Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιουν 02, 2013 12:22 am

για να μπουν πισω φρενα σε μκ2 θελει ανταπτορες? τι ακριβως θελει?


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Ιουν 02, 2013 9:16 pm

Οτι σου ειπα στο τηλ ΑΝ τα φρενα ειναι απο HGT και οχι καποια πατεντα.Αν ειναι μετατροπη και και τα περνεις πανω απο αμαξι εννοειτε οτι πρεπει να τα παρεις κομπλε.
Βασικα θελεις τα εξης απο HGT.
Δισκοπλακες (ιδιες με τις μπροστα μκ2 60αρι 240χ11)
Ντιζες χειροφρενου
Λαμαρινα "κιθαρας" (εκεινη που εχει πισω απο τον δισκο για προστασια)
Δσγκανες ΜΑΖΙ με την βαση τους
Σωληνακια μεταλικα (απο αξονα) ή μαρκουτσια υψηλης γιατι θα βγαλεις το κομματι απο το κυλινδρακι του ταμπουρου και μεχρι την 1η ενωση του (στο λεω αναποδα για να καταλαβεις μεχρι που ειναι)
Μισο λιτρο υγρα φρενων
Μιση ωρα δουλεια
Και να βγαλεις τον αποστατη που εχει ΠΙΣΩ απο το μουαγε-ρουλεμαν.Ειναι μια μεγαλη ροδελα η οποια ΔΕΝ υπαρχει οταν εχεις δισκους πισω.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Ιουν 03, 2013 12:58 am

δαγκανες υπαρχουν, σωληνακια υψηλης υπαρχουν, τακακια υπαρχουν, ντιζες υπαρχουν, χειροφρενο Fly off υπαρχει, δισκους θα βρουμε....

βασεις δαγκανας ειναι οι μαμα του HGT ετσι? μπαινουν στο 1,2 μπαμ δε χρειαζεται πατεντες βασεις κλπ ετσι?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Ιουν 04, 2013 12:17 am

Ιδιο αξονα φορανε.Δεν αλλαζεις τπτ,δεν κανεις καμεια πατεντα.Οι βασεις πατανε ακριβως.Αν και οι βασεις ειναι πανω στα ακραξονια που θα παρεις.Απλα βγαζει την κιθαρα με το ταμπουρο και βαζεις τους δισκους.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιούλ 21, 2013 12:38 am

Βασεις απο δαγκανες hgt κανεις;
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

vs.george.gv
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2011 3:33 pm

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από vs.george.gv » Κυρ Νοέμ 17, 2013 12:57 am

Αλλη μια ερωτηση... Εαν ο αξονας που εχω βρει με δισκοφρενα δν εχει ΑΒS μπορουν να μπουν δαγκανες μαρκουτσια δισκοι κτλ πανω στο αμαξι ( mk2b sporting με ABS) ? η εχει μεγαλες διαφορες αξονας με αξονα? θα υπαρχει προβλημα?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 17, 2013 10:51 am

Αμα δεν εχει abs δεν θα εχεις abs.Βεβαια (προσωπικα δεν γνωριζω για πισω) αλλα οπως μου ειχε πει καποτε και ο Βασιλης ,σε ενα ακραξονιο που δεν εχει abs πρεπει να ανοιξεις τρυπα να βαλεις.
Οποτε στην περιπτωση που βρηκες τον αξονα ,αφου ειναι πληρης,παρε τα παρελκομενα και φορα στον δικο σου που εχει μουαγιε με abs.περισσοτερη φασαρια αλλα σιγουρο αποτελεσμα + οτι εχεις τον δικο σου αξονα και ξερεις πως δεν ειναι στραβος.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Νοέμ 17, 2013 3:53 pm

ισχυει βαζεις μονο τα ακρα (βασεις δαγκανων, δαγκανες, δισκοπλακες, σωληνακια, ντιζες κλπ)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

vs.george.gv
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2011 3:33 pm

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από vs.george.gv » Κυρ Νοέμ 17, 2013 9:41 pm

Αυτο σκεφτόμουν και γω αν κάθονται στο δικο μου που εχει αβς ολα τα κομμάτια γιατι δν βρίσκω αξονα με αβς και δισκόφρενα.δν νομιζω να βρω θεμα με τα σωληνακια με το δικο μ. Δν νομιζω να εχει αλλη διαφορα.Ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Νοέμ 19, 2013 9:17 am

Εχεις διαφορα και στα σωληνακια αλλα μπορεις να το λυσεις με ενα μακρυ σωληνακι υψηλης.Αλλη γωνια κανει για να βιδωσει στο κυλινδρακι οταν εχεις ταμπουρα αλλη γωνια οταν πρεπει να βιδωσει στην δαγκανα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από mixalis » Δευ Δεκ 02, 2013 12:37 am

στο μκ1 σπορτινκ μπορω να βαλω φρενα απο GT με τον δικο μου αξονα? γιατι μου ειπε ενας πως πρεπει να αλλαξω κ αξονα μαζι
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Δεκ 02, 2013 1:45 am

Καποιος θελει να σου πουλησει αξονα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από mixalis » Δευ Δεκ 02, 2013 9:30 am

αρα δεν χρειαζομαι..κ εγω αυτο ηξερα οτι δεν χρειαζομαι
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Δεκ 02, 2013 10:25 pm

Απλα αμα βρεις κομπλε τον αξονα θα εχεις τα παντα.Ντιζες,μουαγε,σωληνωσεις μεχρι και τα κλιπακια στερεωσης. ΟΛΑ.Αν βρει μονο τα ακρα θες να ψαξεις και τα υπολοιπα κομματια απο δω και απο κει.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..

Δημοσίευση από mixalis » Δευ Δεκ 02, 2013 11:34 pm

ναι αλλα χωρις τον αξονα το κοστος ειναι πολυ πιο κατω κ επισης ξερω πως ο δικος μου αξονας ειναι ισιος ο αλλος που θα παρω δεν φενεται με την πρωτη ματια
Πικατσου διαλεγω εσενα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”