Αλλαγη σασμαν-Αξιζει??

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Αλλαγη σασμαν-Αξιζει??

Δημοσίευση από punto1410 » Τρί Δεκ 25, 2007 4:43 pm

Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα σε ολους!!Ευχομαι επιτυχιες σε οτι και αν κανετε (και κυριως στα ανοιγματα σας)!!
Ειμαι "ιδιοκτητης" punto mk2b 1.4(dynamic).Το αυτοκινητο σιγουρα εχει γκαζια για τα κυβικα του αλλα με χαλαει πολυ το κιβωτιο του αφου με το κουμπωμα 2ας το μοτερ "κρεμαει" αφου με ριχνει κατω απο τις 5000σ.α.λ.
Ετσι σκεφτομουν για αλλαγη του κιβωτιου η κατι παρομοιο που θα διορθωνε αυτο το "προβλημα".Αναμφιβολα το κιβωτιο του sporting θα ηταν η καλυτερη λυση.Το θεμα ειναι, αξιζει?? Εχω μια υποψια πως θα παει πολυ το μαλλι!
Τελος μια χαζη ερωτηση που θα ρισκαρω να την κανω(βριστε με αφοβα)
Γινεται να αλλαχτουν τα γραναζια πρωτης, δευτερας απο το υπαρχον σασμαν??(η μονο πρωτης)
Μηπως αν γινοταν κατι τετοιο, ηταν πιο οικονομικο??



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Δεκ 25, 2007 5:19 pm

Καταρχην για να εχεις μεγιστη χρηση των σχεσεων στο κιβωτιο σου πρεπει να σε καθε αλλαγη να πεφτεις οσο το δυνατον κοντυτερα στην ροπη σου..Απο εκει και περα αν δουμε λιγο "μακρυτερα" εταιρειες που κατασκευαζουν σασμαν για custom εφαρμογες τα σχεδιαζουν με βαση τις καμπυλες της ιπποδυναμης και της ροπης..Επομενως στον κινητηρα σου το να τοποθετησεις ενα σασμαν που θα σου κουμπωνε την καθε σχεση(ή εστω μερικες) πανω απο τις 5.000 στροφες ειναι ανουσιο.
Σαφως και το σασμαν απο το 6αρι θα σου εδινε μια πιο ευχαριστη αισθηση κατα την οδηγηση ομως ως επι το πλειστον ειναι λιγο πιο ευαισθητο ειδικα αν εισαι αγαρμπος ή κανιβαλος.Οι τιμες για μεταχειρισμενα παιζουν,αλλα να θυμασαι οτι καλο ειναι να γινει και σερβις(πχ συγχρονιζε) πριν το τοποθετησεις αν τελικα το αποφασισεις γιατι δεν ξερεις την κατασταση του.

Τα γραναζια της πρωτης και της δευτερας σαφως και μπορεις να τα αλλαξεις αρκει να βρεις 1ον ποια ειναι τα σωστα και βεβαια να ταιριαζουν.Επειδη δεν εχω ακουσει κανεναν να τα εχει αλλαξει απο το club,δεν μπορω να σου πω αν υπαρχουν αφτερμαρκετ ή αν θα πρεπει να στα φτιαξει καποιος κατοπιν προδιαγραφων δικων σου.Ετσι ουτε εδω μπορεις να υπολογισεις το κοστος ευκολα.

Επισης αξιζει να σημειωθει οτι η FIAT απο πλευρα καταναλωσης δινει το 5ταχυτο 1.4 πιο οικονομικο σε σχεση με το sporting.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από punto1410 » Τρί Δεκ 25, 2007 5:34 pm

φιλε μου σιγουρα δεν γνωριζω ακριβως σε ποσες στροφες ακριβως με πεταει καθε ταχυτητα στην αλλαγη,αλλα μπορω να σου πω με σιγουρια πως χανει αρκετα λογω του κιβωτιου(γι αυτο αλλωστε και υπαρχει και το sporting).Εγω απλως σκεφτομουν αν εβρισκα καποια οικονομικη περιπτωση που να αξιζε τα χρηματα σε συνδυασμο με αυτο που θα κερδισω(οχι και τραγικα πραγματα) και να το εκανα.Αυτο για την καταναλωση που αναφερεις οντως ισχυει, απλως δε νομιζω να με επιβαρυνε τοσο ωστε να καταλαβω διαφορα.(με μια εισαγωγη και μονο η καταλανωση θα ανεβαινε περισσοτερο απο οτι με το σασμαν-αποψη μου)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Δεκ 25, 2007 5:42 pm

H FIAT δινει αν θυμαμαι καλα γυρω στα 0.8 λιτρα οικονομικοτερο το 5ταχυτο..Αυτο ειναι απαντηση σε ολους οσους θεωρουν οικονομικο το 6αρι.Απο εκει και περα ο,τι σου ειπα σχετικα με τις σχεσεις ειναι για να καταλαβεις πως πρεπει να κρινεις αν ειναι μακρυ η οχι.Γιατι το sporting εχει 1η και 2α κοντες πχ και ερχεται ως απαντηση στο αν θα ηταν καλο να αλλαξεις καποιες μονο απο τις σχεσεις σου..Προσωπικα πιστευω οτι το σασμαν το 6αριου με μικρη βελτιωση σε καποια απο τα γραναζια μπορει να κανει θαυματα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από punto1410 » Τρί Δεκ 25, 2007 5:49 pm

Αρα δηλαδη προτεινεις(αν συμφερει εννοειται) αλλαγη 1ης 2ας μονο.
Εχω μια υποψια πως θα ειναι πολυ ακριβοτερο...
Μολις κοιταξα το βιβλιαρακι της fiat και δινει 6,1 μεση καταναλωση στο 5αρι και 6,6 στο sporting.Σιγουρα η διαφορα δε λεγεται μικρη αλλα οχι και μεγαλη
Παντως οσο αναφορα το κιβωτιο του sporting εχω παρατηρησει απο video οτι βρισκεται συνεχεια σε φασμα δυναμης(εσυ ομως δεν ακουγεσαι ευχαριστημενος)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Δεκ 25, 2007 6:13 pm

punto1410 έγραψε:Αρα δηλαδη προτεινεις(αν συμφερει εννοειται) αλλαγη 1ης 2ας μονο.
To ακριβως αντιθετο,αφου με το να αλλαξεις 1η και 2α υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να σε βγαλει τοσο εξω απο την ροπη που να κρεμαει η τριτη ..
Για αυτο ειπα οτι το 6αρι ειναι πιο κοντο στις σχεσεις του και μια μικρη βελτιωση πχ στην 4 και 5η ισως να ηταν ακομα καλυτερο!!Βεβαια παντα το σασμαν πρεπει να το βελτιωνεις αφου εχεις τελειωσει με τον κινητηρα.Ετσι αν εσυ δεν σκοπευεις να ασχοληθεις με τον κινητηρα τοτε το 6αρι ειναι κατα την γνωμη μου πιο ολοκληρωμενη κινηση αυτη την στιγμη οπως εχει.

Αναφορικα με την καταναλωση 5 λιτρο στα χαρτια ειναι πανω απο λιτρο στην πραγματικοτητα.Ακομα εσυ εγραψες την εξω απο την πολη οποτε κοιτα και τις αλλες 2 τιμες.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από punto1410 » Τρί Δεκ 25, 2007 9:02 pm

Εσυ στο περιπου, ποσο το κοβεις να πηγαινει ολη η ιστορια για το 6αρι?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Δεκ 25, 2007 9:18 pm

Δεν ξερω τι πουλανε οι μαντρες σας εκει και ποσο..Οποτε πχ απο αγγελια εδω μεσα..
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?t ... c&start=15
450 ευρω οποτε κανα 100αρι να σου το περασει ο μηχανικος σου (φανταζομαι πως ειναι κομπλε με διαφορικο)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”