Aμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- panos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 299
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
- Τοποθεσία: pathsia
Aμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??
Καλησπέρα.Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής.Αν βάλω μόνο αμορτισέρ πχ koni κόκκινα ή bilstein sport και τα αφήσω με τα μαμά ελατήρια του punto sporting mk2 θα κοπανάει πολύ το αμάξι μέσα στη καμπίνα?Επίσης σε σύγκριση με κάποιο συνδυασμό όπως bilstein sprint + hr ελατήρια χαμηλώματος θα υπάρχει μεγάλη διαφορά στο κράτημα?Να τονίσω ότι με ενδιαφέρει να βελτιωθεί το κράτημα αλλά δε θέλω με τίποτα να γίνει κούτσουρο και να περνάει και η παραμικρή ανωμαλία του δρόμου στη καμπίνα.Ευχαριστώ.
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
σε σκληροτητα και κοπανημα δεν εχει καμια σχεση το να το χαμηλωσεις με το να βαλεις τα αμορτισερ που αναφερεις.
με τα αμορτισερ που λες λοιπον και μαμα ελατηρια θα εχεις ενα λιγο πιο σφιχτο αμαξι με λιγο καλυτερο κρατημα.
φυσικα ομως οι διαφορες με το να βαλεις αμορτισερ καλο και ελατηρια χαμηλωματος θα ειναι αρκετα μεγαλες σε κρατημα και κλισεις του αυτοκινητου.
υπαρχει επισης και ενα οικονομικο ζητημα το ποσο λεφτα θα διαθεσεις.μιλαμε για κοντα στα διπλα λεφτα.
με τα αμορτισερ που λες λοιπον και μαμα ελατηρια θα εχεις ενα λιγο πιο σφιχτο αμαξι με λιγο καλυτερο κρατημα.
φυσικα ομως οι διαφορες με το να βαλεις αμορτισερ καλο και ελατηρια χαμηλωματος θα ειναι αρκετα μεγαλες σε κρατημα και κλισεις του αυτοκινητου.
υπαρχει επισης και ενα οικονομικο ζητημα το ποσο λεφτα θα διαθεσεις.μιλαμε για κοντα στα διπλα λεφτα.
- staikos
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 634
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
- Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο
+1 polatov
panos_mk2, εάν το αυτοκίνητο σου άρεσε με την μαμά αναρτηση, δεν υπάρχει κανένας λόγος να προβείς σε αλλαγή ελατηρίων. Μπόρείς με ένα σετ αμορτισερ, όπως προανέφερες (koni sport, bilstein sport), να ανβαθμίσεις το κράτημά σου αλλά και να έχεις τα χαρακτηριστικά της νορμαλ ανάρτησης από θέμα άνεσης, σε κάπως πιο σφιχτή κατάσταση.
Σημειώνουμε όμως την περίπτωση, που πρέπει να λάβεις υπόψιν. Εάν το αυτοκίνητό σου αυτήν την στιγμή έχει πεσμένα αμορτισέρ, τοποθετώντας τα καινούργια θα ψηλώσεις κανα 1-1,5cm.
panos_mk2, εάν το αυτοκίνητο σου άρεσε με την μαμά αναρτηση, δεν υπάρχει κανένας λόγος να προβείς σε αλλαγή ελατηρίων. Μπόρείς με ένα σετ αμορτισερ, όπως προανέφερες (koni sport, bilstein sport), να ανβαθμίσεις το κράτημά σου αλλά και να έχεις τα χαρακτηριστικά της νορμαλ ανάρτησης από θέμα άνεσης, σε κάπως πιο σφιχτή κατάσταση.
Σημειώνουμε όμως την περίπτωση, που πρέπει να λάβεις υπόψιν. Εάν το αυτοκίνητό σου αυτήν την στιγμή έχει πεσμένα αμορτισέρ, τοποθετώντας τα καινούργια θα ψηλώσεις κανα 1-1,5cm.
__________________________________________________
- panos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 299
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
- Τοποθεσία: pathsia
Βασικά τα ελατήρια ήθελα να τα βάλω περισσότερο για ομορφιά καθώς έχω αλλάξει και τις μαμά ζάντες με άλλες 15' και προφίλ 50αρι.για αυτό που λες staikos με προβλημάτισε γιατί αν είναι να ψηλώσει και άλλο τότε θα είναι άσχημο γιατί εγώ θεωρούσα θα παραμείνει στη σημερινή του κατάσταση από θέμα ύψους.
Polatov |επειδή δε ξέρω αν κατάλαβα, θεωρείς ότι αν πχ βάλω τα bilstein sprint με τα μαμά ελατήρια θα είναι το ίδιο σκληρό με το αν το χαμήλωνα με hr ελατήρια??
Polatov |επειδή δε ξέρω αν κατάλαβα, θεωρείς ότι αν πχ βάλω τα bilstein sprint με τα μαμά ελατήρια θα είναι το ίδιο σκληρό με το αν το χαμήλωνα με hr ελατήρια??
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
μην το χαμηλωσεις!θα χασεις πολυ απο την ανεση και θα κερδισεις σε εμφανηση και σε κρατημα!αν δεν τα χαμηλωσεις θα παραμεινει ανετο οπως ειναι και θα εχει καλυτερο κρατημα απο οτι τωρα, θα πληρωσεις σαφως λιγοτερα αλλα δεν θα κερδςσεις στην εμφανηση οπως λες!αλλα μετα απο ενα μηνα αντε 6 μηνες δεν θα σου κανει εντυπωση η εμφανηση με χαμηλωμενα τα ελατηρια ενω για παντα το αμαξι σου θα παραμενει σαφως λιγοτερο ανετο...!και αυτο τουλαχιστον εμενα με ενοχλει!γιατι δεν θες παντα να πηγαινεις τεζα..!η λογικη για μενα λεει να μην αλλαξεις ελατηρια αλλα η επιλογη ειναι δικη σου...!
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Καταρχην για την επιλογη μονο αμοριτσερ (στο 1ο ποστ αναφερομαι) τα KONI special(κοκκινα) δεν συγκρινονται με BILSTEIN SPRINT γιατι το ειναι για κανονικο υψος ενω το αλλο sport & για χαμηλωμα.Σαφως και η αισθηση του χαμηλωμενου(με sport ελατηρια και αμορτισερ) δεν συγκρινεται με τα μαμα ελατηρια και αντιστοιχα αμορτισερ.Γνωμη μου ειναι να τοποθετησεις KONI sport short(που ειναι για χαμηλωμα ) μαζι με καποιο μαλακο ελατηριο χαμηλωματος οπως το H&R.O λογος που σου το προτεινω ειναι γιατι και θελεις να "δειξει" το αμαξι και θελεις και ανεση που θα σου την παρεχουν τα ρυθμιζομενα αμορτισερ.Επισης υπαρχει η δυνατοτητα να τοποθετησεις και τα ελατηρια με μικροτερο χαμηλωμα(πχ 2 ποντοι αντι γα 3.5) τοποθετωντας καποιους ειδικους δισκους που υπαρχουν για αυτο τον σκοπο.
Επισης σχετικα με τα ελατηρια σου,αν εχουν πολλα χλμ ισως εχουν μαλακωσει κιολας λιγο .Παρολα αυτα αν δεν θελεις χαμηλωμα αλλα καλο κρατημα τοποθετησε επισης παλι τα ΚΟΝΙ sport γιατι απλα ειναι ρυθμιζομενα σε σχεση με τα BILSTEIN sport,πραγμα που τους δινει το αβανταζ στην ανεση..
Επισης σχετικα με τα ελατηρια σου,αν εχουν πολλα χλμ ισως εχουν μαλακωσει κιολας λιγο .Παρολα αυτα αν δεν θελεις χαμηλωμα αλλα καλο κρατημα τοποθετησε επισης παλι τα ΚΟΝΙ sport γιατι απλα ειναι ρυθμιζομενα σε σχεση με τα BILSTEIN sport,πραγμα που τους δινει το αβανταζ στην ανεση..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Μισο λεπτο να ξεκαθαρισουμε κατι..Οι δυο εταιρειες (ΚΟΝΙ & BILSTEIN) εχουν 4 σετ αμορτισερ συνολικα κιτρινα.
Η ΚΟΝΙ εχει :
1ον τα KONI SPORT &
2ον τα KONI SPORT short που ειναι για χαμηλωμα.
Αντιστοιχα η BILSTEIN εχει :
BILSTEIN SPORT &
BILSTEIN SPORT SPRINT που ειναι για χαμηλωμα.
Aυτο που εξηγησα ειναι οτι το special ειναι υποδεεστερο σαν αποδοση και δεν ανηκει καν στην οικογενεια των "σπορ" αμορτισερ για αυτο και δεν τιθεται θεμα συγκρισης με το κιτρινο bilstein που ηταν και χαμηλωματος..Το ΚΟΝΙ special συγκρινεται με το μαυρο το bilstein.
Η ΚΟΝΙ εχει :
1ον τα KONI SPORT &
2ον τα KONI SPORT short που ειναι για χαμηλωμα.
Αντιστοιχα η BILSTEIN εχει :
BILSTEIN SPORT &
BILSTEIN SPORT SPRINT που ειναι για χαμηλωμα.
Aυτο που εξηγησα ειναι οτι το special ειναι υποδεεστερο σαν αποδοση και δεν ανηκει καν στην οικογενεια των "σπορ" αμορτισερ για αυτο και δεν τιθεται θεμα συγκρισης με το κιτρινο bilstein που ηταν και χαμηλωματος..Το ΚΟΝΙ special συγκρινεται με το μαυρο το bilstein.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
συγνωμη επειδη ειναι χαζος και δεν καταλαβαινω αυτα που προτεινεις P.A.D.R.C στον panos_mk2 ειναι ενα συνδιαμος που πιστευεις δεν θα περναει η παραμικρη ανωμαλια στο αμαξι?δηλαδη ειναι δυνατον να μικρυνεις την διαδρομη του ελατηριου ενος αυοτκινητου (ειδικα ελαφρυ οπως τον Punto) και να στον δρομο να μην χασει παρα πολυ απο τη αρχικη του ανεση?απλη φυσικη χρειαζεται πιστευω!φυσικα και θα εχει καλυτερο κρατημα απλα με την προυποθεση να μεινει και σχετικα ανετο!που αυτα που προτεινεις επειδη εχω μπει σε αμαξια με τετοιους συνδυασμους πιστευω οτι ειναι τσακωμενα με την ανεση και ειναι απολυτα λογικο!