Δαγκάνες..
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Ετσι οπως το γραφει,προφανως δεν μπαινουν οι δισκοι..απο τα περισσοτερα αμαξια,εκτος και αν δεν ενοχλει το διακενο δισκου-τακακιου (χλωμο κατα την αποψη μου).Από το φάρδος του δίσκου όμως που γράφει βλέπω ότι δεν ταιριάζουν σε μαμά διαστάσεις...ούτε σε sporting ούτε σε HGT.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
οταν γινεται να μπορουμε αν αλλαξουμε δαγκανα χωρις να πειραζουμε τιποτα αλλο απλα για αυξησουμε τα μπιστονια τοτε πιστευω οτι καλυτερο για αμαξι για το φραναρισμα!γιατι ετσι αυξανεις κατα πολυ την δυναμη της δαγκανας αρα και του φρεναρισματος!και ας μην βαζεις μεγαλυτερους δισκους θα εχεις πολυ καλυτερο φρεναρισμα!το θεμα ειναι ομως ειναι αν γινεται αυτη η μετατροπη!
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
δεν γινεται παντα ομως δεν μπορυνε να φτιαχτουνε τα πλακακια σωστα για να καθησουνε οι δαγκανες στο 257x22 δισκο και να πατανε στο ακρο .
επισης μιας και τα αμαξια ολα αυτα (αν οχι απο μαμα τους τις βαζουμε εμεις μετα) εχουνε 15αρες ενας δισκος τις ταξεως του +/- 284μμ ειναι οκ. (280 , 284 ,282 , 290 και σε καποιες ποιο ειδικες λυσεις 294-5 και 300μμ)
ναι οι διαμετροι των πιστονιων ειναι αυτοι..
εψαχνα σε mm εγω ενω αυτοι δινουνε ιντσες , λογικο !!
τωρα στα μκ2 (με δισκους σαφος πισω , ειναι αυτονοητο αυτο) δεν αλλιωνεις το φρεναρισμα του με δισκους μεγαλυτερους + τετραπιστονες.
μια χαρα φρεναρει χωρις κανενα προβλημα.
για εμπρος μιλαω..
επισης μιας και τα αμαξια ολα αυτα (αν οχι απο μαμα τους τις βαζουμε εμεις μετα) εχουνε 15αρες ενας δισκος τις ταξεως του +/- 284μμ ειναι οκ. (280 , 284 ,282 , 290 και σε καποιες ποιο ειδικες λυσεις 294-5 και 300μμ)
ναι οι διαμετροι των πιστονιων ειναι αυτοι..
εψαχνα σε mm εγω ενω αυτοι δινουνε ιντσες , λογικο !!
τωρα στα μκ2 (με δισκους σαφος πισω , ειναι αυτονοητο αυτο) δεν αλλιωνεις το φρεναρισμα του με δισκους μεγαλυτερους + τετραπιστονες.
μια χαρα φρεναρει χωρις κανενα προβλημα.
για εμπρος μιλαω..
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- nikos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 18, 2004 1:38 pm
- Επικοινωνία:
οι τιμές παιδιά είναι σε λίρες αγγλίας κι όχι €..λίγο προσοχή με αυτό
οι διαστάσεις που ζήτησε κάποιος είναι από κάτω στην εικόνα
Φίλε spartiati
εκτός από το υλικό τριβής (τακάκι) και τη δύναμη της δαγκάνας παίζει μεγάλο ρόλο και η απόσταση δαγκάνας από τον άξονα
αν πχ από 240mm πάω σε 280mm με την υπάρχουσα δαγκάνα θα υπάρξει μια βελτίωση στο φρενάρισμα
οι διαστάσεις που ζήτησε κάποιος είναι από κάτω στην εικόνα
Φίλε spartiati
εκτός από το υλικό τριβής (τακάκι) και τη δύναμη της δαγκάνας παίζει μεγάλο ρόλο και η απόσταση δαγκάνας από τον άξονα
αν πχ από 240mm πάω σε 280mm με την υπάρχουσα δαγκάνα θα υπάρξει μια βελτίωση στο φρενάρισμα
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
Μόνο αυτό?Καμία άλλη διαφορά?(διαστάσεις?)skinboy έγραψε:ξεκινοντας απο το ποιο βασικο...grhgorhsptol έγραψε:Μπορεί κάποιος να μας δώσει πληροφορίες για τις δαγκάνες με τα 79.50Ε?(φάρδος,ύψος,χωράνε σε 15άρα ζάντα?).
Τι διαφορές έχουν με τις δαγκάνες του HGT?
ειναι 4πιστονες...
Από λ7 πόσο κάνουν αυτές του HGT καινούργιες ή μεταχειρισμένες?
- nikos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 18, 2004 1:38 pm
- Επικοινωνία:
- nikos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 18, 2004 1:38 pm
- Επικοινωνία:
- grnemo
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 29, 2007 10:14 am
- Τοποθεσία: Κυψέλη
Πόσο πάνε δύο δισκόπλακες απλές + δύο δαγκάνες επίσης απλές....όταν λέω απλά εννοώ αυτά που είχε το punto από μαμά...της Fiat
punto 55 s (1995)
punto 55 s (1995)
Puntaki 55S-95' μεταχειρισμένο για πρώτο αμαξάκι....
το νεύρο το έχει ακόμα...και το κρατά γερά
Personal Webpage
το νεύρο το έχει ακόμα...και το κρατά γερά
Personal Webpage
- nikos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 18, 2004 1:38 pm
- Επικοινωνία:
- nikos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 18, 2004 1:38 pm
- Επικοινωνία:
- Asteris
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Και σε 13άρα χωράνε αυτές...grhgorhsptol έγραψε:Μπορεί κάποιος να μας δώσει πληροφορίες για τις δαγκάνες με τα 79.50Ε?(φάρδος,ύψος,χωράνε σε 15άρα ζάντα?).
Τι διαφορές έχουν με τις δαγκάνες του HGT?
Έχω αμφιβολίες αν παίρνουν όμως 284 δίσκο, μέχρι 279mm λέει το αμερικάνικο site.
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
- Asteris
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Με δοκιμή από εγγλέζο, μπαίνουν οι 284, έστω και στο όριο (μισό χιλιοστό νύχι θα αφήνουν). Περισσότερα σε καμιά βδομάδα που θα τις έχω στα χέρια μου. Ήτανε να κάνω την μετατροπή του Κου Σιδέρη από 257 σε 284, αλλά δεν καταδέχεται να μας απαντήσει στα ΠΜ, οπότε πήρα τις Wilwood από Αγγλία.
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...