Σε μαμα διαστασεις με κοκκινα τακακια οπως λεει και ο polatovlambros έγραψε:παιζει κατι τετοιο??πολυ φτηνα δεν ειναι??? τι μεγεθος δισκους εχει το κιτ και ποια τακακια ακριβως??
Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- dimitrispapalel
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 531
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
χαρακτοι τρυπητοι δισκοι και τακακια για τα φρενα του tjet βγαζει η abarth για το 500
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
εμενα με πηραν απο την Galfer και το τηλεφωνο μου το ειχαν απο το Διαγωνισμο στο φετινο tuning show,οπως και να χει για τα λεφτα που δινουν το κιτ αξιζει.
συνεπως εμενα απο την Galfer με πηραν νομιζω.
συνεπως εμενα απο την Galfer με πηραν νομιζω.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
απο την Galfer σε πηρανε Πανο, η απο καταστημα του δικτυου τους.
αλλαξε αντιπροσωπεια στην Ελλαδα εδω και καιρο.
τωρα πριν απο λιγο μιλουσα μαζ τους για να δω τιμες κτλ για εμενα.
να μην παραπονιεστε καθολου για τις τιμες δισκους τακακια σας.
πληροφοριακα:
σετ στεφανια δισκων 600ε (τρυπημενα οπως τα φοραω οπου μου ειπε χαρακτηριστικα ξεχνα τα αλλα σετ της Galfer οι δισκοι ειναι απλοι ενω οι δικοι σου για 1000C θαθμους κ το τοπ σετ της εταιρειας k η μονη της δισκοπλακα με κεραμικη επεξεργασια)
σετ τακακια εμπρος για την τετραπιστονη σε παστα 1065R (αντιστοιχο DS3000) 300ε (αν επερνα κοκκινο 1055 , το οποιο ειπαμε ειναι fast road type 135e)
του τεστην 900ε, οπου λογο προσφορας κ κουβεντας γινανε 700ε συνολο.
σε επεκταση της κουβεντας αν ειμαι ευχαριστημενος κτλ κ σε συζητηση που του ειπα οτι θα αλλαξω δισκους γιατι σκασανε ρωγμες !! κολησε ! το δεχτηκε ομως οταν του ειπα οτι το αμαξι ειναι αλλης χρησης. (εκει ηταν κ καθετος στο μονο αυτο το δισκο μπορω να βαλω η μετα να ψαξω σε αλλη εταιρεια)
το ολο πακετο ομως εξωσταθμιζεται αν σκεφτει κανεις οτι τα φρενα ειναι 4 ετων + με 45.000km +/- στην πλατη τους κ 3.5 χρονια πιστας εχοντας αλλαξει κ 3 σετ τακακια ! κ αναψει 3-4 φορες αγωνιστικα υγρα φρενων
Η γνωμη ολων που τα ξερουνε τα φρενα- αμαξι μου μου λενε παρε οτι χρειαζεται ιδιο με οτι εχεις.
4 χρονια ειναι παααααααρα πολλα για να αντεξουνε
αλλαξε αντιπροσωπεια στην Ελλαδα εδω και καιρο.
τωρα πριν απο λιγο μιλουσα μαζ τους για να δω τιμες κτλ για εμενα.
να μην παραπονιεστε καθολου για τις τιμες δισκους τακακια σας.
πληροφοριακα:
σετ στεφανια δισκων 600ε (τρυπημενα οπως τα φοραω οπου μου ειπε χαρακτηριστικα ξεχνα τα αλλα σετ της Galfer οι δισκοι ειναι απλοι ενω οι δικοι σου για 1000C θαθμους κ το τοπ σετ της εταιρειας k η μονη της δισκοπλακα με κεραμικη επεξεργασια)
σετ τακακια εμπρος για την τετραπιστονη σε παστα 1065R (αντιστοιχο DS3000) 300ε (αν επερνα κοκκινο 1055 , το οποιο ειπαμε ειναι fast road type 135e)
του τεστην 900ε, οπου λογο προσφορας κ κουβεντας γινανε 700ε συνολο.
σε επεκταση της κουβεντας αν ειμαι ευχαριστημενος κτλ κ σε συζητηση που του ειπα οτι θα αλλαξω δισκους γιατι σκασανε ρωγμες !! κολησε ! το δεχτηκε ομως οταν του ειπα οτι το αμαξι ειναι αλλης χρησης. (εκει ηταν κ καθετος στο μονο αυτο το δισκο μπορω να βαλω η μετα να ψαξω σε αλλη εταιρεια)
το ολο πακετο ομως εξωσταθμιζεται αν σκεφτει κανεις οτι τα φρενα ειναι 4 ετων + με 45.000km +/- στην πλατη τους κ 3.5 χρονια πιστας εχοντας αλλαξει κ 3 σετ τακακια ! κ αναψει 3-4 φορες αγωνιστικα υγρα φρενων
Η γνωμη ολων που τα ξερουνε τα φρενα- αμαξι μου μου λενε παρε οτι χρειαζεται ιδιο με οτι εχεις.
4 χρονια ειναι παααααααρα πολλα για να αντεξουνε
Punto HGT SC Evo
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
φιλε μου το ιδιο πραγμα με τα μπρεμπο ηθελα να κανω και εγω. καινουργια τα φρενα του αμπαρθ μονο 2 δαγκανες χωρις ανταπτορεσ,βιδες σωληνακια και οποιοδηποτε αλλο συνοδευτικο 800 ευρω.οι ανταπτορες ειναι αλλα 250 εθρω μονοι τους και αλλα 90 ευρω τα σωληνακια. αργοτερα ειδα τα φρενα της μιτο που ελεγαν πως ταχα μου ειναι τετραπιστονα σε σχεση με τα διπιστονα του αμπαρθ αλλα τελικως ραδιο αρβυλα. τα ιδια φρενα ειναι ακριβως.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Πέμ Αύγ 27, 2009 7:42 pm
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
οποτε για να καταλαβω αξιζει να βαλει κανεις τα φρενα του abarth ss στο grande punto t jet η να βαλει τα απλα του αβαρτη?
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
Ίδιες δαγκάνες είναι,δεν αλλάζουν.gghitman έγραψε:οποτε για να καταλαβω αξιζει να βαλει κανεις τα φρενα του abarth ss στο grande punto t jet η να βαλει τα απλα του αβαρτη?
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
μπαινουν οι 4πιστονες του abarth σε 17χ6,5 ζαντα του t-jet χωρις αποστατες??ReaperX έγραψε:Ίδιες δαγκάνες είναι,δεν αλλάζουν.gghitman έγραψε:οποτε για να καταλαβω αξιζει να βαλει κανεις τα φρενα του abarth ss στο grande punto t jet η να βαλει τα απλα του αβαρτη?
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
Σε ποια απο τις 2 ζαντες????
Το αστερι η την πολυακινη?
Το αστερι η την πολυακινη?
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
γιατι εχει σημασια? ιδιος πλατος εχουν (6,5), εγω φοραω τις διχρωμες του facelift...SilverPunto έγραψε:Σε ποια απο τις 2 ζαντες????
Το αστερι η την πολυακινη?
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
Εχει τεραστια σημασια.lambros έγραψε:γιατι εχει σημασια? ιδιος πλατος εχουν (6,5), εγω φοραω τις διχρωμες του facelift...SilverPunto έγραψε:Σε ποια απο τις 2 ζαντες????
Το αστερι η την πολυακινη?
Στις αλλες ζαντες βρισκουν απο μεσα και δεν μπορουν να κατσουν.
Τωρα στο θεμα με τα φρενα.
Οχι απο Abarth δεν κανουν.
Θελει πλακακι για να μπουν.
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
στις πολυακτινες δεν καθονται δλδ?
τι μετατροπες χρειαζονται?
τι μετατροπες χρειαζονται?
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
Αποστάτες χρειάζονται
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
Ναι αν βαλεις αποστατες καθονται.
Απλα εγς ειμαι υπερ της αποψεως να μην βαζεις αποστατες.
Απλα εγς ειμαι υπερ της αποψεως να μην βαζεις αποστατες.
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Galfer Φρενα σε GP Τ-Jet
συμφωνω γενικα...