Σινεμπλοκ κ Αντιστρεπτικες για mk2b

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Κυρ Δεκ 16, 2007 1:19 am

με μην μονη διαφορα οτι στα αγωνιστικα που λες (S1600 - kit kar punto) τα αμορτισερ πισω ειναι ομοκεντρα με το ελατηριο , ναι αλλα οχι καθετα αλλα πλαγια σε 45 περιπου μοιρες...

εγω παντος μεχρι σημερα τελικος δεν βρισκω την αναγκη αλλαγης αντιστρεπτικης εμπρος , ουτε προσθηκης πισινης.


Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Δεκ 16, 2007 5:16 pm

δεν ξερω.... Πιστευω οτι για ενα αυστηρο στριψιμο χρειαζεται αντιστρεπτικη.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Mikelos
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τετ Μάιος 12, 2004 9:27 pm
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Δημοσίευση από Mikelos » Κυρ Δεκ 16, 2007 7:43 pm

skinboy έγραψε:με μην μονη διαφορα οτι στα αγωνιστικα που λες (S1600 - kit kar punto) τα αμορτισερ πισω ειναι ομοκεντρα με το ελατηριο , ναι αλλα οχι καθετα αλλα πλαγια σε 45 περιπου μοιρες...

εγω παντος μεχρι σημερα τελικος δεν βρισκω την αναγκη αλλαγης αντιστρεπτικης εμπρος , ουτε προσθηκης πισινης.
Δεν το λεω στην τυχη αυτο,στο προ προηγουμενο ραλλυ Ακροπολις ημουν στην εκκινηση και χαζεβα την αναρτηση 20 λεπτα.Δεν ηταν Κιτ Car ηταν ενα ιταλικο πληρωμα.Αλλα η αναρτηση ηταν καθετη.Δεν ειχε τροχο πισω και το ειδα καθαρα.Τωρα μπορει αυτη η ομαδα να το εχει κανει αυτο.

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Κυρ Δεκ 16, 2007 8:32 pm

Απο οσω γνωριζω και απο οσο λογικα φαινετε, η σχεδιαση ημιακαμπτου αξονα πισω, δεν εχει αναγκη υπαρξης, αντιστρεπτικης.Τι να "κρατησει" αλλωστε, αφου μιλαμε για ενα "σωμα" συνδεδεμενο.Απο την αλλη μπροστα, οπως σωστα αναφερει ο skinboy, αν εξαιρεσουμε οτι δεν υπαρχει κατι στην αγορα, βαζοντας κατι ποιο "σκληρο", (συν μια μπαρα θολων απο πανω, συν "σφικτη" αναρτηση) οποιεσδηποτε φυσιολογικες τασεις του μπροστινου συτηματος (ας καταλαβουμε οτι, τιποτα δεν ειναι σταθερα βιδωμενο πανω σε ενα αμαξωμα) πανε "περιπατο", με αποτελεσμα να εχουμε δυστροπο ελεγχο, ακομα και σε συνθηκες πιστα-αγωνα.Ποσο μαλλον στην απλη ελληνικη ασφαλτο και στην καθημερινη χρηση.Θελει μια προσεχτικη επιλογη, μιας μεσης λυσης στην αναρτηση.Αν ηταν ετσι και με τον ορισμο του "κουτσουρο", να πηγαιναν καλυτερα τα αυτοκινητα, ολα θα ειχαν σταθερη γεωμετρια και οι τροχοι θα ηταν σταθερα βιδωμενοι πανω στο σασι-αμαξωμα.Οπως ομως γνωριζετε, ακομα και στα αγωνιστικα, υπαρχουν αναρτησεις, που δεν ειναι και τοσο "σφικτες" οσο καποιοι πιστευουν.Ειναι οσο "σφικτες" χρειαζετε, ωστε να μην πατησεις το κερμπ και βρεθεις τα 'ναποδα, να κοιτας τον ουρανο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Orange την Τρί Ιαν 08, 2008 1:52 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Δεκ 17, 2007 10:15 am

Mikelos έγραψε:
skinboy έγραψε:με μην μονη διαφορα οτι στα αγωνιστικα που λες (S1600 - kit kar punto) τα αμορτισερ πισω ειναι ομοκεντρα με το ελατηριο , ναι αλλα οχι καθετα αλλα πλαγια σε 45 περιπου μοιρες...

εγω παντος μεχρι σημερα τελικος δεν βρισκω την αναγκη αλλαγης αντιστρεπτικης εμπρος , ουτε προσθηκης πισινης.
Δεν το λεω στην τυχη αυτο,στο προ προηγουμενο ραλλυ Ακροπολις ημουν στην εκκινηση και χαζεβα την αναρτηση 20 λεπτα.Δεν ηταν Κιτ Car ηταν ενα ιταλικο πληρωμα.Αλλα η αναρτηση ηταν καθετη.Δεν ειχε τροχο πισω και το ειδα καθαρα.Τωρα μπορει αυτη η ομαδα να το εχει κανει αυτο.
τα αγωνιστικα ελληνικα Punto (κιτρινο S1600, λευκο Kit kar) τα φροντιζει το συνεργειο μου.
κανενα απο τα δυο δεν εχει κατι τετοιο που λες.
και σε κανενα τετοιο αμαξι δεν επιτρεπεται κατι διαφορετικο απο το πως ερχεται ετοιμο να γινει σε αυτο το θεμα.

αν τωρα κοιτουσες το S2000 GP ναι εχεις απολυτο δικαιο , ειναι αλλιως εκει τα πργαμτα μια κ ειναι και τετρακινητο αυτο.
καμια σχεση παραγωγης αμαξι.
οπως επισης καμια σχεση δεν εχουνε και τα αλλα 2 της σειρας μκ2 κ μκ2β που λεω ποιο πανω.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
dbDRAG
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Τρί Αύγ 03, 2004 3:32 am
Τοποθεσία: Athens-Pefki

Δημοσίευση από dbDRAG » Δευ Ιαν 07, 2008 5:16 pm

Καλη χρονια παιδες σε ολους. Θα μιλησω εκφραζοντας προσωπικη αποψη και νομιζω οτι λογο φιλοσοφιας αναρτησης πισω...δηλαδη οχι ομοκεντρης αναρτησης-ελατηριου χρειαζεται αντιστρεπτικη(πισω!!) για να μειωθουν φαινομενα πλευσης στην ποτομη εκτονωση της αναρτησης σε συνεχομενες φορτισεις-αποφορτησεις. Το φαινομενο αυτο δεν παρατηρειται μονο στις μαμα αναρτησεις αλλα και σε σπορ. Ο συνδιασμος ημικαμπτου και μη ομοκεντρης αναρτησης πισω ειναι για μενα χαλι μαυρο, και αυτο γινεται ολοφανερο κυριως στο βουνο και στα πολυ κλιστα απανωτα στροφιλικια.
PUNTO SPORTING 1.4 95hp Rulezzz!

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Δευ Ιαν 07, 2008 9:29 pm

φιλε τι αναρτηση φορας??
τι εννοεις εκτονωση της αναρτησης??στα αγγλικα μηπως θα καταλαβαιναμε καλυτερα..?
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Δευ Ιαν 07, 2008 9:46 pm

Ρε παιδια το εχουμε πει και εδω, ποιο πανω, καθως και αλλου!Ημιακαμπτος, λειτουργει απο τη φυση του σαν αντιστρεπτικη πισω, οποτε δεν υπαρχει και λογος τοποθετησης προσθετης!!!Που και πως να μπει αλλωστε???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Orange την Τρί Ιαν 08, 2008 2:04 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
taf
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 29, 2007 10:18 pm
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ

Δημοσίευση από taf » Τρί Ιαν 08, 2008 12:22 am

Mπαίνει απο κάτω. (Στο σημείο που είναι κούφιο)
mk2 1.2 8v

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Τρί Ιαν 08, 2008 12:38 am

αφου μιλαμε για ενα "σωμα" συνδεδεμενο
+1 αν ειχαμε ψαλιδια και πισω τοτε θα χρειαζοταν!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Τρί Ιαν 08, 2008 2:09 am

taf έγραψε:Mπαίνει απο κάτω. (Στο σημείο που είναι κούφιο)
Και τι θα κερδισεις φιλε μου, αν κανεις σταθερο, τον αξονα?Θα επιβαρυνεις και τα μπρατσα και ειδικα τα σημεια που ειναι κολλημενα με αυτον.

Τελος παντων, ας το σταματησουμε εδω, γιατι ξεφευγουμε και απο το θεμα μας σιγα-σιγα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Ιαν 08, 2008 9:31 am

nai ρε σεις.
ποιο το νοημα να βαλεις αντιστρεπτικη στον ημιακαμπτο μεσα ?

για να ενισχυσεις τον αξονα ?


ειναι σαν να εχεις μια μπαρα θολων και να βαζεις αλλη μια μεσα της!!!!!!!

επισης αυτο που λες dbdrag , δεν εχει να κανει με τον ημιακαμπτο αλλα με ρυθμιση αναρτησης.
μπορεις και στο βουνο σε στροφιλικια οπως το λες να πλασαρεσαι και να εκτονονουνε ολα μια χαρα με τον ημιακαμπτο πισω , αλλα θες αναρτηση για αυτο το πραγμα.
οχι σπορ αναρτηση , αλλα αναρτηση.
τωρα με αναρτησεις δρομου με 170 λιμπρες ελατηριο κ ενα Bilstein που εχει διαδρομη 6-8 ποντους , και με αργκον να τα κολησεις εκει πισω παλι δουλεια δεν κανεις.
Μην τα ισοπεδωνουμε ολα , μια αντιστρεπτικη εχει καλα εχει κ κακα αν δεν ειναι σωστη.
και καποιες διαταξεις την θελουνε απαραιτητα και καποιες οχι.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Δημοσίευση από staikos » Τρί Ιαν 08, 2008 9:52 am

Το να βάλεις αντιστρεπτική έχει νόημα από την στιγμή που πρέπει να αυξήσεις την σκληρότητα πίσω, έστω και με λιμπράτα ελατήρια. Κι αυτό επειδή δεν μπορείς συνέχεια να σκληραίνεις τα ελατήρια γιατι χάνεις σε traction λόγω αναπηδήσεων.
Για παράδειγμα τα micra K12 1.4 έχουν μία μπάρα κολλημένη μέσα στο θολάκι που κάνει ο ημιακαμπτος.
ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Ιαν 08, 2008 9:53 am

επισης κατι ακομα που επηρεαζει ολα αυτα ειναι ο σχεδιασμος και η εργοστασιακη ακαμψια ενος αμαξιου αλλα ποιο συγκεκριμενα της καροτσας του.

καλο ειναι να μην συγκρινεται δυο διαφορετικες καροτσες στο θεμα διαταξη αναρτησης.
ειναι αλληλενδετα πραγματα με το στησιμο.
καροτσα
γεωμετρια
setup αναρτησης.

η γεωμετρια και το σεταπ αναρτησης ξεκιναει απο εκει που σταματαει η ακαμψια και λειτουργια της καροτσας.
η καροτσα κανει την διαφορα αυτη και σε κανει να ξεκινας να στηνεις αναλογα.
και σε ολα βασικος παραγοντας ειναι η προσφυση που παραγεται στον τροχο ανα πασα στιγμη πληρης φορτισης του σημειου.
αυτο ειναι το κριτηριο για να "πατας" καλα στο δρομο.

οχι το ποσο ακαμπτος εισαι η το ποσο γερνεις σε μια στροφη.
απο εκει και περα αν θες να εχεις υποστροφικο , υπερστροφικο η ουδετερο χαρακτηρα - συμπεριφορα αμαξιου σε συνδιασμο παντα με το οδηγικο στιλ κ ικανοτητας αυτο ειναι καθαρα θεμα ρυθμισης αναρτησης και μονο.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Ιαν 08, 2008 10:02 am

staikos έγραψε:Το να βάλεις αντιστρεπτική έχει νόημα από την στιγμή που πρέπει να αυξήσεις την σκληρότητα πίσω, έστω και με λιμπράτα ελατήρια. Κι αυτό επειδή δεν μπορείς συνέχεια να σκληραίνεις τα ελατήρια γιατι χάνεις σε traction λόγω αναπηδήσεων.
Για παράδειγμα τα micra K12 1.4 έχουν μία μπάρα κολλημένη μέσα στο θολάκι που κάνει ο ημιακαμπτος.
αυτο που λες ειναι αληθεια.
αλλα εδω μιλαμε για αμαξια που εχουνε τοποθετησει ειδη λιμπρατα ελατηρια,
και εχουνε δει οτι δεν περνει αλλο για πολυ σωστα οπως λες χανει προσφυση το αμαξι σε αναπηδησεις.
αρα η κινηση ειναι να αυξησουνε την ακαμψια με αντιστρεπτικη περασμενη μεσα.
ειναι αμαξια για αγωνιστικη χρηση και οχι για δρομο.

εδω ολοι μιλανε για δρομο για αυτο κ ειμαι αρνητικοτατος στο να κανουνε κατι αναλογο και επιμενω.
επισης μιλανε για αναρτησεις δρομου , οπου αν δεν σε ικανοποιει το πατημα στο αμαξι , τοτε πρωτα φορας μια αναλογη αναρτηση και μετα πειραζεις ζωτικης σημασιας μερη εκει περα.
επισης τα μκ2 μας σε σχεση με τα μικρα ειναι αρκετα ποιο ακαμπα απο καροτσα πισω οπου και αυτο παιζει ρολο
ακομα και το πατωμα τους πισω ειναι ενα φλατ πραγμα.
στα μκ2 ειναι ολο νευρα και γωνιες πισω και η διατομη - παχος μεγαλυτερη
σε κανενα μκ2 δεν εχουνε κανει κινηση για να περασουνε κατι πισω πουθενα ανα τον κοσμο.
Punto HGT SC Evo

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”