Aμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

Aμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??

Δημοσίευση από panos_mk2 » Πέμ Ιαν 17, 2008 1:41 am

Καλησπέρα.Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής.Αν βάλω μόνο αμορτισέρ πχ koni κόκκινα ή bilstein sport και τα αφήσω με τα μαμά ελατήρια του punto sporting mk2 θα κοπανάει πολύ το αμάξι μέσα στη καμπίνα?Επίσης σε σύγκριση με κάποιο συνδυασμό όπως bilstein sprint + hr ελατήρια χαμηλώματος θα υπάρχει μεγάλη διαφορά στο κράτημα?Να τονίσω ότι με ενδιαφέρει να βελτιωθεί το κράτημα αλλά δε θέλω με τίποτα να γίνει κούτσουρο και να περνάει και η παραμικρή ανωμαλία του δρόμου στη καμπίνα.Ευχαριστώ.


Εικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Ιαν 17, 2008 2:34 am

σε σκληροτητα και κοπανημα δεν εχει καμια σχεση το να το χαμηλωσεις με το να βαλεις τα αμορτισερ που αναφερεις.
με τα αμορτισερ που λες λοιπον και μαμα ελατηρια θα εχεις ενα λιγο πιο σφιχτο αμαξι με λιγο καλυτερο κρατημα.
φυσικα ομως οι διαφορες με το να βαλεις αμορτισερ καλο και ελατηρια χαμηλωματος θα ειναι αρκετα μεγαλες σε κρατημα και κλισεις του αυτοκινητου.
υπαρχει επισης και ενα οικονομικο ζητημα το ποσο λεφτα θα διαθεσεις.μιλαμε για κοντα στα διπλα λεφτα.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Δημοσίευση από staikos » Πέμ Ιαν 17, 2008 9:54 am

+1 polatov
panos_mk2, εάν το αυτοκίνητο σου άρεσε με την μαμά αναρτηση, δεν υπάρχει κανένας λόγος να προβείς σε αλλαγή ελατηρίων. Μπόρείς με ένα σετ αμορτισερ, όπως προανέφερες (koni sport, bilstein sport), να ανβαθμίσεις το κράτημά σου αλλά και να έχεις τα χαρακτηριστικά της νορμαλ ανάρτησης από θέμα άνεσης, σε κάπως πιο σφιχτή κατάσταση.
Σημειώνουμε όμως την περίπτωση, που πρέπει να λάβεις υπόψιν. Εάν το αυτοκίνητό σου αυτήν την στιγμή έχει πεσμένα αμορτισέρ, τοποθετώντας τα καινούργια θα ψηλώσεις κανα 1-1,5cm.
ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

Δημοσίευση από panos_mk2 » Πέμ Ιαν 17, 2008 11:12 am

Βασικά τα ελατήρια ήθελα να τα βάλω περισσότερο για ομορφιά καθώς έχω αλλάξει και τις μαμά ζάντες με άλλες 15' και προφίλ 50αρι.για αυτό που λες staikos με προβλημάτισε γιατί αν είναι να ψηλώσει και άλλο τότε θα είναι άσχημο γιατί εγώ θεωρούσα θα παραμείνει στη σημερινή του κατάσταση από θέμα ύψους.
Polatov |επειδή δε ξέρω αν κατάλαβα, θεωρείς ότι αν πχ βάλω τα bilstein sprint με τα μαμά ελατήρια θα είναι το ίδιο σκληρό με το αν το χαμήλωνα με hr ελατήρια?? :???:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Πέμ Ιαν 17, 2008 12:50 pm

Δεν παιζει ρολο το αν το χαμηλωσεις η οχι..
μεγαλο ρολο παιζει η αναρτηση που θα διαλεξεις..
η γνωμη μου στα ελατηρια ειναι να το χαμηλωσεις για να μειωσεις την κλιση και να αποκτησεις φυσικα και εμφανιση!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Ιαν 17, 2008 3:31 pm

@soundcrash θελεις να το τεκμηριωσεις λιγο για να καταλαβουμε τι εννοεις??
Πανο καμια σχεση δεν ειπα αυτο..
ειπα bilstein sport με μαμα ελατηριο
με bilstein sprint και Η&R για χαμηλωμα το κοπανημα δεν εχει καμια σχεση ειναι πολυ περισσοτερο
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Πέμ Ιαν 17, 2008 3:56 pm

μην το χαμηλωσεις!θα χασεις πολυ απο την ανεση και θα κερδισεις σε εμφανηση και σε κρατημα!αν δεν τα χαμηλωσεις θα παραμεινει ανετο οπως ειναι και θα εχει καλυτερο κρατημα απο οτι τωρα, θα πληρωσεις σαφως λιγοτερα αλλα δεν θα κερδςσεις στην εμφανηση οπως λες!αλλα μετα απο ενα μηνα αντε 6 μηνες δεν θα σου κανει εντυπωση η εμφανηση με χαμηλωμενα τα ελατηρια ενω για παντα το αμαξι σου θα παραμενει σαφως λιγοτερο ανετο...!και αυτο τουλαχιστον εμενα με ενοχλει!γιατι δεν θες παντα να πηγαινεις τεζα..!η λογικη για μενα λεει να μην αλλαξεις ελατηρια αλλα η επιλογη ειναι δικη σου...!

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Πέμ Ιαν 17, 2008 5:54 pm

Ρε παιδια πρεπει να ανεβασω φωτο απ το δικο μου..
η ζαντα εχει χαθει στον θολο!!!!
μπαινω παντου τερμα χωρις προβλημα..
οσο για την ανεση ειναι αληθεια αλλα ομως χαμηλομενο το νιωθεις πιο σταθερο..
τουλαχιστον εγω το βλεπω ετσι..
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Πέμ Ιαν 17, 2008 7:46 pm

17αρες και το εχει χαμηλωσει=εξαφανηστηκε η ανεση!γιατι εβαλες φιλε 17αρες?λογο προσφυσης?παντως καλο ειναι να κοιταμε πρωτα την ουσια και μετα την εμφανηση!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 17, 2008 8:55 pm

Καταρχην για την επιλογη μονο αμοριτσερ (στο 1ο ποστ αναφερομαι) τα KONI special(κοκκινα) δεν συγκρινονται με BILSTEIN SPRINT γιατι το ειναι για κανονικο υψος ενω το αλλο sport & για χαμηλωμα.Σαφως και η αισθηση του χαμηλωμενου(με sport ελατηρια και αμορτισερ) δεν συγκρινεται με τα μαμα ελατηρια και αντιστοιχα αμορτισερ.Γνωμη μου ειναι να τοποθετησεις KONI sport short(που ειναι για χαμηλωμα ) μαζι με καποιο μαλακο ελατηριο χαμηλωματος οπως το H&R.O λογος που σου το προτεινω ειναι γιατι και θελεις να "δειξει" το αμαξι και θελεις και ανεση που θα σου την παρεχουν τα ρυθμιζομενα αμορτισερ.Επισης υπαρχει η δυνατοτητα να τοποθετησεις και τα ελατηρια με μικροτερο χαμηλωμα(πχ 2 ποντοι αντι γα 3.5) τοποθετωντας καποιους ειδικους δισκους που υπαρχουν για αυτο τον σκοπο.
Επισης σχετικα με τα ελατηρια σου,αν εχουν πολλα χλμ ισως εχουν μαλακωσει κιολας λιγο .Παρολα αυτα αν δεν θελεις χαμηλωμα αλλα καλο κρατημα τοποθετησε επισης παλι τα ΚΟΝΙ sport γιατι απλα ειναι ρυθμιζομενα σε σχεση με τα BILSTEIN sport,πραγμα που τους δινει το αβανταζ στην ανεση..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Ιαν 17, 2008 9:00 pm

Κωσταντινε δε καταλαβα τι λες στην αρχη.το sport ειναι για χαμηλωμα?τα sprint εννοεις??
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

Δημοσίευση από panos_mk2 » Πέμ Ιαν 17, 2008 9:35 pm

Εγώ έχω την εντύπωση πως είναι άλλα τα sport και άλλα τα sprint.Η διαφορά τους είναι πως τα δεύτερα κάνουν για χαμήλωμα.
Επίσης P.A.D.R.C όταν λες κονι sport εννοείς τα κίτρινα??
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 17, 2008 9:36 pm

Μισο λεπτο να ξεκαθαρισουμε κατι..Οι δυο εταιρειες (ΚΟΝΙ & BILSTEIN) εχουν 4 σετ αμορτισερ συνολικα κιτρινα.
Η ΚΟΝΙ εχει :
1ον τα KONI SPORT &
2ον τα KONI SPORT short που ειναι για χαμηλωμα.
Αντιστοιχα η BILSTEIN εχει :
BILSTEIN SPORT &
BILSTEIN SPORT SPRINT που ειναι για χαμηλωμα.

Aυτο που εξηγησα ειναι οτι το special ειναι υποδεεστερο σαν αποδοση και δεν ανηκει καν στην οικογενεια των "σπορ" αμορτισερ για αυτο και δεν τιθεται θεμα συγκρισης με το κιτρινο bilstein που ηταν και χαμηλωματος..Το ΚΟΝΙ special συγκρινεται με το μαυρο το bilstein.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Παρ Ιαν 18, 2008 2:09 am

τα Bilstein ειναι sport (κιτρινα)κανονικο καλαμι και
sprint (κιτρινα)χοντροκαλαμα για χαμηλωμα εως 4 ποντους.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Παρ Ιαν 18, 2008 11:42 am

συγνωμη επειδη ειναι χαζος και δεν καταλαβαινω αυτα που προτεινεις P.A.D.R.C στον panos_mk2 ειναι ενα συνδιαμος που πιστευεις δεν θα περναει η παραμικρη ανωμαλια στο αμαξι?δηλαδη ειναι δυνατον να μικρυνεις την διαδρομη του ελατηριου ενος αυοτκινητου (ειδικα ελαφρυ οπως τον Punto) και να στον δρομο να μην χασει παρα πολυ απο τη αρχικη του ανεση?απλη φυσικη χρειαζεται πιστευω!φυσικα και θα εχει καλυτερο κρατημα απλα με την προυποθεση να μεινει και σχετικα ανετο!που αυτα που προτεινεις επειδη εχω μπει σε αμαξια με τετοιους συνδυασμους πιστευω οτι ειναι τσακωμενα με την ανεση και ειναι απολυτα λογικο!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”