Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Σάβ Ιούλ 07, 2007 1:55 am

αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284...όπως λέει και ο τίτλος του τόπικ και αφορά την αλλαγή των φρένων
του Grande Punto Sporting από 257 σε 284x22 από 1.9 Multijet (Diesel)..
ας πάρουμε τα πράγματα με τη σωστή σειρά, ψάχνοντας να βρούμε φρένα 284 για το Grande μάθαμε ότι από αντ/πεία
τα κομμάτια που φαίνονται στην πρώτη φωτό που είναι και αυτά που χρειαζόμαστε κοστίζουν ούτε λίγο ούτε πολύ
κάτι περισότερο από 1000ευρώ!!!
οπότε αναγκαστικά ακολουθήσαμε άλλο δρόμο...

Εικόνα

τα εξαρτήματα είναι: δισκόπλακες Brembo από Grande 1.9 Multijet (αντι για τις γνήσιες της Fiat που είναι πάλι Brembo),
τακάκια Ferodo και δαγκάνες Grande 1.9 Multijet μετ/νες..ναι αυτές που βλέπετε είναι μεταχειρισμένες..

Εικόνα

τα στανταρ 257x22 του Grande με πολύ λίγα χιλιόμετρα στην πλάτη τους..

Εικόνα

τα νέα φρένα την νέα τους κατοικία...



Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Σάβ Ιούλ 07, 2007 2:00 am

Εικόνα

και μία πιο αποκαλυπτική πόζα από τα τοποθετημένα 284...

Εικόνα

..ζανταρισμένα...

Εικόνα

η διαφορά της διαμέτρου του μεγαλύτερου δίσκου είναι αισθητή και έξω από τη ζάντα όμως δεν ήταν αυτό το ζητούμενο,
τα λίγο ισχυρότερα φρένα από τα στανταρ του Sporting και ο μεγαλύτερος ρυθμός επιβράδυνσης, η προοδευτικότητα
κατα το φρενάρισμα, η μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια ζωής των μεγαλύτερων φρένων ακόμα και σε ένα αυτοκίνητο σαν
το GrandePunto Sporting που έχει πολύ καλα φρένα από τη μαμά του έιναι κάποιοι καλοί λόγοι να κάνει κανείς μία τέτοια αναβάθμιση,
επίσης να πω ότι το κόστος έμεινε λίγο (αρκετά) κάτω από τα μισά της τιμής που μάθαμε από αντ/πεία..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Βασίλης Σιδέρης την Πέμ Φεβ 23, 2012 12:49 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

SilverPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4424
Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από SilverPunto » Σάβ Ιούλ 07, 2007 8:19 am

Πω πω....
Καθε φορα που διαβαζεις τετοιο τοπικ του Βασιλη σε πιανουν ψυχολογικα.....

Άβαταρ μέλους
puntomk3
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 06, 2004 12:37 am
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευση από puntomk3 » Σάβ Ιούλ 07, 2007 11:14 am

Ρε Βασιλακη ελεος...να μας παλαβώσεις τελειως θέλεις;;; :grin: :grin: :grin: :grin:

Άβαταρ μέλους
grandeBILL
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από grandeBILL » Σάβ Ιούλ 07, 2007 11:19 am

Oπως καταλαβαινεις πρωι πρωι μας εκανες ΖΗΜΙΑ!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ....

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Σάβ Ιούλ 07, 2007 2:04 pm

Ναι ντροπή μου, αλλα επειδή έχω κάνει και πολύ (πάρα-πολύ) χειρότερα πράγματα,
αυτή τη στιγμή νιώθω σαν ιεραπόστολος..χεχε! :) :smile: :)

SilverPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4424
Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από SilverPunto » Σάβ Ιούλ 07, 2007 2:09 pm

χαχαχαχαχα...........
Βασιλη μια ερωτηση το Gt τι δισκο φοραει πισω ξερεις????

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιούλ 07, 2007 2:39 pm

Mαρκα η διαμετρο ρε συ?Διαμετρο 240mm Χ 10mm
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

SilverPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4424
Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από SilverPunto » Σάβ Ιούλ 07, 2007 2:55 pm

Thanks........

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Σάβ Ιούλ 07, 2007 4:48 pm

Ζηλεύω... :sad: :sad: :sad: :sad:
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
it-R
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Δευ Μαρ 21, 2005 12:55 am
Τοποθεσία: Ρεθυμνο/Κρητη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από it-R » Δευ Ιούλ 09, 2007 12:00 am

Βασιλη θα ηθελα αν μπορεις να εισαι ποιο συγκεκριμενος με τις διαστασεις.
Βλεπουμε στις φωτο οτι οι δαγκανες του 1.9 Multijet γραφουν FN54/22,αρα εχουν 54mm εμβολο και ειναι για 22mm παχος δισκου.
Οι δαγκανες που βγαλατε τι ηταν?
Οι νεοι δισκοι ειναι σαν του coupe (39,4mm) ή εχουν αλλο ''offset''???

Άβαταρ μέλους
it-R
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Δευ Μαρ 21, 2005 12:55 am
Τοποθεσία: Ρεθυμνο/Κρητη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από it-R » Δευ Ιούλ 09, 2007 12:05 am

it-R έγραψε:Βασιλη θα ηθελα αν μπορεις να εισαι ποιο συγκεκριμενος με τις διαστασεις.
Σε καμια περιπτωση δεν στη λεω,απλα πιστευω οτι εισαι το ατομο που καποιος μπορει να μιλησει για φρενα,χωρις να προσθετει σαλια οπως κανουν πολλοι,και χωρις μισες κουβεντες!

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Δευ Ιούλ 09, 2007 8:19 pm

it-R έγραψε:Βλεπουμε στις φωτο οτι οι δαγκανες του 1.9 Multijet γραφουν FN54/22,αρα εχουν 54mm εμβολο και ειναι για 22mm παχος δισκου.
Οι δαγκανες που βγαλατε τι ηταν?
φίλε it-R οι μαμά δαγκάνες του Grande Sporting εχουν επίσης 54χιλ. έμβολο και 22 πάχος δίσκου αλλά νομίζω
οτι δεν το γράφουν πάνω τους, η διαφορά είναι στα μεγαλύτερα τακάκια και στους μεγαλύτερους δίσκους..
it-R έγραψε:Οι νεοι δισκοι ειναι σαν του coupe (39,4mm) ή εχουν αλλο ''offset''???
οι δίσκοι του Grande 1.9 Multijet είναι σαν του Coupe 16V Turbo (και όχι 39,4χιλ σαν του ατμoσφαιρικού Coupe) αλλά
λίγο διαφορετικοί και με 100 καρέ..

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Ιούλ 10, 2007 8:52 am

Βιll...

ανεβασε ρε συ εκεινα τα AP τα πλευστα που μου εδειχνες να παθει ο κοσμος πλακα λιγο...
και ας ειναι σετ σκετο και οχι τοποθετημενο !!!!

ασχετο λιγο με το τοπικ αλλα ειλικρινα αξιζει, ξερεις για ποια λεω...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Τρί Ιούλ 10, 2007 8:32 pm

ξέρω-ξέρω, θα τα ανεβάσω σε μερικές ημέρες στο τόπικ "βελτίωση φρένων-αρνητικά g" με τους πλευστούς G8
(με 8 χαράξεις) ρότορες διαστάσεων 380x32χιλ. να πάθουμε πλάκα γιατι οι φώτο που έχεις δει ειναι με
ρότορες 356χιλ μόνο και δεν θα μας σοκάρουν καθόλου...

...μέχρι τότε ας δούμε τους "μικρούς" μη μας έρθουν απότομα οι μεγάλοι..


Εικόνα

Εικόνα

ap racing pro 5000+ σημαίνει "καθαρά" αγωνιστική εφαρμογή και πολλά από τα προιόντα αυτής της "σειράς"
της ap racing είναι λίγο πανάκριβα...skin αφιερωμένο.....

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”