Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- staikos
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 634
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
- Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο
ΝΑ πω την αλήθεια δεν είχα πολυκαταλάβει για ποιες καρότσες μιλάγαμε.
Όμως σίγουρα η τοποθέτηση αντιστρεπτικής για δρόμο είναι μια πολύ εξιζητημένη μετατροπή, που αν μη τι άλλο δεν έχει γίνει και σε αγωνιστικές εφαρμογές.
Πάντως θα ήμουν περίεργος να δω αν θα έκανε διαφορα στον άξονα πίσω.
Κόλλα μια μπάρα βρε Πέτρο να μου λυθεί η απόρία γιατι μην μου πεις ότι δεν είσαι κι εσύ περίεργος????!!!!! χαχαχαχαχα
Την πρωτοτυπια μου μέσα...!!!
Όμως σίγουρα η τοποθέτηση αντιστρεπτικής για δρόμο είναι μια πολύ εξιζητημένη μετατροπή, που αν μη τι άλλο δεν έχει γίνει και σε αγωνιστικές εφαρμογές.
Πάντως θα ήμουν περίεργος να δω αν θα έκανε διαφορα στον άξονα πίσω.
Κόλλα μια μπάρα βρε Πέτρο να μου λυθεί η απόρία γιατι μην μου πεις ότι δεν είσαι κι εσύ περίεργος????!!!!! χαχαχαχαχα
Την πρωτοτυπια μου μέσα...!!!
__________________________________________________
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
ειμαι περιεργος , αλλα στην πραξη δεν εχω βρει την αναγκη αντικαταστασης ουτε της εμπρος.
και με οσους εχω μιλησει που εμπλεκονται στο στησιμο του αμαξιου μου και στην συντηρηση - μελετη για αλλαγες πραγματων βαση του τι βλεπουμε κ θελω δεν ειναι συμφωνοι στο να πειραξουμε κατι εκει περα.
γιαυτο απορω με οσα διαβαζω
και με οσους εχω μιλησει που εμπλεκονται στο στησιμο του αμαξιου μου και στην συντηρηση - μελετη για αλλαγες πραγματων βαση του τι βλεπουμε κ θελω δεν ειναι συμφωνοι στο να πειραξουμε κατι εκει περα.
γιαυτο απορω με οσα διαβαζω
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
και σορρυ κιολας για τα πολλα ποστ μου,
αλλα ειναι απορεια μου αυτα που διαβαζω γιατι στην περιοδο τον εορτων που ειχα λιγο χρονο καποια στιγμη σκεφτηκα οκ, το αμαξι ειναι για πιστα και βελτιωνεται για εκει περα.
ειδες καποια πραγματα και θα κανεις καποιες αλλαγες για εκει.
στο δρομο πχ , σε μια διαδρομη με κλειστες στροφες πχ το αμαξι πως συμπεριφερεται αραγε ?
βλεπω τις ιδιες αδυναμιες ?
ειναι καλο , χαλια ?
και με αυτες τις απορειες το δοκιμασα ενα βραδυ , οπου το πιεσα οσο μπορουσα .
και σε οδοστρωμα μετριος προς το καλο για ελληνικο δρομο οπου ειχα προσφυση ειδα οτι σαν στησιμο ποιο καλα πατουσα σε τετοια χαραξη παρα σε πιστα. Ειδα οτι δικαιος βλεπω κ ακουω οτι ειναι αλλα τα μετρα και τα σταθμα για τις δυο χρησεις κ ενω δεν περιμενα να ειναι ρυθμισιμο οπως επρεπε δουλευε αψογα.
δεν θα ελεγα οτι θα εκανα καποια αλλαγη στην αναρτηση μου για τετοια χρηση.
ητανε σκληρο, ξεκολουσε την ουρα μονο οταν ηθελα, δεν εγερνε κ βιδωνε τα μουτρα κατω στο φουλ πατημα κ εστριβε.
μεγαλο πλεονεκτημα του εχει δοσει (γιατι το σημειο το ειχα σαν μετρο συγκρισης απο παλια οταν εφτιαχνα κατι λογο τις μηδενικης κινησης μετα τα μεσανυχτα και τις πολυ καλης ορατοτητας στις στροφες για αλλο αμαξι ερχομενο απο απεναντι) το μπλοκε και οι κοντες σχεσεις μου οπου οταν το αμαξι στο πατα ασε να διορθωσει και να στριψει υπερστρεφε ποιο πολυ ειχα την δυνατοτητα να πατησω φουλ γκαζι κ να εχω δυναμη αλλα και να μην ανοιξει τα μουτρα του.
εχοντας αυτο σαν κριτηριο και σκεφτομενος με το ποσο δυσκολευομουνα παλιοτερα εκει περα με το ελευθερο διαφορικο οπου με αναγκαζε να εχω ποιο συγκρατημενο το ποδι μου στην εισοδο στο γκαζι κ ολα τα σχετικα τωρα ειναι ολα αλλιος.
οκ η αναρτηση μου δεν ειναι μια απλη σπορ αναρτηση κ το αμαξι εχει ολα τα απαραιτητα πραγματα για να στριβει καλα, αλλα εκει λεω , τι να την κανει αλλη αντιστρεπτικη ?
να μου προσφερει τι ?
για αυτο και λεω οσα λεω , γιατι μηπως αντι να λεμε να βαλω αυτο εκεινο το αλλο , να κατσουμε να μαθουμε τα αμαξια μας να τα οδηγουμε ποιο καλα στο οριο ?
πχ
την τελευταια φορα (παει πανω απο χρονος και...) που ειχα κανει την ιδια βολτα, δεν ημουνα καλα εξικοιωμενος με το φρενο με το αριστερο, τωρα τα πραγματα ειναι ποιο απλα , αυτο γενικα βοηθησε πολυ κ βοηθαει και σε πιστα πολυ (ειδικα χωρις μπλοκε)
αλλα ειναι απορεια μου αυτα που διαβαζω γιατι στην περιοδο τον εορτων που ειχα λιγο χρονο καποια στιγμη σκεφτηκα οκ, το αμαξι ειναι για πιστα και βελτιωνεται για εκει περα.
ειδες καποια πραγματα και θα κανεις καποιες αλλαγες για εκει.
στο δρομο πχ , σε μια διαδρομη με κλειστες στροφες πχ το αμαξι πως συμπεριφερεται αραγε ?
βλεπω τις ιδιες αδυναμιες ?
ειναι καλο , χαλια ?
και με αυτες τις απορειες το δοκιμασα ενα βραδυ , οπου το πιεσα οσο μπορουσα .
και σε οδοστρωμα μετριος προς το καλο για ελληνικο δρομο οπου ειχα προσφυση ειδα οτι σαν στησιμο ποιο καλα πατουσα σε τετοια χαραξη παρα σε πιστα. Ειδα οτι δικαιος βλεπω κ ακουω οτι ειναι αλλα τα μετρα και τα σταθμα για τις δυο χρησεις κ ενω δεν περιμενα να ειναι ρυθμισιμο οπως επρεπε δουλευε αψογα.
δεν θα ελεγα οτι θα εκανα καποια αλλαγη στην αναρτηση μου για τετοια χρηση.
ητανε σκληρο, ξεκολουσε την ουρα μονο οταν ηθελα, δεν εγερνε κ βιδωνε τα μουτρα κατω στο φουλ πατημα κ εστριβε.
μεγαλο πλεονεκτημα του εχει δοσει (γιατι το σημειο το ειχα σαν μετρο συγκρισης απο παλια οταν εφτιαχνα κατι λογο τις μηδενικης κινησης μετα τα μεσανυχτα και τις πολυ καλης ορατοτητας στις στροφες για αλλο αμαξι ερχομενο απο απεναντι) το μπλοκε και οι κοντες σχεσεις μου οπου οταν το αμαξι στο πατα ασε να διορθωσει και να στριψει υπερστρεφε ποιο πολυ ειχα την δυνατοτητα να πατησω φουλ γκαζι κ να εχω δυναμη αλλα και να μην ανοιξει τα μουτρα του.
εχοντας αυτο σαν κριτηριο και σκεφτομενος με το ποσο δυσκολευομουνα παλιοτερα εκει περα με το ελευθερο διαφορικο οπου με αναγκαζε να εχω ποιο συγκρατημενο το ποδι μου στην εισοδο στο γκαζι κ ολα τα σχετικα τωρα ειναι ολα αλλιος.
οκ η αναρτηση μου δεν ειναι μια απλη σπορ αναρτηση κ το αμαξι εχει ολα τα απαραιτητα πραγματα για να στριβει καλα, αλλα εκει λεω , τι να την κανει αλλη αντιστρεπτικη ?
να μου προσφερει τι ?
για αυτο και λεω οσα λεω , γιατι μηπως αντι να λεμε να βαλω αυτο εκεινο το αλλο , να κατσουμε να μαθουμε τα αμαξια μας να τα οδηγουμε ποιο καλα στο οριο ?
πχ
την τελευταια φορα (παει πανω απο χρονος και...) που ειχα κανει την ιδια βολτα, δεν ημουνα καλα εξικοιωμενος με το φρενο με το αριστερο, τωρα τα πραγματα ειναι ποιο απλα , αυτο γενικα βοηθησε πολυ κ βοηθαει και σε πιστα πολυ (ειδικα χωρις μπλοκε)
Punto HGT SC Evo
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Παιδια, αν και φυγαμε τελειως απο το θεμα μας, μιλαμε για τον ημιακαμπτο σε Punto MkII και μη το γενικευουμε το θεμα, γιατι βλεπω οτι αρχισαν καποιοι να μιλανε για διαφορα αυτοκινητα, οπου πολλα πραγματα αλλαζουν και σαφως δε πιστευω οτι εχουν σχεση στην συγκεκριμενη συζητηση.
(btw, πολυ καλες και χρησιμες οι πληροφοριες και οι προσωπικες εμπειριες του skinboy)
(btw, πολυ καλες και χρησιμες οι πληροφοριες και οι προσωπικες εμπειριες του skinboy)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
ναι,
εχεις δικαιο ,
απλα εγω εμεινα στο θεμα αντιστρεπικτες στο μκ2 γενικα κ για το ποσο εχει να κανει με καλο η κακο για το μκ2 κ ολα τα σχετικα να εχει πισω η να μην εχει κτλ.
απλα αναφερω μια δοκιμη , οπου δεν σηνιθιζω να κανω απλα ειχα απορεια τι γινεται και το δοκιμασα.
οκ
λεει και για σιλεντ μπλοκς ο τιτλος , αυτο ειπαμε καλο ειναι να βαλεις αλλα ακομα και σε δρομο.
μονο οφελει εχει το αποτελεσμα και ισα ισα που μειωνει και τους χαζοσυντονισμους - μικροκοπανηματα χαζα.
τωρα οκ τι να πω , υπαρχει κ η αποψη περι ορεξεως που λενε....
παντος τα 22 χιλιοστα που ειναι η αντιστρεπτικη του HGT (και πολλων μκ2β απο εργοστασιο..) κρινονται υπερ αρκετα για το βαρος του αμαξιου
δεν ξερω με ποιο σκεπτικο να πας σε ποιο παχια.
εχεις δικαιο ,
απλα εγω εμεινα στο θεμα αντιστρεπικτες στο μκ2 γενικα κ για το ποσο εχει να κανει με καλο η κακο για το μκ2 κ ολα τα σχετικα να εχει πισω η να μην εχει κτλ.
απλα αναφερω μια δοκιμη , οπου δεν σηνιθιζω να κανω απλα ειχα απορεια τι γινεται και το δοκιμασα.
οκ
λεει και για σιλεντ μπλοκς ο τιτλος , αυτο ειπαμε καλο ειναι να βαλεις αλλα ακομα και σε δρομο.
μονο οφελει εχει το αποτελεσμα και ισα ισα που μειωνει και τους χαζοσυντονισμους - μικροκοπανηματα χαζα.
τωρα οκ τι να πω , υπαρχει κ η αποψη περι ορεξεως που λενε....
παντος τα 22 χιλιοστα που ειναι η αντιστρεπτικη του HGT (και πολλων μκ2β απο εργοστασιο..) κρινονται υπερ αρκετα για το βαρος του αμαξιου
δεν ξερω με ποιο σκεπτικο να πας σε ποιο παχια.
Punto HGT SC Evo
- staikos
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 634
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
- Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
τελικα το mk2 hgt με το μκ2 sporting ποση διαφορα σε χιλιοστα εχουν στην αντιστρεπτικη..
πιστευω οτι ολα ξεκινανε απο την αναρτηση..πρωτα βαζεις μια πολυ καλη αναρτηση(οχι bilstein sprint kai koni) και μετα αρχιζεις να ψαχνεσαι παραπερα για ακαμψια αντιστρεπτικη κα.
η πιστα ειναι πολυ υποκειμενικο κριτηριο σε πολλους τομεις του αυτοκινητου μας.ας πουμε τα ΚΟΝΙ(π.χ) για δρομο λες ειναι κορυφαια αλλα στην πιστα θεωρειται μια μετρια αναρτηση!
οι αναπηδησεις ειναι ενα μονιμο φαινομενο και οφειλονται βασικα στο δρομο και μετα στο αυτοκινητο.για αυτο απλα στο δρομο πας λιγο φυλαγμενα για να μην αλλαζεις ρευμα πανω στη στροφη απο την αναπηδηση.
πιστευω οτι ολα ξεκινανε απο την αναρτηση..πρωτα βαζεις μια πολυ καλη αναρτηση(οχι bilstein sprint kai koni) και μετα αρχιζεις να ψαχνεσαι παραπερα για ακαμψια αντιστρεπτικη κα.
η πιστα ειναι πολυ υποκειμενικο κριτηριο σε πολλους τομεις του αυτοκινητου μας.ας πουμε τα ΚΟΝΙ(π.χ) για δρομο λες ειναι κορυφαια αλλα στην πιστα θεωρειται μια μετρια αναρτηση!
οι αναπηδησεις ειναι ενα μονιμο φαινομενο και οφειλονται βασικα στο δρομο και μετα στο αυτοκινητο.για αυτο απλα στο δρομο πας λιγο φυλαγμενα για να μην αλλαζεις ρευμα πανω στη στροφη απο την αναπηδηση.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b
τελικα αντιστρεπτικη HGT ειναι ιδια με τα 1,2 16ν?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b
μαλλον 18 vs 22..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b
Αν ισχυει θα το ειχειρησω
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b
Εχω μια υποψια οτι δεν εχουν ιδιες γεφυρες οποτε και οι αντιστρεπτικες ειναι διαφορετικες.Δες και αυτο.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b
Αμανς λες να εχει τετοιο θεμα; :Ο
Πως μπορουμε να το διασταυρωσουμε αυτο;
Πως μπορουμε να το διασταυρωσουμε αυτο;
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b
Aπλα τσεκαρεις αν ειναι ιδιες μεταξυ τους οι αντιστεπτικες.Την "εικονα" απο το δικο σου την εχεις.Αμα δεις ενα HGT απο κατω πχ του XENO θα δεις αν ειναι ιδια η οχι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b
Ακριβως... Και μετα αν δεν σου κανει του HGT ψαχνεις απο A-R μηπως και ταιριαζει ..και ειναι 24 αν δεν απατωμαι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)