toyo R888

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Xeno
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 12:12 am
Τοποθεσία: Αthens

toyo R888

Δημοσίευση από Xeno » Πέμ Αύγ 16, 2007 9:13 pm

Εν όψη GTCC ψάχνω να βρώ semi slic λάστηχα και ζάντες (οχι semi slic ζάντες :razz: )
βρήκα ένα μαγαζί στην θεσσαλονίκη το track and circuit και την τετράδα
την έχει 360€... αν θυμάμε καλα έχουνε γύρο στα 500...
ποια η γνώμη σας?
αρκετοι απο εμάς έχουνε φορέσει
τι προτήνετε?



Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Αύγ 17, 2007 8:24 am

με την συμετοχη σου στα GTCC η toyo ,μιας και επισημος χορηγος δινει στους αγωνιζομενους την τετραδα τα
195-50-15 στα 314ε.

απο οσο ξερω ισχυει ακομα και θα ισχυει για ολο το 2007 απο οσο μου εχουνε πει.
προσωπικα δεν εχω τα R888 αλλα τα advan A048r.
αλλα επειση ειναι λιωμα θελω και εγω και λογο κοστους λεω να δοκιμασω μια τα R888.
περιμενω να περασει και η επομενη εβδομαδα και να επικοινωνησω να μαθω και να αγορασω .

δειτε αν θελετε και αλλοι να παρω να μαθω τιμες.
πιθανον να γινει και ποιο χαμηλη η τιμη αν παρουμε ποιο πολλα.
εχω ακουσει (ανεπιβεβαιωτη πληροφορια) οτι στα 10 σετ η τιμη πεφτει στα 280-290ε.


εγω ειμαι σε δυλημα .
να παρω toyo or advan....
Punto HGT SC Evo

SilverPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4424
Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από SilverPunto » Παρ Αύγ 17, 2007 11:29 am

Πετραν μπορεις να υπολογιζεις και εμενα σε πιθανη ομαδικη αγορα.....

SilverPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4424
Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από SilverPunto » Παρ Αύγ 17, 2007 11:30 am

Πετραν μπορεις να υπολογιζεις και εμενα σε πιθανη ομαδικη αγορα.....

Άβαταρ μέλους
kostas x 69
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2628
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas x 69 » Παρ Αύγ 17, 2007 11:47 am

petro kegome k egw gia omadiki agora kante ena topic einai poli xamili i timi thelw amesa!!!
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Αύγ 17, 2007 12:09 pm

παιδια δεν ειναι 100% επιβεβαιωμενο
εμενα μου ειπανε για 314ε ανα ατομο (τετραδα).

αυτο σε κουβεντα που ειχα τον Μαρτιο.

απο εκει και περα δεν ξερω πως μπορει να γινει το παιχνιδι μιας και πχ , εγω για εμενα μπορω να παρω χωρις μα μου μιας και ειμαι αγωνιζομενος και φαινεται στις λιστες.
για ατομα που δεν εχει αναρτιθει ονομα τους στην λιστα μπορουνε να παρουνε με την συμετοχη τους απο οσο μου ειχανε πει.

δηλαδη πχ
ο silverpunto για να παρει, πρεπει να δηλαωση συμετοχη στο GTCC Σεπτεμβριου και ετσι η toyo μεσο της διαδικασιας αντιπροσωπου , και μεσο του Τασου απο το PSclub μπορει να παρει μια τετραδα.

τωρα πχ σε ατομα που ετσι και αλλιως φιανεται οτι τρεχουνε στις συμετοχες πιθανων να μπορουνε να τα παρουνε πχ και τωρα , πχ λεω..

κανονιστε με τους αρμοδιους του Puntoclub να δω αν μπορει να γινει παραγγελια ποιο πολλων κοματιων και πιθανων αλλη τιμη.
το οτι αφορα μονο αγωνιζωμενους του GTCC αυτο ειναι standard.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
CRAB is back...
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 945
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2007 7:02 pm

Δημοσίευση από CRAB is back... » Παρ Αύγ 17, 2007 12:25 pm

οποιος ασχοληθει με το θεμα αν θυμηθει να ρωτησει για 185/55/14 τα triple8 ενδιαφερετε ενας φιλος...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Xeno
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 12:12 am
Τοποθεσία: Αthens

Δημοσίευση από Xeno » Παρ Αύγ 17, 2007 3:53 pm

πολύ καλό αυτό!
πάντος θα τα ήθελα ποιο νωρίς για να τα δώ και λίγο μέσα στην πίστα
πρωτού GTCC...

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Αύγ 20, 2007 8:15 am

σωστο αυτο που λες.
αλλα οι πληροφοριες λενε αλλα και δεν ξερω πως και αν μπορει να γινει.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Xeno
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 12:12 am
Τοποθεσία: Αthens

Δημοσίευση από Xeno » Δευ Αύγ 20, 2007 3:58 pm

Βρήκα ένα πολύ ωραίο και κατατοπιστηκό post στο track miata για το στρώσιμο των semi...

Τα λαστιχα τα παιρνουμε φρεσκα. Οχι οσο τα ψαρια αλλα να μην ειναι αρκετους μηνες.

Βασικοτερο να μην τα εχει φαει ο ηλιος η το καυσαεριο γιατι το οζον τα καταστρεφει χοντρα. Το οζον καταστρεφει τα παντα και μονο στην εξωσφαιρα κανει καλο (ασε που ειναι και καρκινογονο)

Λοιπον τα παιρνουμε φρεσκα και τα φοραμε με μπολικο σαπουνακι για να κατσει το λαστιχο στη ζαντα χωρις να το τραυματισουμε. Καποιοι γοριλλες παλευουν με λοστους και σφηνες και κανουν μεγαλη ζημια σε καινουργια λαστιχα που μετα πετανε καρουμπαλα.

Λοιπον βαλαμε το λαστιχο. Εαν ειστε απολυτοι η σε αγωνιστικα ομαδα διβαστε την επομενη παραγραφο. Εαν οδηγητε ταξι πηδηξτε στην επομενη παραγραφο.

Τα λαστικα για να επιτυχουν μαλακη γομα αλλα που να μην κομματιαζεται δημιουργουνται απο πολυπλοκες οργανικες αλυσιδες που εχουν ισχυρους μοριακους δεσμους και ειναι πολυ μακριες για καλυτερη συνοχη και συνολικη αντοχη.

Λογω της κατασκευης καποιες μοριακες αλυσιδες βγαινουν "μακριες" και καποιες "κοντες" και καποιες μεσαιες. Οσο ποιο πολλες μακριες αλυσιδες εχουμε τοσο περισσοτερα χιλιομετρα ζωης θα εχει το ελαστικο. Οι μικρες αλυσιδες ειναι σαν τα αρρωστα ζωα σε κοπαδι με ζεβρες. Ειναι τα πρωτα που θα φαγωθουν.
Τωρα οταν χυνεται το λιωμενο λαστιχο στο καλουπι οι μοριακες αλυσιδες ειναι τυχαια (χαοτικα) προσανατολισμενες. Αλλα αντι αλλων δηλαδη.

Αρα για να κρατησουμε το λαστιχο οσο περισσοτερο γινεται, πρεπει να κανουμε ενα κανονικο ζεσταμα του ελαστικου με προσοχη και μετα να βγαλουμε τους τροχους απο το αμαξι και να αφησουμε ξαπλωτα τα ελαστικα να κρυωσουν με τις αλυσιδες να καταληγουν στη κινηση-στροφη του ελαστικου αλλα και να γλυστρισουν γλυκα μεταξυ τους χωρις να τριφτουν και να κοπους σε κομματια.

Την επομενη ημερα φοραμε τους τροχους στο αμαξι και ειμαστε ενταξει.

Το επομενο βημα (ταριφες καλωηλθατε) ειναι να οδηγησουμε παλι μαλακα (δεν εχει τελειωσει 100% η ευθυγραμμιση των μοριακων αλυσιδων) για να φυγει το λιπαντικο (?). ναι οταν χυνεται το λιωμενο ελαστικο στο καλουπι λιπαινουμε (βουτηρωνουμε) τα πλαινα της φορμας (παω να αγορασω κεικ μετα απο αυτο) για να βγουν ευκολα απο το καλουπι.

Αυτο το βουτηρωμα μενει μεχρι και 800 χιλιομετρα στη γομα για αυτο θελει προσοχη πριν χωθουμε με τεταρτες σπασμενες στα Λιμανακια.

ΜΕ τα 800 ολα ειναι ελευθερα.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Αύγ 21, 2007 8:30 am

να σου πω κατι...
τα ημισλικ ειναι ενα ειδος ελαστικου για χρηση αγωνιστικης φυσεως...
κανενας μα κανενας και πουθενα δεν προκυτε να κανει τα παραπανο και σε καμια περιπτωση δεν ειναι ευκολο να γινει.

τα ημισλικ ειναι ενα λαστιχο που απλα
το φορας πανω στο αμαξι και κανεις μερικα χιλιομετρα να τα δεις και να πατησουνε
θελουνε να ζεσταθουνε μια φορα ηρεμα χωρις πιεση κτλ μονα τους και μετα να κρυωσουνε , απο εκει και περα μπορεις να τους πιεις το αιμα.
αλλωστε κακα τα ψεματα,
ειναι ενα λαστιχο που οσο κανει , μαζευει δρομισια χιλιομετρα ασχετου παχους και ψομιου γομας , χανει τα χαρακτηριστικα του.

μπορει να δεις ενα λαστιχο αρκετα λιωμενο σε θεμα γομας αλλα απο πχ 30 γυρους στα Μεγαρα και ενα αλλο το οποιο εχει πολυ ακομα γομα και πολυ παραπανω απο το προυγουμενο και εχει κανει 5000κμ στο δρομο .

το δευτερο ειναι αχρηστο για κηνηγη επιδοσεων ενω το προτο μπορει να πιανει και καλυτερα κατω διοτι η γομα του δεν εχει "καει".

αν δεις πχ "αγωνιστικες" ομαδες, αλλαζουνε στα πιτ λαστιχα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ και το αμαξι μπαινει στην πιστα κανει ενα "warm-up" γυρο και καπακι μπαινει σε hot lap...


σε καμια περιπτωση εκτος και αν τα παρεις για να κανεις 0-400....(που δεν ενδεικνειται αλλα ειναι μεν καλυτερα απο απλο λαστιχο) δεν προκυτε να τα κρατησεις μια ζωη, ουτε καν οσο ενα σετ δρομου.

δεν γινεται.
τα Advan , τα οποια αντεχουνε ποιο πολυ απο toyo Κιολας σε θεματα αποδοσης ελαστικου ειναι για max 50 γυρους.
μετα κανουνε δουλεια αλλα γλιστρανε , (προοδευτικοτερα και ποιο παιχνιδιαρικα απο δρομισια σαφος).

οταν αγοραζζεις ενα ημισλικ δεν παιζει ρολο μονο η μαρκα (δηλαδη να παρω το καλυτερο) αλλα και η γομα και η χρηση που το θες και το προοριζεις.
καλο ειναι να παρεις μια τετραδα , πχ 888 και να δεις πως δουλευει στο αμαξι σου.
να τα γυρισεις μπολικους γυρους σε πιστα και να δεις ποσο αερα θες , ποσο θελουνε για να ζεστανουνε και να αποδισουνε και απο εκει και περα για ποσους γυρους αντεχουνε.
καταφερνοντας να τα δουλευεις με την σωστη πιεση για το αμαξι σου, ρυθμιζοντας το αμαξι σου να τα εκμεταλευεται πληρος σε προσφυση κτλ θα εχεις και τα καταλληλα αποτελεσματα και αντοχη ελαστικου.

απο εκει και περα να ξερεις οτι , το να παω για ενα trackday Μεγαρα κ να τρεξω στο GTCC στα Μεγαρα θες αλλα ειδη γομας , ειδικα αμα σε ενδιαφερει να αποδοσει τα μεγιστα το αμαξι σε προσφυση μεσα στον αγωνα.

με απλα λογια σε ενα trackday εχεις επιλογη να ζεστανεις με τον τροπο σου κ πχ και 2 γυρους....
στο GTCC εχεις εναν , σκαρτο και ερχονται και απο πισω σου , οποτε περιοριζεσαι....
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Xeno
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 12:12 am
Τοποθεσία: Αthens

Δημοσίευση από Xeno » Τρί Αύγ 21, 2007 12:04 pm

κοίτα Πέτρο αν με ''πάρει'' οικονομικά να βρώ μια 4αδα 15αρες τότε το παραπάνω
που ανέφερα θα το κάνω όχι τόσο για το σωστό στρόσιμο (και γι αυτό)
αλλα γιατί τα πολιτικά λάστηχα που φοράω είναι καινούργια.
Τώρα απο πλευράς αντοχής δεν με απασχολεί και πολύ διότι το πρώτο που με νιάζει είναι να περάσω καλα και να ευχαριστηθώ το punto μου.
Θυμάμε ο Γιώργος που είχε πάρει να πεταχειρισμένα semi μου είπε
οτι αν και λιωμένα 'ηταν μια κλάση πάνω απο τα πολιτικα...
μου είπες και εσύ οτι στο βρεγμένο οδόστρομα δεν έχουν και φοβερό πρόβλημα
όσο τουλάχιστον ακουγόταν αυτος ο μύθος γύρο απο τα semi....

ΥΓ άν έχεις μσν κάνε με add να μου δώσεις μερικές info

Άβαταρ μέλους
G.KAKKOS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Τετ Ιουν 07, 2006 4:06 pm
Τοποθεσία: Απο φαναρι σε φαναρι..
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από G.KAKKOS » Τρί Αύγ 21, 2007 12:09 pm

Xeno έγραψε: Θυμάμε ο Γιώργος που είχε πάρει να πεταχειρισμένα semi μου είπε
οτι αν και λιωμένα 'ηταν μια κλάση πάνω απο τα πολιτικα...
μου είπες και εσύ οτι στο βρεγμένο οδόστρομα δεν έχουν και φοβερό πρόβλημα
όσο τουλάχιστον ακουγόταν αυτος ο μύθος γύρο απο τα semi....
Σε στεγνο θα δεις μεγαλυτερη διαφορα απο αυτη που περιμενεις αλλα στο βρεγμενο δυστηχως δεν ειναι μυθος.. Τα λαστιχα απλα δεν υπαρχουν!!



:cool:
PUNTO GT 2.0 16VT
Εικόνα Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Xeno
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 12:12 am
Τοποθεσία: Αthens

Δημοσίευση από Xeno » Τρί Αύγ 21, 2007 12:50 pm

είσαι ο πρώτος που το λες!

Άβαταρ μέλους
G.KAKKOS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Τετ Ιουν 07, 2006 4:06 pm
Τοποθεσία: Απο φαναρι σε φαναρι..
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από G.KAKKOS » Τρί Αύγ 21, 2007 12:57 pm

Τoyo r888 φοραω και σε βρεγμενο με 0.8 εγραφα 5η..

Ειναι πολυ επικυνδινα και θελουν πολυ προσοχη..
Για μενα παντως αυτο δεν αποτελει προβλημα αρκει να προσεχεις..
Γι αυτο τα φοραω ακομα..
PUNTO GT 2.0 16VT
Εικόνα Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”