2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
καλημέρα σε όλους. ύστερα σχεδόν από 1 χρόνο συμβίωσης με τα φρένα του t-jet 284 mm αποφάσισα πως πλέον ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι. για την ιστορία λέω πως είχα 257 mm μπροστά και έγινε η αλλαγή σε 284mm. κούφια η ώρα που το έκανα αφού η αίσθηση τους ήταν το λιγότερο τραγική. τα 257 ήταν καλύτερα σε αίσθηση τουλάχιστον. επίσης να αναφέρω πως τα σωληνάκια ήταν αεροπορικού τύπου. τέλος πάντων επιτέλους παίρνουν πόδι και στη θέση τους μπαίνουν μπρέμπο(ανάμεικτα συναισθήματα μιάς καί οί δίσκοι της εν λόγω εταιρείας ήταν τρισάθλιοι) τετραπίστονα με 330mm δίσκο από lancia delta.το κόστος 400 ευρω δαγκάνες και αντάπτορες και δίσκοι μαζί. φωτογραφίες θα ακολουθήσουν το απόγευμα αλλά όχι τοποθετημένοι πάνω στο αυτοκίνητο γιατί δεν έχω ακόμα τοποθετήσει το σύστημα πέδησης και δέν έχω κλέισει ακόμα συνάντηση σε συνεργέιο για τοποθέτηση. όπως μου είπαν οι δαγκάνες είναι ολόιδιες με αυτές του άμπαρθ και μιτο κουαντροφογκλιο βερντε.υπομόνη λίγο για τις φωτογραφίες .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GDRIVER την Τρί Ιουν 21, 2011 11:04 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
εισαι απλα υπερβολικος η ιδεα μου? σε τι αμαξι εβαλες 330 δισκο και 4πιστονη δαγκανα?
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
σε πρωην 1,4 95 ιππων και νυν 120
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
ενταξει εδω που τα λεμε ειναι λιγο υπερβολικο 330 φρενα σε 120 αλογα,αλλα παιζει ρολο και η χρηση δηλαδη τα γουστα του καθενος,το πρωην 95 και νυν 120 πως προεκυψε;;τροπετο;;
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- Giorgis_thess
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 232
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δεν είναι ίδια με του abarth...Αλλά αυτό δεν έχει να λέει κάτι...Σίγουρα είναι πολύ καλύτερη από την δαγκάνα του 120 Tjet....Από απόδοση είναι αρκετά κοντά σε αυτή των abarth...
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
forza italia έγραψε:ενταξει εδω που τα λεμε ειναι λιγο υπερβολικο 330 φρενα σε 120 αλογα,αλλα παιζει ρολο και η χρηση δηλαδη τα γουστα του καθενος,το πρωην 95 και νυν 120 πως προεκυψε;;τροπετο;;
το φρενο δεν ειναι ποτε υπερβολικο, ισως καποια φορα χρειαστει....
σκοπος ειναι μονο να δουλευει αρμονικα κ σωστα..
το μονο κακο σε τετοιες αναβαθμισης με το abs ειναι οτι πολλες φορες δεν σε αφηνει να δεις πραγματικα τι οφελος εχεις, αλλα απο την αλλη χρησιμευει σε πολλες καθημερινες συνθηκες κ στην εξικοιωση περαιτερο....
καλο πατητα..
Punto HGT SC Evo
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
δεν διαφωνω σωστα αυτα που λες,για αυτο εγραψα οτι ειναι αναλογα με τα γουστα του καθενα,αυτο που για μενα ειναι υπερβολικο,για καποιον αλλο ειναι απαραιτητοskinboy έγραψε:forza italia έγραψε:ενταξει εδω που τα λεμε ειναι λιγο υπερβολικο 330 φρενα σε 120 αλογα,αλλα παιζει ρολο και η χρηση δηλαδη τα γουστα του καθενος,το πρωην 95 και νυν 120 πως προεκυψε;;τροπετο;;
το φρενο δεν ειναι ποτε υπερβολικο, ισως καποια φορα χρειαστει....
σκοπος ειναι μονο να δουλευει αρμονικα κ σωστα..
το μονο κακο σε τετοιες αναβαθμισης με το abs ειναι οτι πολλες φορες δεν σε αφηνει να δεις πραγματικα τι οφελος εχεις, αλλα απο την αλλη χρησιμευει σε πολλες καθημερινες συνθηκες κ στην εξικοιωση περαιτερο....
καλο πατητα..
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
παιδια καλημερα. εβγαλα συνολο 5 φωτογραφιες. να αναφερω για οποιον θελήσει να κάνει την αλλαγή αυτή , πως είναι ελεινά εύκολη. fit n go η αλλαγή.ούτε αντάπτορες (οι αντάπτορες της ίδιας της delta εννοώ ) ούτε τίποτα. έβγαλα καί έβαλα. ακόμα και οι δίσκοι είναι απλώς υπόθεση βιδώματος. το μόνο που χρειάστηκε να αλλάξω ήταν δυο βίδες του δίσκου, απλώς μου έφτιαξαν μακρύτερες βίδες. η ζάντα όπως ήταν αναμενόμενο δεν έμπαινε γιάυτό παραγείλαμε παρεμβύσματα.επίσης ακόμα και το σωληνάκια είναι τα ίδια επομένως θα χρησιμοποιήσω τα υψηλής πίεσης που ήδη έχω . τέλος η δαγκάνα αναγράφει πάνω της fiat lancia alfa .
να έχετε στο νού πως τα φρένα ειναι από την τελευταία lancia delta του 2009 αυτή με τους 200 ίππους .
να έχετε στο νού πως τα φρένα ειναι από την τελευταία lancia delta του 2009 αυτή με τους 200 ίππους .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GDRIVER την Τρί Ιουν 21, 2011 12:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
ναι τροπέτο. τώρα όμως θα αλλάξει και αυτό. θα μπεί τροπέτο από mito qv .forza italia έγραψε:ενταξει εδω που τα λεμε ειναι λιγο υπερβολικο 330 φρενα σε 120 αλογα,αλλα παιζει ρολο και η χρηση δηλαδη τα γουστα του καθενος,το πρωην 95 και νυν 120 πως προεκυψε;;τροπετο;;
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
η δαγκάνα έχει ακριβώς τον ίδιο κωδικό της μπρέμπο. μάλιστα έλεγαν πως του άμπαρθ είναι διπίστονη, το μυαλό τους και μια λίρα ( στα περιοδικά ). τετραπίστονη έχει το άμπαρθ.Giorgis_thess έγραψε:Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δεν είναι ίδια με του abarth...Αλλά αυτό δεν έχει να λέει κάτι...Σίγουρα είναι πολύ καλύτερη από την δαγκάνα του 120 Tjet....Από απόδοση είναι αρκετά κοντά σε αυτή των abarth...
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
ανεβασε τις φωτος,ειμαι περιεργος να δω πως εχει χωρεσει...!!!
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
η ζάντα δε χώρεσε να μπεί. περιμένω τα παρεμβύσματα. αλλά στο άκρο πάνω μπήκαν χωρίς ιδρώτα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
αν εχεις τον χρονο καποια στιγμη,κανε μια παρουσιαση με την μετατροπη σου,εχει συζητηθει αρκετα και ενδιαφερει πολυ κοσμο πιστευωGDRIVER έγραψε:ναι τροπέτο. τώρα όμως θα αλλάξει και αυτό. θα μπεί τροπέτο από mito qv .forza italia έγραψε:ενταξει εδω που τα λεμε ειναι λιγο υπερβολικο 330 φρενα σε 120 αλογα,αλλα παιζει ρολο και η χρηση δηλαδη τα γουστα του καθενος,το πρωην 95 και νυν 120 πως προεκυψε;;τροπετο;;
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
ποιά θέλεις; την 120 ή την 170;
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: 2η αναβάθμιση φρένων απο 284 σε 330mm
κανε για την 170,που ισως να ειναι πιο πολυπλοκη,λογο διαφορετικων ηλεκτρονικων διαχειρησηςGDRIVER έγραψε:ποιά θέλεις; την 120 ή την 170;
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......