Πρόταση αμορτισέρ + χαμήλωμα;

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
geodeath
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από geodeath » Κυρ Ιαν 06, 2008 11:42 pm

μπορείς να μου εξηγήσεις περισσότερα για την μπάρα θόλων; είναι κάτι που δεν γνωρίζω καθόλου.
Κατα τα άλλα ευχαριστώ ξανά, σε κανα 10ωρο θα ξέρω και τιμές..


όποιος θέλει λογαριασμό gmail να μου στείλει pm για να του στείλω πρόσκληση! Έχω πολλές ακόμα... :P

Άβαταρ μέλους
geodeath
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από geodeath » Κυρ Ιαν 06, 2008 11:47 pm

φίλε iceman, όταν λες bilstein, ποιό μοντέλο προτείνεις; Απο ότι γνωρίζω παίζουν διάφορα και φυσικά, αναλόγως και οι τιμές (οχι τίποτα αλλα να ξέρω αν αυτά που θα ακούσω αύριο θα συμβαδίζουν με αυτά που προτείνετε!)
όποιος θέλει λογαριασμό gmail να μου στείλει pm για να του στείλω πρόσκληση! Έχω πολλές ακόμα... :P

Άβαταρ μέλους
geodeath
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από geodeath » Κυρ Ιαν 06, 2008 11:56 pm

σόρρυ για τα πολλαπλά μυνήματα, αλλα μόλις διάβασα για τις μπάρες θόλων.
Έχω την εντύπωση οτι αναφέρεσαι λογικά μόνο στον μπροστινό άξονα.
Πιστεύω οτι είναι λίγο υπερβολή, εκτός αν έχεις να μου πείς κανένα σοβαρό λόγο απο προσωπική άποψη.
όποιος θέλει λογαριασμό gmail να μου στείλει pm για να του στείλω πρόσκληση! Έχω πολλές ακόμα... :P

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Κυρ Ιαν 06, 2008 11:59 pm

bistein υπαρχουν 3 ή μπορεις να πεις και 4 λογο του οτι τα κιτρινα βγαινουν σε 2 διαφορετικες εκδοσεις για χαμηλωμα αυτα που προτεινα και για μη χαμηλωμα και τα δυο κιτρινα ομως.οι βασικες κατηγοριες ειναι 3.

1) μαυρα - τιποτα το σπουδαιο απο μεριας επιδοσεων ειναι λιγο καλυτερα απο τα μαμα

2)κιτρινα για χαμηλωμα στην δικη σου περιπτωση εχουν κωδικο Β8 sprint για αυτα να ρωτησεις

3)PSS 9 πληρως ρυθμιζομενη (σκληροτητα , υψος κ.τ.λ) δεν βγαινει για punto οποτε την ξεχναμε.

το 2 ειναι η περιπτωση σου.

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Δευ Ιαν 07, 2008 12:02 am

οσο για την μπαρα θολων κατι αυτο ακριβως που λεει δενει το εναν μπροστινο θολο με τον αλλο ωστε να μην ανοιγουν σε στροφες σε μκ2 κανει καλη δουλεια εγω ειδα διαφορα οταν την εβαλα.εχει κανα 100ευρω για μενα αξιζει αλλα πρεπει να σκεφτεις για τη χρηση θες το αμαξι.

Άβαταρ μέλους
geodeath
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από geodeath » Δευ Ιαν 07, 2008 12:04 am

πάντως σίγουρα δεν θα τρέχω σε αγώνες! Μετακινήσεις απο δώ και απο κεί, λίγο εως αρκετά εκτός πόλης και λίγο γρήγορη οδήγηση μια στις τόσες, ξέρετε όλοι γιατί..
όποιος θέλει λογαριασμό gmail να μου στείλει pm για να του στείλω πρόσκληση! Έχω πολλές ακόμα... :P

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 07, 2008 12:07 am

Μπαρες θολων...
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?t=4743&start=0
:-) αφου θα εχεις sport αναρτηση και 15αρες στο 8V..βεβαια μετα θα ψαχνεις για μοτερ σιγουρα αλλα..;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Δευ Ιαν 07, 2008 12:12 am

Η μπαρα θολων, ενωνει τους εμπρος θολους των αυτοκινητων, με αμεσο αποτελεσμα, τον καλυτερο και ποιο απολυτο ελεγχο του οχηματος.Μπορει ομως να ειναι και λιγο επικινδυνο, λογο ακριβως οτι γινετε ποιο απολυτο και αμεσο στους χειρισμους και συγχωρει πλεον λιγοτερα λαθη.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Δευ Ιαν 07, 2008 1:02 am

Μπορει ομως να ειναι και λιγο επικινδυνο, λογο ακριβως οτι γινετε ποιο απολυτο και αμεσο στους χειρισμους και συγχωρει πλεον λιγοτερα λαθη.
Τι εννοεις??
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Δευ Ιαν 07, 2008 1:27 am

Το ολο συστημα αμαξωμα-αναρτηση, οταν βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης, εχει καποιες ανοχες στις στρεβλωσεις, που μαλιστα ειναι μελετημενες ως καποιο σημειο, να εργαζονται αρμονικα με την ολη γεωμετρια του αυτοκινητου, ωστε να ειναι "γλυκες" οι οποιες αντιδρασεις του.Βαζοντας ομως αλλες αναρτησεις(ποιο σκληρες), αντιστρεπτικες, μπαρες θολων, "rollcage" και λοιπα, κανουμε το ολο συστημα (αυτοκινητο) ποιο απολυτο και ποιο "υπακουο" σε οποιες εντολες του οδηγου χρηστη.Αυτο μπορει να ειναι εργαλειο στον "γνωστη" οδηγο, μεσα σε μια πιστα πχ, οπου θα τον βοηθησει να κερδισει πολυτιμα δευτερολεπτα, ομως στον απειρο οδηγο, αλλα και ακομα στον γνωστη, σε μια αγνωστη διαδρομη μπορει να αποβει μοιραιο.Το τιμονι "ακουει" με την παραμικρη εντολη, δεν εχει καθολου "νεκρες" περιοχες και η αμεσοτητα του ολου συστηματος τρομαζει.Θελει "τεχνη" και μετρο για χρηση στο δρομο, το ολο θεμα "στησιμο".....Να το πω και ποιο απλα και μεσα απο προσωπικα παραδειγματα, αλλα και παιδιων απο εδω μεσα, αλλα και φιλων, εκει που το βλεπεις το αμαξι να ειναι "βιδωμενο κατω" και "μπαινεις με τα χιλια", ενας λαθος υπολογισμος, ενα σαμαρακι στο δρομο, σε πεταει αλλου και εσυ ακομα ψαχνεσε να βρεις, απο που σου 'ρθε!!Δε ξερω αν με καταλαβες Johnny. :)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Δευ Ιαν 07, 2008 1:49 am

Καταλαβα απολυτος φιλε orange..
thanks!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Δευ Ιαν 07, 2008 2:04 am

Φίλε από προσωπική εμπειρία,βάλε κατευθείαν πάνω στο αμάξι σου Bilstein Sprint και τέλος...Συνδίασέ τα με ένα καλό ελατήριο(HR,Eibach) kai μετά βάλε και ένα θολόμπαρο αλουμινένιο...Τα μαύρα bilstein θα σου βγάλουν καμιά 25αριά χιλιάδες χιλιόμετρα και θα είναι πολύ ευαίσθητα στο φόρτωμα του αυτοκινήτου(βάρος δηλαδή) ειδικά τα πίσω... Οπότε βάζεις Sprint που είναι χαμηλώματος εκτός και αν θες απεγνωσμένα το χαμήλωμα και δεν παίζουν τόσα φράγκα...

Τώρα για το θολόμπαρο στόχος του είναι η βελτίωση της ακαμψίας του μπροστά μέρους του αυτοκινήτου...Αυτό του δίνει λιγότερες παραμορφώσεις σε στροφές και κάνει το τιμόνι πιο άμεσο...Επίσης βελτιώνει λίγο και την αίσθηση του αυτοκινήτου στην ευθεία και γενικά στο δρόμο μιας και είναι πιο άκαμπτο...Κατ'εμέ με τα bilstein sprint είναι απαραίτητη η μπάρα θόλων μπροστά...

Άβαταρ μέλους
geodeath
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από geodeath » Δευ Ιαν 07, 2008 2:31 am

τα sprint δηλαδή για πόσα χιλιόμετρα υποτίθεται οτι είναι;
Γενικά τα αμορτισέρ έχουν κοινό πεδίο αντοχής η πέζει με τα φράγκα;
Είναι η πρώτη φορά που αλλάζω και δεν έχω ιδέα!
όποιος θέλει λογαριασμό gmail να μου στείλει pm για να του στείλω πρόσκληση! Έχω πολλές ακόμα... :P

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Δευ Ιαν 07, 2008 2:48 am

Αν συνδιάσεις σωστά αμορτισέρ και ελατήριο και προσέχεις κι εσύ (λακούβες,φόρτωμα κτλ) θα σου αντέξουν για πολλά χλμετρα...μπορεί και να μην ξαναχρειαστούν αλλαγη μέχρι να τα "φτήσει" το αμάξι.

Αν βάλεις αμορτισέρ που δεν προορίζεται για χαμήλωμα με ελατήρια χαμηλώματος δεν θα σου αντέξουν για πολύ.

Τα φράγκα δεν παίζουν κανέναν ρόλο...ο σωστός συνδιασμός παίζει ρόλο.

υγ:Αν χαμηλώσεις το αμάξι μετά θέλει και λίγη παραπάνω προσοχή στον δρόμο και υπάρχει και περίπτωση (στα φιατ τουλάχιστον) να αρχίσουν και ψιλοτριγμοί λόγω ισχυρότερων κραδασμών στο αμάξωμα...γι'αυτό όπου συναντάς λακούβα θα σταματάς και θα την περνάς σαν σταματημένος. :mrgreen:

Καλή επιλογή!!!

Άβαταρ μέλους
geodeath
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 05, 2006 9:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από geodeath » Δευ Ιαν 07, 2008 2:55 am

ευχαριστώ! Θα σας ενημερώσω για την πορεία!
όποιος θέλει λογαριασμό gmail να μου στείλει pm για να του στείλω πρόσκληση! Έχω πολλές ακόμα... :P

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”