Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Πέμ Φεβ 07, 2008 5:30 pm

Coach έγραψε:Τωρα θα γινω κουραστικος εγω αλλα θα ρωτησω κατι ακομα!Λοιπον ντυζες χειροφρενου και μαρκουτσια δεν μπαινουν απο gt?Ρωταω γιατι αυτα τα εχω ηδη!!
νομίζω πως είναι λίγο διαφορετικά αλλά ότι μπαίνουν αλλά δεν είναι και σίγουρος γιατί δεν το έχω κάνει,
για το δικό μου πήρα ντιζες από Hgt από την αντ/πεία και τις έχωσα...τα μαρκούτσια του gt δεν φτάνουν
αν βάλεις και το στηριγματάκι που έχει το Hgt, μπορείς να τα βιδώσεις πάνω στο σωληνάκι που έρχεται από μπροστά
κατευθύειαν και χωρίς στήριγμα αλλά δεν είναι και ότι πιο σωστό...
να σου δώσω να καταλάβεις ότι μαρκουτσάκια πισινά (από gt) μπορεί να είχα πεταμένα δεξιά και αριστερά το συνεργείο
(απο gt που τα είχαμε αλλάξει με υψηλής) και να μου στοίχιζαν τσάμπα, αλλά πήγα και αγόρασα....(τα μακρύτερα)
Coach έγραψε:Επισης κατι τελευταιο , επηδει επισης τα εχω , τα πλακακια του gt δεν μπορουν να μεταπιοηθουν και να ταιριαξουν?Αν οχι πως θα μπορεσω να κανω δικα μου πλακακια?Ευχαριστω παρα πολυ!
ναι μπορούν αλλά θέλουν νέες τρύπες για τον αισθητήρα του ABS και λιμάρισμα ωστε να γίνουν οβάλ οι τρύπες του
gt μέχρι να περνούν οι βίδες και να πέφτουν στα βιδώματα του mk2 και mk2b, αλλά επίσης δεν είναι ότι καλύτερο,
κατα τη γνώμη μου πάντα.... το θέμα δεν είναι απλά να τα ρίξουμε πάνω και είμαστε οκ, αλλά και να εφαρμόζουν
και να μην κουνιούνται, να μην έχουν κενά και την τάση να στρίψουν και..και..και..
το ξέρω ότι αν σφίξεις τις βίδες δεν θα κουνιούνται αλλά δεν το δοκιμάζω αφου οι βίδες αυτές είναι μόλις Μ8
και αν οι τρύπες τους είναι "συρτάρι" ξέρω και εγώ τι γίνεται???? σου στέλνω το σχέδιο (και τα αντιγράφεις) ή δυο πλακάκια έτοιμα και ξεμπέρδεψες...



Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Coach » Πέμ Φεβ 07, 2008 5:49 pm

Αν υπαρχει καποιο σχεδιο το οποιο μπορω να δωσω σε μηχανουργιο και να μου κανουν τα πλακακια τοτε θα ειμαστε πολυ special!Αν μπορεις θα ηθελα να μου το στειλεις!Και για προτεινε τι τακακια να βαλουμε!
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Πέμ Φεβ 07, 2008 5:50 pm

Βασίλης Σιδέρης έγραψε: πλακάκια (αυτά τα τριγωνικά..) και στηρίγματα μαρκουτσιών-ντιζών κατασκεύη
TOLAROS έγραψε:Δηλαδή;Υλικό,κατεργασία;
το υλικό είναι stall 37, με άλλα λόγια κοινός χάλυβας, μη φανταστείς δηλαδή κάτι extreme,
κατεργασία: κοπή μετάλου με λέιζερ από βιομηχανία επεξεργασίας-κοπής μετάλων με σχέδιο στο χέρι από Βασίλη Σιδέρη,
φρεζάρισμα των τρυπών από Βασίλη Σιδέρη, και τέλος ψυχρό γαλβανισμα από δεύτερη βιομηχανία επεξεργασίας μετάλων
(με βούτηγμα σε μπάνια με υγρό δεν θυμάμαι τι..) και έτοιμα...
για τα στηριγματάκια τα ίδια με παραπάνω με επιπλέον το "στραντζάρισμα" (στράβωμα αν προτιμάτε) από Βασίλη Σιδέρη
επίσης, πρίν το γαλβάνισμα...
Βασίλης Σιδέρης έγραψε:το πλακάκι και το στήριγμα μαρκουτσιού και ντίζας που και τα δύο έχουν γεννηθεί από κλωνοποίηση....
TOLAROS έγραψε:Ποιανού;Για εκσπλέινπλιζ...
το τριγωνικό πλακάκι βγήκε από γενετική μετέλαξη του αρχικού από punto gt και στη συνέχεια κλωνοποίηση...
και το στήριγμα μαρκουτσιού+ντίζας με κλωνοποίηση του εργοστασιακού από Hgt πού είναι πριτσινομένο πάνω στον
άξονα και δεν το δίνει σκέτο η μαμά Fiat.....για τα δύο τελευταία θα ανεβάσω φωτό και θα καταλάβεις τα πάντα...

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Πέμ Φεβ 07, 2008 5:54 pm

Coach έγραψε:Αν υπαρχει καποιο σχεδιο...
θα δείς πρώτα τις φωτό και τα ξαναλέμε....

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Coach » Πέμ Φεβ 07, 2008 5:54 pm

οκ
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Παρ Φεβ 08, 2008 4:20 pm

Σιγουρα θα ειδες την διαφορα στα χειροφρενα!!! PDT_Armataz_01_28
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Παρ Φεβ 08, 2008 4:23 pm

τιμη παντως της ολης μετατροπης δεν μας ειπες βασιλη
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Φεβ 08, 2008 5:20 pm

Tωρα ξερεις τι μας "χρωστας"...υδραυλικο χειροφρενο ..;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Σάβ Φεβ 09, 2008 8:12 pm

soundcrash έγραψε:Σιγουρα θα ειδες την διαφορα στα χειροφρενα!!! PDT_Armataz_01_28
ναι είδα διαφορά και το έγραψα παραπάνω....
Βασίλης Σιδέρης έγραψε:...ένα πράγμα που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι το χειρόφρενο έχει χάσει από τη δύναμη που είχε με το ταμπούρο,
όχι ότι δεν πιάνει αλλά θέλει περισότερη δύναμη και δεν έχει το"γκαπ" που είχε πριν...νομίζω καταλάβατε τι εννοώ..
αυτό είναι κάτι που το περίμενα και το είχαμε ξανασηζυτήσει στο φόρουμ με τον φίλο P.A.D.R.C και είχα την ίδια άποψη
και πριν το κάνω (λόγω εμπειρίας από άλλα αυτοκίνητα)...
και να συμπληρώσω ότι το χειρόφρενο με το ταμπούρο στο punto μου ήταν πάντα σε τέλεια κατάσταση και πάντα
καλορυθμισμένο, (δεν θυμάμαι από τα βάλε-βγάλε για μετρήσεις που έκανα αν του έριχνα και κανένα κλίκ σε ρύθμιση),
και σήμερα τα δισκόφρενα μου επίσης με άριστη ρύθμιση και η αίσθηση που έχω είναι αυτή που διαβάζετε στην παράθεση....
σημειώνω ότι δεν κάνω ποτέ χειρόφρενα εν κινήσει για να το γυρίσω ή για άλλο λόγο....

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Σάβ Φεβ 09, 2008 8:20 pm

BLUE SCORPION έγραψε:τιμη παντως της ολης μετατροπης δεν μας ειπες βασιλη
θα την γράψω εδώ μέσα σύντομα, δεν ξέρω αν θα έχουμε πρόβλημα με τους mods και την σβήσουν, πάντως είναι
από τα πιό συμαντικά σημεία της σηζύτησης και πολλοί φίλοι θέλουν να την ακούσουν...
P.A.D.R.C έγραψε:Tωρα ξερεις τι μας "χρωστας"...υδραυλικο χειροφρενο ..;-)
Κωσταντίνε θα έχω στη διάθεση μου ένα "αγωνιστικό γαλάκι" και θα κάνω μία λεπτομερή παρουσίαση
με πολλές φωτό και νομίζω αρκετά σύντομα σε αυτό το ζήτημα...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Φεβ 09, 2008 8:27 pm

Πολυ ωραια φιλε Βασιλη,εδω θα ειμαστε και θα περιμενουμε οποτε βρεις τον χρονο να το παρουσιασεις εαν και εφοσον εισαι και εσυ συμφωνος με αυτο :-).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Σάβ Φεβ 09, 2008 9:17 pm

Εικόνα

και αυτά εδώ λοιπόν είναι τα πλακάκια στήριξης των δαγκανών πάνω στον άξονα του mk2 και mk2b, και τα στηρίγματα
των μαρκουτσιών και ντιζών (όπως του Hgt) που λέγαμε λίγο παραπάνω...

Εικόνα

Εικόνα

στις δύο κάτω φωτογραφίες διακρίνεται το πλακάκι του punto gt με μαύρο χρώμα και το ασημί που είναι το κατασκευασμένο,
όπου διακρίνονται οι μεταξύ τους διαφορές και ο λόγος που λέω ότι δέν ταιριάζει ούτε με λιμάρισμα σε τρύπες κλπ
κατα τη γνώμη μου, νομίζω ότι τώρα είμαστε πλήρεις..... :)

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Σάβ Φεβ 09, 2008 10:26 pm

Δηλαδη δεν μπορεις να τροποποιησεις το πλακακι του gt??
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Coach » Παρ Νοέμ 21, 2008 12:43 pm

Την Δευτερα μπαινει μεσα το punto μου για να κανει την μετατροπη!Μεινετε συντονισμενοι για οτι νεοτερο!
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Τετ Νοέμ 26, 2008 8:21 am

soundcrash έγραψε:Δηλαδη δεν μπορεις να τροποποιησεις το πλακακι του gt??
Ναι μπορείς αλλά πιο πάνω περιγράφω τον (τους) λόγο (-ους) για να μην το κάνεις...
Coach έγραψε:Την Δευτερα μπαινει μεσα το punto μου για να κανει την μετατροπη!Μεινετε συντονισμενοι για οτι νεοτερο!
Coach καλή επιτυχία..να μας κρατήσεις ενήμερους..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”