Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Δημοσίευση από staikos » Τρί Ιαν 08, 2008 10:10 am

ΝΑ πω την αλήθεια δεν είχα πολυκαταλάβει για ποιες καρότσες μιλάγαμε.

Όμως σίγουρα η τοποθέτηση αντιστρεπτικής για δρόμο είναι μια πολύ εξιζητημένη μετατροπή, που αν μη τι άλλο δεν έχει γίνει και σε αγωνιστικές εφαρμογές.
Πάντως θα ήμουν περίεργος να δω αν θα έκανε διαφορα στον άξονα πίσω.
Κόλλα μια μπάρα βρε Πέτρο να μου λυθεί η απόρία γιατι μην μου πεις ότι δεν είσαι κι εσύ περίεργος????!!!!! χαχαχαχαχα

Την πρωτοτυπια μου μέσα...!!!


ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Ιαν 08, 2008 10:36 am

ειμαι περιεργος , αλλα στην πραξη δεν εχω βρει την αναγκη αντικαταστασης ουτε της εμπρος.
και με οσους εχω μιλησει που εμπλεκονται στο στησιμο του αμαξιου μου και στην συντηρηση - μελετη για αλλαγες πραγματων βαση του τι βλεπουμε κ θελω δεν ειναι συμφωνοι στο να πειραξουμε κατι εκει περα.

γιαυτο απορω με οσα διαβαζω
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Ιαν 08, 2008 11:07 am

και σορρυ κιολας για τα πολλα ποστ μου,
αλλα ειναι απορεια μου αυτα που διαβαζω γιατι στην περιοδο τον εορτων που ειχα λιγο χρονο καποια στιγμη σκεφτηκα οκ, το αμαξι ειναι για πιστα και βελτιωνεται για εκει περα.
ειδες καποια πραγματα και θα κανεις καποιες αλλαγες για εκει.
στο δρομο πχ , σε μια διαδρομη με κλειστες στροφες πχ το αμαξι πως συμπεριφερεται αραγε ?
βλεπω τις ιδιες αδυναμιες ?
ειναι καλο , χαλια ?
και με αυτες τις απορειες το δοκιμασα ενα βραδυ , οπου το πιεσα οσο μπορουσα .
και σε οδοστρωμα μετριος προς το καλο για ελληνικο δρομο οπου ειχα προσφυση ειδα οτι σαν στησιμο ποιο καλα πατουσα σε τετοια χαραξη παρα σε πιστα. Ειδα οτι δικαιος βλεπω κ ακουω οτι ειναι αλλα τα μετρα και τα σταθμα για τις δυο χρησεις κ ενω δεν περιμενα να ειναι ρυθμισιμο οπως επρεπε δουλευε αψογα.
δεν θα ελεγα οτι θα εκανα καποια αλλαγη στην αναρτηση μου για τετοια χρηση.
ητανε σκληρο, ξεκολουσε την ουρα μονο οταν ηθελα, δεν εγερνε κ βιδωνε τα μουτρα κατω στο φουλ πατημα κ εστριβε.
μεγαλο πλεονεκτημα του εχει δοσει (γιατι το σημειο το ειχα σαν μετρο συγκρισης απο παλια οταν εφτιαχνα κατι λογο τις μηδενικης κινησης μετα τα μεσανυχτα και τις πολυ καλης ορατοτητας στις στροφες για αλλο αμαξι ερχομενο απο απεναντι) το μπλοκε και οι κοντες σχεσεις μου οπου οταν το αμαξι στο πατα ασε να διορθωσει και να στριψει υπερστρεφε ποιο πολυ ειχα την δυνατοτητα να πατησω φουλ γκαζι κ να εχω δυναμη αλλα και να μην ανοιξει τα μουτρα του.

εχοντας αυτο σαν κριτηριο και σκεφτομενος με το ποσο δυσκολευομουνα παλιοτερα εκει περα με το ελευθερο διαφορικο οπου με αναγκαζε να εχω ποιο συγκρατημενο το ποδι μου στην εισοδο στο γκαζι κ ολα τα σχετικα τωρα ειναι ολα αλλιος.
οκ η αναρτηση μου δεν ειναι μια απλη σπορ αναρτηση κ το αμαξι εχει ολα τα απαραιτητα πραγματα για να στριβει καλα, αλλα εκει λεω , τι να την κανει αλλη αντιστρεπτικη ?
να μου προσφερει τι ?

για αυτο και λεω οσα λεω , γιατι μηπως αντι να λεμε να βαλω αυτο εκεινο το αλλο , να κατσουμε να μαθουμε τα αμαξια μας να τα οδηγουμε ποιο καλα στο οριο ?
πχ
την τελευταια φορα (παει πανω απο χρονος και...) που ειχα κανει την ιδια βολτα, δεν ημουνα καλα εξικοιωμενος με το φρενο με το αριστερο, τωρα τα πραγματα ειναι ποιο απλα , αυτο γενικα βοηθησε πολυ κ βοηθαει και σε πιστα πολυ (ειδικα χωρις μπλοκε)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Τρί Ιαν 08, 2008 11:21 am

Παιδια, αν και φυγαμε τελειως απο το θεμα μας, μιλαμε για τον ημιακαμπτο σε Punto MkII και μη το γενικευουμε το θεμα, γιατι βλεπω οτι αρχισαν καποιοι να μιλανε για διαφορα αυτοκινητα, οπου πολλα πραγματα αλλαζουν και σαφως δε πιστευω οτι εχουν σχεση στην συγκεκριμενη συζητηση.

(btw, πολυ καλες και χρησιμες οι πληροφοριες και οι προσωπικες εμπειριες του skinboy)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Ιαν 08, 2008 12:18 pm

ναι,
εχεις δικαιο ,
απλα εγω εμεινα στο θεμα αντιστρεπικτες στο μκ2 γενικα κ για το ποσο εχει να κανει με καλο η κακο για το μκ2 κ ολα τα σχετικα να εχει πισω η να μην εχει κτλ.

απλα αναφερω μια δοκιμη , οπου δεν σηνιθιζω να κανω απλα ειχα απορεια τι γινεται και το δοκιμασα.
οκ
λεει και για σιλεντ μπλοκς ο τιτλος , αυτο ειπαμε καλο ειναι να βαλεις αλλα ακομα και σε δρομο.
μονο οφελει εχει το αποτελεσμα και ισα ισα που μειωνει και τους χαζοσυντονισμους - μικροκοπανηματα χαζα.
τωρα οκ τι να πω , υπαρχει κ η αποψη περι ορεξεως που λενε....

παντος τα 22 χιλιοστα που ειναι η αντιστρεπτικη του HGT (και πολλων μκ2β απο εργοστασιο..) κρινονται υπερ αρκετα για το βαρος του αμαξιου
δεν ξερω με ποιο σκεπτικο να πας σε ποιο παχια.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Δημοσίευση από staikos » Τρί Ιαν 08, 2008 2:14 pm

Μακάρι να είχα τις απαραίτητες γνώσεις να υπολογίσω εάν χρειάζεται η όχι.
Θα αρκεστώ στην εμπειρία του Πέτρου.
Πάντως χωρίς αμφιβολία πέρα από την θεωρία χρειάζεται η δοκιμή και η εναρμόνιση του αυτοκινήτου στο στίλ οδήγησής μας.
ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Ιαν 08, 2008 2:33 pm

και εγω απο προσωπικη εμπειρια το λεω.
καποια πραγματα και εγω τα μεταφερω σαν παρατηρησεις στο μηχανικο μου κ αναλογα τι δεν μου αρεσει , και το τι μπορει να γινει εκει πρατουμε.

πιστευω βεβαια με την αναμενομενη αλλαγη μου να μην χρειαστει τιποτα αλλο.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Τρί Ιαν 08, 2008 3:53 pm

τελικα το mk2 hgt με το μκ2 sporting ποση διαφορα σε χιλιοστα εχουν στην αντιστρεπτικη..
πιστευω οτι ολα ξεκινανε απο την αναρτηση..πρωτα βαζεις μια πολυ καλη αναρτηση(οχι bilstein sprint kai koni) και μετα αρχιζεις να ψαχνεσαι παραπερα για ακαμψια αντιστρεπτικη κα.
η πιστα ειναι πολυ υποκειμενικο κριτηριο σε πολλους τομεις του αυτοκινητου μας.ας πουμε τα ΚΟΝΙ(π.χ) για δρομο λες ειναι κορυφαια αλλα στην πιστα θεωρειται μια μετρια αναρτηση!
οι αναπηδησεις ειναι ενα μονιμο φαινομενο και οφειλονται βασικα στο δρομο και μετα στο αυτοκινητο.για αυτο απλα στο δρομο πας λιγο φυλαγμενα για να μην αλλαζεις ρευμα πανω στη στροφη απο την αναπηδηση.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Μαρ 03, 2014 8:10 pm

τελικα αντιστρεπτικη HGT ειναι ιδια με τα 1,2 16ν?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μαρ 03, 2014 9:14 pm

μαλλον 18 vs 22..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Μαρ 04, 2014 12:15 am

Αν ισχυει θα το ειχειρησω :)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Μαρ 04, 2014 9:47 am

Εχω μια υποψια οτι δεν εχουν ιδιες γεφυρες οποτε και οι αντιστρεπτικες ειναι διαφορετικες.Δες και αυτο.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Μαρ 04, 2014 1:06 pm

Αμανς λες να εχει τετοιο θεμα; :Ο

Πως μπορουμε να το διασταυρωσουμε αυτο;
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Μαρ 04, 2014 2:58 pm

Aπλα τσεκαρεις αν ειναι ιδιες μεταξυ τους οι αντιστεπτικες.Την "εικονα" απο το δικο σου την εχεις.Αμα δεις ενα HGT απο κατω πχ του XENO θα δεις αν ειναι ιδια η οχι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μαρ 04, 2014 3:35 pm

Ακριβως... Και μετα αν δεν σου κανει του HGT ψαχνεις απο A-R μηπως και ταιριαζει ..και ειναι 24 αν δεν απατωμαι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”