Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 09, 2007 1:53 pm
Φιλε θα σου στειλω την τιμη για να δεις ποσο χαμηλη ειναι ,
αλλα με PM .
αλλα με PM .
Greek Punto Club
http://puntoclub.gr/phpbb3/
Σ'ευχαριστώ για το πμ.Δοκίμασες κάποιο απότομο φρενάρισμα;Εγώ έχω την αίσθηση ότι τραβάει δεξιά...παρατήρησες κάτι τετοιο;PUNTOF1 έγραψε:Φιλε θα σου στειλω την τιμη για να δεις ποσο χαμηλη ειναι ,
αλλα με PM .
Θα μου το κάνουνε στη Fiat ή πρέπει να πάω σε ειδικό ''ευθυγραμμιάρη'';PUNTOF1 έγραψε:OXI πολυ σταθερο φρεναρισμα και ευθεια χωρις κανε να τραβηγμα.
Ισως πρεπει να τσεκαρεις την ευθυγραμιση σου λιγο.
Τωρα πιστευω οτι οτι επρεπε να τα βαλουν απο την αρχη τα 284.
Ειναι οντως τα φρενα που αξιζουν σε αυτο το σκαφος.
Ευτυχως που τα βαλανε στο 120αρι , αν και ισως εκεινο να ηθελε και λιγο
μεγαλυτερα.
Σε λίγες μέρες θα βάλω το kit της Fiat για το τρίξιμο των πίσω φρένων κατά την όπισθεν.Στο 20 μήνα ένας μάστορας μου είχε φάει με τον τροχό λίγο από την περιφέρεια των πίσω τακακιών και για 1-2 μήνες σταμάτησε το πρόβλημα.Μετά όμως ξανά θόρυβος.Λες αυτό το φάγωμα να επηρρέασε το φρενάρισμα;;PUNTOF1 έγραψε:Εξαρταται ποσο καλοι ειναι εκει στην φιατ.
Παντως εδω στην Αθηνα ειναι ασχετοι και μονο για ανεκδοτο ειναι οταν
πει καποιος οτι πηγε στην φιατ για ευθυγραμιση.
Βρες εναν καλο μαστορα και πες του να στο κοιταξει και μπρος και πισω.
Επισης προσπαθησε να δεις αν οι δισκοι σου εχουν ομοιομορφη φθορα
δεξια με αριστερα. Μπορει να οφειλεται επισης απο κακης ποιοτητα ανομοιομορφης παστας στα τακακια της δεξιας πλευρας.
Στα ξαφνικά,όχι πάντα με πάρα πολλά χλμ.Σε κατηφόρα είναι χειρότερο.Δεν έχω δοκιμάσει να κλωτσήσω το πεντάλ όταν το καταλαβαίνω,μικροδιωρθώσεις κάνω με τιμόνι κρατώντας σταθερή την πίεση στο πεντάλ(δεν είναι ότι δεν εμπιστεύομαι το ESP,απλά δε θέλω να εξαρτώμαι απ'αυτό).Όταν σταθεροποιηθεί,τότε πιέζω περισσότερο.Καμμιά ιδέα;PUNTOF1 έγραψε:Πιθανον. εχεις ασταθεια κυριωσ στα μικρα φρεναρισματα η και στα πιο δυνατα? Αν συνεχισεις να επιμενεις πατωντας τερμα το πενταλ καθεται
καλυτερα? Σε κατηφορα σου τραβαει λιγοτερο απο οτι στην ευθεια?
Είχα ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Στην 1η προσπάθεια μου κάναν ευθυγράμμιση χωρίς να αλλάξει κάτι. Στη 2η μου αλλάξαν τα 2 μπροστινά αμορτισέρ και έστρωσε. Μου είπαν ότι το δεξί χωρίς να έχει κάποιο εμφανές πρόβλημα φθοράς, ήταν λίγο πιο μαλακό από το αριστερό...TOLAROS έγραψε: Στα ξαφνικά,όχι πάντα με πάρα πολλά χλμ.Σε κατηφόρα είναι χειρότερο.Δεν έχω δοκιμάσει να κλωτσήσω το πεντάλ όταν το καταλαβαίνω,μικροδιωρθώσεις κάνω με τιμόνι κρατώντας σταθερή την πίεση στο πεντάλ(δεν είναι ότι δεν εμπιστεύομαι το ESP,απλά δε θέλω να εξαρτώμαι απ'αυτό).Όταν σταθεροποιηθεί,τότε πιέζω περισσότερο.Καμμιά ιδέα;
PUNTOF1 με το συμπαθειο κιολας, αλλα δεν της εχεις βαλει χερι ακομα..???Μαλιστα το χρειαστηκε ηδη σε μερικα ακαριαια φρεναρισματα της τελευταιας στιγμης- απο αυτα που ξεχασε να φεναρει
γιατι μιλουσε στο κινητο ή εβαζε κραγιον μπροστα στον καθρεφτη.