Πρόταση αμορτισέρ + χαμήλωμα;
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- geodeath
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- geodeath
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
φίλε iceman, όταν λες bilstein, ποιό μοντέλο προτείνεις; Απο ότι γνωρίζω παίζουν διάφορα και φυσικά, αναλόγως και οι τιμές (οχι τίποτα αλλα να ξέρω αν αυτά που θα ακούσω αύριο θα συμβαδίζουν με αυτά που προτείνετε!)
όποιος θέλει λογαριασμό gmail να μου στείλει pm για να του στείλω πρόσκληση! Έχω πολλές ακόμα...
- geodeath
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
σόρρυ για τα πολλαπλά μυνήματα, αλλα μόλις διάβασα για τις μπάρες θόλων.
Έχω την εντύπωση οτι αναφέρεσαι λογικά μόνο στον μπροστινό άξονα.
Πιστεύω οτι είναι λίγο υπερβολή, εκτός αν έχεις να μου πείς κανένα σοβαρό λόγο απο προσωπική άποψη.
Έχω την εντύπωση οτι αναφέρεσαι λογικά μόνο στον μπροστινό άξονα.
Πιστεύω οτι είναι λίγο υπερβολή, εκτός αν έχεις να μου πείς κανένα σοβαρό λόγο απο προσωπική άποψη.
όποιος θέλει λογαριασμό gmail να μου στείλει pm για να του στείλω πρόσκληση! Έχω πολλές ακόμα...
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
bistein υπαρχουν 3 ή μπορεις να πεις και 4 λογο του οτι τα κιτρινα βγαινουν σε 2 διαφορετικες εκδοσεις για χαμηλωμα αυτα που προτεινα και για μη χαμηλωμα και τα δυο κιτρινα ομως.οι βασικες κατηγοριες ειναι 3.
1) μαυρα - τιποτα το σπουδαιο απο μεριας επιδοσεων ειναι λιγο καλυτερα απο τα μαμα
2)κιτρινα για χαμηλωμα στην δικη σου περιπτωση εχουν κωδικο Β8 sprint για αυτα να ρωτησεις
3)PSS 9 πληρως ρυθμιζομενη (σκληροτητα , υψος κ.τ.λ) δεν βγαινει για punto οποτε την ξεχναμε.
το 2 ειναι η περιπτωση σου.
1) μαυρα - τιποτα το σπουδαιο απο μεριας επιδοσεων ειναι λιγο καλυτερα απο τα μαμα
2)κιτρινα για χαμηλωμα στην δικη σου περιπτωση εχουν κωδικο Β8 sprint για αυτα να ρωτησεις
3)PSS 9 πληρως ρυθμιζομενη (σκληροτητα , υψος κ.τ.λ) δεν βγαινει για punto οποτε την ξεχναμε.
το 2 ειναι η περιπτωση σου.
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
- geodeath
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Μπαρες θολων...
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?t=4743&start=0
αφου θα εχεις sport αναρτηση και 15αρες στο 8V..βεβαια μετα θα ψαχνεις για μοτερ σιγουρα αλλα..
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?t=4743&start=0
αφου θα εχεις sport αναρτηση και 15αρες στο 8V..βεβαια μετα θα ψαχνεις για μοτερ σιγουρα αλλα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Το ολο συστημα αμαξωμα-αναρτηση, οταν βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης, εχει καποιες ανοχες στις στρεβλωσεις, που μαλιστα ειναι μελετημενες ως καποιο σημειο, να εργαζονται αρμονικα με την ολη γεωμετρια του αυτοκινητου, ωστε να ειναι "γλυκες" οι οποιες αντιδρασεις του.Βαζοντας ομως αλλες αναρτησεις(ποιο σκληρες), αντιστρεπτικες, μπαρες θολων, "rollcage" και λοιπα, κανουμε το ολο συστημα (αυτοκινητο) ποιο απολυτο και ποιο "υπακουο" σε οποιες εντολες του οδηγου χρηστη.Αυτο μπορει να ειναι εργαλειο στον "γνωστη" οδηγο, μεσα σε μια πιστα πχ, οπου θα τον βοηθησει να κερδισει πολυτιμα δευτερολεπτα, ομως στον απειρο οδηγο, αλλα και ακομα στον γνωστη, σε μια αγνωστη διαδρομη μπορει να αποβει μοιραιο.Το τιμονι "ακουει" με την παραμικρη εντολη, δεν εχει καθολου "νεκρες" περιοχες και η αμεσοτητα του ολου συστηματος τρομαζει.Θελει "τεχνη" και μετρο για χρηση στο δρομο, το ολο θεμα "στησιμο".....Να το πω και ποιο απλα και μεσα απο προσωπικα παραδειγματα, αλλα και παιδιων απο εδω μεσα, αλλα και φιλων, εκει που το βλεπεις το αμαξι να ειναι "βιδωμενο κατω" και "μπαινεις με τα χιλια", ενας λαθος υπολογισμος, ενα σαμαρακι στο δρομο, σε πεταει αλλου και εσυ ακομα ψαχνεσε να βρεις, απο που σου 'ρθε!!Δε ξερω αν με καταλαβες Johnny.
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Φίλε από προσωπική εμπειρία,βάλε κατευθείαν πάνω στο αμάξι σου Bilstein Sprint και τέλος...Συνδίασέ τα με ένα καλό ελατήριο(HR,Eibach) kai μετά βάλε και ένα θολόμπαρο αλουμινένιο...Τα μαύρα bilstein θα σου βγάλουν καμιά 25αριά χιλιάδες χιλιόμετρα και θα είναι πολύ ευαίσθητα στο φόρτωμα του αυτοκινήτου(βάρος δηλαδή) ειδικά τα πίσω... Οπότε βάζεις Sprint που είναι χαμηλώματος εκτός και αν θες απεγνωσμένα το χαμήλωμα και δεν παίζουν τόσα φράγκα...
Τώρα για το θολόμπαρο στόχος του είναι η βελτίωση της ακαμψίας του μπροστά μέρους του αυτοκινήτου...Αυτό του δίνει λιγότερες παραμορφώσεις σε στροφές και κάνει το τιμόνι πιο άμεσο...Επίσης βελτιώνει λίγο και την αίσθηση του αυτοκινήτου στην ευθεία και γενικά στο δρόμο μιας και είναι πιο άκαμπτο...Κατ'εμέ με τα bilstein sprint είναι απαραίτητη η μπάρα θόλων μπροστά...
Τώρα για το θολόμπαρο στόχος του είναι η βελτίωση της ακαμψίας του μπροστά μέρους του αυτοκινήτου...Αυτό του δίνει λιγότερες παραμορφώσεις σε στροφές και κάνει το τιμόνι πιο άμεσο...Επίσης βελτιώνει λίγο και την αίσθηση του αυτοκινήτου στην ευθεία και γενικά στο δρόμο μιας και είναι πιο άκαμπτο...Κατ'εμέ με τα bilstein sprint είναι απαραίτητη η μπάρα θόλων μπροστά...
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- geodeath
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
Αν συνδιάσεις σωστά αμορτισέρ και ελατήριο και προσέχεις κι εσύ (λακούβες,φόρτωμα κτλ) θα σου αντέξουν για πολλά χλμετρα...μπορεί και να μην ξαναχρειαστούν αλλαγη μέχρι να τα "φτήσει" το αμάξι.
Αν βάλεις αμορτισέρ που δεν προορίζεται για χαμήλωμα με ελατήρια χαμηλώματος δεν θα σου αντέξουν για πολύ.
Τα φράγκα δεν παίζουν κανέναν ρόλο...ο σωστός συνδιασμός παίζει ρόλο.
υγ:Αν χαμηλώσεις το αμάξι μετά θέλει και λίγη παραπάνω προσοχή στον δρόμο και υπάρχει και περίπτωση (στα φιατ τουλάχιστον) να αρχίσουν και ψιλοτριγμοί λόγω ισχυρότερων κραδασμών στο αμάξωμα...γι'αυτό όπου συναντάς λακούβα θα σταματάς και θα την περνάς σαν σταματημένος.
Καλή επιλογή!!!
Αν βάλεις αμορτισέρ που δεν προορίζεται για χαμήλωμα με ελατήρια χαμηλώματος δεν θα σου αντέξουν για πολύ.
Τα φράγκα δεν παίζουν κανέναν ρόλο...ο σωστός συνδιασμός παίζει ρόλο.
υγ:Αν χαμηλώσεις το αμάξι μετά θέλει και λίγη παραπάνω προσοχή στον δρόμο και υπάρχει και περίπτωση (στα φιατ τουλάχιστον) να αρχίσουν και ψιλοτριγμοί λόγω ισχυρότερων κραδασμών στο αμάξωμα...γι'αυτό όπου συναντάς λακούβα θα σταματάς και θα την περνάς σαν σταματημένος.
Καλή επιλογή!!!
- geodeath
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία: