P.A.D.R.C έγραψε:Δεν αναιρω αυτα που λεει ο φιλος skinboy ,αλλα απο προσωπικη εμπειρια σε δυο 1.4 sporting με αυτον τον συνδυασμο(και μαλιστα για πολλα χλμ) δεν εμφανιστηκαν τα προαναφερθεντα σημαδια κοπωσης.Τουλαχιστον οχι στην οδηγηση.Βεβαιως καλο ειναι να τοποθετειται πακετο αμορτισερ/ελατηρια.
se sporting 1.2 με αυτο το συνδιασμο εχω δει σπασμενο αμορτισερ (μαμα) σε λιγοτερο απο 1000χλμ.
στο ιδιο αμαξι αλλαγη των μαμα με monroe (αν θυμαμαι καλα) το ιδιο καπου στα 4000χλμ ποιο μετα (το 80% των χιλιομετρων δικα μου κ με φυσιολογικη οδηγηση)
σε HGt Η&R με μαμα αμορτισερ (καμια διαροη κ κανα 10000κμ στην πλατη τους, κοψιμο φουσκας ημιαξονιου κ σπασμενο εμπρος δεξι αμορτισερ μεσα απο τερματισμα στο υψος της μαλακασας την δευτερη μερα που τα φορεσα (200 ?? χλμ να πω?? κατι τετοιο) βεβαια ειχα κ 160 πορεια αλλα τι να λεει....
αντικατασταση σετ εμπρος αμορτισερ με μαμα (5-6 μηνων αμαξι ητανε αλλωστε) στα 4000κμ ποιο μετα λαδια εξω ξερασμενα κ οταν ελυσα τα αμορτισερ να τα δω τα Bump stops μεσα βγηκανε σε τευχη...
αντικατασταση τους με Novitec ελατηρια κ bilstein yellow...πληρες αποτυχια !!
αντικατασταση τους με σετ coilovers, τελος ηχοι, τελος ταλαιπωρια κ με 1000ε , αν βαλεις κ τα ποιο πανω θα επερνα proflex...
απο εδω κ μετα απλα ασχοληθηκα με το τι ηθελα κ οχι προβληματα κ ζημιες.
kai απο τοτε εως σημερα καλυτερα να μην αναφερω γιατι ουτε εγω δεν θυμαμαι ποσους συνδιασμους εχω δοκιμασει
για αυτο πλεον λεω, μια κ καλη ολοκληρη την κινηση σωστα, κ ξενιαζεις.
δοξα το θεο απο αναρτησεις στο μκ2 εχω "καλη" εμπειρια...κ εχω αλλαξει απειρα σετ.
τωρα ετοιμαζουνε development KW Var1 για Panda 2wd για δρομο με γνωμονα "στησιμο ουδετερο για ολα τα γουστα κ εμπειριες"