Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- anastazio83
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 522
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
90.000 είναι όντως πολλά..και το αμάξι δεν είναι για μαιμουδιές!!! Τώρα αν γενικά πάς χαλαρά, αποφεύγεις λακούβες και δεν κοπανάει σε κανα σαμαράκι ή δε καμιά ξόφαλτση που μπορεί να πέσεις μέσα τότε ΟΚ έχω κρατήσει και ε΄γω στο bravo μου μέχρι 98.000. Πάντως απο δική μου εμπειρία και έχοντας τα μαμά 67.000 πιστεύω ότι το πολύ μεχρι 65.000 πρέπει να αλλαχτούν
- grigorosgeo
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 279
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 6:44 pm
- Τοποθεσία: ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
ρε παιδια εμενα γιατι η αναρτηση ειναι μια χαρα στα 92.000 χιλιομετρα???? δεν λεω. κι εγω εχω φαει λακουβες οσο μπορω βεβαια τις αποφευγω αλλα δεν μου παρουσιασαν κανενα προβλημμα οι αναρτησεις. πως καταλαβαινειες οτι θελουν αλλαγη? αρχιζει να κοπαναει το αμαξι με το παραμικρο??? μηπως να παω καπου να την μετρησω για να δω?
grande punto sporting 1,4 16v
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
92 χιλιαδες ???????????Περνα το απο μια γραμμη κτεο,ενα αμορτισερομετρο να δεις την αληθεια.Αλλα σε αυτα τα χλμ...................η πολυ προσεκτικος εισαι....................η χαλασμενο κοντερ εχεις και σε κλεβει.
Το κακο με την φθορα της αναρτησης ειναι οτι επειδη ειναι τοσο προοδευτικη η φθορα της δεν το καταλαβενεις αμμεσα.Αμα το νιωσεις οτι σε "πουλαει" λογο αναρτησης ειναι εντελως τερματισμενη.Την διαφορα θα την δεις αν μπεις σε ενα ιδιο με το δικο σου με τα μισα χλμ η ακομα καλυτερα σε ενα καινουριο ή οταν βαλεις καινουρια αμορτισερ.Τοτε θα καταλαβεις το χαλι της παλιας αναρτησης.
Το κακο με την φθορα της αναρτησης ειναι οτι επειδη ειναι τοσο προοδευτικη η φθορα της δεν το καταλαβενεις αμμεσα.Αμα το νιωσεις οτι σε "πουλαει" λογο αναρτησης ειναι εντελως τερματισμενη.Την διαφορα θα την δεις αν μπεις σε ενα ιδιο με το δικο σου με τα μισα χλμ η ακομα καλυτερα σε ενα καινουριο ή οταν βαλεις καινουρια αμορτισερ.Τοτε θα καταλαβεις το χαλι της παλιας αναρτησης.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
συμφωνω με μπαμπη και ανασταση,και εγω προσεχω πολυ λακουβες αλλα οσο και να προσεχεις 90.000χλμ ειναι παρα πολλα,ποσο μαλλον με την μαμα αναρτηση,που τα πισω αμορτισερ αρχιζουν να κοπανανε απο τα 20.000χλμ,τα 65.000χλμ που λεει ο αναστασης ειναι ανα λογικο διατημα αλλαγης,αμα πας σε αμορτισομετρο δεν θα βγαλεις ακρη,η μετρησεις που κανουν ειναι λιγο ακυρες γιατι μετραν την διαφορα σε ποσοστο που εχουν οι αναρτησεις δηλαδη περνει ως βαση την καλυτερη αποσβεση που εχει πχ το μπροστα αριστερο αμορτισερ και συγκρινει το δεξι(αν κανω λαθος διορθωστε με)
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- grigorosgeo
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 279
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 6:44 pm
- Τοποθεσία: ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
τι να σας πω ρε παιδια θα μπω σε ενα t-jet ενος φιλου που εχει 20.000 χλμ και θα σας πω. αλλα δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα ενταξει.μην ξεχνατε.. εχουμε 45αρι προφιλ στο λαστιχο. οσο να 'ναι θα κοπανησει!!!! Α και κατι αλλο.. το αμαξι δεν το εχω χαμηλωμενο ετσι ωστε να χαλασει πριν την ωρα της η αναρτηση. θα παω σε αμορτησερομετρο μπας και βγαλω ακρη! ευχαριστω παντως για ις συμβουλες σας!
grande punto sporting 1,4 16v
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
Μου επιτρεπεις να σε διωρθωσω ε?forza italia έγραψε:........αμα πας σε αμορτισομετρο δεν θα βγαλεις ακρη,η μετρησεις που κανουν ειναι λιγο ακυρες γιατι μετραν την διαφορα σε ποσοστο που εχουν οι αναρτησεις δηλαδη περνει ως βαση την καλυτερη αποσβεση που εχει πχ το μπροστα αριστερο αμορτισερ και συγκρινει το δεξι(αν κανω λαθος διορθωστε με)
Το αμορτισερομετρο σε πρωτη φαση μετραει βαρος και περνει δεδομενα ξεχωριαστα για την καθε πλευρα.Γι αυτο και ο καθε τροχος παταει πανω σε ξεχωριστο "πιατο".Στην συνεχεια αναλογα με το βαρος προκαλει εναν κραδασμο συνεχομενα αυξανομενο μεχρι ενος οριου και στην συνεχεια σταματαει και αποσβενει.Εκει περνει και τις μετρησεις.Στο τελος της διαδικασιας στην οθονη του μηχανηματος εχεις 3 τιμες.Μια για ποσοστο αποσβεσης αριστερου τροχου,μια του δεξιου και στην μεση την μεταξυ τους ποσοστιεα διαφορα.Αν το μηχανημα ειναι σωστα καλυμπραρισμενο και δεν εχει καποιο λειτουργικο σφαλμα η μετρησεις ειναι αρκετα ακριβης και σιγουρα σου δινει 100% την εικονα της αναρτησης.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- powerakis
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 516
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 7:02 pm
- Τοποθεσία: pireus
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
Παντως και εγω με μαμα αναρτηση και Apex ελατηρια 80.000χιλ εχω και συνεχιζω απορβληματιστος
- grigorosgeo
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 279
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 6:44 pm
- Τοποθεσία: ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
μια χαρα...! τωρα αυτα που λενε για αλλαγη στα 60000 χιλιομετρα μου φαινεται λιγο υπερβολη.. γιατι ουσιαστικα καινουριο ειναι το αμαξι.. τωρα στα 90,000 που εχω εγω και πανω πιστευω θελει! αλλα και παλι εμενα μια χαρα ειναι.. και στριβει μια χαρα και ολα κοπλε! ωρα αν βαλω καποια καινουρια φυσικο ειναι να δω διαφορα..powerakis έγραψε:Παντως και εγω με μαμα αναρτηση και Apex ελατηρια 80.000χιλ εχω και συνεχιζω απορβληματιστος
grande punto sporting 1,4 16v
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
λογικα θα εχεις περασει κτεο ετσι;δες αν μπορεις αν εχεις κρατησει τις μετρησεις που σου εκαναν και ποσταρε,για να παρουμε μια ιδεα...
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
δεν ξερω το ολο θεμα αναρτηση ειναι και θεμα αισθησης. Η δικη μου αισθηση ειναι οτι τα δικα μου αμορτισερ δεν ειναι αποδοτικα μετα απο 40.000χμ.
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
συμφωνω με τον tzagazdog ολα ειναι θεμα αισθησης,και φυσικα η αισθηση εξαρταται απο το ποσο πιεζεις το αυτοκινητο,αρα ειναι υποκειμενικο αν ειναι για αλλαγμα η αναρτηση μετα απο 40 50 60 90000χλμ
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- grigorosgeo
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 279
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 6:44 pm
- Τοποθεσία: ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
στο κτεο που πηγα ουτε καν ειχαν αμορτισερομετρο.... .. σε λιγο καιρο θα αλλαξω αναρτησση και ελατηρια μαζι.. ποσο λετε να στοιχιζει μια μετρια αναρτηση μαζι με ελατηρια ? κανενα 500αρι??forza italia έγραψε:λογικα θα εχεις περασει κτεο ετσι;δες αν μπορεις αν εχεις κρατησει τις μετρησεις που σου εκαναν και ποσταρε,για να παρουμε μια ιδεα...
grande punto sporting 1,4 16v
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 25, 2010 2:08 pm
- Τοποθεσία: Birmingham,UK
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
Παιδια ειμαι αναμεσα στα eibach pro kit και στα ελατηρια του SS. Του SS αν δεν κανω λαθος ειναι 3ποντα?
Τα eibach τα βρισκω γυρω στα 180-190 ευρω. Του SS εχω ακουσει απο 180 ευρω εως 380 ευρω.
Τι ισχυει τελικα ποσο κοστιζουν? Γιατι αν οντως κανουν 380 δεν νομιζω πως αξιζουν.
Τα eibach τα βρισκω γυρω στα 180-190 ευρω. Του SS εχω ακουσει απο 180 ευρω εως 380 ευρω.
Τι ισχυει τελικα ποσο κοστιζουν? Γιατι αν οντως κανουν 380 δεν νομιζω πως αξιζουν.
T-jet
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
απο οτι λενε παιδια που τα εχουν βαλει,ειναι σχεδον ιδια οποτε πανε στα eibach που σου ερχονται και πιο οικονομικα,πολυ καλη επιλογη και δουλευουν πολυ καλα και με την μαμα αναρτηση,μεχρι να την πεταξουν off φυσικα....kostas_tjet έγραψε:Παιδια ειμαι αναμεσα στα eibach pro kit και στα ελατηρια του SS. Του SS αν δεν κανω λαθος ειναι 3ποντα?
Τα eibach τα βρισκω γυρω στα 180-190 ευρω. Του SS εχω ακουσει απο 180 ευρω εως 380 ευρω.
Τι ισχυει τελικα ποσο κοστιζουν? Γιατι αν οντως κανουν 380 δεν νομιζω πως αξιζουν.
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 25, 2010 2:08 pm
- Τοποθεσία: Birmingham,UK
Re: Αλλαγη αναρτησης G.Punto και Abarth
Και εχω εχω ακουσει οτι πανω κατω τα ιδια ειναι και οτι εχουν μεινει ευχαριστημενοι.
Με βλεπω να παιρνω τα eibach μιας και ειναι λογικα φτηνοτερα.
Τα αμορτισερ το ξερω οτι θα τα παιξουν καποια στιγμη και θα πανε για αλλαγη σε κατι καλυτερο αλλα εχουν πολυ ψωμι ακομα μιας και το αμαξι εχει μονο 14k χλμ.
Απλα δεν μπορω να μαθω τιμη για του SS γιατι ειμαι εκτος Ελλαδας.
Αμα ξερει καποιος τιμη ας πει!
Με βλεπω να παιρνω τα eibach μιας και ειναι λογικα φτηνοτερα.
Τα αμορτισερ το ξερω οτι θα τα παιξουν καποια στιγμη και θα πανε για αλλαγη σε κατι καλυτερο αλλα εχουν πολυ ψωμι ακομα μιας και το αμαξι εχει μονο 14k χλμ.
Απλα δεν μπορω να μαθω τιμη για του SS γιατι ειμαι εκτος Ελλαδας.
Αμα ξερει καποιος τιμη ας πει!
T-jet