Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
καλημερα,επαναφερω το θεμα καθως προεκυψε μια ερωτηση σημαντικη. σημερα μολις μου ηρθαν τα φρενα απο 1,9 πετρελαιο καινουργια. οι δαγκανες, με μεγαλη μου θλιψη διαπιστωσα πως ειναι ιδιες με αυτες που φοραω τωρα.257χμ.
στη fiat με ενημερωσαν πως οι δαγκανες που παρηγγειλα ειναι του 1,9 πετρελαιου και t-jετ και οχι του απλου ατμοσφαιρικου. οι δαγκανες που βλεπω στη φωτογραφια δε μοιαζουν στο ελαχιστο με αυτες που πηρα απο τη fiat. αντιθετως ειναι πανομοιοτυπες με τις ηδη υπαρχουσες. αυτο που θελω να ρωτησω ειναι οι φωτογραφιες απο πιο μοντελο ειναι;
παραθετω και τον κωδικο που μου εδωσε η fiat για τις δαγκανες. 77363933 αριστερη 77363934 δεξια.
στη fiat με ενημερωσαν πως οι δαγκανες που παρηγγειλα ειναι του 1,9 πετρελαιου και t-jετ και οχι του απλου ατμοσφαιρικου. οι δαγκανες που βλεπω στη φωτογραφια δε μοιαζουν στο ελαχιστο με αυτες που πηρα απο τη fiat. αντιθετως ειναι πανομοιοτυπες με τις ηδη υπαρχουσες. αυτο που θελω να ρωτησω ειναι οι φωτογραφιες απο πιο μοντελο ειναι;
παραθετω και τον κωδικο που μου εδωσε η fiat για τις δαγκανες. 77363933 αριστερη 77363934 δεξια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GDRIVER την Πέμ Νοέμ 19, 2009 4:34 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Άλλαξα μπροστινά τακάκια στο Grande.H διαδρομή του πεντάλ έχει αυξηθεί(και πριν την αλλαγή έτσι ήτανε).Μήπως ν'αλλάξω και υγρά;Καμμιά πρόταση για υγρό;
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
"GDRIVER", τελικα τι εκανες??
Εβγαλες ακρη με τις δαγκανες??
"TOLAROS", μηπως δεν "πατησαν" ακομα τα καινουργια τακακια και σου δεινει αυτην την εντυπωση??
Το λογικο ειναι, αν οι δισκοι των φρενων, ειναι σε καλη κατασταση και δεν εχουν μεγαλη φθορα, να εχεις στην αρχη λιγο ποιο "ξερο" φρεναρισμα, οσπου να "πατησουν" και η διαδρομη του πενταλ, ειναι μικρη.
Τωρα αν εχεις ανομοια φαγωμενους δισκους, περναει καποιος καιρος ωστε να "πατησουν" σωστα, σε ολη την επιφανεια του δισκου και μεχρι τοτε, εχεις αυτην τη αισθηση.
Πατας δηλαδη και πρεπει να πατησεις πολυ δυνατα, για να φρεναρεις και σου δημιουργητε η λανθασμενη εντυπωση, της μεγαλης διαδρομης του πενταλ.
Ολα τα παραπανω, φυσικα αν η σταθμη στα υγρα των φρενων, ειναι η σωστη και το ολο κυκλωμα, λειτουργει κανονικα και απροβληματιστα.
Εχεις κανει αντικατασταση του κυκλωματος, με νεα, φρεσκα υγρα φρενων??
Καθε δυο χρονια περιπου, καλο ειναι να γινετε κι αυτο, για την αξιοπιστια, του συστηματος των φρενων.
Παντως υγρα, δε θεωρω αναγκαιο να αλλαξεις και να ξεφυγεις απο τα προτεινομενα απο τον κατασκευαστη.Ακομα και ιδιου τυπου να βαλεις, σε αλλη μαρκα, δεν ειναι κατι το δοκιμασμενο.
Επιπροσθετα και ειδικα, αν το αυτοκινητο χρησιμοποιηται, σε απλη καθημερινη χρηση, δεν υπαρχει λογος να πας σε ποιο "ανθεκτικα" υγρα φρενων και καλυτερα να αλλαξεις τα σωληνακια, ωστε να εχεις καλυτερη αισθηση, στο ποδι.
Εβγαλες ακρη με τις δαγκανες??
"TOLAROS", μηπως δεν "πατησαν" ακομα τα καινουργια τακακια και σου δεινει αυτην την εντυπωση??
Το λογικο ειναι, αν οι δισκοι των φρενων, ειναι σε καλη κατασταση και δεν εχουν μεγαλη φθορα, να εχεις στην αρχη λιγο ποιο "ξερο" φρεναρισμα, οσπου να "πατησουν" και η διαδρομη του πενταλ, ειναι μικρη.
Τωρα αν εχεις ανομοια φαγωμενους δισκους, περναει καποιος καιρος ωστε να "πατησουν" σωστα, σε ολη την επιφανεια του δισκου και μεχρι τοτε, εχεις αυτην τη αισθηση.
Πατας δηλαδη και πρεπει να πατησεις πολυ δυνατα, για να φρεναρεις και σου δημιουργητε η λανθασμενη εντυπωση, της μεγαλης διαδρομης του πενταλ.
Ολα τα παραπανω, φυσικα αν η σταθμη στα υγρα των φρενων, ειναι η σωστη και το ολο κυκλωμα, λειτουργει κανονικα και απροβληματιστα.
Εχεις κανει αντικατασταση του κυκλωματος, με νεα, φρεσκα υγρα φρενων??
Καθε δυο χρονια περιπου, καλο ειναι να γινετε κι αυτο, για την αξιοπιστια, του συστηματος των φρενων.
Παντως υγρα, δε θεωρω αναγκαιο να αλλαξεις και να ξεφυγεις απο τα προτεινομενα απο τον κατασκευαστη.Ακομα και ιδιου τυπου να βαλεις, σε αλλη μαρκα, δεν ειναι κατι το δοκιμασμενο.
Επιπροσθετα και ειδικα, αν το αυτοκινητο χρησιμοποιηται, σε απλη καθημερινη χρηση, δεν υπαρχει λογος να πας σε ποιο "ανθεκτικα" υγρα φρενων και καλυτερα να αλλαξεις τα σωληνακια, ωστε να εχεις καλυτερη αισθηση, στο ποδι.
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
φιλε orange την πεμπτη που πηγα στο συνεργειο βρηκα ευκαιρια και ειδα μερικα t-jet. καταρχας να ευχαριστησω τον φιλο βαγγελη (vagosofron) για τις φωτογραφιες που μου εστειλε απο τα φρενα του. μετρησα τις δαγκανες και ευτυχως ειναι μεγαλυτερες απο αυτες που ειχα πανω. μονο που οι φωτογραφιες του βασιλη στη δευτερη φωτογραφια δεν απεικονιζουν τις πραγματικες δαγκανες του diesel. αυτες ειναι ολοιδιες σε σχεδιο με του απλου ατμοσφαιρικου αλλα πιο μεγαλες σε μεγεθος. επομενως η δευτερη φωτογραφια του βασιλη δειχνουν δαγκανες απο αλλο αυτοκινητο. μαλλον alfa romeo.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
χθες εφαγα πορτα για τα φρενα του multijet στο αυτοκινητο μου. πηγα στον παζαροπουλο για τοποθετηση και καλα μαντεψατε δεν μπαινουν. σας αναφερω πως οποιος ενδιαφερεται να κανει την αναβαθμιση θα χρειαστει δαγκανες ,πλακες, τακακια, σωληνακια , βασεις δαγκανων. χωρις τις βασεις δεν κανει κανεις τιποτα. επομενως δεν ειναι ακριβως αμεση αλλαγη,αλλα κατι πολυ πιο περιπλοκο και δαπανηρο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Φιλε "GDRIVER", κατσε για να καταλαβουμε....
Σου ειπαν οτι θελει και αλλες πλακες?
Και με τον ορο πλακες, τι εννοουνε?
Δε βγαινει η μια δαγκανα και μπαινει η αλλη?
Ολα τ' αλλα, ας πουμε οτι καταλαβαινουμε, οτι υπαρχει στοκ ολο το σετ, γι' αυτο κανουν αναφορα και για σωληνακια.
Παντως αν ειναι οντως ετσι, πραγμα το οποιο αμφιβαλω, ειδικα για τις δαγκανες, το ολο κοστος παει αρκετα ψηλα και σ' αυτα τα χρηματα (1000~1500 ευρω) υπαρχουν κλασεις ανωτερες aftermarket λυσεις, που το εργοστασιακο συστημα πεδησης, ωχρεια μπροστα τους.
Σου ειπαν οτι θελει και αλλες πλακες?
Και με τον ορο πλακες, τι εννοουνε?
Δε βγαινει η μια δαγκανα και μπαινει η αλλη?
Ολα τ' αλλα, ας πουμε οτι καταλαβαινουμε, οτι υπαρχει στοκ ολο το σετ, γι' αυτο κανουν αναφορα και για σωληνακια.
Παντως αν ειναι οντως ετσι, πραγμα το οποιο αμφιβαλω, ειδικα για τις δαγκανες, το ολο κοστος παει αρκετα ψηλα και σ' αυτα τα χρηματα (1000~1500 ευρω) υπαρχουν κλασεις ανωτερες aftermarket λυσεις, που το εργοστασιακο συστημα πεδησης, ωχρεια μπροστα τους.
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
τα φρενα του τουρμπο η πετρελαιου 1,9 δεν ειναι απλως βγαζω τις δαγκανες και βαζω αλλες. θελει και βασεις δαγκανων για να μπουν. στις ηδη υπαρχουσες του 1,4 ατμοσφαιρικου δε χωρανε οι δαγκανες απο τουρμπο. πρεπει να παρει κανεις και τις βασεις. μονο μεταχειρισμενα γιατι καινουργια φυσικα και δεν συμφερει. φιλε orange μπορεις να προτεινεις ενα καλο after market που να μη χρειαζεται αποστατη για να μπει;
οταν λεω πλακες εννοω δισκοπλακες.
εν τω μεταξυ κατα τις 15 του μηνα θα ξερω αν θα μπουν γιατι μπορει να χρειαστει και αλλο ακρο. και αν χρειαστει ακρο θα πανε και αλλα μαζι ,οπως ρουλεμαν ,μουαγιε και αλλα.
να κανουμε και μια σουμα το κοστος μεχρι τωρα.
εχουμε και λεμε: 500 ευρω δαγκανες,30 ευρω τακακια,110 ευρω σωληνακια,168 ευρω δισκοπλακες,320 ευρω βασεις δαγκανων.συνολο 1128 ευρω. με 1200 εβαζα τα wilwood 4πιστονα με 330μμ δισκο. θα ηθελα ομως και αποστατες.
οταν λεω πλακες εννοω δισκοπλακες.
εν τω μεταξυ κατα τις 15 του μηνα θα ξερω αν θα μπουν γιατι μπορει να χρειαστει και αλλο ακρο. και αν χρειαστει ακρο θα πανε και αλλα μαζι ,οπως ρουλεμαν ,μουαγιε και αλλα.
να κανουμε και μια σουμα το κοστος μεχρι τωρα.
εχουμε και λεμε: 500 ευρω δαγκανες,30 ευρω τακακια,110 ευρω σωληνακια,168 ευρω δισκοπλακες,320 ευρω βασεις δαγκανων.συνολο 1128 ευρω. με 1200 εβαζα τα wilwood 4πιστονα με 330μμ δισκο. θα ηθελα ομως και αποστατες.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
"GDRIVER", δε ξερω αν οι δαγκανες του Abarth μπαινουν χωρις αποστατες.
Ειδ' αλλος, δυστυχος δεν υπαρχει επωνημη δαγκανα after market που να μπαινει κατευθειαν χωρις ανταπτορα.
Παντως μη τον φοβασε τον ανταπτορα.
Τα Wilwood πχ που αναφερεις, ειναι κλασεις ανωτερα, ακομα και απο τα Brembo του Abarth.
Ειδ' αλλος, δυστυχος δεν υπαρχει επωνημη δαγκανα after market που να μπαινει κατευθειαν χωρις ανταπτορα.
Παντως μη τον φοβασε τον ανταπτορα.
Τα Wilwood πχ που αναφερεις, ειναι κλασεις ανωτερα, ακομα και απο τα Brembo του Abarth.
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
καλημερα φιλε μου orange. τους ανταπτορες δεν τους φοβαμαι ,αυτο που φοβαμαι ειναι τα παρεμβυσματα (αποστατες).
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
λοιπον επανερχομαι στο θεμα γιατι εφτασαν και οι βασεις των δαγκανων μου. την τριτη παω για 2η προσπαθεια. κραταω σταυρο μπας και δε χρειαστει κατι αλλο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Βγαλε κι ανεβασε εδω φωτο, πριν και μετα.
Με το καλο τα νεα σου φρενα.
Με το καλο τα νεα σου φρενα.
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Ωπ,μια στιγμή,ειδα πολλα πράγματα που ισοπεδώνουν τα πάντα...ΠΟΙΟΣ ειπε οτι το abarth εχει brembo φρένα?Μόνο ο δισκος ειναι brembo....Δαγκάνα ειναι Bosch απο οσο ξερω...
Επίσης,GDRIVER κατ εμέ θα επρεπε να περιμένεις αυτη την εξέλιξη...Τι εννοώ,δε γινεται πχ εγώ να πάρω τη δγκάνα απο το hgt και ετσι απλά να πάω να τη βάλω πάνω στο δισκο μου...Βρισκεις πάντα ενα συνδιασμό-συνταγή που να σου κανει:Δαγκάνα-Δισκο-Τακάκι-Μαρκούτσια-Υγρά...Απο εκεί και πέρα,ΟΝΤΩς καλύτερα να ειχες παρει τα wilwood δεν το συζητάμε...Εγώ θα επαιρνα brembo πάντως,χεχε.
Ερωτηση,κάπου ειδα 30 ευρώ το τακακι?!?!?!?!Τοσο δεν εχω πληρώσει τακακι σσε μον ο δισκο που ειχα φίλος,τι τακακια πήρες?
Επίσης,GDRIVER κατ εμέ θα επρεπε να περιμένεις αυτη την εξέλιξη...Τι εννοώ,δε γινεται πχ εγώ να πάρω τη δγκάνα απο το hgt και ετσι απλά να πάω να τη βάλω πάνω στο δισκο μου...Βρισκεις πάντα ενα συνδιασμό-συνταγή που να σου κανει:Δαγκάνα-Δισκο-Τακάκι-Μαρκούτσια-Υγρά...Απο εκεί και πέρα,ΟΝΤΩς καλύτερα να ειχες παρει τα wilwood δεν το συζητάμε...Εγώ θα επαιρνα brembo πάντως,χεχε.
Ερωτηση,κάπου ειδα 30 ευρώ το τακακι?!?!?!?!Τοσο δεν εχω πληρώσει τακακι σσε μον ο δισκο που ειχα φίλος,τι τακακια πήρες?
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
φιλε orange θα βγαλω εξονυχιστικες φωτογραφιες. τα τακακια ειναι τεξταρ. οι δισκοι brembo και τα σωληνακια goodridge. το μονο που με σταματησε για τα wilwood ειναι η χρηση αποστατη 30mm.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
και κατι αλλο. υγρα θα βαλω τα ιδια γιατι ερευνησα λιγο με ερωτησεις το συνεργειο του παζαροπουλου και μαλλον η εξαερωση πυο θα κανει θα ειναι λιγο μπακαλιστικη. επομενως για να μην αναμειχθουν τα καινουρια υγρα (motul 5.1) με τα παλια θα παρω τα ιδια.δεν εχει αυτοματες αντλιες για το abs δαγκανες να τις λειτουργουν ταυτοχρονως.η εξαερωση μου ειπε πως θα γινει απο την πισω δεξια δαγκανα . και οχι οπως πρεπει απο ολες. επισης μου ειπε πως και να βαλω αλλα υγρα δε χρειαζεται να φυσηξει το κυκλωμα για πληρη αποβολη παλιων υγρων ουτε και περασμα με οινοπνευμα του κυκλωματος για τον ιδιο σκοπο. επομενως παλι τα ιδια και βλεπουμε.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Και μετα τον παζαροπουλο βρες καποιον να σου κανει μια σωστη εξαερωση/αλλαγη υγρων γιατι εμενα προσωπικα μου φαινεται μιση δουλεια...
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)