Bucket καθίσματα

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Βucket seats

OMP TRS-TRS plus
3
21%
Sparco sprint V
9
64%
Sabelt FIA Racer Duo
2
14%
 
Σύνολο ψήφων: 14

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μάιος 19, 2008 8:37 pm

Σχετικα με το sprint στην πλατη του λογο ομολογκασιον εχει ενιαια πλατη και οχι κενο αναναμεσα στους σωληνες.Τα αλλα δυο εχουν?
Σχετικα με την ανεση και τα μαξιλαρια παντως αγοραζεις οτι σου χρειαζεται επιπλεον και μαλιστα με μικρο κοστος

Αληθεια αυτες οι τιμες που ειναι,ειδικα για το sprint?Ενδεικτικα στα 160 εχουν τα παλια speed και τα sprint V εχουν απο 200 και πανω τουλαχιστον οπου εχω ψαξει εγω!

Και μιας και πιασαμε συζητηση απαντηστε μου και σε κατι(βασικα θα το ρωτουσα εδω "http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?t ... ght=bucket" αλλα δεν μου ανοιγει)

Σχετικα με τις βασεις,δεδομενου οτι οι σιδηροδρομοι ειναι τσιμπημενοι, τι γινετε?Εχουν πολλες τρυπες ωστε να να βιδωσουν και με τις 4ρεις βιδες στην επιθυμητη αποσταση απο τα πενταλ-τιμονι ή βιδωνουν καπου στην μεση ? Απο υψος να φανταστω αρκετα πιο κατω..?

ΒTW και εγω sprint V ψηφιζω και μολις λυσω και την απορεια μου για τις βασεις μαλλον το τοποθετω κι εγω.:-)


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Τρί Μάιος 20, 2008 1:34 am

επειδη κ εχω θεμα και δεν ξερω πως να το βαλω το καθισμα(το χω και καθεται σπιτι)επειδη δε πολυκαταλαβα Κωσταντινε..
απλα το bucket εχει 4 απο κατω και 4 απο το πλαι(sprint V)
τις θεσεις που θες τις επιλεγεις(βιδωνε -ξεβιδωνε)απο τις επωνυμες πλαινες βασεις του εμποριου.αυτες οι βασεις ομως πατανε σε ενα πλαισιο το οποιο δενει το καθισμα με το μπακετ.τα παραπανω ΧΩΡΙΣ σιδηροδρομο και υψος το κανονιζεις.
ΜΕ σιδηροδρομο(δεν το χω κανει αλλα το προσπαθω)θελει χειροποιητες βασεις που θα ενωνουν το σιδηροδρομο με το καθισμα ΑΛΛΑ το υψος ΔΕΝ θα ρυθμιζεται.θα παιζεις μονο μπρος πισω με τον σιδηροδρομο.ακομη εχεις ενα θεμα οτι δεν μπορεις να κατεβεις πολυ χαμηλα(το καθισμα)γιατι βρισκει στο μηχανισμο του σιδηροδρομου.οποτε ΙΣΩΣ να μην μπορει να παει πολυ χαμηλα σε σχεση με την πρωτη περιπτωση.
συνεπως στην πρωτη περιπτωση εκτος απο τις βασεις που βλεπουμε στην αγορα απαιτειται και ενα πλαισιο για να πατησει το μπακετ.
οταν το βαλω(Αμην θεε μου!)θα επανελθω να σας πω τι εκανα.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Τρί Μάιος 20, 2008 8:11 am

Αλήθεια δεν έχω ιδέα το πώς θα μπεί...Αυτά που συζήτησα με το Σάκη με προβληματισαν.Δηλαδή ΟΚ το καθισμα το βρήκα και στα 250 ευρώ το βρήκα και 177 και σε site Αγγλικό με παραγγελία στα 160(βάλε και έξοδα αποστολής 200 ευρώ σύνολο)..Το θέμα είναι ότι στο μκ2β όντως είναι αρκετά περίπλοκο το που θα μπει και το πώς...Και αφού μπει σε μια σταθερή θέση θελω μετά και ζώνες.Αναγκαστικά λόγω ύψους,θα πάω το κάθισμα πίσω.Εαν πάω το κάθισμα πίσω θα θέλω τιμόνι αλλο με αποστάτη+κατάργηση του αερόσακου.Δηλαδή το κάθισμα σε τιμή στο όλο θέμα είναι το λιγότερο...

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Δημοσίευση από staikos » Τρί Μάιος 20, 2008 9:26 am

Α ρε Grigio αφού είσαι και 3 μέτρα άνθρωπος. Είδατε καποιες φορές που συμφέρει να είσαι πιο μπασμένος!!! Τι τυχερός που είμαι!!! ΧΑΧΑΧΑ
ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Μάιος 20, 2008 9:57 am

afou σας τα εχω δειξει αυτα καθως και το πως μπαινει στα μκ2 για να μπορεις (με ξεβιδωμα και ξανα βιδωμα σε αλλη θεση) να το πας εκει που θες οπως θες.
Ο σιδηροδρομος ειναι περιττος σε εφαρμογες για 1 ατομο οδηγο και για συγκεκριμενη χρηση κ καλο ειναι να μην υπαρχει κιολας.

ο grigio Πχ αν κρινω απο εμενα που το εχω σχεδον φλατ με τους πυργους του πατωματος θα πρεπει να το παει κ αυτος εκει.
αρα με το καθισμα του κ το πλαισιο το OMP Η χειροποιητα αυτακια Universal (εχει η OMP px) μπορει να κουμπωσει απευθειας.

εκτος αυτου εχω αυτακια να σας δωσω να πειραματιστιτε (k Πλαισιο OMP)
δεν ειναι τοσο δυσκολο , ειναι απλο , αλλα θελει λιγο χρονο.
βγαζεις το μαμα καθισμα κ αρχιζεις να μετρας κ να βλεπεις τι θες.

τωρα ο προβληματισμος του Grigio ειναι σωστος για το υψος του , αλλα σκεψου οτι τωρα με το μαμα τι κανεις ?
αμα μπεις ποιο χαμηλα κ λιγο ποιο πισω , πολυ λιγο αλλαζει τελειος ο χωρος κ η βολεψη σου. αρα προτου σκεφτεις ολα τα υπολοιπα (που ενδεχομενος να ειναι ολοσωστα...) βαλε το καθισμα εκει που θα σε βολεβε κ βολταρε το αμαξι
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Μάιος 22, 2008 8:13 pm

Eγω παντως ,κοιτωντας το site της sparco ελυσα εν 'μερει την απορεια μου.Οι βασεις εχουν πολλες τρυπες για τις βιδωσεις μονιμα στην αποσταση απο το τιμονι που σε βολευει(αραγε ειναι τοσο μακριες?).
Το πλαισιο ισως χρειαστει για οποιον θελει να δωσει υψος!Φιλε Πετρο δεν καταλαβα τι εννοεις με τα αυτακια κτλ!
Οσο για την τιμη το eshop της sparco το χρεωνει 195 ευρω ,ενω κομπλε με ζωνες και βαση ερχεται στα +110 ευρω περιπου!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Παρ Μάιος 23, 2008 1:36 am

Κωσταντινε μπορεις να δωσεις ενα link να δω αν μιλαμε για τις ιδιες βασεις??
ΔΕΝ μπαινει μονο με αυτες σε καμια περιπτωση.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Μάιος 23, 2008 8:34 am

Πανο μπορει με μια μικρη λεπτομερια να μπει κ ετσι.
μην παιδευεσαι θα στο δειξω απο κοντα.

Κων/νε σχετικο ειναι το +110ε , αναλογα την βαση το υλικο το μοντελο αν θα βαλεις η οχι σιδιροδρομο κ ποια ζωνη θα βαλεις.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Μάιος 24, 2008 9:32 pm

Αναφερομαι στο συγκεκριμμενο καθισμα που δεχεται σιδερενια(και οχι αλουμινενια) side mount και την απλη(ως προς το κουμπωμα) ζωνη 4 σημειων.Ο σιδηροδρομος εναι +60 ευρω τουλαχιστον για αυτο και το τονισα προηγουμενως οτι αναφερομαι μονο σε βαση.

Φιλε polatov η βαση ειναι ετσι:
Εικόνα
αλλα κανει μονο σε καθισματα που εχουν τρυπες στηριξης στο πλαι οπως εχει το SPRINT V και ετσι ρυθμιζεται σε ενα μεγαλο ποσοστο το ποσο χαμηλα θα ειναι το καθισμα καθως και ποια θα ειναι η κλιση του.
Εσυ θελεις κατι τετοιο Εικόνα
Παρολα κοιτωντας το καθισμα μου παρατηρησα πως μια τετοια βαση δεν κανει αφου η εσωτερικη(χειροφρενο μερια) εχει μια βιδα(η μπροστα) που πιανει καθετα στο πατωμα και αλλη ,η πισω που πιανει οριζοντια στο υπερυψωμενο μερος του πατωματος.Tην δευτερα θα παω να ρωτησω αν οντως ισχυει κατι τετοιο αφου τοτε ή κανεις τρυπα στο πατωμα(κατι που αποκλειεται να κανω αυτη την στιγμη) ή αν υπαρχει αλλος τροπος :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Σάβ Μάιος 24, 2008 9:50 pm

αυτο ακριβως λεμε παραπανω Κωσταντινε.το θεμα με τη βιδα.για αυτο θες και το πλαισιο που λεει ο Πετρος της OMP για να πατησει εκει το μπακετ και μετα να βαλεις τις βασεις της sparco.Παντως εγω που το δοκιμασα προχειρα βγαζοντας το σιδηροδρομο τελειως και να παταει στα δοκαρια του πατωματος ητασν τραγικα χαμηλα!Δηλαδη ετσι κι αλλιως ηθελα νανεβω πολυ.Απο βδομαδα ελπιζω να χει μει και το καθισμα και αν καταφερω να βγαλω και φωτο της διαδικασιας.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Μάιος 24, 2008 10:00 pm

Φιλε Πετρο δεν καταλαβα τι εννοεις με τα αυτακια κτλ!
Mαλλον εκει αναφερομουνα αλλα δεν διαβασα κατι που να μου λυνει την απορεια :-)Δευτερα ομως θα ξερω και τι παιζει απο την sparco.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μάιος 26, 2008 2:43 pm

Ρωτωντας σημερα ξεκαθαρισα τι παιζει με τις βασεις κτλ.Αγνοηστε το προ-προηγουμενο ποστ σχετικα με τις τιμες κτλ και δωστε βαση εδω:
Η sparco δινει την βαση Εικόνα(ενδεικτικη φωτο) για να βιδωθει οπως η εργοστασιακη στις εργοστασιακες τρυπες.Απο εκει και περα υπαρχουν 3 επιλογες: 1η το καθισμα να βιδωθει οπως ειναι και να κατσει στο κεντρο χωρις να μπορει καποιος να την βαλει πιο μπροστα η πιο πισω.2η ειναι να τοποθετηθει σιδηροδρομος(~50 ευρω μου ειπαν) και εκει πανω να μπει το καθισμα .Και στις 2 επιλογες το βιδωμα γινεται απο κατω.Απο εκει και περα υπαρχει η τριτη περιπτωση οπου δεν τοποθετειται σιδηροδρομος αλλα τα πλαινα οπως:Εικόνα
κοστος καπου στα 70 ευρω .
Βεβαιως για οποιον δεν θελει να πληρωσει σιδηροδρομο μπορει να κανει πατεντα ο σιδερας στον παλιο..
Ετσι τελικως κατ'εμε το πακετο πρεπει να περιλαμβανει
-καθισμα
-σιδηροδρομο
-βαση
& ζωνες ,με το κοστος να ανεβαινει στα ~380 ευρω λιγο πολυ :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Μάιος 26, 2008 3:08 pm

κων/νε ουτε αυτο το πλαισιο σας κανει.
το εχω δοκιμασει, μην παιδευεστε χωρις λογο.

το μονο προβλημα που πρεπει να λυσετε ειναι να κεντραρει το καθισμα.
ΜΗΝ το κοιτατε να κεντραρει με τις τρυπες του πατωματος ειναι λαθος.
πρεπει να το κεντραρετε με το τιμονι.
για να γινει αυτο το καθισμα πρεπει να ειναι λιγο προς τα μεσα στο τουνελ, αυτο αμεσως σημαινει οτι το καθισμα ειναι ποιο κοντα στην τρυπα την εσωτερικη στα δοκαρια και ποιο μακρια απο την αλλη μερια.
Οι βασεις Οι πλαινες σε τετοια περιπτωση μπαινουνε η μια με το διπλωμα προς τα κατω απο το καθισμα και η αλλη προς τα εξω απο το μερος του Μαρπιε.
Αρα θελετε για απευθειας ενωση βασεις 1) ψηλες , κ δευτερον μακριες , αλλα και καθετες οχι με κοιλια.
τετοιες εχει η OMP πχ κωδικος:
ΗC/730E
HC/832E
και τις ιδιες αντοιστιχα σε steel k οχι aloy.
exei και κανα 2 αλλες που παλι σας κανουνε.

απο την αλλη αν 8ελετε να τα βαλετε ολα κ βαση κ σιδιροδρομια και ολα τοτε η καλυτερη σε υλοποιηση κ απλουστοτητα λυση ειναι
πλαισιο OMP για μκ2 η μκ2β (κωδικος: HC/797/S οδηγου , HC/797/D συνοδηγου)
και εκει πανω παει σιδηροδρομος κ απο πανω καθισμα.
αν θελεις να πατησει χωρις σιδηροδρομο
παει καθισμα εκει πανω απευθειας (δεσιμο απο κατω στο καθισμα)
παει με πλαινες εκει πανω κτλ.

θα κανω ενα σεμηναριο απο κοντα στον Polatov τεταρτη πρωτον ο θεος κ σας τα εξηγει αυτος μετα.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μάιος 27, 2008 9:36 pm

Φιλε Πετρο,προφανως και δεν αμφισβητω τα λεγομενα σου αφου σιγουρα δεν εχεις λογο ουτε να πεις ψεμματα ουτε θελεις το κακο μας :-)-απεναντιας και σε ευχαριστω για την καθοδηγηση!
Αυτο που ανεφερα εγω, ηταν με βαση τον καταλογο της sparco.Απο εκει και περα,αν καθεται στραβα το καθισμα ως προς το τιμονι δεν το γνωριζω αφου μου φαινεται οτι και το εργοστασιακο καθισμα ειναι οποτε δεν αλλαζει κατι αν καθεται με ακριβως την ιδια γωνια ως προς το ταμπλω τουλαχιστον για μενα.Βεβαιως δεν εχω κατσει ουτε στο ενα ουτε στο αλλο(οπως ειναι το δικο σου) οποτε μπορει να κανω και λαθος.
Και για να ειμαι ειλικρινης ελεγα να το παραγγειλω χτες αλλα αναβαλλεταιγια κανα μηνα τουλαχιστον αν οχι και πιο πολυ,ποσο μαλλον αφου σε βλεπω οτι επιμενεις στο θεμα του ισιου καθισματος..;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Μάιος 28, 2008 8:29 am

Koiτα επικτρατει ενα μπερδεμα.

παμε να το ξεκαθαρισουμε λιγο.

H sparco εχει βασεις για μκ2+μκ2β. που κανουνε μια χαρα και ειναι specific οχι Universal.
ειναι 7ποντους ψηλη κ καθεται κεντρο κ μια χαρα στο αμαξι.
εκει πανω βαζεις απο εκει κ περα οτι θες, πλαινες για να δεσεις στο πλαι καθισμα, σιδηροδρομο η οχι, (αν δεν βαλεις πρεπει να κανεις τρυπες στιν βαση αυτη στην αποσταση που θες).
και απο πανω το καθισμα.
το κακο του συγκεκριμενου επιχειρηματος ειναι το υψος στο καθισμα.
με σιδηροδρομο θα εισαι μια η αλλη με το μαμα σου , (στην μεσαια σκαλα ρυθμισμενο το υψος του μαμα)
χωρις θα εισαι οριακα ποιο κατω ( ο σιδηροδρομος εχει υψος 19χιλιοστα)

αν 8ες κατι τετοιο προχωρας.

αν 8ες ομως να κανεις αλλαγες και στο υψος τοτε δεν κοιτας αυτη την λυση αλλα πας μετρωντας και δοκιμαζοντας.
αν δεν σε ενδιαφερει το κοστος κ το βαρος:
πας σε πλαισιο βαση OMP.
εκει περνεις πλαινες βασεις (καθετες και μακριες με πολλες τρυπες , η OMP εχει καλες τετοιες επιλογες, στις εχω δωσει στο λινκ)
και μετα βαζεις το καθισμα (με η χωρις σιδηροδρομος αναμεσα στο πλαισιο το OMP και τις πλαινες βασεις)΄.
και σε αυτη την περιπτωση θα χρειαστεις να κανεις τρυπες στο πλαισιο το OMP για να πατησεις τις πλαινες (ισως οχι 4 τρυπες αλλα 1 η και 2 αλλα θα χρειαστει μαλλον...)
αυτα γενικα ισχυουνε σε καθισματα με πλαινες υποδοχες.

εγω εχω φορεσει στο HGT και καθισμα με ανακλιση (<torino) και βασεις σιδηροδρομους Sparco
και το ιδιο setup χωρις σιδηροδρομο για να κατσω χαμηλωτερα
και ολοκληρο καθισμα Large size με πλαινες Sparco κατευθειαν στους πυργους του πατωματος , και εχω δοκιμασει Sparco διαιρουμενες πλαινες κ κανονικη κλασσικη πλαινη Sparco.

ean δεν βαλετε το πλαισιο κατω η την sparco για τα μκ2 κ μκ2β , tote πρεπει να κεντραρεται το καθισμα με το τιμονι.
αν το κεντραρετε με τις εμπρος τρυπες τον πυργον στο πατωμα το καθισμα 8α σας κατσει περιπου 4 ποντους προς την πορτα και θα οδηγητε στραβα.
Punto HGT SC Evo

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”