Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
φίλοι μου ένα θέμα που απασχολεί πολύ puntoκοσμο είναι η μετατροπή του ταμπούρου στα αυτοκίνητα μας σε δίσκους,
θα σας δείξω τη μετατροπή όπως ακριβώς την έκανα στο δικό μου και με φωτογραφίες από όλα τα εξαρτήματα...
εδώ λοιπόν έχουμε όλα τα εξαρτήματα σε παράταξη και αρχίζουμε με τις δαγκάνες οι οποίες προέρχονται από
punto gt3 οι συγκεριμένες προέρχονται από coupe 20vt αλλά είναι ακριβώς ίδιες και έχουν υποστεί μια μικρή τροποποίηση ώστε
να μπορούν να μπούν σε punto mk2 και mk2b, δίσκους και τακάκια από gt3, ντίζες χειροφρένου και μαρκούτσια από Hgt,
κιθάρες από το gt, πλακάκια (αυτά τα τριγωνικά..) και στηρίγματα μαρκουτσιών-ντιζών κατασκεύη,
τα μουαγιέ-ρουλεμάν παξιμάδια και καπάκια είναι του ταμπούρου και παρέμειναν στη θέση τους...
το ταμπούρο όταν υπήρχε...
...το ταμπούρο μετά την εξαφάνιση....
θα σας δείξω τη μετατροπή όπως ακριβώς την έκανα στο δικό μου και με φωτογραφίες από όλα τα εξαρτήματα...
εδώ λοιπόν έχουμε όλα τα εξαρτήματα σε παράταξη και αρχίζουμε με τις δαγκάνες οι οποίες προέρχονται από
punto gt3 οι συγκεριμένες προέρχονται από coupe 20vt αλλά είναι ακριβώς ίδιες και έχουν υποστεί μια μικρή τροποποίηση ώστε
να μπορούν να μπούν σε punto mk2 και mk2b, δίσκους και τακάκια από gt3, ντίζες χειροφρένου και μαρκούτσια από Hgt,
κιθάρες από το gt, πλακάκια (αυτά τα τριγωνικά..) και στηρίγματα μαρκουτσιών-ντιζών κατασκεύη,
τα μουαγιέ-ρουλεμάν παξιμάδια και καπάκια είναι του ταμπούρου και παρέμειναν στη θέση τους...
το ταμπούρο όταν υπήρχε...
...το ταμπούρο μετά την εξαφάνιση....
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
το σύστημα βιδωμένο και τελειωμένο...
...από τη μέσα πλευρά..
και με ζάντα...
η αλήθεια είναι ότι τα δισκόφρενα στο punto μου τα έχω τοποθετήσει εδώ και αρκετό καιρό αλλά δεν είχα ανοίξει το
θέμα γιατι ήθελα να ξαναλύσω τροχούς δαγκάνες και δίσκους και να τραβήξω μερικές φωτό από το πλακάκι που
στερεώνεται η δαγκάνα αλλά αφού δεν κατάφερα να το κάνω ανεβάζω αυτές που έχω και αύριο τραβάω και ανεβάζω
άλλες δύο με το πλακάκι και το στήριγμα μαρκουτσιού και ντίζας που και τα δύο έχουν γεννηθεί από κλωνοποίηση....
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
πες και ενα κοστος βασιλη στο περιπου ποσο σου κοστισε ανταλακτικα και η τοποθετηση εαν δεν την εκανες ο ιδιος
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Bασιλη μηπως σου ειναι ευκολο να το ανλυσεις λιγο παραπανω?Επισης λεγοντας κιθαρες τι εννοεις?δαγκάνες οι οποίες προέρχονται από
punto gt3 οι συγκεριμένες προέρχονται από coupe 20vt αλλά είναι ακριβώς ίδιες και έχουν υποστεί μια μικρή τροποποίηση ώστε
να μπορούν να μπούν σε punto mk2 και mk2b,
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
Βασίλης Σιδέρης έγραψε:δαγκάνες οι οποίες προέρχονται από
punto gt3 οι συγκεριμένες προέρχονται από coupe 20vt αλλά είναι ακριβώς ίδιες και έχουν υποστεί μια μικρή τροποποίηση ώστε
να μπορούν να μπούν σε punto mk2 και mk2b,
ανάλυση: οι δαγκάνες των gt και coupe έχουν τις ντίζες του χειροφρένου να φεύγουν προος την κάτω πλευράP.A.D.R.C έγραψε: Bασιλη μηπως σου ειναι ευκολο να το αναλυσεις λιγο παραπανω?Επισης λεγοντας κιθαρες τι εννοεις?
στη φωτο φαίνεται πως οι ντίζες φεύγουν προς τα πάνω όπως και στα Hgt, αυτή την τροποποίηση λέω...
και λέγοντας κιθάρες εννοώ τις λαμαρίνες που βρίσκονται μέσα από τις δισκόπλακες...(στην επίσημη συνεργειακή γλώσσα..)
ναι προπονητή, καλά λες...ο αισθητήρας είναι πάνω στο "άκρο" και εννοείτε ότι παρέμεινε στη θέση του,Coach έγραψε:Επισης δεν αναφερεις τιποτα για θεμα abs!Ειμαστε ασχετοι οπως καταλαβαινεις και χρειαζεται βοηθεια!Αλλα αν ειναι οπως υποψιαζομαι και αφου λες οτι τα μουαγιέ-ρουλεμάν παξιμάδια και καπάκια είναι του ταμπούρου , οποτε μενει και ο αισθητηρας που ειναι επανω στο ταμπουρο σωστα?
η μαγνητική στεφάνη που "διαβάζει" ο αισθητήρας ABS βρίσκεται στο μουαγιέ (μέσα από το ταμπούρο δηλαδή)
και μιάς και το μουαγιέ παρέμεινε στη θέση του ο αισθητήρας διαβάζει κανονικότατα και όλα τα συστήματα
(ABS, ASR και Hill Holder) είναι στη θέση τους και λειτουργούν....
πριν πάρω το sporting είχα σκεφτει να πέρω κάποιο "μικρό" και ένα τροπέτο και να το κουμπώσω,
ένας λόγος που προτίμησα το sporting καινούριο ήταν τα "συστήματα" που φορούσε από μαμά, να τα δω πώς
δουλεύουν και τι θα κάνουν μετά τις μετατροπές που θα γίνουν στο αυτοκίνητο...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
Τωρα θα γινω κουραστικος εγω αλλα θα ρωτησω κατι ακομα!Λοιπον ντυζες χειροφρενου και μαρκουτσια δεν μπαινουν απο gt?Ρωταω γιατι αυτα τα εχω ηδη!Επισης κατι τελευταιο , επηδει επισης τα εχω , τα πλακακια του gt δεν μπορουν να μεταπιοηθουν και να ταιριαξουν?Αν οχι πως θα μπορεσω να κανω δικα μου πλακακια?Ευχαριστω παρα πολυ!
Colin McRae - Θεός
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
μάλλον έχει διαφορά αλλά να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα κάτι σπουδαίο, ισως επειδή φορούσα ήδη 284 μπροστά,g έγραψε:...στα φρεναρίσματα εχει διαφορά;;; με την εξης εννοια σε τραβαει το αμαξι ανισα;
σίγουρα νιώθω καλύτερη συμπεριφορά σε μεγάλες ταχύτητες και παρόλο που το αυτοκίνητο νιώθω ότι "κάθεται"
πίσω κατα το δυνατό φρενάρισμα (που σημαίνει ότι φρενάρει) δεν έχω την αίσθηση ότι πάει να "πετάξει" η ουρά
όπως έκανε το ταμπούρο....αυτό σίγουρα θα απογοητεύσει τον CRAB!!!
ένα πράγμα που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι το χειρόφρενο έχει χάσει από τη δύναμη που είχε με το ταμπούρο,
όχι ότι δεν πιάνει αλλά θέλει περισότερη δύναμη και δεν έχει το"γκαπ" που είχε πριν...νομίζω καταλάβατε τι εννοώ..
αυτό είναι κάτι που το περίμενα και το είχαμε ξανασηζυτήσει στο φόρουμ με τον φίλο P.A.D.R.C και είχα την ίδια άποψη
και πριν το κάνω (λόγω εμπειρίας από άλλα αυτοκίνητα)...
λέω πως δεν τρέχει τίποτα με αυτά τα φρένα πίσω σε mk2b sporting αφού τα στάνταρ 257x20 με το 54άρι έμβολο,Coach έγραψε:Βασικα ο Βασιλης εχει μπροστα μεγαλυτερα φρενα οποτε μαλλον δεν φρεναρι ανισα!
έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το mk2 Hgt εκτός του πάχους του δίσκου που είναι 22,
όταν τα πίσω φρένα του Hgt έχουν εντελώς τα ίδια χαρακτηριστικά (εμβολα, τακάκια σε επιφάνεια και δίσκους)...
στο mk2 sporting με τους μονούς 257 δίσκους και το 48άρι έμβολο μπορεί να τρέχει...
παρακαλώ, απαντάω σε δύο-δύο τις ερωτήσεις αλλά πάλι δεν προλαβαίνω...P.A.D.R.C έγραψε:Τωρα εισαι σωστος 100% Ευχαριστω για την επεξηγηση!