Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Οκ.Θα κανω και τα τηλ μου αυριο να μαθω για πισω αξονα απο 1.8.Αν και εναν κατα νου..............Orange..................
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
1.8 ειναι ο Πορτοκαλης.. οχι ο Αζουρο Επισης (τελευταιο οφφ-τοπικ) εχω δει και 284(χ28 νομιζω) απο ducatto σε HGT μκ2.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Η βελτιωση του μπροστινου συστηματος κατα τη γνωμη μου, συντελει μονο στην αντοχη σε θερμοκρασιες, διαρκεια και αυξημενα περιθωρια καταπονησης. (Εκτος αν μιλαμε για big brake kit, 4πιστονα, αλλαγη κατανεμητη κτλ)P.A.D.R.C έγραψε: το μεγαλυτερο μερος της πεδης το προσφερει το εμπρος συστημα οποτε καλο ειναι η βελτιωση να αρχιζει απο εκει.
Απο την αλλη, τα ταμπουρα εχουν δυναμη κατω απο 1000Ν, τη στιγμη που ακομα και τα εργοστασιακα δισκοφρενα εχουν
2200Ν, αρα η δυναμη του φρεναρισματος βελτιωνεται αισθητα. Το μονο θεμα ειναι παλι η κατανομη πεδησης. Ρυθμιζεται σε περιπτωση που μπουν και πισω δισκοφρενα ή θελει αλλαγη σερβο κτλ?
Προσωπικα, μαλλον θα ημουν ευχαριστημενος εαν φορουσα οτι φοραω και τωρα (ATE & EBC),και πισω + σωληνακια υψηλης με υγρο 5.1
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Μαλλον παρεβλεψες οτι οταν αλλαζεις δαγκανα αλλαζουν και τα εμβολα..
Επισης ΔΕΝ ειναι δυνατον να θελεις μεγαλη δυναμη πεδης πισω γιατι πολυ απλα το βαρος πεφτει μπροστα.Μεγαλη δυναμη χωρις βαρος σημαινει ευκολο μπλοκαρισμα και κατα συνεπεια ΚΙΝΔΥΝΟΣ .Ελπιζω να μην χρειαζεται επιπλεον επεξηγηση.
Επισης ΔΕΝ ειναι δυνατον να θελεις μεγαλη δυναμη πεδης πισω γιατι πολυ απλα το βαρος πεφτει μπροστα.Μεγαλη δυναμη χωρις βαρος σημαινει ευκολο μπλοκαρισμα και κατα συνεπεια ΚΙΝΔΥΝΟΣ .Ελπιζω να μην χρειαζεται επιπλεον επεξηγηση.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Μα δε μιλαω για την περιπτωση που αλλαξεις ολο το συστημα (δαγκανες, δισκοπλακες κτλ) με μεγαλυτερα.P.A.D.R.C έγραψε:Μαλλον παρεβλεψες οτι οταν αλλαζεις δαγκανα αλλαζουν και τα εμβολα..
Συγκεκριμενα εγραψα:
saxon_747 έγραψε: Η βελτιωση του μπροστινου συστηματος κατα τη γνωμη μου, συντελει μονο στην αντοχη σε θερμοκρασιες, διαρκεια και αυξημενα περιθωρια καταπονησης. (Εκτος αν μιλαμε για big brake kit, 4πιστονα, αλλαγη κατανεμητη κτλ)
Αυτο λεω, δε με καταλαβες. Τα δισκοφρενα που εχω τωρα μετρηθηκαν πχ στα 2200Ν. Αν πισω αλλαξω απο ταμπουρα (1000Ν) σε δισκοπλακες (2000Ν) θα φρεναρει το ιδιο παντου, μονο που λογο ελλειψης βαρους θα μπλοκαρει πισω.P.A.D.R.C έγραψε: Επισης ΔΕΝ ειναι δυνατον να θελεις μεγαλη δυναμη πεδης πισω γιατι πολυ απλα το βαρος πεφτει μπροστα.Μεγαλη δυναμη χωρις βαρος σημαινει ευκολο μπλοκαρισμα και κατα συνεπεια ΚΙΝΔΥΝΟΣ .Ελπιζω να μην χρειαζεται επιπλεον επεξηγηση.
Βεβαια πισω μπαινουνε μικροτερες δισκοπλακες...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Συνεχιζω να μην καταλαβαινω τι εννοεις λεγοντας "Η βελτιωση του μπροστινου συστηματος κατα τη γνωμη μου, συντελει μονο στην αντοχη σε θερμοκρασιες, διαρκεια και αυξημενα περιθωρια καταπονησης." .Για την ακριβεια εχεις παραλειψει να αναφερεις ποια ειναι αυτη η "βελτιωση" στην οποια αναφερεσαι.Να φανταστω μονο δισκους τακακια(αντε και υγρα) ?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Ναι βρε, αυτο λεω.P.A.D.R.C έγραψε:Για την ακριβεια εχεις παραλειψει να αναφερεις ποια ειναι αυτη η "βελτιωση" στην οποια αναφερεσαι.Να φανταστω μονο δισκους τακακια(αντε και υγρα) ?
Σε μαμα αμαξι με τετοιο βαρος, τι να τα κανεις τα 4πιστονα κτλ. Το καλυτερο κατα τη γνωμη μου εισαι ενας συνδιασμος αφτερμαρκετ τακακι-δισκος-μαρκουτσια-υγρα που απλα θα βελτιωσουν τη διαρκεια και την αντοχη.
Δυναμη υπαρχει, ποσο μαλλον εαν μπουνε και δισκοφρενα πισω. Το θεμα ειναι οτι τα μαμα κουραζονται γρηγορα.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Καλα υλικα τριβης θελεις στις εργοστασιακες διαστασεις.Αυτο λες.Και για υγρα μην κανεις κανα χαζο και βαλεις 5.1.Την επομενη μερα δεν θα εχεις ουτε δειγμα απο φρενο.Ειναι σιλικονουχα,για αγωνιστικη χρηση και αλλαζοντε αμμεσος.Βολεψου με 5αρι αν και παλι για μαμα διαστασεις κλπ ειναι πολυ.
Οσο για τους πισω δισκους οσο ειναι εργοστασιακων διαστασεων δεν ανυσηχουμε για μπλοκαρισματα κλπ.Ειναι ποιο δυνατα αλλα οχι τοσο ωστε να κανουν ζημια.
Οσο για τους πισω δισκους οσο ειναι εργοστασιακων διαστασεων δεν ανυσηχουμε για μπλοκαρισματα κλπ.Ειναι ποιο δυνατα αλλα οχι τοσο ωστε να κανουν ζημια.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Το θεμα για την αντοχη ειναι και στο παχος/ψυξη .Οι μονοι δισκοι 240χ11 του 8v δεν εχουν καμμια σχεση με τους αεριζομενους 284χ22 (ή και ανω) των αλλων μοντελων.Ετσι αν βαλεις μονο δισκους( 240 )πισω δεν γνωριζω τι θα πετυχεις εχοντας ιδια φρενα εμπρος και πισω.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Oxι μονο. Παιζει ρολο τοσο το υλικο του δισκου, οσο και η "καμπανα"P.A.D.R.C έγραψε:Το θεμα για την αντοχη ειναι και στο παχος/ψυξη .
Κοιτα ιδιοκατασκευη απο μηχανουργο:
Η πρωτη φωτο απο δισκο μαμα Renault 21 , εχει ραγισει απο απανωτα φρεναρισματα:
http://www.postimage.org/image.php?v=PqDBFrr
Κατοπιν, πηρε δισκο απο Clio RS, τον τορναρε και εφτιαξε αλουμινενια καμπανα, παχυτερη κατα 4,5mm :
http://www.postimage.org/image.php?v=PqDBMVS
http://www.postimage.org/image.php?v=PqDBHWA
http://www.postimage.org/image.php?v=PqDBPq0
Συμφωνα με τα γραφομενα, καμμια σχεση στο φρεναρισμα, και απο αντοχη... αθανατα.
Ελα ντε. Αυτο σκεφτομαι. Μεγαλυτερες δισκοπλακες μπροστα πως μπαινουν? Θελει ακρο?P.A.D.R.C έγραψε: Ετσι αν βαλεις μονο δισκους( 240 )πισω δεν γνωριζω τι θα πετυχεις εχοντας ιδια φρενα εμπρος και πισω.
Για πισω, δεν μπορουμε να βαλουμε μικροτερες δισκοπλακες-τακακια εναλλακτικα?
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Κοιτα Γιωργο.Οτι αλλαζει ειδικα σε διαμετρο δισκοπλακας ειτε εσωτερικη ειτε εξωτερικη διασταση παει αμμεσος και για μια σειρα μετατροπων.Μπορεις να βαλεις απλα προσθηκες και να βαλεις μεγαλυτερες δαγκανες η μπορει να χρειαστει να αλλαξεις απο ακρο μεχρι και ζαντες.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Ας μεινουμε στο πισω μερος παιδια .Καμμια αλλαγη σε ζαντες αν μιλαμε μεχρι 257 χλστ αφου εμεις (1.4) εχουμε ρεζερβα 13αρα.
Απο εκει και περα,ναι παιζει σαφως ρολο και το υλικο αλλα δεν νομιζω να βρεις το σουπερουαου χυτοσιδηρο σε μονο δισκο που να αποδειχθει καλυτερος απο ενα μεσο αεριζομενο δισκο διπλασιου παχους.
Ενα τακακι μαζι με εναν δισκο μπαινουν .Απλως για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα να ασχοληθεις πισω και μπροστα να μην βαλεις τιποτα..
Οσον αφορα τα κεντρα ,δεν καταλαβα γιατι θεωρειται βελτιωση που να επηρρεαζει αισθητα το φρενο.
Απο εκει και περα,ναι παιζει σαφως ρολο και το υλικο αλλα δεν νομιζω να βρεις το σουπερουαου χυτοσιδηρο σε μονο δισκο που να αποδειχθει καλυτερος απο ενα μεσο αεριζομενο δισκο διπλασιου παχους.
Ενα τακακι μαζι με εναν δισκο μπαινουν .Απλως για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα να ασχοληθεις πισω και μπροστα να μην βαλεις τιποτα..
Οσον αφορα τα κεντρα ,δεν καταλαβα γιατι θεωρειται βελτιωση που να επηρρεαζει αισθητα το φρενο.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Δεν το ξερα! Αρα ειμαστε σε καλο δρομο...P.A.D.R.C έγραψε:Ας μεινουμε στο πισω μερος παιδια .Καμμια αλλαγη σε ζαντες αν μιλαμε μεχρι 257 χλστ αφου εμεις (1.4) εχουμε ρεζερβα 13αρα.
Οι δαγκανες τι διαφορες εχουν μεταξυ 8v/16v/1.4?
Δε θα ειναι καλυτερος απο ενα αεριζομενο, σιγουρα. Αλλα καλυτερος απο τον εργοστασιακο δισκο θα ειναι.P.A.D.R.C έγραψε: Απο εκει και περα,ναι παιζει σαφως ρολο και το υλικο αλλα δεν νομιζω να βρεις το σουπερουαου χυτοσιδηρο σε μονο δισκο που να αποδειχθει καλυτερος απο ενα μεσο αεριζομενο δισκο διπλασιου παχους.
Απο το ιδιο θεμα:
το υλικό είναι το ίδιο, μαντέμι G2500, τα μαντέμια έχουν την ίδια σκληρότητα σε όλο τους το βάθος, δεν έχουν επιφανειακή βαφή όπως τα ατσάλια, επίσης οι απλοί δίσκοι του εμπορίου δεν έχουν θερμική επαναφορά που εξαλείφει τις τάσεις του μετάλλου από το χύσιμο του υλικού και την κατεργασία του, οι τιμές τους είναι 100-130€ σε αντίθεση με ένα επώνυμο aftermarket με θερμική επεξεργασία που κοστίζει το τριπλάσιο και είναι από μαντέμι G3000. Oι τιμές που αναφέρω είναι για δίσκους 280-290mm Ευρωπαϊκοί, υπάρχουν και κινέζικοι με τα μισά λεφτά ή και λιγότερο
Ε, γι'αυτο λεμε να χρησιμοποιησω αυτα που φοραω πισω, και μπροστα να δω κατι σε μεγαλυτερο.P.A.D.R.C έγραψε: Ενα τακακι μαζι με εναν δισκο μπαινουν .Απλως για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα να ασχοληθεις πισω και μπροστα να μην βαλεις τιποτα..
Ειναι αλουμινενια. Βοηθανε στο να μη στραβωνουν ευκολα οι δισκοι και στη μεταφορα θερμοκρασιας απο το δισκο στο κεντρο οπου δεν υπαρχει τριβη.P.A.D.R.C έγραψε: Οσον αφορα τα κεντρα ,δεν καταλαβα γιατι θεωρειται βελτιωση που να επηρρεαζει αισθητα το φρενο.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Λοιπον.Με ενα και μοναδικο τηλ βρηκα 2 πισω αξονες απο HGT. Αμα λεω εγω οτι το FIAT εχει αντ/κα και στο περιπτερο της γειτονιας............
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Χωρις να ειμαι αρνητικος ,δες τους πρωτα ,επιβεβαιωσε οτι τα εχουν ολα(ελπιζω να μην ειναι stilo ) και καλη επιτυχια με την τοποθετηση..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)