Aμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Τρί Ιουν 10, 2008 9:43 pm

bilstein sport δεν ειναι πολυ ακριβα.
τα πιο σκληρα απο τα απλα αμορτισερ θεωρουσα οτι ειναι τα ΚΥΒ αλλα δεν παιρνω και ορκο.
τα monroe ειναι καλα και αξιοπιστα αλλα αρκετα μαλακα.


"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
pasatempo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2004 7:22 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από pasatempo » Τετ Ιουν 11, 2008 9:37 am

Αν αλλαξω αμορτισερ πρεπει να κανω κατι μετα κ με τα λαστιχα? Εννοω, ειναι plug n play η δε 8α κα8ονται καλα κ 8α 8ελουν καποια ρυθμιση?

Άβαταρ μέλους
Diaskedash
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2008 1:49 pm
Τοποθεσία: Ε??

Δημοσίευση από Diaskedash » Τρί Σεπ 30, 2008 11:09 am

παρακολουθησα το τοπικ και θα ηθελα μια βοηθεια οσο αναφορα την αλλαγη αναρτησεων.θα προβω σε αλλαγη αμορτισερ. 99% bilstein.απ οτι καταλαβα τα σπορτ δεν ειναι για χαμηλωμα.το αμαξι μου ειναι χαμηλωμενο (οχι πολυ καιρο) με bilstein μαυρα και ελατηρια H&R 3.5 ποντων.μηπως καποιος απο εσας εχει εμπειρια απο bilstein sprint με χαμηλωμα.οσο αναφορα το "κοπανημα" κτλ.θα εκτιμουσα τη βοηθεια.ευχαριστω!!

Υ.Γ. 1.μιλαμε για μκ2 1.2 σπορτινγκ
2.το αμαξι θελω να παραμεινει χαμηλωμενο

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Τρί Σεπ 30, 2008 11:29 am

Αν θες ντε και καλα Bilstein, τα Sprint πρεπει να βαλεις, ωστε να εισαι "χαμηλος" και να δουλευει και σωστα.
Τωρα το σωστα ειναι σχετικο, μιας και εγω που τα φοραγα στο HGT, με τα ιδια ελατηρια, δε μου αφησε και τις καλυτερες εντυπωσεις ο συνδιασμος και ειδικα σε στροφες με εγκαρσιες ανωμαλιες, οπου η ουρα του αυτοκινητου, αναπηδουσε και μου χαλαγε τη τροχια.
Τωρα απο κοπανηματα, πισω ειχα καποιο σχετικο προβλημα.
Στον εμπρο αξονα οχι ιδιαιτερα και το αυτοκινητο συμπεριφεροταν αρκετα καλα.
Στην εθνικη μονο, με μεγαλες ταχυτητες ανω των 150km, ειχα εντονο προβλημα ταλαντωσης απο τις ανωμαλιες του οδοστρωματος -οταν φυσικα υπηρχαν ανωμαλιες στο οδοστρωμα- σε βαθμο που δεν μπορουσα να κρατησω το πενταλ το γκαζιου σταθερο!!!
Σε 'σενα λογικα πρεπει να ειναι λιγο ποιο εντονο το φαινομενο, λογο μικροτερου βαρους στον εμπρος σου αξονα.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Diaskedash
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2008 1:49 pm
Τοποθεσία: Ε??

Δημοσίευση από Diaskedash » Τρί Σεπ 30, 2008 11:35 am

τεινω προς τα bilstein.δεν σημαινει βεβαια οτι αν εχετε κατι αλλο να προτεινετε οτι θα το αποκλεισω.απλα στο μαγαζι που θα τα παρω ειπαν οτι γενικως για φιατ προτεινονται bilstein.αλλα οσο αναφορα το θεμα χαμηλωμα ναι θελω να μεινει χαμηλωμενο.ευπροσεδεκτες οποιεσδηποτε αλλες προτασεις.ευχαριστω :) :)

Άβαταρ μέλους
TaRaNTuLa
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1439
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2004 1:38 am
Τοποθεσία: Πολύ πιο μπροστά...!!

Δημοσίευση από TaRaNTuLa » Τρί Σεπ 30, 2008 3:24 pm

Μιας και φοράω και εγώ Bilstein Sprint, θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα του Orange. Ό,τι αναφέρει, το έχω παρατηρήσει και εγώ. Βέβαια, αυτά αναφέρονται σε συγκεκριμένες φάσεις του δρόμου (όπου στην Ελλάδα δεν είναι και λίγες), αλλά μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή τους.
Αντίο Γιάννη...Θα ζεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ μέσα στις καρδιές μας...

Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!

Ν&Ν

Άβαταρ μέλους
Diaskedash
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2008 1:49 pm
Τοποθεσία: Ε??

Δημοσίευση από Diaskedash » Τρί Σεπ 30, 2008 4:58 pm

γενικως δηλαδη αξιζει να τα βαλω στο αυτοκινητο?το ξερω οτι θα κοπαναει εχω εμπειρια.αλλα σε δρομο καλο το αμαξι συμπεριφερεται οκ?

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Τρί Σεπ 30, 2008 5:02 pm

Diaskedash έγραψε:γενικως δηλαδη αξιζει να τα βαλω στο αυτοκινητο?το ξερω οτι θα κοπαναει εχω εμπειρια.αλλα σε δρομο καλο το αμαξι συμπεριφερεται οκ?
Μια χαρα συμπεριφερεται.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Τρί Σεπ 30, 2008 6:06 pm

σε δρομο καλο σχεδον ολα καλα συμπεριφερονται...!δεν υπαρχουν τετοιοι δρομοι στην ελλαδα φιλε μου...εξαφανηστηκαν μαζι με τους δεινοσαυρους...!εγω συμφωνω με τον Orange!

Άβαταρ μέλους
Diaskedash
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2008 1:49 pm
Τοποθεσία: Ε??

Δημοσίευση από Diaskedash » Τρί Σεπ 30, 2008 6:06 pm

οκ παιδες ευχαριστω για την βοηθεια!!!!

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Τετ Οκτ 01, 2008 1:05 am

ας παραμεινουμε στον τιτλο του topic διοτι εδω δεν μιλαμε για αναρτηση με ελατηρια χαμηλωματος.υπαρχει αλλο topic με πολλες αποψεις.ευχαριστω.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
COOLIS
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am

Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσίευση από COOLIS » Τρί Αύγ 25, 2009 2:17 pm

Με μαμα αμορτισερ και ελατηρια h&r 3ποντους που σκεφτομαι να βαλω θα εχει καλη συμπεριφορα το αμαξι ? βεβαια αργοτερα θα βαλω και αμορτισερ bilstein κιτρινα για χαμηλωμα αλλα για αρχη θα ειναι καλα ? το εχει δοκιμασει κανεις αυτο να μου πει την γνωμη του απο πρωτο χερι ?Το αμαξι μου παει σαν βαρκα ... θα ηθελα την γνωμη σας ..

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Αύγ 25, 2009 3:24 pm

Αν ειναι σε καλη κατασταση τα αμορτισερ σου ,δεν θα εχεις προβλημα αλλα δεν θα δεις και τρελη βελτιωση στο πατημα του αυτοκινητου.Απλως θα γερνει λιγο λιγοτερο και θα δειχνει πιο ομορφο(χαμηλωμενο γαρ :-))
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Αύγ 25, 2009 3:33 pm

θα εχει προβλημα κ μαλιστα ασχημο..
τα H&R ειναι τετοιας σκληροτητας (μαλακα) που με το drop των 3.5 εκατοστων (η 35mm οπως το προτυμα κανεις) τοποθετει το εμβολο του αμορτισερ αντιστοιχα στην θεση αδρανειας τοσο ποιο κατω, σε εγκαρσιες ανωμαλιες στην αρχη απλα γλυφει κ διαλυει το εσωτερικο στοπ του με την συχνοτητα κ την επαναληψη φθειρει κ μετα τερματιζει το εμβολο (με αποτελεσμα κ σπασιμο εσωτερικα οχι στο εμβολο αλλα στο αμορτισερ υλικα)
αυτο συμβαινει σε ολα τα εργοστασιακα αμορτισερ για το free lenght travel του εμβολου ειναι υπολογισμενο με εργοστασιακο ελατηριο.
το H&R που εχει ελαφρια διαφορα σε σκληροτητα δεν σφιγγει τοσο το bump rate ωστε ναι μεν να μην ειναι λειτουργικα σωστος συνδιασμος αλλα να μην τερματιζει κιολας το εμβολο.

στα Punto de σαν το εγγυωμαι , βρισκει ευκολα (σε HGT δε ουτε κατα σκεψη να το κανει καποιος)

καθε αναρτηση περαν τον αλλων ειναι συνδιασμος αμορτισερ ελατηριου ειδικα στο free travel τους....

μην κανετε ασκοπες αλλαγες που ειναι ωραιες να το κοιτας απο καμια καφετερια μονο κ χαλια στο δρομο, στο δρομο πρεπει να ειναι σωστο οχι στο ματι...
Punto HGT SC Evo

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσίευση από tzagasdog » Τρί Αύγ 25, 2009 6:41 pm

ποια ειναι η γνωμη σας για τους ετοιμους συνδιασμους ελατηριου αμορτισερ τυπου coilover (με ρυθμιση μονο υψους) που παιζουν στα 800-900 ευρω?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”