφυση και μεταφορά βάρους στον κάθετο άξονα με αποτέλεσμα το κράτημα, αλλά κυρίως το φρενάρισμα, να γίνονται χειρότερα και όχι καλύτερα.
Το όποιο θεωρητικό πλεονέκτημα έχουμε, με την αρχή της μεταφοράς βάρους και του χαμηλού κέντρου βάρους, στην πράξη πάει... περίπατο.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με υπερβολές σε δίσκους και δαγκάνες. Αν βάλεις φρενάρες σε ένα αμάξι με όχι αντίστοιχο βάρος, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μία "βουτιά" της μούρης του αυτοκινήτου, απότομη μεταφορά βάρους μπροστά και ελάφρωμα πίσω, με αποτέλεσμα το αμάξι να φρενάρει με 2 αντί 4 τροχούς, πράγμα επικίνδυνο ειδικά σε φρενάρισμα σε στροφή. Για να μην συζητήσουμε και τη μεγαλύτερη αδράνεια των πολύ μεγάλων δίσκων, πράγμα επικίνδυνο σε απότομα μικροφρεναρίσματα μέσα στην πόλη.
Ειμαι 100% ΣΥΜΦΩΝΟΣ με ότι λες....ΟΥΤΕ η δική μου ανάρτηση ειναι για δρόμο αλλά το ξέρω και έχω πάρει τα μέτρα μου..Επίσης η δική μου ανάρτηση ΔΕΝ δουλεύει σωστά με ελαστικά δρόμου και το αποτέλεσμα σε εντονη οδήγηση στο δρόμο θα ειναι το απότομο ξεκόλλημα του κώλου...
Να πώ κατι σε αυτό το σημείο,το να εχεις τρομερούς δίσκους μπροστά ΝΑΙ ειναι λάθος εφόσον ο κατανεμητής φρένου ειναι ίδιος και πισω εχεις ταμπουρα...ΑΛΛΑ μπορείς να αντισταθμίσεις το γονάτισμα του αμαξιού στο έντονο φρενάρισμα κανοντας τη μούρη άκαμπτη με την ανάρτηση.Βασικά,ΟΛΑ θεμα γούστου και προτίμησης ειναι...αλλα να ξέρετε..... ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΣΟ,ΟΣΟ....Δηλαδή τοσο οσο να κανει αυτο που θέλουμε ΧΩΡΙΣ υπερβολές...Αμα σου πω δλδ οτι το στησιμο μου για πίστα ειναι -2cm απο μαμά θα το πιστέψεις???
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting
και εγω γι αυτο εβαλα κονι κιτρινο
στο μαλακο της αναρτησης παω κιουρια και στο σκληρο σου βγαζει τα εντερα....
στο μαλακο της αναρτησης παω κιουρια και στο σκληρο σου βγαζει τα εντερα....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting
Kαι πιστεψέ με,ΔΕΝ ειναι τίποτα αυτό που περιγράφεις.......kostas013 έγραψε:και εγω γι αυτο εβαλα κονι κιτρινο
στο μαλακο της αναρτησης παω κιουρια και στο σκληρο σου βγαζει τα εντερα....
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting
ωραια αλλα αυτα πολυ λεμε αλλα εχουμε βγει εκτος..
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting
Καλα μιλαμε ο φουστης τι αμαξαρα εχω φτιαξει.15 σελιδες σχολια μαζεψα.
Παιδες.................πρωσορινα θα πεσει λουκετακι μεχρι να γινει μια σκουπα και να ανοιχτει ενα καινουριο σχετικο θεματακι.
Παιδες.................πρωσορινα θα πεσει λουκετακι μεχρι να γινει μια σκουπα και να ανοιχτει ενα καινουριο σχετικο θεματακι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
Ετοιμο το νεο θεματακι παιδες.Η κουβεντουλα συνεχιζετε εδω.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
ευγε μπαμπη
κοουτς περιμενουμε τις φωτο να φαινεται η μπαρα καλυτερα και βγαλε και εκει που πιανει αν μπορεις
κοουτς περιμενουμε τις φωτο να φαινεται η μπαρα καλυτερα και βγαλε και εκει που πιανει αν μπορεις
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- christosl
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
μας ξεχασες κοουτς...
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........
Giallo HGT mk2b
Giallo HGT mk2b
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
Σορρυ παιδες αλλα λιγο η δουλεια λιγο το οτι δεν πηρα γραμμη το καινουριο θεμα σας αφησα ετσι.Επανορθωνω και να οι φωτος.
http://img594.imageshack.us/img594/8761/24062011.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/810/24062011001r.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/452/24062011002.jpg
http://img804.imageshack.us/img804/5450/24062011003.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/8761/24062011.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/810/24062011001r.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/452/24062011002.jpg
http://img804.imageshack.us/img804/5450/24062011003.jpg
Colin McRae - Θεός
- Vicepresident
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1960
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
Πολύ καλό!!!!
Διαφορές με πριν και μετά την τοποθέτηση??
Διαφορές με πριν και μετά την τοποθέτηση??
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
ΔΥστηχως δεν μπορω να πωε ακριβεια κατι απο το αποτελεσμα τις τοποθετησης μιας και οταν ειχε πρωτο μπει ειχαν μπει πακετο μπροστα πισω θολομπαρες και αναρτηση.Αυτον τον καιρο ειμαι σε δοκιμες εχοντας μαμα αναρτηση.Αυτην την στιγμη εβαλα μονο μπαρα πισω και μολις κανω καμια αναβαη στο βουνο θα σας πω λεπτομεριες
Colin McRae - Θεός
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
Πόσο σου πήγε ρε Νίκο?Εχω μια ιδέα που σε προσομοίωση μου εβγαλε καλά αποτελέσματα....
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- Vicepresident
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1960
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Βελτιωση "δεσιματος" αμαξωματος και αναρτησης
GRIGIO έγραψε:Πόσο σου πήγε ρε Νίκο?Εχω μια ιδέα που σε προσομοίωση μου εβγαλε καλά αποτελέσματα....
Τι θέλει να πει ο ποιητής??
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!