Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από GDRIVER » Πέμ Δεκ 24, 2009 10:07 am

ανοιγω αυτο το θεμα με βαση το αλλο νημα σχετικως με την αλλαγη των φρενων. δεν ξερω που να το δημοσιευσω και το βαζω εδω σε αυτην την κατηγορια. ολοι μας εδω μπορουμε να βαλουμε τη σωστη διαδικασια εξαερωσης και αλλαγης υγρων. παραθετω αυτα που διαβασα σε αλλο νημα απο τους 4 τροχους.
ανοιγουμε όλα τα εξαερωτικά και του συμπλεκτη εφοσον ομως αυτος τροφοδοτειται απο το ιδιο δοχειο και φύσημα με αέρα ολο το κυκλωμα μεχρι το δοχειο. Ταυτοχρονως, το αυτοκινητο ειναι συνδεμενο στον εξεταστη (τεστερ) το οποίο λειτουργεί τις βαλβίδες του ABS ωστε να αδειάσει και αυτη (μοναδα ABS). Μετά η αντλία τροφοδοτεί με υγρο το κυκλωμα μέχρι να τρέξει από όλα τα σημεία-που αυτο είναι ανοιχτό-ενώ ταυτοχρονα το tester συνεχιζει να δουλευει τις βαλβιδες του ABS. Στο τέλος ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ όλα τα εξαερωτικά για αέρα και μετά βγαίνει το tester. επισης μπορεί κανεις κατα τη διάρκεια της αλλαγής-εξαέρωσης να ανοιγοκλείνει τον διακόπτη έτσι ώστε το ABS να κάνει αυτοδιαγνωση. Υπάρχει η πιθανότητα όμως να βγάλει μηνυμα λαθους όταν η διαγνωση του αυτοκινητου διαβάσει μικρότερη πίεση συναρτησει της διαδρομής του ποδοπληκτρου κατά τη διάρκεια της εξαέρωσης καθως και να αποσυνδεθει και η μπαταρια για να παρει τα νεα δεδομενα.
αυτα απο εμενα. οποιος αλλος περισσοτερο γνωστης παρακαλω θερμως να μοιραστει μαζι μας τις πολυτιμες συμβουλες του.


μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Εξαερωση φρενων.

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Δεκ 24, 2009 7:05 pm

Με την πιο πανω αποψη εχω καποιους ενδοιασμους,ειδικα με την μοναδα του abs,οποτε θα επανελθω με τεκμηριωμενη αποψη εν ευθετω χρονου..

Παρολα αυτα η κατα την FIAT εξαερωση για το 1.4 μκ2Β(8ης γενιας abs) ειναι η εξης:

*O αέρας που περιέχεται στο υδραυλικό κύκλωμα δρα στο ρουλεμάν, απορροφωντας μεγάλο μέρος από την πίεση που παράγεται στην αντλία των φρένων και μειωνοντας την απόδοση του φρεναρίσματος. H παρουσία αέρα διαπιστωνεται με την ''ελαστικότητα'' του πεντάλ του φρένου και την μείωση της ικανότητας φρεναρίσματος.

Βηματα:
Τοποθετήστε το αυτοκίνητο στο ανυψωτικό.

Eλέγξτε αν η στάθμη των υγρων των φρένων και του συμπλέκτη είναι μεταξύ των τιμων MIN και MAX.

1. Aφαιρέστε την τάπα του δοχείου των υγρων των φρένων - συμπλέκτη και συνδέστε το ειδικο εργαλείο στο δοχείο.
Εικόνα

Aφαιρέστε την προστατευτική τάπα του εξαερωτήρα που βρίσκεται επάνω στην δαγκάνα των φρένων.

2. Συνδέστε την διάταξη επαναφοράς (σωλήνα και δοχείο) στον εξαερωτήρα επάνω στην δαγκάνα των φρένων.Aνοίξτε τον εξαερωτήρα.

3. Aνοίξτε αργά το ρουμπινέτο του δοχείου υγρων.

Φροντίστε να βγει τελείως όλος ο αέρας που βρίσκεται μέσα στο υδραυλικό σύστημα.

Kλείστε τον εξαερωτήρα επάνω στην δαγκάνα των φρένων.

Eπαναλάβατε τις προηγούμενες εργασίες και για τις υπόλοιπες δαγκάνες των φρένων και/ή τους κυλίνδρους των πίσω φρένων.

*Kατά την διάρκεια της εξαέρωσης, γεμίστε το δοχείο υγρων των φρένων όπως πρέπει.
**Tα υγρά των φρένων που αφαιρέθηκαν δεν πρέπει να ξαναχρησιμοποιηθούν. H αποκατάσταση της στάθμης πρέπει να πραγματοποιείται πάντα με καινούργια υγρά.

Eάν μετά την εξαέρωση το σύστημα δεν έχει ολοκληρωμένη λειτουργικότητα, επαναλάβετε όλη την διαδικασία αφού περιμένετε μερικές ωρες για να σταθεροποιηθούν τα υγρά των φρένων στο σύστημα.


Tελος,αν θελετε κατεβαζετε και το αυτοκίνητο από το ανυψωτικό :-P
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Εξαερωση φρενων.

Δημοσίευση από GDRIVER » Δευ Δεκ 28, 2009 9:56 am

ενταξει,,, respect!
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Εξαερωση φρενων.

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Δεκ 28, 2009 10:59 am

Αν καταλαβα καλα αυτο που μετεφερες πιο πανω ειναι για αλλαγη υγρων φρενων που περιλαμβανει και εξαερωση.Για αυτο γινεται και αναφορα στον συμπλεκτη..Aν βρω λιγο χρονο μεσα στην ημερα θα μεταφερω και το αντιστοιχο της FIAT!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Εξαερωση φρενων.

Δημοσίευση από GDRIVER » Τρί Δεκ 29, 2009 1:44 pm

φιλε p.a.d.r.c. μου ειπαν κατω πως το δοχειο των δαγκανων και συμπλεκτη στο grande punto ειναι το ιδιο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Re: Εξαερωση φρενων.

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Δευ Φεβ 01, 2010 11:58 pm

GDRIVER έγραψε:φιλε p.a.d.r.c. μου ειπαν κατω πως το δοχειο των δαγκανων και συμπλεκτη στο grande punto ειναι το ιδιο.
ότι η αντλία φρένων και η αντλία συμπλέκτη παίρνουν υγρά από το ίδιο δοχείο, το δοχείο της
αντλίας φρένων...αυτό είναι σωστό...

panos2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
Τοποθεσία: xalandri

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από panos2 » Παρ Μαρ 09, 2012 8:05 pm

παιδια αξιζει η αλλαγη υγρων φρενων απο dot4 σε dot5.1?θα δω καποια διαφορα?οι δισκοι και τα τακακια ειναι εργοστασιακα.ποση ειναι η χωρητικοτητα σε λιτρα?θα αλλαξω τα τακακια τωρα οποτε λεω ευκαιρια ειναι.το αμαξι ειναι μκ2βσπορτινγκ.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Μαρ 09, 2012 8:48 pm

εγω εχω βαλει μαζι με σωληνακια υψηλης... θα δεις διαφορα στην καταπονηση... στο ποσο γρηγορα κουραζεται το φρενο μην περιμενεις να δεις δραματικες αλλαγες
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
antipas
Φωτογράφος
Φωτογράφος
Δημοσιεύσεις: 690
Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2012 11:58 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από antipas » Παρ Μαρ 09, 2012 10:13 pm

για λεγε μαρκα και απο που τα πηρες !!!

Άβαταρ μέλους
christosl
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από christosl » Παρ Μαρ 09, 2012 10:31 pm

Τα πηρε απο ένα μαγαζί εδω Πάτρα. Αλλα για εμένα δεν αξίζουν τα 5.1 σε μαμα σύστημα πέδησης. Ποιος ο λόγος ? Δεν θα εχεις καμια διαφορά απο ενα καλο υγρο 4.1
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........

Giallo HGT mk2b

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Μαρ 09, 2012 11:06 pm

Κανενας λογος για να το αλλαξεις με 5.1 ειδικα σε μαμα συστημα πεδησης.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Μαρ 10, 2012 12:15 am

antipas έγραψε:για λεγε μαρκα και απο που τα πηρες !!!

τα υγρα ειναι 5,1 motul τα σωληνακια της galfer
αν θες το μαγαζι μεσω πμ να μην θεωρηθει διαφημιση...
αυτα αξιζει να τα βαλεις οπως ειπαν και τα παιδια αν βαλεις μια καλη δισκοπλακα και τακακι... φτιαξεις ενα συνολο γενικοτερα λιγο καλυτερο απο το μαμα...

παντως σωληνακια για πολιτικη χρηση δεν ειναι και οτι πιο ανετο....
στα πουντα μας δεν ειναι και το πιο προοδευτικο το φρενο.... πιανει σχεδον αμεσως τωρα και γινεται ιδιατερα επικινδυνο σε περιπτωση φρενου πανικου που μπλοκαρουν οι τροχοι για πλακα ιδιαιτερα εγω που δεν εχω abs καλα βροχη δε θελει πολυ προσοχη...

αποψη μου βαλε μια δισκοπλακα brembo μαζι με ενα καλο τακακι, δεν θελεις τιποτα αλλο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
christosl
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από christosl » Σάβ Μαρ 10, 2012 12:31 am

Κώστα για να βάλεις 5.1 θες πολυπίστονα φρενα οχι τις δαγκανουλες μας. η καλύτερη δισκοπλακα και το καλύτερο τακάκι δεν αλλάζει κατι στο τι υγρό θα βαλουμε.
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........

Giallo HGT mk2b

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Μαρ 10, 2012 12:39 am

θα δει (ενδεχομενως) καποια διαφορα στην καταπονηση.... στην αντοχη... κατα τα αλλα... μικρη η διαφορα κοστους για τα υγρα... αν θελει ας τα βαλει ο φιλος, κακο δεν προκειται να κανει απλα ας μην περιμενει να δει διαφορα (εκτος απο ψυχολογικη :P )
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
christosl
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Εξαέρωση φρένων και αλλαγή υγρών φρένων.

Δημοσίευση από christosl » Σάβ Μαρ 10, 2012 12:44 am

δεν ξέρω αν δεν θα κάνει κακό...
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........

Giallo HGT mk2b

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”