3ποντα ελατηρια σε Grande

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από VeRDe » Παρ Σεπ 19, 2008 2:36 am

grande jerry έγραψε:γύρο στα 900-1000 euro. Αν θες σκέτα ελατήρια θα σου πρότεινα H&R με κόστος 200 euro με τοποθέτηση.
με αυτα που διαβασα αν και δεν ειναι στα αμεσα σχεσια μου σε σφιχτη αναρτηση θα πηγαινα αλλα το κοστος αποτι καταλαβα ειναι μεγαλο.. για την ακριβεια γυρω στα 700 ε?



Άβαταρ μέλους
argoteros
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 27, 2008 6:43 pm

Δημοσίευση από argoteros » Παρ Σεπ 19, 2008 11:35 am

οποιαδηποτε αναρτηση coilover και τελος ολα τα αλλα ειναι τριχες
punto t-jet sport Εικόνα

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Δημοσίευση από tzagasdog » Παρ Σεπ 19, 2008 11:48 am

μηπως ειναι υπερβολικη μια αναρτηση coilover για τους Ελληνικους δρομους? Εννοω οτι υπαρχει πιθανοτητα το αμαξι να κανει σαν κουδουνιστρα μετα απο 1-2 χρονια απο τις λακουβες.

Άβαταρ μέλους
Στέφανος
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 185
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 28, 2008 11:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευση από Στέφανος » Παρ Σεπ 19, 2008 2:51 pm

στο δικο μου εχω βαλει HR ειναι πολυ πιο σκληρα χαμηλωσε 3.5 ποντους και οντως τ αμαξι δειχνει αλλιως..
ΑΛΛΑ...αν πεσεις σε λακουβα νομιζεις οτι η ποδα σ εχει μεινει εκει, θα εχεις τριγμους
και σε τιποτα ανωμαλιες του δρομου θα κανεις πεταγματα!!!!
Αυτα!!!Τ αμαξι ομως γινεται τρενο στο δρομο!!
Ηεπιλογη δικη σου!

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Παρ Σεπ 19, 2008 4:05 pm

Στέφανος έγραψε:στο δικο μου εχω βαλει HR ειναι πολυ πιο σκληρα χαμηλωσε 3.5 ποντους και οντως τ αμαξι δειχνει αλλιως..
ΑΛΛΑ...αν πεσεις σε λακουβα νομιζεις οτι η ποδα σ εχει μεινει εκει, θα εχεις τριγμους
και σε τιποτα ανωμαλιες του δρομου θα κανεις πεταγματα!!!!
Αυτα!!!Τ αμαξι ομως γινεται τρενο στο δρομο!!
Ηεπιλογη δικη σου!
Φιλε "Στέφανος" και οι υπολοιποι, το θεμα "τρενο στο δρομο" δεν εχει να κανει με το ποσο σκληρο και ποσο χαμηλο, θα ειναι το αυτοκινητο.
Μαλλον το αντιθετο θα ελεγα.
Φανταστητε σε στροφη, να πεσεις σε εγκαρσιο "σαμαρακι".
Σε πεταξε αλλου γι΄αλλου!!
Και φυσικα δε σταματαει εδω, μιας και υπαρχουν ενα σωρο ακομα προβληματα, που θελουν μεγαλη αναλυση.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από VeRDe » Παρ Σεπ 19, 2008 4:10 pm

Orange έγραψε:
Στέφανος έγραψε:στο δικο μου εχω βαλει HR ειναι πολυ πιο σκληρα χαμηλωσε 3.5 ποντους και οντως τ αμαξι δειχνει αλλιως..
ΑΛΛΑ...αν πεσεις σε λακουβα νομιζεις οτι η ποδα σ εχει μεινει εκει, θα εχεις τριγμους
και σε τιποτα ανωμαλιες του δρομου θα κανεις πεταγματα!!!!
Αυτα!!!Τ αμαξι ομως γινεται τρενο στο δρομο!!
Ηεπιλογη δικη σου!
Φιλε "Στέφανος" και οι υπολοιποι, το θεμα "τρενο στο δρομο" δεν εχει να κανει με το ποσο σκληρο και ποσο χαμηλο, θα ειναι το αυτοκινητο.
Μαλλον το αντιθετο θα ελεγα.
Φανταστητε σε στροφη, να πεσεις σε εγκαρσιο "σαμαρακι".
Σε πεταξε αλλου γι΄αλλου!!
Και φυσικα δε σταματαει εδω, μιας και υπαρχουν ενα σωρο ακομα προβληματα, που θελουν μεγαλη αναλυση.
+1 αν ηταν τοσο απλο οι κατασκευαστες θα το ειχαν λυσει... ολα ειναι στο πλαισιο... γιαυτο τα ιαπωνικα στην πλειοψηφια τους οτι και να κανουν ποτε δε φτιαχνουν κρατηματα... γιαυτο αλλωστε το renault modus που ηταν mini πολυμορφικο και φαινοταν βαρκα εμπαινε σε στροφες καλυτερα απο πολλα αλλα.... (πχ κατι οπελ)

Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από VeRDe » Παρ Σεπ 19, 2008 4:11 pm

VeRDe έγραψε:
Orange έγραψε:
Στέφανος έγραψε:στο δικο μου εχω βαλει HR ειναι πολυ πιο σκληρα χαμηλωσε 3.5 ποντους και οντως τ αμαξι δειχνει αλλιως..
ΑΛΛΑ...αν πεσεις σε λακουβα νομιζεις οτι η ποδα σ εχει μεινει εκει, θα εχεις τριγμους
και σε τιποτα ανωμαλιες του δρομου θα κανεις πεταγματα!!!!
Αυτα!!!Τ αμαξι ομως γινεται τρενο στο δρομο!!
Ηεπιλογη δικη σου!
Φιλε "Στέφανος" και οι υπολοιποι, το θεμα "τρενο στο δρομο" δεν εχει να κανει με το ποσο σκληρο και ποσο χαμηλο, θα ειναι το αυτοκινητο.
Μαλλον το αντιθετο θα ελεγα.
Φανταστητε σε στροφη, να πεσεις σε εγκαρσιο "σαμαρακι".
Σε πεταξε αλλου γι΄αλλου!!
Και φυσικα δε σταματαει εδω, μιας και υπαρχουν ενα σωρο ακομα προβληματα, που θελουν μεγαλη αναλυση.
+1 αν ηταν τοσο απλο οι κατασκευαστες θα το ειχαν λυσει... ολα ειναι στο πλαισιο... γιαυτο τα ιαπωνικα στην πλειοψηφια τους οτι και να κανουν ποτε δε φτιαχνουν κρατηματα... γιαυτο αλλωστε το renault modus που ηταν mini πολυμορφικο και φαινοταν βαρκα εμπαινε σε στροφες καλυτερα απο πολλα αλλα.... (πχ κατι οπελ)
το ανεφερα ως παραδειγμα γιατι ειναι αυτο που εβαλα την μανα μου να πουλησει για να παρω το πουντακι.... χεχεχε! :grin: οσο να ναι το ειχα δοκιμασει σε συνθηκες πιεσης...

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Σάβ Σεπ 20, 2008 2:41 pm

VeRDe έγραψε:... ολα ειναι στο πλαισιο... γιαυτο τα ιαπωνικα στην πλειοψηφια τους οτι και να κανουν ποτε δε φτιαχνουν κρατηματα.
Σε Type-R έχεις μπει;
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Σάβ Σεπ 20, 2008 3:00 pm

TOLAROS έγραψε:
VeRDe έγραψε:... ολα ειναι στο πλαισιο... γιαυτο τα ιαπωνικα στην πλειοψηφια τους οτι και να κανουν ποτε δε φτιαχνουν κρατηματα.
Σε Type-R έχεις μπει;
Ασχετα με το θεμα!!
Στο θεμα μας παιδια! :)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από VeRDe » Κυρ Σεπ 21, 2008 3:16 pm

TOLAROS έγραψε:
VeRDe έγραψε:... ολα ειναι στο πλαισιο... γιαυτο τα ιαπωνικα στην πλειοψηφια τους οτι και να κανουν ποτε δε φτιαχνουν κρατηματα.
Σε Type-R έχεις μπει;
megane RS εσυ εχεις μπει?? βαλτα σε πιστα να δεις τι κανει το ενα και τι το αλλο..

sorry για το off topic

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Κυρ Σεπ 21, 2008 4:13 pm

Δευτερη κιτρινη ισοδυναμει με "ban"(κοκκινη).
"VeRDe" και οι υπολοιποι, μην φευγουμε ξανα απο το θεμα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
argoteros
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 27, 2008 6:43 pm

Δημοσίευση από argoteros » Κυρ Σεπ 21, 2008 7:56 pm

tzagasdog έγραψε:μηπως ειναι υπερβολικη μια αναρτηση coilover για τους Ελληνικους δρομους? Εννοω οτι υπαρχει πιθανοτητα το αμαξι να κανει σαν κουδουνιστρα μετα απο 1-2 χρονια απο τις λακουβες.
ποιος σας ειπε οτι με coilover χτυπαει και θα ειναι κουδουνιστρα? μαλον το αναποδο ξα γινετε. :cool:
punto t-jet sport Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Κυρ Σεπ 21, 2008 9:16 pm

Παντα εξαρταται ποια coilover και το πως θα μπει, πανω σ' ενα αυτοκινητο.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Thanos T-jet
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Μαρ 18, 2008 9:11 pm

Δημοσίευση από Thanos T-jet » Κυρ Σεπ 21, 2008 10:09 pm

EIBACH 3.5 k 3 me egkiisei fiat ego ekei ta evala
190e me topothetisi an thimame kala

Άβαταρ μέλους
grande jerry
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 552
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2007 1:10 pm
Τοποθεσία: salamina

Δημοσίευση από grande jerry » Δευ Σεπ 22, 2008 9:17 am

Τα έβαλες στην αντιπροσωπεία;;
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”