Aμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
- pasatempo
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2004 7:22 pm
- Επικοινωνία:
Αν αλλαξω αμορτισερ πρεπει να κανω κατι μετα κ με τα λαστιχα? Εννοω, ειναι plug n play η δε 8α κα8ονται καλα κ 8α 8ελουν καποια ρυθμιση?
http://www.in-xios.gr JOIN NOW!
- Diaskedash
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 58
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2008 1:49 pm
- Τοποθεσία: Ε??
παρακολουθησα το τοπικ και θα ηθελα μια βοηθεια οσο αναφορα την αλλαγη αναρτησεων.θα προβω σε αλλαγη αμορτισερ. 99% bilstein.απ οτι καταλαβα τα σπορτ δεν ειναι για χαμηλωμα.το αμαξι μου ειναι χαμηλωμενο (οχι πολυ καιρο) με bilstein μαυρα και ελατηρια H&R 3.5 ποντων.μηπως καποιος απο εσας εχει εμπειρια απο bilstein sprint με χαμηλωμα.οσο αναφορα το "κοπανημα" κτλ.θα εκτιμουσα τη βοηθεια.ευχαριστω!!
Υ.Γ. 1.μιλαμε για μκ2 1.2 σπορτινγκ
2.το αμαξι θελω να παραμεινει χαμηλωμενο
Υ.Γ. 1.μιλαμε για μκ2 1.2 σπορτινγκ
2.το αμαξι θελω να παραμεινει χαμηλωμενο
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Αν θες ντε και καλα Bilstein, τα Sprint πρεπει να βαλεις, ωστε να εισαι "χαμηλος" και να δουλευει και σωστα.
Τωρα το σωστα ειναι σχετικο, μιας και εγω που τα φοραγα στο HGT, με τα ιδια ελατηρια, δε μου αφησε και τις καλυτερες εντυπωσεις ο συνδιασμος και ειδικα σε στροφες με εγκαρσιες ανωμαλιες, οπου η ουρα του αυτοκινητου, αναπηδουσε και μου χαλαγε τη τροχια.
Τωρα απο κοπανηματα, πισω ειχα καποιο σχετικο προβλημα.
Στον εμπρο αξονα οχι ιδιαιτερα και το αυτοκινητο συμπεριφεροταν αρκετα καλα.
Στην εθνικη μονο, με μεγαλες ταχυτητες ανω των 150km, ειχα εντονο προβλημα ταλαντωσης απο τις ανωμαλιες του οδοστρωματος -οταν φυσικα υπηρχαν ανωμαλιες στο οδοστρωμα- σε βαθμο που δεν μπορουσα να κρατησω το πενταλ το γκαζιου σταθερο!!!
Σε 'σενα λογικα πρεπει να ειναι λιγο ποιο εντονο το φαινομενο, λογο μικροτερου βαρους στον εμπρος σου αξονα.
Τωρα το σωστα ειναι σχετικο, μιας και εγω που τα φοραγα στο HGT, με τα ιδια ελατηρια, δε μου αφησε και τις καλυτερες εντυπωσεις ο συνδιασμος και ειδικα σε στροφες με εγκαρσιες ανωμαλιες, οπου η ουρα του αυτοκινητου, αναπηδουσε και μου χαλαγε τη τροχια.
Τωρα απο κοπανηματα, πισω ειχα καποιο σχετικο προβλημα.
Στον εμπρο αξονα οχι ιδιαιτερα και το αυτοκινητο συμπεριφεροταν αρκετα καλα.
Στην εθνικη μονο, με μεγαλες ταχυτητες ανω των 150km, ειχα εντονο προβλημα ταλαντωσης απο τις ανωμαλιες του οδοστρωματος -οταν φυσικα υπηρχαν ανωμαλιες στο οδοστρωμα- σε βαθμο που δεν μπορουσα να κρατησω το πενταλ το γκαζιου σταθερο!!!
Σε 'σενα λογικα πρεπει να ειναι λιγο ποιο εντονο το φαινομενο, λογο μικροτερου βαρους στον εμπρος σου αξονα.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Diaskedash
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 58
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2008 1:49 pm
- Τοποθεσία: Ε??
- TaRaNTuLa
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1439
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2004 1:38 am
- Τοποθεσία: Πολύ πιο μπροστά...!!
Μιας και φοράω και εγώ Bilstein Sprint, θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα του Orange. Ό,τι αναφέρει, το έχω παρατηρήσει και εγώ. Βέβαια, αυτά αναφέρονται σε συγκεκριμένες φάσεις του δρόμου (όπου στην Ελλάδα δεν είναι και λίγες), αλλά μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή τους.
Αντίο Γιάννη...Θα ζεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ μέσα στις καρδιές μας...
Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!
Ν&Ν
Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!
Ν&Ν
- Diaskedash
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 58
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2008 1:49 pm
- Τοποθεσία: Ε??
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Diaskedash
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 58
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2008 1:49 pm
- Τοποθεσία: Ε??
- COOLIS
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am
Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??
Με μαμα αμορτισερ και ελατηρια h&r 3ποντους που σκεφτομαι να βαλω θα εχει καλη συμπεριφορα το αμαξι ? βεβαια αργοτερα θα βαλω και αμορτισερ bilstein κιτρινα για χαμηλωμα αλλα για αρχη θα ειναι καλα ? το εχει δοκιμασει κανεις αυτο να μου πει την γνωμη του απο πρωτο χερι ?Το αμαξι μου παει σαν βαρκα ... θα ηθελα την γνωμη σας ..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??
Αν ειναι σε καλη κατασταση τα αμορτισερ σου ,δεν θα εχεις προβλημα αλλα δεν θα δεις και τρελη βελτιωση στο πατημα του αυτοκινητου.Απλως θα γερνει λιγο λιγοτερο και θα δειχνει πιο ομορφο(χαμηλωμενο γαρ )
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??
θα εχει προβλημα κ μαλιστα ασχημο..
τα H&R ειναι τετοιας σκληροτητας (μαλακα) που με το drop των 3.5 εκατοστων (η 35mm οπως το προτυμα κανεις) τοποθετει το εμβολο του αμορτισερ αντιστοιχα στην θεση αδρανειας τοσο ποιο κατω, σε εγκαρσιες ανωμαλιες στην αρχη απλα γλυφει κ διαλυει το εσωτερικο στοπ του με την συχνοτητα κ την επαναληψη φθειρει κ μετα τερματιζει το εμβολο (με αποτελεσμα κ σπασιμο εσωτερικα οχι στο εμβολο αλλα στο αμορτισερ υλικα)
αυτο συμβαινει σε ολα τα εργοστασιακα αμορτισερ για το free lenght travel του εμβολου ειναι υπολογισμενο με εργοστασιακο ελατηριο.
το H&R που εχει ελαφρια διαφορα σε σκληροτητα δεν σφιγγει τοσο το bump rate ωστε ναι μεν να μην ειναι λειτουργικα σωστος συνδιασμος αλλα να μην τερματιζει κιολας το εμβολο.
στα Punto de σαν το εγγυωμαι , βρισκει ευκολα (σε HGT δε ουτε κατα σκεψη να το κανει καποιος)
καθε αναρτηση περαν τον αλλων ειναι συνδιασμος αμορτισερ ελατηριου ειδικα στο free travel τους....
μην κανετε ασκοπες αλλαγες που ειναι ωραιες να το κοιτας απο καμια καφετερια μονο κ χαλια στο δρομο, στο δρομο πρεπει να ειναι σωστο οχι στο ματι...
τα H&R ειναι τετοιας σκληροτητας (μαλακα) που με το drop των 3.5 εκατοστων (η 35mm οπως το προτυμα κανεις) τοποθετει το εμβολο του αμορτισερ αντιστοιχα στην θεση αδρανειας τοσο ποιο κατω, σε εγκαρσιες ανωμαλιες στην αρχη απλα γλυφει κ διαλυει το εσωτερικο στοπ του με την συχνοτητα κ την επαναληψη φθειρει κ μετα τερματιζει το εμβολο (με αποτελεσμα κ σπασιμο εσωτερικα οχι στο εμβολο αλλα στο αμορτισερ υλικα)
αυτο συμβαινει σε ολα τα εργοστασιακα αμορτισερ για το free lenght travel του εμβολου ειναι υπολογισμενο με εργοστασιακο ελατηριο.
το H&R που εχει ελαφρια διαφορα σε σκληροτητα δεν σφιγγει τοσο το bump rate ωστε ναι μεν να μην ειναι λειτουργικα σωστος συνδιασμος αλλα να μην τερματιζει κιολας το εμβολο.
στα Punto de σαν το εγγυωμαι , βρισκει ευκολα (σε HGT δε ουτε κατα σκεψη να το κανει καποιος)
καθε αναρτηση περαν τον αλλων ειναι συνδιασμος αμορτισερ ελατηριου ειδικα στο free travel τους....
μην κανετε ασκοπες αλλαγες που ειναι ωραιες να το κοιτας απο καμια καφετερια μονο κ χαλια στο δρομο, στο δρομο πρεπει να ειναι σωστο οχι στο ματι...
Punto HGT SC Evo
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: αμορτισέρ με μαμά ελατήρια η ελατήρια χαμηλώματος??
ποια ειναι η γνωμη σας για τους ετοιμους συνδιασμους ελατηριου αμορτισερ τυπου coilover (με ρυθμιση μονο υψους) που παιζουν στα 800-900 ευρω?