tarox δισκοπλακες για mk2 hgt

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Τετ Ιουν 04, 2008 11:11 am

TaRaNTuLa έγραψε:
Orange έγραψε:Φιλτατε "hgt_power", πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλυτερα, να εψαχνες για κανα δευτερο χερι φρενα, απο MkIIb HGT, οπου ειναι μεγαλυτεροι οι δισκοι (284 αν δε κανω λαθος).
257mm έχει και το mk2b, Μήτσο... ;-)

284mm ειναι του hgt απο mk2b.

257mm φοραει το σπορτινγκ με τα 95 hp



Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Τετ Ιουν 04, 2008 11:12 am

Spartiatis No2 έγραψε: Αλλά γιατί να το ρισκάρεις όμως, πανε και πάρε κατευθείαν χαρακτές ή τρυπητές καινούριες να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο...

Και μην ακούσω τίποτα για λεφτα ετσι...;

εεεετσι ακριβως

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Δημοσίευση από bill33 » Τετ Ιουν 04, 2008 11:13 am

TaRaNTuLa έγραψε:
Orange έγραψε:Φιλτατε "hgt_power", πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλυτερα, να εψαχνες για κανα δευτερο χερι φρενα, απο MkIIb HGT, οπου ειναι μεγαλυτεροι οι δισκοι (284 αν δε κανω λαθος).
257mm έχει και το mk2b, Μήτσο... ;-)
284 εχει.

Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Τετ Ιουν 04, 2008 11:54 pm

Σ'ευχαριστω iceman που συμφωνείς μαζί μου...

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Πέμ Ιουν 05, 2008 12:48 am

Spartiatis No2 έγραψε:Σ'ευχαριστω iceman που συμφωνείς μαζί μου...
τιποτα man ειπες κατι σωστο στο οποιο εχω την ιδια γνωμη και γω οποτε δεν ειχα λογο να μην συμφωνησω.

Άβαταρ μέλους
TaRaNTuLa
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1439
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2004 1:38 am
Τοποθεσία: Πολύ πιο μπροστά...!!

Δημοσίευση από TaRaNTuLa » Πέμ Ιουν 05, 2008 1:03 am

Δεν έγινε αναφορά χρημάτων, αλλά θέμα ποιότητας. Και δεν είναι "λάθος" ό,τι δε μας βρίσκει σύμφωνους...

Λοιπόν, ας επανέλθουμε on-topic και ας αφήσουμε τα άσχετα για άλλο σχετικότερο topic...


Y.Γ. Για τις διαστάσεις έκανα λάθος, γιατί είναι λάθος το φυλλάδιο της FIAT που έχω από την έκθεση, όπου δίνει ότι φοράει το HGT 257 αεριζόμενο μπροστά και 284 πίσω... :shock:
Αντίο Γιάννη...Θα ζεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ μέσα στις καρδιές μας...

Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!

Ν&Ν

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Ιουν 05, 2008 2:32 pm

Οι μονοι αξιολογοι δισκοι της tarox ειναι οι G88.
ολοι οι αλλοι ειναι απλα λιγο καλυτεροι δισκοι απο τους μαμα μας.

και εγω πισω φοραω JS δισκο, tarox χαρακτο τρυπητο.
οκ δεν ειμαι ικανοποιημενος , αλλα ειναι πισω κ δεν εχω και θεματα.
πχ μπροστα δεν θα τον εβαζα ποτε.
και αν δεν υπαρχε ας το πουμε περισευμα σαν δισκος σετ δεν θα τον εβαζα ποτε και πισω αυτον, ουτε καποιο αλλο της ταροξ.
απο εκει κ περα σαν tunning Πακετο οι G88 k ta fast road τακακια της tarox ειναι οκ λυση (* για τα τακακια θα εβαζα μια ανω τελεια γιατι ειναι οριακα καλυτερα απο μαμα κ εκτος του οτι λιωνουνε αμεσα, δεν αντεχουνε και μακριες καταπονησεις, οπως πχ DS2500, galfer 1055 mintex pagid etc)

απο εκει κ περα, δεν τρυπας δισκους ουτε χαραζεις.
εχεις την επιλογη να τους παρεις ετοιμους , δεν κανεις γυφτιες.
για fast road χρηση σε συστηματα με διπλο δισκο (αεριζομενο σαντουιτς) καλο ειναι ο δισκος να ειναι χαρακτος ΜΟΝΟ. πχ HGT εμπρος δισκοι.
se μονο δισκο , συμπαγη καλο ειναι να ειναι και τρυπητος για αρχη κ ειτε και με χαραγματα η οχι, πχ HGT πισω δισκοι.

το κακο με τους δισκους της ταροξ ειναι οτι δεν μπορεις να τους τοποθετησεις αναποδα με τα χαραγματα κοντρα, εκει βλεπεις διαφορες καλες σε φρενο αλλα κ σε αποδοση σε τακακι (θες ομως καλο τακακι ανθεκτικο)

προσωπικα ειμαι λιγο επιφυλακτικος με την ταροξ πλεον γιατι εχω στραβωσει σε 2 αμαξια διαφορετικα 2 σετ δισκους ταροξ (G88 k JS μοντελα.. κ τους ειχα πληρωσει και καινουργιους...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Ιουν 05, 2008 2:36 pm

διαστασεις δισκων HGT:
mk2 HGT : εμπρος 257χ22χ40 , πισω 240
Mk2b HGT : εμπρος 284χ22χ40 , πισω 240

to Μονο κοινο σημειο ειναι οι πισω διαταξη φρενων στις δυο σειρες.
καλο ειναι ολα τα μκ2 να κανουνε την κινηση κ να αποκτησουνε τα εμπρος φρενα απο μκ2β , ειναι απλα bolt on αλλαγη με τεραστια διαφορα σε αποδοση κ ειδικα σε αντοχη.

τα 1100 σχεδον κιλα ενος HGT κρινονται οριακα για 257 δισκο, τα σωζει μονο οτι ειναι χ22 και οχι χ20 οπως παλιοτερα ta GT-barchetta. και ετσι εχουνε καλυτερο Gap αερισμου.
Punto HGT SC Evo

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”