Σελίδα 4 από 7

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 10, 2008 9:43 pm
από polatov
bilstein sport δεν ειναι πολυ ακριβα.
τα πιο σκληρα απο τα απλα αμορτισερ θεωρουσα οτι ειναι τα ΚΥΒ αλλα δεν παιρνω και ορκο.
τα monroe ειναι καλα και αξιοπιστα αλλα αρκετα μαλακα.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 9:37 am
από pasatempo
Αν αλλαξω αμορτισερ πρεπει να κανω κατι μετα κ με τα λαστιχα? Εννοω, ειναι plug n play η δε 8α κα8ονται καλα κ 8α 8ελουν καποια ρυθμιση?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 11:09 am
από Diaskedash
παρακολουθησα το τοπικ και θα ηθελα μια βοηθεια οσο αναφορα την αλλαγη αναρτησεων.θα προβω σε αλλαγη αμορτισερ. 99% bilstein.απ οτι καταλαβα τα σπορτ δεν ειναι για χαμηλωμα.το αμαξι μου ειναι χαμηλωμενο (οχι πολυ καιρο) με bilstein μαυρα και ελατηρια H&R 3.5 ποντων.μηπως καποιος απο εσας εχει εμπειρια απο bilstein sprint με χαμηλωμα.οσο αναφορα το "κοπανημα" κτλ.θα εκτιμουσα τη βοηθεια.ευχαριστω!!

Υ.Γ. 1.μιλαμε για μκ2 1.2 σπορτινγκ
2.το αμαξι θελω να παραμεινει χαμηλωμενο

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 11:29 am
από Orange
Αν θες ντε και καλα Bilstein, τα Sprint πρεπει να βαλεις, ωστε να εισαι "χαμηλος" και να δουλευει και σωστα.
Τωρα το σωστα ειναι σχετικο, μιας και εγω που τα φοραγα στο HGT, με τα ιδια ελατηρια, δε μου αφησε και τις καλυτερες εντυπωσεις ο συνδιασμος και ειδικα σε στροφες με εγκαρσιες ανωμαλιες, οπου η ουρα του αυτοκινητου, αναπηδουσε και μου χαλαγε τη τροχια.
Τωρα απο κοπανηματα, πισω ειχα καποιο σχετικο προβλημα.
Στον εμπρο αξονα οχι ιδιαιτερα και το αυτοκινητο συμπεριφεροταν αρκετα καλα.
Στην εθνικη μονο, με μεγαλες ταχυτητες ανω των 150km, ειχα εντονο προβλημα ταλαντωσης απο τις ανωμαλιες του οδοστρωματος -οταν φυσικα υπηρχαν ανωμαλιες στο οδοστρωμα- σε βαθμο που δεν μπορουσα να κρατησω το πενταλ το γκαζιου σταθερο!!!
Σε 'σενα λογικα πρεπει να ειναι λιγο ποιο εντονο το φαινομενο, λογο μικροτερου βαρους στον εμπρος σου αξονα.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 11:35 am
από Diaskedash
τεινω προς τα bilstein.δεν σημαινει βεβαια οτι αν εχετε κατι αλλο να προτεινετε οτι θα το αποκλεισω.απλα στο μαγαζι που θα τα παρω ειπαν οτι γενικως για φιατ προτεινονται bilstein.αλλα οσο αναφορα το θεμα χαμηλωμα ναι θελω να μεινει χαμηλωμενο.ευπροσεδεκτες οποιεσδηποτε αλλες προτασεις.ευχαριστω :) :)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 3:24 pm
από TaRaNTuLa
Μιας και φοράω και εγώ Bilstein Sprint, θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα του Orange. Ό,τι αναφέρει, το έχω παρατηρήσει και εγώ. Βέβαια, αυτά αναφέρονται σε συγκεκριμένες φάσεις του δρόμου (όπου στην Ελλάδα δεν είναι και λίγες), αλλά μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή τους.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 4:58 pm
από Diaskedash
γενικως δηλαδη αξιζει να τα βαλω στο αυτοκινητο?το ξερω οτι θα κοπαναει εχω εμπειρια.αλλα σε δρομο καλο το αμαξι συμπεριφερεται οκ?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 5:02 pm
από Orange
Diaskedash έγραψε:γενικως δηλαδη αξιζει να τα βαλω στο αυτοκινητο?το ξερω οτι θα κοπαναει εχω εμπειρια.αλλα σε δρομο καλο το αμαξι συμπεριφερεται οκ?
Μια χαρα συμπεριφερεται.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 6:06 pm
από spartiatis
σε δρομο καλο σχεδον ολα καλα συμπεριφερονται...!δεν υπαρχουν τετοιοι δρομοι στην ελλαδα φιλε μου...εξαφανηστηκαν μαζι με τους δεινοσαυρους...!εγω συμφωνω με τον Orange!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 6:06 pm
από Diaskedash
οκ παιδες ευχαριστω για την βοηθεια!!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 1:05 am
από polatov
ας παραμεινουμε στον τιτλο του topic διοτι εδω δεν μιλαμε για αναρτηση με ελατηρια χαμηλωματος.υπαρχει αλλο topic με πολλες αποψεις.ευχαριστω.

Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 25, 2009 2:17 pm
από COOLIS
Με μαμα αμορτισερ και ελατηρια h&r 3ποντους που σκεφτομαι να βαλω θα εχει καλη συμπεριφορα το αμαξι ? βεβαια αργοτερα θα βαλω και αμορτισερ bilstein κιτρινα για χαμηλωμα αλλα για αρχη θα ειναι καλα ? το εχει δοκιμασει κανεις αυτο να μου πει την γνωμη του απο πρωτο χερι ?Το αμαξι μου παει σαν βαρκα ... θα ηθελα την γνωμη σας ..

Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 25, 2009 3:24 pm
από P.A.D.R.C
Αν ειναι σε καλη κατασταση τα αμορτισερ σου ,δεν θα εχεις προβλημα αλλα δεν θα δεις και τρελη βελτιωση στο πατημα του αυτοκινητου.Απλως θα γερνει λιγο λιγοτερο και θα δειχνει πιο ομορφο(χαμηλωμενο γαρ :-))

Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 25, 2009 3:33 pm
από skinboy
θα εχει προβλημα κ μαλιστα ασχημο..
τα H&R ειναι τετοιας σκληροτητας (μαλακα) που με το drop των 3.5 εκατοστων (η 35mm οπως το προτυμα κανεις) τοποθετει το εμβολο του αμορτισερ αντιστοιχα στην θεση αδρανειας τοσο ποιο κατω, σε εγκαρσιες ανωμαλιες στην αρχη απλα γλυφει κ διαλυει το εσωτερικο στοπ του με την συχνοτητα κ την επαναληψη φθειρει κ μετα τερματιζει το εμβολο (με αποτελεσμα κ σπασιμο εσωτερικα οχι στο εμβολο αλλα στο αμορτισερ υλικα)
αυτο συμβαινει σε ολα τα εργοστασιακα αμορτισερ για το free lenght travel του εμβολου ειναι υπολογισμενο με εργοστασιακο ελατηριο.
το H&R που εχει ελαφρια διαφορα σε σκληροτητα δεν σφιγγει τοσο το bump rate ωστε ναι μεν να μην ειναι λειτουργικα σωστος συνδιασμος αλλα να μην τερματιζει κιολας το εμβολο.

στα Punto de σαν το εγγυωμαι , βρισκει ευκολα (σε HGT δε ουτε κατα σκεψη να το κανει καποιος)

καθε αναρτηση περαν τον αλλων ειναι συνδιασμος αμορτισερ ελατηριου ειδικα στο free travel τους....

μην κανετε ασκοπες αλλαγες που ειναι ωραιες να το κοιτας απο καμια καφετερια μονο κ χαλια στο δρομο, στο δρομο πρεπει να ειναι σωστο οχι στο ματι...

Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 25, 2009 6:41 pm
από tzagasdog
ποια ειναι η γνωμη σας για τους ετοιμους συνδιασμους ελατηριου αμορτισερ τυπου coilover (με ρυθμιση μονο υψους) που παιζουν στα 800-900 ευρω?