Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Να δω ποιος θα τους περασει..............
Τι ακριβως διαφορα εχει ο Stilo?Οσο για το καλοι η οχι αν ειναι στραβο το κουτσουρο του κοβω και κανα ευρω (αντε καλα κανα 80αρια ευρω οχι 1 ) αλλα και παλι τα εχω ολα ετοιμα.Εκτος απο ντιζες και μαρκουτσια.Αληθεια αυτα ειναι 1 κωδικος για HGT η θα μου ζηταν πλαισια,κινητηρα,ζωδιο κλπ?
Τι ακριβως διαφορα εχει ο Stilo?Οσο για το καλοι η οχι αν ειναι στραβο το κουτσουρο του κοβω και κανα ευρω (αντε καλα κανα 80αρια ευρω οχι 1 ) αλλα και παλι τα εχω ολα ετοιμα.Εκτος απο ντιζες και μαρκουτσια.Αληθεια αυτα ειναι 1 κωδικος για HGT η θα μου ζηταν πλαισια,κινητηρα,ζωδιο κλπ?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Oλοι οι stilo ειναι με δισκους ,αλλα ειναι και φαρδυτεροι αν δεν απατωμαι
Το κουτσουρο δεν ξερω ποιο ειναι αλλα δεν πειραζει .Οσο για πλαισια/κωδικους κτλ δες το e-per.
Το κουτσουρο δεν ξερω ποιο ειναι αλλα δεν πειραζει .Οσο για πλαισια/κωδικους κτλ δες το e-per.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Κουτσουρο λεμε το κυριο μερος του αξονα.Εκεινο το μεταλλικο μπουντρελι.
Τωρα αν μου δωσεις ετοιμους τους κωδικους................
Τωρα αν μου δωσεις ετοιμους τους κωδικους................
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Δυσκολα γιατι δεν εχω πλεον e-per στον σουπερ υπολογιστη μου.Απο την αλλη αν ειναι να δωσεις 300 ευρω για να παρεις μια στραβη γεφυρα,καπου τοσο βγαινει να αγορασεις και τα παρελκομενα ωστε να αλλαξεις μουαγιε μονο μαζι με δισκους δαγκανες!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Ο κυριουλης λεει οτι ειναι ισια.Αν ειναι στραβια θα παρει..........
Θα δειξει.Υπαρχει και η παραμετρος που λεει οτι θελω και 2 ντιζες (κανα 40αρι) και 2 μουαγιε (κανα 60αρι) ΑΛΛΑ θα δωσω στον παλιατζη και τον δικο μου αξονα + διαφορα οποτε υπολογιζω να βγει 300 αλλα με καινουρια ρουλεμαν και ντιζες (παντα και μονο γνησια) + το οτι θα κατσει κουτι χωρις πεδεμα και πατεντα.
Θα δειξει.Υπαρχει και η παραμετρος που λεει οτι θελω και 2 ντιζες (κανα 40αρι) και 2 μουαγιε (κανα 60αρι) ΑΛΛΑ θα δωσω στον παλιατζη και τον δικο μου αξονα + διαφορα οποτε υπολογιζω να βγει 300 αλλα με καινουρια ρουλεμαν και ντιζες (παντα και μονο γνησια) + το οτι θα κατσει κουτι χωρις πεδεμα και πατεντα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
αναβαθμιση απο ταμπουρα σε δισκοφρενα, σε Fiat Panda.P.A.D.R.C έγραψε:Δυσκολα γιατι δεν εχω πλεον e-per στον σουπερ υπολογιστη μου.Απο την αλλη αν ειναι να δωσεις 300 ευρω για να παρεις μια στραβη γεφυρα,καπου τοσο βγαινει να αγορασεις και τα παρελκομενα ωστε να αλλαξεις μουαγιε μονο μαζι με δισκους δαγκανες!
Aπο το http://www.fiatpandaclub.gr, οπου εκανα σχετικη ερωτηση διαβαζοντας το θεμα:
http://www.fiatpandaclub.gr/viewtopic.p ... 045#p16045
Eπειδη χρειαζεται συνδεση στο φορουμ, κανω quote τους κωδικους:
κιτ δισκόφρενα πίσω για panda nuova
Κωδ. πρ. Περιγραφή προϊόντος Π Τ. (EUR)
14644890 ΚΑΡΦΙ ΛΑΜΑΡΙΝΑΣ 1 0,29
46417117 ΒΙΔΑ ΜΕ ΡΟΔΕΛΑ 2 1,12
50702365 ΚΑΛΥΜΜΑ 2 22,79
7685656 ΔΙΣΚΟΣ ΦΡΕΝΟΥ 2 30,89
7734791 ΜΙΚΡΗ ΣΤΗΛΗ 2 0,25
77363445 ΣΕΤ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΠΕΝΣΩΝ 2 46,34
9945738 ΚΟΥΚΟΥΛΑ 2 0,86
9947819 KIT ΦΡΕΝΟΥ 2 29,30
9947821 ΒΙΔΑ ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ 2 10,23
9948537 ΒΑΣΗ 1 52,56
9948538 ΔΑΓΚΑΝΑ ΟΠΙΣ.ΦΡΕΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΑΚΑΚΙΑ 1 187,89
9948540 ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΔΑΓΚΑΝΑΣ 1 157,95
9948541 ΔΑΓΚΑΝΑ ΟΠΙΣ.ΦΡΕΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΑΚΑΚΙΑ 1 187,89
9948542 ΒΑΣΗ 1 52,56
Σύνοψη Αρ. προϊόντων
22
Τιμή καταλόγου (EUR)
922,70
ΦΠΑ (EUR)
175,31
Σύνολο (EUR)
1.098,01
Πρόσθετες σημειώσεις
Unofficial Fiat price list
οι τιμές είναι απο το e-per 2005
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Το τι χρειαζεται το λεει αναλυτικα ο βασιλης στο 1ο ποστ.Απο εκει και περα μαλλον πρεπει να αφαιρεσεις 2χ157 +ΦΠΑ για τους κυλινδρους.Ασε που τα κυλινδρακια δεν εχουν τοσο..
Βεβαιως θα ειχα καλυτερη εικονα και αποψη αν ειχα τον γ@μwΗP μου αλλα αυτα καποτε..
Βεβαιως θα ειχα καλυτερη εικονα και αποψη αν ειχα τον γ@μwΗP μου αλλα αυτα καποτε..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
1100€ για το Panda. Ειναι τρελλοι αυτοι οι Ρωμαιοι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re:
Xμμμ. Αυτο το σημειο δε μου αρεσε...Βασίλης Σιδέρης έγραψε: μάλλον έχει διαφορά αλλά να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα κάτι σπουδαίο, ισως επειδή φορούσα ήδη 284 μπροστά,
σίγουρα νιώθω καλύτερη συμπεριφορά σε μεγάλες ταχύτητες και παρόλο που το αυτοκίνητο νιώθω ότι "κάθεται"
πίσω κατα το δυνατό φρενάρισμα (που σημαίνει ότι φρενάρει) δεν έχω την αίσθηση ότι πάει να "πετάξει" η ουρά
όπως έκανε το ταμπούρο....αυτό σίγουρα θα απογοητεύσει τον CRAB!!!
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Μα γιατι?Ισα ισα που μπορεις να εχεις μεγαλυτερη σιγουρια και εμπιστοσυνη σε ενα δυνατο φρεναρισμα.Αν θες να γυριζει εχει και αλλους τροπους. Εκτος οτι μονο αισθηση δινει αλλα δεν γυριζει με τα ταμπουρα κατα το φρεναρισμα.Εκτος αν...............τα ρυθμισεις Ινδιανικα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Σημερα ολοκληρωσα την μετατροπη.Special thanks to Bill Sideris και με την αδεια του ανεβαζω και φωτος απο την διαδικασια!
Colin McRae - Θεός
- nikos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 18, 2004 1:38 pm
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Μπορεί κάποιος σε πμ να μου πει που βρίσκεται το μαγαζί του Βασίλη??
- Vicepresident
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1960
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Ακόμα δεν έχω καταλάβει καλά αν στην δικιά μου περίπτωση (sporting mk2a)
θα αντιμετωπίσω πρόβλημα με τα μπροστινά (εργοστασιακά) φρένα....
Δεν θυμάμαι διαστάσεις..το μόνο που θυμάμαι είναι ότι δεν είναι αεριζόμενοι.
Και η αλήθεια βέβαια είναι ότι θα το μάθω πολύ σύντομα (αυτή την Δευτέρα)
Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια σαφείς απάντηση για το θέμα του κατανεμητή.
Δουλεύει σωστά η θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
θα αντιμετωπίσω πρόβλημα με τα μπροστινά (εργοστασιακά) φρένα....
Δεν θυμάμαι διαστάσεις..το μόνο που θυμάμαι είναι ότι δεν είναι αεριζόμενοι.
Και η αλήθεια βέβαια είναι ότι θα το μάθω πολύ σύντομα (αυτή την Δευτέρα)
Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια σαφείς απάντηση για το θέμα του κατανεμητή.
Δουλεύει σωστά η θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
τον κατανεμητη δεν μπορεις να τον ρυθμισεις αποσο ξερω.
εγω εχω μονους μπροστα και μονους πισω απο bravo hgt με μαμα υγρα.
παλια ηταν ολα στοκ και το αμαξι ηταν υπερστροφικο αν φρεναρες μεσα στη στροφη και λιγο τιμονι(καμια σχεση με ταμπουρα)αλλα στα μεγαρα με αυτα τα φρενα ειχα 2 φρεναρισματα στην ευθεια και τελος.οπως επισης και στο δρομο απο 170 σε 0 παλι μονο 1 φρεναρισμα με ζορι.
οταν βελτιωσα τα φρενα με tarox g88 και feroddo ds2500 στην ιδια διασταση μπροστα το αμαξι μεταμορφωθηκε.υπεραριστη αισθηση(για μενα)και οσο πιο πολυ το ζοριζω σε θερμοκρασια τοσο πιο πολυ πιανει.υγρα δεν εχω αλλαξει διοτι η γνωμη του μηχανικου μου ειναι οτι δεν χρειαζεται και μπορει να μου δημιουργησει και προβλημα στην τρομπα.επισης σωληνακια υψηλης δεν εχω.
το μονο θεμα ειναι οτι πισω τακακια ειναι κοντα στα 85.000 χλμ και δεν λενε να τελειωσουν(stock)σαν αποτελεσμα με εχει καλυψει και σε πιστα και σε δρομο.
εγω εχω μονους μπροστα και μονους πισω απο bravo hgt με μαμα υγρα.
παλια ηταν ολα στοκ και το αμαξι ηταν υπερστροφικο αν φρεναρες μεσα στη στροφη και λιγο τιμονι(καμια σχεση με ταμπουρα)αλλα στα μεγαρα με αυτα τα φρενα ειχα 2 φρεναρισματα στην ευθεια και τελος.οπως επισης και στο δρομο απο 170 σε 0 παλι μονο 1 φρεναρισμα με ζορι.
οταν βελτιωσα τα φρενα με tarox g88 και feroddo ds2500 στην ιδια διασταση μπροστα το αμαξι μεταμορφωθηκε.υπεραριστη αισθηση(για μενα)και οσο πιο πολυ το ζοριζω σε θερμοκρασια τοσο πιο πολυ πιανει.υγρα δεν εχω αλλαξει διοτι η γνωμη του μηχανικου μου ειναι οτι δεν χρειαζεται και μπορει να μου δημιουργησει και προβλημα στην τρομπα.επισης σωληνακια υψηλης δεν εχω.
το μονο θεμα ειναι οτι πισω τακακια ειναι κοντα στα 85.000 χλμ και δεν λενε να τελειωσουν(stock)σαν αποτελεσμα με εχει καλυψει και σε πιστα και σε δρομο.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μετατροπή ταμπούρων σε δισκόφρενα για Punto Mk2 & Mk2b..
Δημητρη τα μπροστα που φορας ειναι 257χ11 ενω αυτα που φορουσε το HGT mk2a ηταν.............257χ22 δλδ ιδια διασταση δισκου αλλα αεριοζομενα.Ειχαν ομως μια μικρηηηηη λεπτομερια-διαφορα.Το τακακι εινια πιο μεγαλο και το εμβολο της δαγκανας σχεδον μιση φορα μεγαλυτερο απο αυτο που φορας τωρα.Vicepresident έγραψε:Ακόμα δεν έχω καταλάβει καλά αν στην δικιά μου περίπτωση (sporting mk2a)
θα αντιμετωπίσω πρόβλημα με τα μπροστινά (εργοστασιακά) φρένα....
Δεν θυμάμαι διαστάσεις..το μόνο που θυμάμαι είναι ότι δεν είναι αεριζόμενοι.
Και η αλήθεια βέβαια είναι ότι θα το μάθω πολύ σύντομα (αυτή την Δευτέρα)
Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια σαφείς απάντηση για το θέμα του κατανεμητή.
Δουλεύει σωστά η θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Επι τις ουσιας τωρα.Προβλημα με τα φρενα ΔΕΝ θα εχεις αμμεσα.Τωρα αμα αρχισεις να το ριχνει στα φρενα...............θα ζεστενοντε και θα στραβονουν τα μπροστινα.Λογικο και επομενο ειναι μιας και δεν ειναι αεριζομενα.Με κατανεμητες δεν μπορεις να κανεις τπτ.Το μονο που σε συμβουλευω να κανεις (το εκανα και στο δικο μου) ειναι μια 4αδα μαρκουτσια υψηλης.Ετσι θα αρχισουν να φρεναρουν και τα πισω πιο "γεματα" ενω θα παρει λιιιιιγο πιεση παραπανω και στα μπροστα.Μονο πισω μην βαλεις γιατι υπαρχει περιπτωση να σε γυρισει αν αρχισουν να πιανουν τα πισω πιο καλα απο τα εμπρος.Και επειδη εσυ εχεις και βαρος πισω λογο ηχου να ξερεις οτι το αμαξι δινει περισσοτερα κιλα δυναμης στα πισω φρενα λογο κατανονης.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες